Janispetke
Active Member
Tulis saakelin gr4 alfa 155 ostettavaksi taas mutta kun ei näy
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulis saakelin gr4 alfa 155 ostettavaksi taas mutta kun ei näy
Se oli myynnissä juuri viime viikolla. Voi olla, että saat odottaa tovin. Hyvin suosittu auto tuntuu olevan. Itse en siitä pidä.Tulis saakelin gr4 alfa 155 ostettavaksi taas mutta kun ei näy
Sama, kävin poistaa Celican ja Supran kanssa.Mulla näkyi tänään vielä. Lunastin pois!
Kyllä ne ihan hauskoja on, toki olen vasta neljä ensimmäistä niistä ajanut. Ei niissä mielestäni mitään semmoista masokistisen haastavaa ole. Strategia ja oma ajo kuntoon niin voittaa jollain minuutilla, itsellä usein eka yritys aika hakemista ja näin vaatii useamman yrityksen.Ne human comedyt on masokisteille ja itte en ole niitä edes yrittänyt. Kaveri veti ne itku kurkus ja siinä taitaa olla jossain kisois niinki typerää että se edessä ajava on joku random auto joka joskus on parempi ku joku muu random auto.
Joo ne Human Comedyt on ihan p*rseestä. Ainoa minkä olen päässyt kullalle on se bac monon kisa. Vaikka ajaisit parhaimmalla autolla millä pääset kisaan niin ensimmäisenä oleva ai auto painelee melkein kierroksen koko ajan edellä, niin että sitä on mahdoton saavuttaa kun itse pitää käydä varikolla ja ai autot ei tyyliin koskaan käy. Ei mitään järkeä.
Nyt olen grindannut tomahawkilla ja mersun sls yhteensä 21000km. Ei voi kun hattua nostaa teille jotka olette jo kaikki autot keränneet. Te olette grindannut peliä kyllä yötä päivää kun itsekin joka päivä ajanut kiitettävästi julkaisusta asti ja silti vielä puuttuu 16 autoa. Nyt pyörii legend kaupassa vaan niitä jotka mulla jo on. Puuttuu esim escudo pikes speak, ollut viimeksi heinäkuussa ostettavissa![]()
Voihan se toki pitää paikkaansa, mutta itse olen ajanut samoja kisoja useamman kertaa, enkä ole tuollaista randomia huomannut.Kaveri joka kidutti itseään, nii siinä oli just nii että se edessä oleva välil meni vaikka miten ajoi nii ei saanu kiinni, sit poistui kisasta tuli takas ja siel ilmeisesti on aina joku random auto edessä, sit se voittiki kun meni hitaammin. Toi on kyl mun mielestä hölmö et joku menee ja pääsee sit toinen ihmettelee et miksei koska se random auto nyt syystä tai toisesta on parempi. En tiie onko tolle tehty mitää muutosta mut ite en ees vaivautunut niitä human comediaa kokeilee.
Gran Turismo 25 vuotta. Hieno saavutus mahtavalle autopelille. Ollaan tultu valovuosia eteenpäin sitten PS1 sahalaidoistaJos sama kaava jatkuu niin joskus neljän vuoden päästä saadaan joku väliversio kuten Sport ja sitten PS5/PS6 saadaan Gran Turismo 8.