Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilman nettiyhteyttäkin pääsee pelaamaan, mutta vain hyvin rajallisella autovalikoimalla. Mutta varmastikin aikanaan tähän tulee vastaava päivitys kuin Gran Turismo Sportiinkin, eli nettiyhteyttä ei enää vaadita. Siinä kohtaa tosin ei sitten myöskään kilpailla muuta kuin AI:ta vastaan.Valitettavasti pelissä taitaa edelleen olla se jatkuvan nettiyhteyden vaatimus, minkä vuoksi jää todennäköisesti hommaamatta. Periaatteesta en halua tukea yksinpeliä, jossa on tuollainen vaatimus.
Mun on kyllä vaikeaa ymmärtää miksi PD jaksaa mallintaa autoja, millä kukaan ei aja kokeilun jälkeen. Tai edes kokeilee. Mulla on noi perussiviiliautoilla ajot jäänet pakollisia vaille ihan nolliin. Noistakin tulee ajettua ihan varmasti vain tuolla kilpavehkeellä, mitä en tunnista.
Jättäisivät nuo Volvot sun muut mallintamatta ja yksi rata tilalle kiitos. Klassikoista puuttuu Silverstone..
Tuli ostettua heti kaikki viisi autoa ja viriteltyä ne.
NSX on legendaryn puolella, volvo v40 uusien autojen kaupassa ja nuo kolme sitten käytettyjen puolellaOnko nuo kaikki ihan normi kauppojen valikoimissa vai siellä legendary puolella?
Mä en kyllä edelleenkään oikein ymmärrä noitten perusautojen funktiota. Volvolla ajetaan kauppaan, tai penskat päiväkotiin. Ei radalla. Voihan ne tietenkin virittää, laittaa aeropakettia ja maalauttaa, mutta sittenhän ne on jo kilpureita. En ole tainnut yhtään perusautoa tässä ostaa, ellei ole jostain syystä ollut "pakko". Klassikot on asia erikseen ja niitä ei edes viritetä.