Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec keskustelu

Herra V. King alkaa viimein saada itselleen ripauksen röyhkeyttä, ohitukset alkaa toisinaan jopa onnistumaan. Taso on tällä hetkellä 32. En oikein käsitä tuota kylmä/kuuma liukupalkkia, polla hohkaa kuskilla punaisena mutta siitä huolimatta kestää kokoajan naputtaa "increase pace" - käskyä eikä V. King sorru virheisiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec keskustelu

miten nää pirun b-spec kuskit saa pärjäämään ovaalilla??
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec keskustelu

miten nää pirun b-spec kuskit saa pärjäämään ovaalilla??

Jos meinaat esim. sitä pickup-kisaa, niin mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin hommata Fordin Lightningiin kaikki viripalikat ja senkin jälkeen sai olla koko ajan opastamassa, että mihin suuntaan rataa ajetaan. Ei ollu kovin monen sekunnin marginaali seuraavaan, voittajana kuitenkin selvis maaliin.

Minä olen kyllä ottanut sen linjan, että jos suinkin tallista löytyy kisaan sopiva aivan liian ylitehokas auto kilpailijoihin nähden, niin sillä lähdetään liikenteeseen. Silloin se kuski pärjää keskenään eikä sitä tarvii olla neuvomassa koko ajan. Saa ite touhuta mitä huvittaa, välillä käy vaan valkkaamassa seuraavan kisan.

Herra V. King alkaa viimein saada itselleen ripauksen röyhkeyttä, ohitukset alkaa toisinaan jopa onnistumaan. Taso on tällä hetkellä 32. En oikein käsitä tuota kylmä/kuuma liukupalkkia, polla hohkaa kuskilla punaisena mutta siitä huolimatta kestää kokoajan naputtaa "increase pace" - käskyä eikä V. King sorru virheisiin.

Mulla ei taida olla eka kuski kuin vasta jossain tasolla 13-14, mutta kyllä sekin kestää aika hyvin "hakkuuttaa rajoittimeen" ennen kuin napsahtaa. Riippuu toki autostakin. Voiskohan olla, että liukupalkin punaisessa päässä ajovirheiden todennäköisyys on suurempi, johtuen jostain psyykkisestä jutusta. Koska kierrosajat ovat kuitenkin huonompia kuin että se nuoli olisi keskikohdan ja oikean reunan puolivälissä. Eli liian kovasta vauhdista ei varmaankaan johdu (suoranaisesti, koska silloinhan onnistunut kierros nuppi punaisena toisi kovemman kierrosajan kuin "normipainostuksella"). Todennäköisyydet ynnättynä kuskin kokemattomuuteen vois olla joku kuvitteellinen kaava.

Itse en ole vielä kertaakaan löytänyt mitään positiivista siitä, että käskyttää kuskin ihan äärirajoille. Parhaat ja tasaisimmat kierrosajat ovat tulleet ainakin toistaiseksi just siinä punaisen alarajalla. Onhan se hyvä toki välillä kokeilla mitä kaikkea se kuski kestää :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec keskustelu

Laitoin kaverit ajamaan minoltalla tsukuba 9h kisaa ja aamulla tulin katsomaan niin kolmas?!! Sama setuppi uudestaan päiväksi ajamaan ja voitto jollain 45 kierroksella. Go figure.

Expa keskusteluihin sen verran että tsukuban 1. sijasta saa sen jotain 650000xp, 3. sijasta sai noin 350000xp.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec keskustelu

Laitoin kaverit ajamaan minoltalla tsukuba 9h kisaa ja aamulla tulin katsomaan niin kolmas?!! Sama setuppi uudestaan päiväksi ajamaan ja voitto jollain 45 kierroksella. Go figure.

Expa keskusteluihin sen verran että tsukuban 1. sijasta saa sen jotain 650000xp, 3. sijasta sai noin 350000xp.

Olisko johtunut kuskien mielialoista? Jos nuoli osoittaa alaspäin, on ajosuoritus selkeästi heikompi. Jos taas ylöspäin, niin ainakin mun kuskit menee eikä meinaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec keskustelu

Olisko johtunut kuskien mielialoista? Jos nuoli osoittaa alaspäin, on ajosuoritus selkeästi heikompi. Jos taas ylöspäin, niin ainakin mun kuskit menee eikä meinaa.

Tsukubassa on kumminkin vastassa ainoastaan viritettyjä golffeja evoja ja vastaavaa niin mikään mieliala ei pitäisi tulokseen vaikuttaa, ja kerran tuohon kisaan pääset niin kuskisi lienevät yli 30lvl kumminkin. Veikkaan että se on bugittanut jotain renkaanvaihdon tai vastaavan kanssa, jos vaikka on se 10% valittuna niin se voi loppupuolella kisaa käydä varikolla joka kierroksen jälkeen. Kerran et kisaa seurannut (niinkuin ei kyllä kukaan muukaan jaksa:)) niin jää ikuiseksi arvoitukseksi mutta veikkaan jotain varikkobugia.
ps. yhen tsukubarullauksen päässä LE MAns 24h:) en kyllä tiedä koska löytyy aikaa omistaa pleikka kokonaan GT5:lle 24h ajaksi
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Iteltä puuttuu 9643 levelistä 35. Ja sit näkee saako sen X1 vai ei, minkä jotkut on saanut ja jotkut ei...:rolleyes: Ota nyt siitäkin selvää:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Iteltä puuttuu 9643 levelistä 35. Ja sit näkee saako sen X1 vai ei, minkä jotkut on saanut ja jotkut ei...:rolleyes: Ota nyt siitäkin selvää:D
Pitikös tuon tulla A-spec vai B-spec tason saavuttaessa lukeman 35 ?
Äskettäin pääsin A-specissä 35 tasolle enkä saanut yhtään mitään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Jep mulla nous tänä aamuna 35lvl b-spec ja jo toinen X2010 tuli. Ensimmäisenhän kaikki rattimiehet hommas jo Vettel challengesta:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Pari kertaa otti K.Hunter pataansa muscle carissa, Laguna Segalla.Joutuu tasapainoileen käskytysten ja kuskin nupin kanssa kilpaa, herra Hunter tuntuu nimittäin ottavan kierroksia melko herkästi.Virhemarginaali kasvaa oleellisesti jos kuski käy kuumana, näin ainakin mun kuskin kohdalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Ovaalikisat on ihan yhtä tuskaa näillä tanopäillä. Toinen asia joka ottaa päähän on jos herra ajaa pihalle, niin mikä siinä on että tarvii päästää kaikki edelle ennenkuin uskaltaa tulla takasin radalle.

Niin paljon välillä tekee mieli heittää kapula seinään, kun on niin tampio koko jätkä :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Ovaalikisat on ihan yhtä tuskaa näillä tanopäillä.

Itsekin kokeilin muutaman kerran "rehellistä" kisaa ovaalilla, mutta kun ei siitä tullut yhtään mitään niin laitoin sellaisen kärryn alle että lopulta otti kierroksella kiinni pari kuskia. Paljon on tasaväkisiäkin kisoja ollut, joissa oikeasti saanut miettiä taktiikoita. Sitten on taas näitä kisoja, joista muutaman tuskaisen kokeilun jälkeen haluaa vain mahdollisimman nopeasti eroon. Se taas tarkoittaa sitä, että rahaa on palanut tuhottomasti Toyota Vitzien ja Ford pickuppien sun muiden ei-niin-hohdokkaiden kärryjen virittämiseen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Oon hakannu päätä seinään tän aamupäivän ton British Lightweightin kanssa.

Oon koittanut Astra Super Touring Caria. Lontoosta hopea ja Top Gear radalta pronssi sillä.

Sitten Caterham 243hp ja 369kg eikä pärjää yhtään sen paremmin. Ja rahat on ihan finaalissa, kun ostin sen Gran Turismo formulan siihen yhteen kisaan.

Ei vaan ymmärrä miksei jollain Caterhamilla pärjää hikisille Lotuksille. Tosin eikä sitä helpota se että joutuu vetään comfort softeilla.

Edit. Joo se Pick-up challengen ovaali vasta pronssilla itellä. Tarvis siihenkin kerätä rahaa, että sais kaikki palikat kiinni. Välillä tuntuu että jos muilla on esim. 250hp autot, niin itellä tarvii olla 500hp et AI kuski pärjäis.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Oon hakannu päätä seinään tän aamupäivän ton British Lightweightin kanssa.

Oon koittanut Astra Super Touring Caria. Lontoosta hopea ja Top Gear radalta pronssi sillä.

Sitten Caterham 243hp ja 369kg eikä pärjää yhtään sen paremmin. Ja rahat on ihan finaalissa, kun ostin sen Gran Turismo formulan siihen yhteen kisaan.

Ei vaan ymmärrä miksei jollain Caterhamilla pärjää hikisille Lotuksille. Tosin eikä sitä helpota se että joutuu vetään comfort softeilla.

Tappiin viritetyllä Tuscan Speed 6 onnistui, kylläkin vasta sitten kun Bob oli yli 20lvl ja lootuksilla oli huonot lähtöpaikat:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Ovaalikisat on ihan yhtä tuskaa näillä tanopäillä. Toinen asia joka ottaa päähän on jos herra ajaa pihalle, niin mikä siinä on että tarvii päästää kaikki edelle ennenkuin uskaltaa tulla takasin radalle.

Niin paljon välillä tekee mieli heittää kapula seinään, kun on niin tampio koko jätkä :D

Sama tullu huomattua, jos tyhmä AI kuski spinnaa, niin ei se liiku mihinkään ennen kuin kaikki muut on menny ohi.Toisinaan se jopa alkaa pakittamaan hiekalla/nurmikolla lisää hiekalle/nurmikolle päin itseään:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Oon hakannu päätä seinään tän aamupäivän ton British Lightweightin kanssa.

Oon koittanut Astra Super Touring Caria. Lontoosta hopea ja Top Gear radalta pronssi sillä.

McLaren MP 4-12c´10 yli 800hv ja alle 1200kg kun palikat laittaa.Helpot voitot
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Eli milloin alkaa ne kisat että saa useamman kuskin radalle? Onko ne vain niissä enduranceissa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Kylläpä meinasi mennä hermo heikkoon kuntoon tuossa Nascar cupin viimeisessä ovaalissa. Viimeisellä kierroksella reilu johto(2,5 sekuntia) ja yhtäkkiä muut tekoälyttömät kuskit vain veti takasuoralla heittämällä ohi eikä mitään voinut tehdä, maalissa sijoitus 9. Tiedä sitten tuliko Camryssä kilometrit täyteen ja tehot tippuivat sen verran että kulku loppui vai mikä oli romahduksen syy.
 
Ylös Bottom