Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet
Nyt kun tuli viimeisin järjestelmäpäivitys,tuo vika korjaantui...olisko se ollu siinä vikaa..olen kyllä miettinyt uuden ps3:n ostoakin ihan sen takia kun tuo on ekoja mitä markkinoilla joskus oli,ja kuluuhan se käytössä...
Nyt toimii,ajelin tossa 3 kertaa jo 9h kisan a-ja b-speceillä,ja hyvin toimii....ihme juttu mut hyvä näin.
Itselle käynyt myös näin. Tämä saattaa liittyä siihen, että koneen BD-lukija alkaa vetelemään viimmesiä. Tavallaan kuin asema pysähtyisi kokonaan tekemättä mitään. Myös jo kisan aikana koneen lukija on alkanut hakkaamaan toistuvaan tahtiin, jonka jälkeen olen nopeasti sammuttanut koneeni. Se ei siis välttämättä ole jokin GT5 pelin ongelma, sillä samaa olen tavannut muissakin peleissä. Omassa tapauksessani kone pysähteli parin kuukauden verran jonka jälkeen alkoi taas mystisesti toimimaan. Silti mitään 9-24h GT5 kisoja EN ole uskaltanut enään ajaa.
Nyt kun tuli viimeisin järjestelmäpäivitys,tuo vika korjaantui...olisko se ollu siinä vikaa..olen kyllä miettinyt uuden ps3:n ostoakin ihan sen takia kun tuo on ekoja mitä markkinoilla joskus oli,ja kuluuhan se käytössä...
Nyt toimii,ajelin tossa 3 kertaa jo 9h kisan a-ja b-speceillä,ja hyvin toimii....ihme juttu mut hyvä näin.