Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voinko muuten pelata avointa betaa, suljetun betan tiedostolla vai pitääkö ladata erikseen tuo tiistaina tuleva paketti?
Mistäs tälläsiä videoita löytyy? kiinnostais kovasti..Torstaina Ubisoftin streamissa näytetty Wildlands lyhytelokuva oli yllättävän hyvä ja mielenkiintoinen. Harmi, että itse pelissä juoni on toteutettu huonosti. Varsinkin se betan viimeinen video (bossin kukistamisen jälkeen) oli yksi huonoimpia mitä nähnyt videopeleissä.
Idean tasolla juoni on hyvä, mutta valitettavasti toteutuksessa ei ole onnistuttu. Onneksi tuo lyhytelokuva sekä viikolla katsomani Cartel Land-dokumentti toivat lisämotivaatiota tarinaan.
Itse peliähän periaatteessa alkaa suoraan siitä mihin lyhytelokuva päättyi.
Amazon Prime on vissiin tehnyt siitä lyhytelokuvasta sopimuksen. Eli sieltä, jos ei streamia katsonut.Mistäs tälläsiä videoita löytyy? kiinnostais kovasti..
Millos tätä pääsee testaamaan?
Torstaista alkaen.
Kiva. Kirjoitin pitkän tekstin tähän mutta menin sekoilemaan. Joten kirjoitan lyhyesti nyt sitten. Etsin tuossa jotain hyvää peliä ja tämä pisti silmään. Onhan kehittäjänä Ubisoft. Ja kun open world peli on, niin siitä tulee aina pisteitä.
Vaatimuksia/toiveita pelille on se että se olisi AC ja FC tyylinen. Eli päätehtäviä,sivutehtäviä ja kerättäviä esineitä.
Kannattaako mun noilla vaatimuksilla/toiveilla ostaa tätä? Ainakin videoiden perusteella näyttää hyvältä ja Beta on latautumassa.
Vaatimuksia/toiveita pelille on se että se olisi AC ja FC tyylinen. Eli päätehtäviä,sivutehtäviä ja kerättäviä esineitä.