HideoMiyamoto
Well-Known Member
Moneltas nää päivitykset yleensä tulee?
Tuli just joku päivitys.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Moneltas nää päivitykset yleensä tulee?
Onneks mulla ei niin hirveästi ole väliä mitä noista tienaa kun tulen pelaamaan eniten ihan arcade kisoja vr moodissa.Hieno tämä uusi rata. Mielenkiintoinen ajella. Nämä uudet kisat ovat taas kertakäyttö kamaa, saa 55tuhatta niin ei kannata grindata. Harmillista kun eivät lisää uutta kisaa, jota voisi käyttää rahan keräämiseen. Mielenkiintoinen uutuus tämä sophy, beginner, intermediate ja expert. Saa nähdä tuleeko tuostakin kerran ilo kuten music rallysta että eivät saa tehtyä enää lisää.
Ajoin sen uuden 10 kierroksen kisan Ferrari VGT:llä jossa jotain 1500heppaa niin ainakin bensankulutuksen ollessa 6 sai ihan tosissaan ajaa että sen kisan voitti. Että ei normaalilla civicillä tosiaankaan monessa kisassa pärjää uran puolellla. Tää nyt oli karkea esimerkki ja ihan eri ääripään autoja tietty ovat. Onneks mulla on nyt 442 autoa että valinnanvaraa onOnneks mulla ei niin hirveästi ole väliä mitä noista tienaa kun tulen pelaamaan eniten ihan arcade kisoja vr moodissa.
Itse kun tykkään eniten ajella ihan normi autoilla ja pitää ne vakiona niin uran puolella ei montaa kisaa ole jossa pärjää vaikka vakio civicilla tai 80 luvun golfilla.
Pikaisella testillä arcade kisoissa kone arpoo ainakin jotenkin saman tasoiset vastustajat.
Tuli löydettyä tuollainen sivu joka näyttää aina mitä autoja legendary kaupassa on tarjolla niin ei tartte sen takia aina peliä käynnistää jos vaan odottaa jotain tiettyä.
Samalla huomasin kuinka se mun haluama miura on viimeksi ollut tarjolla tammikuun lopussa joten se tuskin ihan heti tulee uudestaan.
Legend Cars - Gran Turismo 7
The complete list of legendary cars in Gran Turismo 7, with all the details – including what's appearing next.gtdb.io
World map - World Circuits - Alue - Rata - Arcade raceMiten ihmees tässä pääsee arcade modee??
No just. Mä olen joka ikinen päivä kuukausi tolkulla metsastanyt Lambon osto-oikeutta että saisin sen pirun VenenonMinulla tuli päivän maratoonikilometrien arpajaisista jo toisen kerran peräkkäin kuukauden sisään kutsu ostaa se Lamborghini. Tämäkään ei liene harvinaista.
No just. Mä olen joka ikinen päivä kuukausi tolkulla metsastanyt Lambon osto-oikeutta että saisin sen pirun Venenon
Gran Turismo 7:n PlayStation 5 -versioon on lisätty rajoitetuksi ajaksi Sophy-tekoälyvastus, joka tarjoaa entistä tiukempaa kilpa-ajoa.
Polyphony Digitalin ja Sonyn luoma tekoäly on nyt ensimmäistä kertaa julkisessa testissä. Jatkuvasti oppiva ja kehittyvä Sophy on ollut kehityksessä yli viisi vuotta.
Sophy ei ole tappiin asti viritetty huijauskone, joka ei jätä pelaajalle mitään mahdollisuuksia voittaa. Päinvastoin, se tarjoaa ihmiskuskien ajosuorituksia muistuttavaa aidontuntuista kilvanajoa.
Tekoäly osaa muun muassa peittää ohitusyrityksiä, käyttää härskisti hyväkseen tyhjän tilan sekä ottaa riskejä, jotka välillä päätyvät esimerkiksi spinnauksiin. Normaalista tekoälyajoprofiilista poiketen Sophy ei noudata samoja kaavoja vaan reagoi.