Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Gran Turismo 25 vuotta. Hieno saavutus mahtavalle autopelille. Ollaan tultu valovuosia eteenpäin sitten PS1 sahalaidoista :D Jos sama kaava jatkuu niin joskus neljän vuoden päästä saadaan joku väliversio kuten Sport ja sitten PS5/PS6 saadaan Gran Turismo 8.

Joo. Pelin kun avaa, niin tuo nainen aina sanoo, että "25th anniversary kisa monacossa blabla", mutta ei kerro mistä se löytyy. Missä se on?

Ja tosiaan kohta kuukauden pelaillut ja jokaisesta arvasta tullut se pienin mahdollinen rahasumma. Naurettavaa. :D

Joo. Pelin kun avaa, niin tuo nainen aina sanoo, että "25th anniversary kisa monacossa blabla", mutta ei kerro mistä se löytyy. Missä se on?
Maailmankartalla pitäisi näkyä kuvake oikeassa yläkulmassa. Sitä klikkaamalla pääsee ajamaan nuo varsin rahakkaat kisat.

Selvisi outo juttu pelistä. Nyt kun Legend kaupassa on 20milj. kaara tarjolla ja puuttuu tililta vielä miljoonia rahaa sitä varten niin ajattelin, että jos myy pois niitä autoja mitkä mulla jo on. Myin mijoonan Aston Martinin kun siitä sai yli 700k. Sitten menin tarkistamaan oman autokokelmani ja siellä näytti edelleen samaa lukemaa kuin ennen auton myyntiä. Sama juttu uusien autojen kaupassa, vaikka myin auton pois niin silti näyttää että omistan sen. Ihan älytön juttu, että vaikka myyt auton niin se näkyy sun kokoelmassa edelleen. Auto pitää ostaa vaan kerran ja se näkyy aina kokoelmassa näköjään. :oops:

Alan vetämään kokoontumisajoja tyylillä 1-tyyppikisat ilman säätömahkua. Ts. sama auto kaikilla perussäädöissään. Rata vaihtuu.
PSN-viestiketju, jossa viestitän tarkemmat tiedot, löytyy aiheeseen liittyen minun tekemänäni ja mulle saa lähettää ystäväpyyntöä, mikäli rehti ja puhdas kilvanajo ilman ylimääräistä kikkailua ja ilman aikataulusitoumuksia kiinnostaa.
Kisasäännöt tiukat: online-kisakoodi pitää hallita eli ymmärtää se kisaohjevideo sieltä pelin Sport-valikosta.

p.s. Hyväksyn vain aikuistyypin frendipyyntöjä, kiitos.

T: CONTINUE_F5 (psn)

Tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua pelin liikeohjausta Dual Sensen kanssa. Täytyy sanoa, että yllätti täysin! Sehän on todella hyvä ja ihan kivaa vaihtelua normaalille tatin käytölle.

Yllättävän smooth, tarkka ja luotettava. Ei mitään ongelmaa ajaa. Tehokkaalla takavetoisella autolla kesti pari kierrosta tottua siihen ja korjata omat ajovirheet pois. Etuvetoisella Civillä oli heti virheetön ajo.

En sitten tiedä onko siinä jotain ylimääräistä piilossa olevaa helpotusta tai jotain muuta, sillä miten se voi noin hyvin toimia. No jokatapauksessa hattua pois päästä PD suuntaan, hyvin tehty ohjaussysteemi.

Tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua pelin liikeohjausta Dual Sensen kanssa. Täytyy sanoa, että yllätti täysin! Sehän on todella hyvä ja ihan kivaa vaihtelua normaalille tatin käytölle.

Yllättävän smooth, tarkka ja luotettava. Ei mitään ongelmaa ajaa. Tehokkaalla takavetoisella autolla kesti pari kierrosta tottua siihen ja korjata omat ajovirheet pois. Etuvetoisella Civillä oli heti virheetön ajo.

En sitten tiedä onko siinä jotain ylimääräistä piilossa olevaa helpotusta tai jotain muuta, sillä miten se voi noin hyvin toimia. No jokatapauksessa hattua pois päästä PD suuntaan, hyvin tehty ohjaussysteemi.
Siis tarkotatko että autoa voi ohjata vain ohjainta liikuttamalla? Onko tässä sellainenkin :oops: En tienny tämmöisestä mitään vaikka 200 tuntia jo ajanut kisoja.

Siis tarkotatko että autoa voi ohjata vain ohjainta liikuttamalla? Onko tässä sellainenkin :oops: En tienny tämmöisestä mitään vaikka 200 tuntia jo ajanut kisoja.
Joo. Ohjainta kallistammalla. Itse pidin ohjaimen aika levelissä, tosin aina välillä se ohjain karkaa pystyyn tai alaspäin. Harjoittelu varmaan vielä parantaisi, koska nyt 300h vs 30 min.

Virheiden paikkaus (esim. perä luistaa) toistaiseksi se haastellisin asia ajamisessa.

• Like
Reactions: rap
Mikähän ihme on legend kauppaan ei tule Suzuki Escudo Pikes Peakkia? Ollu viimeks ostettavissa 30.07.2022. Olen odotellu jo kuukausia kun tuo auto multa puuttuu. Alkaa oleen nyt tilillä 20milj. kun ei oo vähään aikaan ollut autoja mitä puuttuu.

On kyllä pirun hieno tuo vr2. Tekee varmasti hyvää gt7 myynnille.

Tuliko tammikuun auto päivitystä ollenkaan? Ihan varmasti en muista, joten saa korjata. Ja mikäli helmikuussa tulee pelkkä VR-tuki ilman uusia autoja ja ratoja niin on se pieni pettymys jälleen sisällön suhteen.

GT Planeetan Jordan selvitti hyvin artikkelissaan näppituntumastaan PSVR2:n resoluutiosta ja miten se käytännössä toimii - ja miten se pitää itse kokea lasit päässä.
Lasit seuraavat silmien liikettä ja antaa täyden resoluution sille alueelle, mitä katsot.
Fokuksen ulkopuolinen alue piirtyy pienemmällä resolla mutta se ei haittaa sillä sitä 'huonompaa' aluetta ei pysty näkemään, koska tarkennat katseellasi aina uudelleen. Tämä oli huikea uutinen!
Olen pysytellyt VR-maailmasta visusti pois mutta tämä alkaa jo kiinnostaa. Ehkä myöhemmin hommaan..
https://www.gtplanet.net/gran-turismo-7-in-psvr2-new-footage-and-hands-on-first-impressions/

Tuliko tammikuun auto päivitystä ollenkaan? Ihan varmasti en muista, joten saa korjata. Ja mikäli helmikuussa tulee pelkkä VR-tuki ilman uusia autoja ja ratoja niin on se pieni pettymys jälleen sisällön suhteen.
Ei tullut. Itselle tuli aiheesta vastaan video YouTuben puolella, jossa käytiin läpi, että ihan virallisesta lähteestä oltiin ilmoitettu, ettei päivitysaikataulua oltu edes alunperin suunniteltu sillä tavalla, että kerran kuukaudessa tulee autoja ja/tai ratoja. Tähän mennessä aikataulu vaan oli mennyt sillä tavalla sopivasti. Tulevaisuudesta ei ollut virallista tietoa antaa, että milloin taas tulee uutta sisältöä autojen tai ratojen muodossa. Olettaa toki voisi, että VR2:n julkaisun kanssa voisi jotain olla tulossa, mutta virallista tietoa ei ollut antaa.

Kyseinen video tuli minulle vastaan joskus reilu viikko sitten.

Ylös Bottom