Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Avautuuko noille aseille mitään lisävarusteita betassa, ite oon pelannut tolla riflemanilla ja nyt level 9 sillä eikä mitään ollu aseelle avautunut ku koitin niitä katsoa ja miten onnistuu toisen henkiin herättäminen? :p

ps. tietääks joku millon beta loppuu?
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Avautuuko noille aseille mitään lisävarusteita betassa, ite oon pelannut tolla riflemanilla ja nyt level 9 sillä eikä mitään ollu aseelle avautunut ku koitin niitä katsoa ja miten onnistuu toisen henkiin herättäminen? :pps. tietääks joku millon beta loppuu?
Ne pitää itte unlockata. Sul on niit pointsei varmaan jo sen verran ettet tarvii enempää yhen aseen muokkaamiseen. :PMuistaakseni 6 päivä luki siinä sähköpostissa.Saiko muuten kaikki UPlay jäsenet betakoodin?Mulla katoili yks päivä vähän tekstuureja kesken pelin, vastustajat oli harmaita klönttejä ja se tuulimylly vai mikä onkaan oli ihan musta. :D
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

1.01 päivitys oli tullut Betaan. Toinen hyvä uutinen on se että päättivät jatkaa Betaa vielä viikon ajan. KYLLÄ kiitos kelpaa lisätunnit! Vaikka käytettävissä on vain nuo kaksi mappia niin silti ihan huumetta ollut tämä ja ei meinaa millään kyllästyä.

Aiemmin tulikin postattua gameplaytä Mill mapista joka on kuulemma yksi isoimmista pelin mapeista. Toinen ääripää on sitten Betan toinen mappi eli "Pipeline" joka on pienin mappi. Hauska homma kun mapeissa pelataan aikaslailla eri tavalla. Millissähän on aika turhaa liikuskella haulikon kanssa ulkosalla, Pipelinessä kuitenkin tohtii haulikkoonkin turvautua.

[video=youtube;DjdEQL980Rw]http://www.youtube.com/watch?v=DjdEQL980Rw[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Kyllä tästä taitaa julkaisun jälkeen tulla kova kilpailija peliajasta bäfälle, sen verran hyvin on beta maistunut vaikka en hirveän aktiivisesti ole edes pelannut.. Alkoi ihmetyttään ku ei auennut mitään härpäkkeitä aseisiin, kunnes huomasin et ne pitää avata itse:D johan alkoi sujua paremmin.. aivan huippu peli kyllä. Objectivet saisivat vaan mun mielestä näkyä paremmin. pari kertaa olen seisonut ihan vieressä enkä ole huomannut..:p
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Voisko joku betaa pelaava laittaa vaikka jotain plussia ja miinuksia. Olen ajatellut tämän ostaa kun julkaistaa, että saisi jotain muutakin pelattavaa kuin bäfä:cool:

Noniin, about 1600 tappoa ja yli päivän peliajalla uskaltaa varmaankin jo pientä plus/miinus -listan tynkää laittaa pinoon. Insinöörillä tässä on menty suurimman osan ajasta, LVL on nyt muistaakseni 37 joten vieläkin on juttuja paljon kokematta. Scoutin ja Riflemanin jutut on lähes kokonaan kokematta myös. Tarkoitus olisi tsempata inssin levu tuonne 40 asti jolloin pääsen näkemään onko insinöörin turretilla jotain erityislaatuista virkaa. Tällä hetkellä inssilläni on melkein aina jammeri mukana. Se siis tekee tyhjäksi vihollisen sensoripallot ja muut havainnointilaitteet määrätyllä alueella, erittäin tarpeellistä olla tuo mukana vähintään yhdellä tiimiläisellä. Vallattavan kohteen puolustuksessa tietenkin aivan loistava. Hyökkäyksessäkin toki.

Mainittakoon kuitenkin että vaikka peli on minun mielestä kiva niin ei varmaan kolahda kaikille, kuitenkin aika erikoinen tapaus. Tärkeintä on kokeilla itse kunnolla. Suurin "ansa" mihin moni varmaankin lankeaa on luovuttaa samantein kun näkee sensoripallot toiminnassa ekoja kertoja. Pitää myöntää että itselläkin häiritse se asia aika paljonkin alkuksi, mutta näin jälkikäteen ajateltuna ei haittaa enää yhtään. Jos ruudussa lukee detected niin voit(te) a) Vaipua synkkyyteen ja vaikka jatkaa random sinkoilua pelikentällä vailla päämäärää ja TAI b) Ratkaista se tilanne yhdessä hyvällä pelillä ja kommunikaatiolla, apulaitteita usein tarvitaan ja niistä voidaan sopia jo ennen peliäkin että kuka ottaa ja mitä ottaa.

Nimenomaan tuo kohta B taitaakin olla se pihvi tässä. Tusinapelejä kyllä riittää riesaksi asti jossa mennään nappi pohjassa siksakkia ympäri kenttää. Tässä pelissä on enemmän, yksi isoin asia on nimenomaan tuo vihollisen tiedustelu ja vastatiedustelu. Sitten on paljon muuta kuten se että panokset tahtoo loppua ja Riflemanin on tuotava paukkuja lisää mestoille yms.

Koostan alle nyt niitä plussia ja minoja kuten oli luvattu. Muistakaahan kuitenkin että puhutaan Beta versiosta joka ei laadultaan vastaa lopullista tuotetta.

Mukavia juttua:


  • Tiimityön merkityksen korostuminen (confidence system, apulaitteet yms.) En meinaa edes muistaa milloin viimeksi konsoliräiskyttelypelissä on näin paljon yhteistyöstä palkittu? Ehkä Shadowrunissa vuonna 2007
  • Kontrollit & kamera, todella harvoin tulee fiilis että ei näe kunnolla tai muuten ikävä pelata. Näkymässä on puolen vaihto
  • Karttasuunnittelu, huolella on tehty ja ovat suht. tasapainossa
  • Grafiikka, ei ole mopo lähtenyt keulimaan joten pyöriikin hienosti ja on ihan mukavaa katseltavaa
  • Paikalla olevat pelihahmot sulautuvat uskottavasti ympäristöön, liikkuvatkaan eivät pompi liikaa silmille kaukaisuudesta, scopeille tulee käyttöä
  • Aseiden ampumisfiilis voisi olla haastavampaa omaan makuun mutta koen tuntuman kuitenkin positiivisena
  • Gunsmith toiminto, jokainen voi rakentaa omalle pelityylilleen sopivan kättä pidemmän. Voit laittaa vaikka kertatuli liipaisinta tai 3 burst jne.
  • Conflict pelimuoto, vallattava kohde randomina eri paikoissa. Matsissa käydään taistelua kartan joka puolella ja siis hyödennetään kartan koko pinta ala tehokkaasti (ei tunnu siltä että hinkkaisi koko ajan samassa kohdassa kuten monissa peleissä tuppaa usein käymään)
  • Partyn koko 6 pelaajaa
  • Pelaajamäärä järkevä 6 vs 6, koko ajan toimintaa mutta ei kolise päät yhteen kuten mm. Killzonessa joskus
  • Sooloilijat ei pärjää, jos lähdet hakemaan korkeaa K/D ja pelaat itsekeskeisesti vain tappojen perässä niin huono sijoitus tuloslistassa on aika varmaa
  • Mukava peliseura jopa randomien taholta, ei yhtään "huutoapinaa" tai teamkillaajaa ole vielä näkynyt. Tiimipelitaidoissa toki oli usein toivomisen varaa, suuri osa ei osaa vielä pelin ideaa jostain syystä
  • Party toimii ihan ok, joskus joutuu eripuolelle 1. pelin ajaksi (jos ei muutoin mahdu) mutta seuraavassa pelissä heittää automaattisesti partylaiset samalle puolelle
  • Ei lainkaan mitään Free For All tai TDM pelimuotoa K/D horotsuille, jokaisessa pelimuodossa päämäärä mitä tavoitellaan tiiminä. Pisteet määräytyy täysin tehtävien suorittamisien mukaan ja tapoilla ei pisteissä merkitystä


Vähemmän mukavia juttuja:


  • Ei tämä tainnut olla nyt sitä "alkuperäistä Ghost Reconia" jota osa varmaankin toivoi
  • Saboteur pelimuoto ei jostain syystä henkilökohtaisesti nappaa, voi tosin olla etten osaa enkä ymmärrä ja tarvisin lisää pelitunteja että avautuu
  • Bugeja siellätäällä: Tilttiä, puuttuvia tekstuureita, pelin "selostus ääniä" tulee myöhässä, lägiongelmia jenkkien kanssa pelatessa ja muuta pientä
  • Voicet ei toimi luotettavasti, jos kuka tahansa laittaa kenet tahansa mutelle niin sen jälkeen enemmän tai vähemmän kaikilla pelaajilla lakkaa voice kommunikaatio toimimasta. Tämä on mielestäni ylivoimaisesti pahin vika koska koko pelaaminen nojaa täysin yhdessä tekemisen varassa
  • Aseet hieman ylitarkkoja, tykkäisin jos sarjalla ampuessa ei ihan niin pitkälle voisi surruutella tarkasti. Tämä ongelma tosin koskee nykyään melkein jokaista peliä joten onko tuo siten miinus muihin verrattuna
  • Scope liikkuu aika hitaasti, jos taas nostaa senssiä niin hipfire on liian nopea
  • Hipfiretähtäys ja scopetähtäys ei ole aivan synkassa: Kun tähtäät nurkan takana väijyvää vihua ja on ihan kohdalla, sitten jos vaihdat scopeen niin huonossa lykyssä tähtäiletkin seinää siinä vaiheessa kun olisi jo kiire ampua

Tällanen lista nyt ensimmäisenä tuli mieleen, voi olla että unohdin vaikka mitä mutta tosiaankin paras keino selvittää asioita on imuroida Betaversio henkilökohtaiseen testiin. Tiistaihin asti tässä on vielä aikaa kokeilla. Paikkailen sitten listaa myöhemmin jos unohdin joitain perustavaa laatua olevia asioita. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Itseäni kun ei "varsinanen moninpeli" kiinnosta ollenkaan, niin toivotaan että kampanjan voi pelata splitscreeninä, niinkuin jossain ollut. Toisaalla taas ollut ettei näin voi tehdä. Joten siinä sitten se oma "ostanko vaiko enkö".
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Vähemmän mukavia juttuja:

  • Ei tämä tainnut olla nyt sitä "alkuperäistä Ghost Reconia" jota osa varmaankin toivoi

Tätä koulukuntaa on vähintään kahta lajia; niitä, jotka haikailee vielä sitä ensimmäisen Ghost Reconin erikoista kuvakulmaa, ja sitten me muut joille Ghost Recon 2 on se ainoa oikea. Kolmas persoona toimi hyvin, puskaan pääsi suojaan ja maastot olivat läheltä meiltä. Lisäksi vielä nyt tässä yhteydessä mainittava myös aseet, jotka eivät olleet huomista tai ylihuomista, vaan aitoa tätä päivää. Pelissä oli tunnelmaa ja lääniä, jossa liikkua valon ja varjon välimaastossa. Oli helppo mennä mukaan kylmiltään. Tämän jälkeen onkin menty enempi scifin suuntaan ja maastotkin ovat jostain ihan muualta sekä grafiikat saippualaatikon kiiltävät. Teknoilu käy hyvin, jos aina löytyy selkeät vastalääkkeet laserkatseille ja häiveviitoille. Kuitenkin sunnuntaipelaajana on hieman jo pelkoa siitä, kuinka isoksi tulee kasvamaan railo meidän ja päivittäin pelaavien välille? Se on ehkä suurin pelko, joka pistää myös miettimään kannattaako tätä puhtaasti verkkopelin takia edes hankkia.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Kuitenkin sunnuntaipelaajana on hieman jo pelkoa siitä, kuinka isoksi tulee kasvamaan railo meidän ja päivittäin pelaavien välille? Se on ehkä suurin pelko, joka pistää myös miettimään kannattaako tätä puhtaasti verkkopelin takia edes hankkia.

Railo tulee olemaan luultavasti pienempi kuin kilpailevissa tuotteissa. Syy: Tiimipeli, siinä ei yksittäisen sotilaan skilli ja kokemus paina mitään ellei ole vähintään 1-2 kaveria auttamassa. Jos nyt vertaan esim. CODin suosittuun S&D pelimuotoon niin siellä voi joku yksinäänkin hyvässä lykyssä jyrätä koko vastapuolen tiimin puplalla. Ei tule tapahtumaan tässä pelissä. Siegessä korkeintaan mutta tuskin siinäkään. Conflict matseista ainakin tulee kaiken järjen mukaan tiukkoja. Matchmaking nakkelee molemmille puolille konkareita ja nopoja tasasesti. Tietenkin jos käy tosi huono arpaonni matchmaking kanssa niin teoriassa peli voisi laittaa kuusi kokeneempaa pelaajaa samalle puolelle vastaan kuusi nopoa, mutta en nyt sellaiseenkaan jaksa uskoa että tulisi tuosta jokin ongelma? Huoli pois! Ei kannata tuollaisen takia vaipua synkkyyteen.

Tänään pelasin kahden muun suomalaisen kanssa "jeesuspelaajaa" vastaan jolla oli enemmän tappoja ja tunteja alla kuin meillä kolmella yhteensä. Vaikka ei meilläkään oikeastaan kovin vähän ole....anyways, jokainen peli vietiin tiimityöllä vaikka kaveri toki yrittikin kaikki mahdolliset kikat käyttää. Mutta ei ne kikat vaan auta yhtään mitään jollet saa tukea tiimiltäsi. Sillä kertaa hänelle sattui huono tsägä tiimikaverien suhteen, tuskin edes puhuivat siellä mitään kun kaikki suhasi miten sattuu kentällä ja sooloili. Helppo homma tuossa vaiheessa viedä "huonompana pelaajana" matsi kotio. Tykkään tästä piirteestä nimenomaan, pelin vahvuus. Tiimityöllä viedään, mitkään railot ei siinä kohtaa vaikuta ylenpalttisesti.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Osui silimään Ubin foorumilta vahvistamaton aselistaus, jokaiselle jotakin! Paljon on sälää ja vaikeita valintoja on edessä sillä unlock pisteet ei riitä avaamaan jokaiseen aseeseen kaikkea. Pitää vähän kuulostella että mikä natsaa omaa pelityyliä ajatellen hyvin näppiin ja sitten päivittää kyseinen ase sopivaksi. Varsinkin heikommalla insinöörin luokalla olen koittanut melkein kaikkia testailla ja omaksi leppariksi muodostunut PDR-C jossa kolmen bursti ja Agoc 4X. Automaattihaulikot on myös ihan sairaita pippeline mapin lähitaisteluissa, mutta silloin on syytä olla tiimissä hyvä Rifleman mukana joka käsittää viljellä ammuslaatikoita.


Rifleman Class

ACR
HK417
TAR-21
AK-200
AN-94
A-91
SFO Mk 14
SFO AK47
F2000
CZS805

Sniper Rifles

M110
SRR
MSR
PSL 54C
VSS
KSVK
SFO M40 A5
SFO M-N 91/30

Light Machine Guns

Mk 48
Stoner
LSAT
PKP
Type 95
Ultimax Mk 5
SFO M60
SFO RPK 74M

Personal Defense Rifles

PDR-C
L22A2
Goblin
AKS-74U
SR-3M
SA58 OSW
Mk17 PDW
OCP-11

Sub Machine Gun's
MP7
P90
Vector
Skorpion Evo III
PP19
PP2000
BT MP9
Type 05 JS

Shotguns
M590A1
M1014
M12
RMB-93
Saiga-12
MTs-255

Pistols
45T
KARD
Five-SeveN CM
Defender
GSh-18
OTs-33
Wild Boar
MP-412

Tässä vielä Tommy Jacobin haastattelu. Juttua Betasta yms.

[video=youtube;LfIgut4jWPY]http://www.youtube.com/watch?v=LfIgut4jWPY&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Sitten kun tämä julkaistaan, niin saanko pitää betassa avatut lisävarusteet, levelit yms..? Ei ole kokemusta pelien beta versioista ennen tätä.:confused:
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Sitten kun tämä julkaistaan, niin saanko pitää betassa avatut lisävarusteet, levelit yms..? Ei ole kokemusta pelien beta versioista ennen tätä.:confused:

Ei kuulostaisi kovin reilulta aloitukselta, kun osa porukasta vetäisi heti ensimmäisestä pelistä alkaen täydet varusteet päällä. Eli kaikki on nollattu ja alusta lähdetään kuten pitääkin.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Just.. en mä nyt hirveästi ole kerennyt mitään availeen, muutamat parannukset riflemanille, et eipä tuo haittaa.. Ja musta ei mun taidoilla tule ylivoimaista vastusta vaikka olisi ydinkärkiä matkassa:D
Ehkä ihan vähän harmittaa tuon heartbeat sensorin menetys, vähensi aika reippaasti sellaisia "hupsis" kuolemia:p. Mut äkkiäpä nuo saa takaisi.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Olihan tää pakko heittää tilaukseen, sen verran tuo beta maistui, harmi vaan että loppui vissiin jo :c Noo pari viikkoa pelin julkaisuun.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

En kyllä vieläkään pysty käsittää että mikä tuossa ed. postauksen videossa oikein oli pointti? Ihan järkyttävää scheisseä eikä liity mitenkään peliin. HUONO!

Mutta tästä pitkästä aikaa vähän täyspäisempää videota, eli Betan statistiikkoja cooliin videoon upotettuna.

[video=youtube;KMjQXg05eQw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KMjQXg05eQw[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Co-op toiminnan esittelyä signature edition mukana tulevassa "ylimääräisessä" mapissa.


[video=youtube;PqjWoi1UkYs]http://www.youtube.com/watch?v=PqjWoi1UkYs[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Youtubeen on alkanut pikkuhiljaa tursuamaan gameplay videoita kokoversiostakin. Yksinpelistä en halua nähdä sekuntiakaan etukäteen tai yleensäkkään kuulla mitään spoilereita. Mutta moninpelin karttasuunnittelu kiinnosti sen verran että käytin muutaman minuutin niiden selailuun. Haaviin jäi HD-matskua kuudesta mapista joita en ollut nähnyt aiemmin. Mapit todellakin vaikuttaa laadukkailta ja niissä on vaihtelua, olihan se Betan jälkeen arvattavissa että hyvää settiä on loputkin. Tuskin malttaa odottaa että pääsee noihin porukalla valtaamaan supply pointteja ja sensoreita nams! :cool:


Harbor: Ghost Recon: Future Soldier Multiplayer Gameplay #6 Harbor New Map 36-13 - YouTube

Alpha: Ghost Recon: Future Soldier Multiplayer Gameplay #7 Alpha 39-10 - YouTube

Overpas: Ghost Recon: Future Soldier Multiplayer Gameplay #3 Overpass New Map 37-11 - YouTube

Cargo: Ghost Recon: Future Soldier Multiplayer Gameplay #4 Cargo 32-13 - YouTube

Market: Ghost Recon: Future Soldier Multiplayer Gameplay #2 Market NEW MAP 36kills! - YouTube

Sandstorm: Ghost Recon Future Soldier Multiplayer Gameplay Sandstorm NEW MAP - YouTube
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Tämähän vaikuttaa lupaavalta multiplayerin osalta. Tilaukseen lähti kun huomasin että Siege pelimuodossa ei respawneja ole eli vähän SnD meininkiä.

Taitaa olla ainut video Siegestä:

[video=youtube_share;SlhM1-EsJJk]http://youtu.be/SlhM1-EsJJk?hd=1[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360 Hype]

Innolla kyllä odotan, toivottavasti tämä sentään tipahtaisi julkkariksi postiluukusta..

Ääh kappas se julkkari onkin torstaina, eipä taida torstaiks tulla.
No ehkä perjantaina..

Beta maistui hyvin, kunhan pääsi peliin sisään.

Yksinpelikin näyttää mukavalta menolta, mitä tullut paria videota katsottua.
 
Ylös Bottom