HideoMiyamoto
Well-Known Member
En muista oliko tuo kielivalinta varmistettu mutta olisi rikos pelata tätä englanniksi. Nyt vaan pitäisi päättää odottaako next gen päivitystä/versiota vai ostaako kesällä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taas kerran ajatuksensa kullakin. Itselleni olisi vastaavasti rikos pelata mitään peliä tekstityksillä, mikäli peliä voi pelata niin, että hahmot puhuvat englantia. Haluan pelissä keskittyä täysipainoisesti seuraamaan pelimaailman tapahtumia mahdollisimman tarkasti jokaista yksityiskohtaa silmäillen. Jos joudun vilkuilemaan mitä ruudun alareunassa lukee, se häiritsee ainakin itseäni paljon enemmän, kuin mahdollisesti heikohkon tasoinen ääninäyttely.En muista oliko tuo kielivalinta varmistettu mutta olisi rikos pelata tätä englanniksi. Nyt vaan pitäisi päättää odottaako next gen päivitystä/versiota vai ostaako kesällä.
Tästä melkein joutuu harkitsemaan Collector's Edition hankkimista, sillä sen verran komea paketti kyseessä Hinta lienee vajaat 200 euroa.
- The map is apparently the whole Tsushima Island.
- Shigeru Umebayashi (House of Flying Daggers) is the main soundtrack composer
Again nodding to realism, you explore the island’s lush environments without the help of waypoints, choosing where to explore next using landmarks and your knowledge of the world. Sucker Punch is no stranger to creating open worlds, but the fairly minimalist nature of the environments is a bit of a departure for the developer. Time in the story will pass as you explore, with titles telling you how much time it’s been since the invasion began.
Exploration might be pretty free and easy, but once you reach groups of enemies things become much more focused. Clashes are swift and decisive, whether you choose to tackle a situation head-on like a samurai or sneakily like a ghost. Quick iaijutsu strikes with your sheathed sword can spill enemy blood. Likewise, you can use a grappling hook to sneak through enemy camps unseen, dropping down to attack people or sneaking up on them from behind (even stabbing them through closed folding screens). Jin also has his gadgets: sticky bombs and fire arrows that can help him spread disarray through an enemy camp.
Just as the way the world unfolds depends on what you want to do, so does the story – to a point. As you wage your one-man war on the Mongols you ally with several characters, and how you decide to deal with situations can determine the strength of your bonds. Shimura’s none too impressed with your spectral approach. Makoto, an expert archer and just as handy with a sword, can be one of your best allies, helping to spread the legend that you’re a vengeful ghost, but if she disagrees with your actions you may end up crossing swords.
So far the plot looks tense and gripping, with some fantastic tech behind the cutscenes (we’ve been especially impressed with the blood splatter – Ghost is going to be a grimy game in the best of ways). As he’s torn between his upbringing as an honorable samurai and the guerilla warfare approach of the Way Of The Ghost, Jin’s experience is going to be reflected in more than different skill trees. A real conflict goes on inside his heart over the course of the game as he struggles with doing what is right for the people of his island, and what it means to be their protector.
Löytyykö tästä suomi tekstitystä ?
Tämä on yksi tärkeimmistä asioista "Ghost of Tsushima Has Multiple Difficulty Settings", sitä en tiedä miten tämä on toteutettu ottaen huomioon pelin realismin hakuisuuden mutta kunhan ei mitään souls kloonia.
Se mikä Soulsbornessa on parasta, on sama korkea vaikeustaso kaikille. Tiedät saavuttaneesi jotain, kun olet käynyt sen Via Dolorosan lävitse. Oli se sitten yksin tai yhdessä muiden kanssa. Suhteellisen maltilliset odotukset tätä peliä kohtaan. Taustalla on osaava studio ja aihe on mielenkiintoinen.