Meisseli, kyllä mä arvelinkin, että se on tarkoitettu kestämään.

Vastaavissa tilanteissa olemme käyttäneet pulpetteja.

Keittiöjakkaraviritykseni ei kestä kovin kovaa käsittelyä tai ainakin se liikkuu hieman helpommin. Tosin maltillisemmalla ajotavalla se pysyy paikallaan ihan hyvin, eikä ajatkaan yleensä parane, jos rattia heiluttaa liikaa.
Rudi, niin varmaan, jos sille vain olisi tilaa. Keittöjakkaravirityksestä ei jää paljon mitään piilotettavaa, kun sen purkaa. Toinen kysymys on sopisinko minä VIX:iin ja kestäisikö sellainen meikäläisen painon ... Googlesta löytyi sivuja ja jonkinlainen kuva:
VIX-kuva . Näyttää vähän pieneltä aikuiselle, mutta muuten ihan OK. Kädet jäävät kuvan hepulla aika suoriksi ja polvet ovat aika lähellä rattia. Itse pidän enemmän siitä, että ratti on lähempänä (ikuinen ajoasentokiista: formula / ralliauto).
-----
Taidan lopettaa tällä kertaa kisailun täällä tuohon torstaina päättyvään kisaan. Näyttää siltä, että sen deadline meni turhan pitkäksi, mutta en viitsi sitä enää muuttaakaan. Vagrantilta sain viestin ja oman ajonikin olen jo tehnyt, mutta muita siihen ei sitten ilmeisesti tulekaan, koska T2:iakaan ei ole näkynyt. Kirjoittelen tulokset loppuviikosta. Oli sinällään ihan mielenkiintoista katsella olisiko kellään kiinnostusta tällaiseen vähän vanhaan juttuun. Näyttää siltä, että muut pelit ovat jo ajaneet GT3:n ohitse ja aika kuluu GT4:sta odotellessa.