Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Expert series: Historic: Monago:

Autona the one and only Toyota 7, mutta mikä mättää? Kuskini (lv21) ei vain suostu ohittamaan yhtään autoa, vaan jää lähtökiihdytyksen mukaisesti sijalle 8-12 pyörimään. Olen kokeillut laatikon top speed säätöjä aina 190-250km/h asti.

EDIT. parhaat mahdolliset Gumit on alla.

EDIT2: Kyllä se vaan nyt väkisin meni jollain 22 levelillä kultaiseksi... Näköjään tuo perustuu tuolle, että muut pyörähtää. Kerran 4 autoa pyörähti samassa kasassa josta ohitti kuskini ne heleposti. Senjälkeen Chaparal spinnaa ja äkkiä ohi siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Expert series: Historic: Monago:

Autona the one and only Toyota 7, mutta mikä mättää? Kuskini (lv21) ei vain suostu ohittamaan yhtään autoa, vaan jää lähtökiihdytyksen mukaisesti sijalle 8-12 pyörimään. Olen kokeillut laatikon top speed säätöjä aina 190-250km/h asti.

Ei auta muu kuin grindata ukon leveliä ylöspäin ja toivoa että lähtöruudukossa se Chaparal on mahdollisimman takana tai että se spinnaa jossain vaiheessa. Sinulla on varmaankin parhaat mahdolliset gummit alla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Noniin sain ensimmäisen ja viimeisen 24h kisan alta pois. Le Mans 24h massia tuli vähän päälle 280k(enemmän saa grindattua alle 10minsassa A-spec puolella) ja exp 2.2 mil joka ei ole tarpeeksi edes 36levelille:eek:
Sekopäät on ajatellut että mielelläänhän sitä ajattaa tuon kymmeniä kertoja läpi, eihän siinä tarvitse kuin omistaa koko pleikkari 24h ajaksi yhdelle tylsälle paskalle. No nyt se on minun osaltani vihdoin ohi. Kestämisiä kaikille jotka tätä paskinta pelimuotoa ikinä joutuvat vielä tahkoamaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Noniin sain ensimmäisen ja viimeisen 24h kisan alta pois. Le Mans 24h massia tuli vähän päälle 280k(enemmän saa grindattua alle 10minsassa A-spec puolella) ja exp 2.2 mil joka ei ole tarpeeksi edes 36levelille:eek:
Sekopäät on ajatellut että mielelläänhän sitä ajattaa tuon kymmeniä kertoja läpi, eihän siinä tarvitse kuin omistaa koko pleikkari 24h ajaksi yhdelle tylsälle paskalle. No nyt se on minun osaltani vihdoin ohi. Kestämisiä kaikille jotka tätä paskinta pelimuotoa ikinä joutuvat vielä tahkoamaan.

Ite katoin just samaa :D noh annan bobin joskus kierrellä endurancet loppuun, palkintona saa kummiskin ferrarrin f1 auton. Taitaa viedä 11 24h kisaa levelille 40
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Joku asiata perillä oleva voisi hieman brieffata tai linkittää faqsia, kiitos.
Ajoin nyt nimittäin ensimmäiset kisat kahdella kuskilla. Kohta huomasin, että "ykköskuskini" leveli menee B-spec levelin edellä. Tietääkseni tähän asti ne ovat olleet yksi ja sama taso, koska ykköskuskini on osallistunut jokaiseen ajamaani B-spec kisaan. Eli miten tarkalleen otten tässä menee tuo kokemusten jako?
Eikö sen näin kuitenkin pitäisi simppelisti mennä, vai olenko kärsinyt bugista:
Kisasta expaa: 10
Kuski A: +10, Kuski B: +10, B-spec: +10
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Pakko tulla leijumaan kyllä nyt, kun Bob selvitti vihdosta viimein Expertin historicin. Olipahan tiukalla, onneksi pääsi päästämään kovimpia paineitaan pihalle tokavikalla kierroksella, ja ajoi lopun kisaa sitten täysin virheettömästi. Ja ylläriksi sain toisen Audi TT Twinturbon... mikä itu näistä kisoista on saada samoja palkintoja, mitä jo A-specin tai special eventtien puolelta on jo tullut :<
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Voi hyvänen aika on tää kyl iha järkyttävää kattoa B-spec kuskin ajoa ovaali radalla.. jäätävä jarrutus joka kurvii ja sit pääsee vastustajat ohi. Tämän jälkee hullu kiihdytys suoralla ja ohi vastustajist ja taas jarrua kurvissa ja kaikki ohi.. hyvin tehty tää tekoäly
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Jep, mulla menny samaa hermot monesti, mut siinä pitää painella ohitusnappia koko ajan, ni sitte vasta voittaa :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Jätkä on tasolla 38, Red Bull X2010 perseen alla ja vielä jumittui puolen kierroksen ajaksi kierroksella ohitettavan perään Indy 500 - kisassa :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Joutuuko tässä b-specissäkin grindaileen? Meni mielenkiinto tuossa a-specissä tuohon vettel-juttuun, niin laitoin noi tekoälykuskit ajeleen. Nyt level 13 ja pari kertaa pitänyt jokunen kisa ajaa useamman kertaa, että pääsee etiäpäin, toivottavasti ei joudu tavaksi ottamaan...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Joutuuko tässä b-specissäkin grindaileen? Meni mielenkiinto tuossa a-specissä tuohon vettel-juttuun, niin laitoin noi tekoälykuskit ajeleen. Nyt level 13 ja pari kertaa pitänyt jokunen kisa ajaa useamman kertaa, että pääsee etiäpäin, toivottavasti ei joudu tavaksi ottamaan...

B-Spectissä vasta joutuukin grindaileen. Tulee expaa paljo vähemmän kuin A-Spectissä. Kaiket päivät mulla kuski ajelee kun olen töissä. Yöksi ei viitti laittaa ajaan kun nukun tuossa vieressä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Voi hyvänen aika on tää kyl iha järkyttävää kattoa B-spec kuskin ajoa ovaali radalla.. jäätävä jarrutus joka kurvii ja sit pääsee vastustajat ohi. Tämän jälkee hullu kiihdytys suoralla ja ohi vastustajist ja taas jarrua kurvissa ja kaikki ohi.. hyvin tehty tää tekoäly

Mulla meni hermot tähän ongelmaan siinä lava-autojen daytona kisas. Sit meni nipin napin ku osti silveradon ja tein uuden mukamas agressiivisen kuskin, ku 7 levelin jantteri polki oikeen huolella sitä jarrua, mut tää 1 levelin pälli taas alkukankeuden jälkeen tekikin jopa hyvän kaulan. Pitäis päästä sinne repsikkaan istuun polkimien kera niinku autokoulun opettaja ja polkeen sitä kaasua oikeen kunnolla, ku ei herra älytön uskalla:D.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

B-Spectissä vasta joutuukin grindaileen. Tulee expaa paljo vähemmän kuin A-Spectissä. Kaiket päivät mulla kuski ajelee kun olen töissä. Yöksi ei viitti laittaa ajaan kun nukun tuossa vieressä.

Nii, menikö se mihin asti ns. sujuvasti? Eipä se haittaa, vaikka endurancessa joutuu grindaan, kun tosiaan yöksi/päiväksi voi heput jättää ajeleen. Ajattelin lähinnä tuota expert tasoa, kun sinne kohta pääsee.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Onhan se sinänsä täysin älytön "pelimuoto" painaa nappia, mennä nukkumaan ja aamulla herätessään painaa nappia ja kerätä palkinnot. Mutta en sillä sano, ettenkö itsekin tekisi :rolleyes:

Mutta sen sanon, että endurancekisojen ja pidempien championshippien tallennusmahdollisuuden puute on täysin haitarista, enkä kykene ymmärtämään, miksi se olisi 5 vuotta väkerretyssä pelissä jätetty varta vasten pois. Vai onko GT5 tehty pääasiassa niille japanilaispojille, jotka eivät koskaan poistu huoneestaan ja joille häveliäs mutsi työntää kerran päivässä postin mukana tulleet uudet pelit ja pitsan ovenraosta? Oli niille joku nimityskin, mutta en tähän hätään muista. Iso ongelma siellä päin, eikä ainakaan parane millään reaaliaikaisilla 24 tunnin kisoilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Kyllähän siinä B-Specissä aluksi oli tekemistä kun ei ollut Formula GT:tä eikä X 2010:iä tallissa, mutta silloinkin lähinnä renkaiden oston merkeissä, koska kisoihin ei yleensä kelvannut niin hyvät renkaat joilla itse oli ko. kisat ajanut.
Varmaan yhden käden sormilla laskettavissa ne B-Spec -kisat joissa joutui oikeasti käskyttämään kuskia. Nyt on enää 24h kisat ajamatta. Kaikista muista B-kuskit on kantaneet kultaiset pytyt takan reunalle.
A-Specit on väännetty Indy 500 kisaan asti ja yhtään pitempiä enduranceja en kyllä itse ala ajelemaan. 4h tsukubakin vei n.8 tuntia taukoineen, niin samalla ajorytmillä 24h kisoja saisi pelata viikon. Eihän siinä muuten mitään, mutta pleikkari on sitten sen ajan poissa kaikesta muusta käytöstä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Niin eli siis B-specin endurancessa voi grindailla ja aina saa samat voittoxp:t? ajattelin antaa kuskin grindailla tota Laguna Secaa, pitää vaan saada varmistus ettei turhaan tule ajatettua sitä toisen kerran 90 kierrosta:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Mites toi pit in stragedy sitten toimii? eli meneekö kuskin strenght arvon mukaan? mun kuskillakin paukut loppuu Lagunalla jo 15 kierroksen jälkeen ja silti se vetää arvot tyhjinä samalla tavalla loput 75 kierrosta eli mites määritän varikkokäynnit, jos strenghtien mukaan menee pitstopit?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Mites toi pit in stragedy sitten toimii? eli meneekö kuskin strenght arvon mukaan? mun kuskillakin paukut loppuu Lagunalla jo 15 kierroksen jälkeen ja silti se vetää arvot tyhjinä samalla tavalla loput 75 kierrosta eli mites määritän varikkokäynnit, jos strenghtien mukaan menee pitstopit?
Jos yhdellä kuskilla lähdet kisaan, niin silloinhan sillä pit strategyllä ei ole mitään merkitystä. Eikä sitä kyllä muutenkaan tule käytettyä jos ja kun b-kuskilla on alla joku muihin kilpailijoihin verrattuna ylivoimainen auto, eli esim. formula tai X2010.
Se osaa kyllä ajaa ylivoimaiseen voittoon vaikka voimat loppuisikin. Tasaväkisillä autoilla kilpailtaessa se strategia on varmasti ihan hyödyllinen kun väsynyt kuski spinnaa helposti jos sitä käskyttää liikaa.
Mutta kuka oikeasti lähettää b-kuskin johonkin 24tunnin kisaan jollain alitehoisella autolla?
 
Ylös Bottom