Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Joo no ton kutsun idea on matkia oikeeta elämää että vaik pätäkkää löytyy nii tietyt autot annetaan/saa kutsun ostaa. Mut tässä se on laitettu vain loton varaan, vois tulla oikeesti jotenki kerran kuussa se kutsu random autoon vaikka onnepyörän lisäksi, tai en minä tiie mut ainakin järkevämpi ku mitä se nyt on.

Tulis saakelin gr4 alfa 155 ostettavaksi taas mutta kun ei näy

Silloin viel ku metsästin niitä legendary autoi nii voi mennä muutama viikkoki että alkaa taas ilmestyy kiertoon niitä tiettyjä, random vaihto taitaa olla mut legendary autois on ainakin se tosin ku lottolipuissa että se on takuuvarmaa että jossain vaihees ne tulee myyntiin.

Rally Celica oli todella nasta ajaa soralla. Ilman turboa on haastetta enemmän rallikisoissa ja sitten taas turbon kanssa (varsinkin low tai medium turbo) tosi hauska ajaa.

Vision GT Ferrari oli myös melkoinen menopeli ajaa, mutta ei siinä akku kestä kuin yhden kierroksen. Ja toisaalta mikäli tiputtaa PP:n Vision Trophy kisoja varten niin ei auto kulje riittävästi suoralla ja voittaminen aika työn takana ainakin Deep Forestin kisassa.

Tuli myös ekaa kertaa kokeiltua sekarengaistusta pelissä, autona se marraskuun DLC BMW M2. Softit edessä, Mediumit takana Nyrrellä ja ihan kuin olisi jäällä ajanut tai jossain valaan rasvassa. Pitoa oli varmaan nolla. Joo, se sekarengaistus kokeilu taisi jäädä siihen.

Itse ostin sen uuden Alfa Romeo Giulia GTAm:n ja vakionakin varsin kiva laite ajella. Sporttisoftit toki laitoin alle, mutta noin muuten ihan tuunaamaton laite. Todella kevyt käännellä ja kulkupuoli on muutenkin kunnossa. 220k oli hinta uusien autojen kaupassa, että kovin montaa kisaa ei joudu edes grindailemaan ja on rahat kasassa/tienattu takaisin.

Vakionakin aika ärtsysti viritetty laite, kun tuossa on 2,9 litran turbo ja vakionakin 530 hevosta suoraan takapyörille.

Ite ajelin uusia kisoja Bugatti Chironilla. Mahtava laite kun kiihtyy hienosti ja yllättävän vähän PP luku vaikka voimaa vakiona jotain 1500hp. Viritin parhaimmat osat tuning kaupasta niin tuli 1800hp, kulki 470km/h. Pysähtyy myös yllättävän tehokkaasti. Suosittelen ostamaan jos 3milj. löytyy.

Kyl ihan jees autoja tällä kertaa, oikeestaa jokainen on jollain tapaa kiinostava ajella. Bugatti on edelleen vähä bugatti, kiihtyy 1-miljoona sekunnis mut sit saa varoo vähää välii, käytän siis sport soft renkaita, kun en laita mihinkään ns henkilöautoon racing renkaita.

Joo varovainen saa olla Bugatin tehoilla kun ajelee. Tässä Bugatti kokoelmaa.

Liitetiedostot

• 1851b85273c15-screenshotUrl.jpg
    1851b85273c15-screenshotUrl.jpg
    669,6 KB · Lukukerrat: 28
Nyt tekis mieli sanoo todella rumasti mut siistitään kielenkäyttöä kuitenkin hiukan... The Human Comedy kisat... MITÄ HITTOA? Siis miksi ne on niin pirun vaikeita? Eihän ne sovi huviajelijalle (surkeelle semmoselle) ollenkaan... Helpoimmalla vaikeustasolla ollaan kyllä kaikki muut kisat ajettu ja voitettu mutta näihin ei ilmeisesti tuo vaikeustaso vaikuta ollenkaan... Et onko nää kisat nyt tehty pelkästään sellasille jotka osaa ajaa? Pitkin poikin nettiä kattonu neuvoja mut kyllä ollaan kaukana voitoista eikä näissä mene muutaku hermot...

Ne human comedyt on masokisteille ja itte en ole niitä edes yrittänyt. Kaveri veti ne itku kurkus ja siinä taitaa olla jossain kisois niinki typerää että se edessä ajava on joku random auto joka joskus on parempi ku joku muu random auto.

• Like
Reactions: CLX
Ne human comedyt on masokisteille ja itte en ole niitä edes yrittänyt. Kaveri veti ne itku kurkus ja siinä taitaa olla jossain kisois niinki typerää että se edessä ajava on joku random auto joka joskus on parempi ku joku muu random auto.
Kyllä ne ihan hauskoja on, toki olen vasta neljä ensimmäistä niistä ajanut. Ei niissä mielestäni mitään semmoista masokistisen haastavaa ole. Strategia ja oma ajo kuntoon niin voittaa jollain minuutilla, itsellä usein eka yritys aika hakemista ja näin vaatii useamman yrityksen.

BAC Mono enduranceen kyllä suosittelen jonkun auton setupin etsimistä Internetistä, helpotti auton kääntymistä huomattavasti.

Se on kyllä huono juttu, jos näitä endurance tehtäviä ei ole skaalattu helpoimmalla tasolle sopivaksi. Koska hardilla ei näissä mitään eroa mielestäni ole muihin kisoihin, ihan samalla tavalla tekoäly näitä ajaa.

Joo ne Human Comedyt on ihan p*rseestä. Ainoa minkä olen päässyt kullalle on se bac monon kisa. Vaikka ajaisit parhaimmalla autolla millä pääset kisaan niin ensimmäisenä oleva ai auto painelee melkein kierroksen koko ajan edellä, niin että sitä on mahdoton saavuttaa kun itse pitää käydä varikolla ja ai autot ei tyyliin koskaan käy. Ei mitään järkeä.

Nyt olen grindannut tomahawkilla ja mersun sls yhteensä 21000km. Ei voi kun hattua nostaa teille jotka olette jo kaikki autot keränneet. Te olette grindannut peliä kyllä yötä päivää kun itsekin joka päivä ajanut kiitettävästi julkaisusta asti ja silti vielä puuttuu 16 autoa. Nyt pyörii legend kaupassa vaan niitä jotka mulla jo on. Puuttuu esim escudo pikes speak, ollut viimeksi heinäkuussa ostettavissa :oops:

Onkohan joku päivitys sitten pilannut ne human comedy kisat, kun ei niissä aikaisemmin mitään ongelmaa ollut?

Täytyy kokeilla ajaa niitä mitä vielä puuttuu itseltä.

Joo ne Human Comedyt on ihan p*rseestä. Ainoa minkä olen päässyt kullalle on se bac monon kisa. Vaikka ajaisit parhaimmalla autolla millä pääset kisaan niin ensimmäisenä oleva ai auto painelee melkein kierroksen koko ajan edellä, niin että sitä on mahdoton saavuttaa kun itse pitää käydä varikolla ja ai autot ei tyyliin koskaan käy. Ei mitään järkeä.

Nyt olen grindannut tomahawkilla ja mersun sls yhteensä 21000km. Ei voi kun hattua nostaa teille jotka olette jo kaikki autot keränneet. Te olette grindannut peliä kyllä yötä päivää kun itsekin joka päivä ajanut kiitettävästi julkaisusta asti ja silti vielä puuttuu 16 autoa. Nyt pyörii legend kaupassa vaan niitä jotka mulla jo on. Puuttuu esim escudo pikes speak, ollut viimeksi heinäkuussa ostettavissa :oops:

Kaveri joka kidutti itseään, nii siinä oli just nii että se edessä oleva välil meni vaikka miten ajoi nii ei saanu kiinni, sit poistui kisasta tuli takas ja siel ilmeisesti on aina joku random auto edessä, sit se voittiki kun meni hitaammin. Toi on kyl mun mielestä hölmö et joku menee ja pääsee sit toinen ihmettelee et miksei koska se random auto nyt syystä tai toisesta on parempi. En tiie onko tolle tehty mitää muutosta mut ite en ees vaivautunut niitä human comediaa kokeilee.

Kaveri joka kidutti itseään, nii siinä oli just nii että se edessä oleva välil meni vaikka miten ajoi nii ei saanu kiinni, sit poistui kisasta tuli takas ja siel ilmeisesti on aina joku random auto edessä, sit se voittiki kun meni hitaammin. Toi on kyl mun mielestä hölmö et joku menee ja pääsee sit toinen ihmettelee et miksei koska se random auto nyt syystä tai toisesta on parempi. En tiie onko tolle tehty mitää muutosta mut ite en ees vaivautunut niitä human comediaa kokeilee.
Voihan se toki pitää paikkaansa, mutta itse olen ajanut samoja kisoja useamman kertaa, enkä ole tuollaista randomia huomannut.

Autojen voimasuhteet ovat samoja eri yrityksillä, mutta miten ne pääsee muista ohi merkitsee paljon. Aika surkeita tekoäly on varikkostartegioissa ja monesti niiden vauhti hidastuu bensan vähentyessä. Lisäksi radoista löytyy mutkia, joita ne ajaa hitaasti. Niissä voittaa sitten paljon aikaa 1h kisassa.

Ei ollut Ferrarin 512 BB:stä menestykseen Alsacen klassikko kisassa. Sen jälkeen '54 Mersulla oli hauska ajaa, mutta ei sekään aivan riittänyt voittoon. Joku parempi kuski varmaan sillä ajaisi helposti voittoon.

Tästä pidän itse paljon, kun pitää yrittää rakentaa sopiva auto ja strategia kisaa varten. Tälläisiä kisoja saisi olla enemmän. Usein se voitto tulee sitten lopulta helpolla ja siitä ei nauti niin paljon, kun niistä alun yrityksistä. The Human Comedy, pelin parhaat kisat!

E. Nyt luultavasti löytyi voittaja-auto De Tomason Mangusta '69. Useammalla sekunnilla/kierros nopeampi kuin aikaisemmat kokeilut. Nousin jo kierroksella 3 kärkeen.. Ei kiva.

Viimeksi muokattu:
Gran Turismo 25 vuotta. Hieno saavutus mahtavalle autopelille. Ollaan tultu valovuosia eteenpäin sitten PS1 sahalaidoista :D Jos sama kaava jatkuu niin joskus neljän vuoden päästä saadaan joku väliversio kuten Sport ja sitten PS5/PS6 saadaan Gran Turismo 8.

Ylös Bottom