Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Mun on kyllä vaikeaa ymmärtää miksi PD jaksaa mallintaa autoja, millä kukaan ei aja kokeilun jälkeen. Tai edes kokeilee. Mulla on noi perussiviiliautoilla ajot jäänet pakollisia vaille ihan nolliin. Noistakin tulee ajettua ihan varmasti vain tuolla kilpavehkeellä, mitä en tunnista.
Jättäisivät nuo Volvot sun muut mallintamatta ja yksi rata tilalle kiitos. Klassikoista puuttuu Silverstone..
 
Kilpa-autoihin keskittyviä pelejä on maailman sivu täynnä. Juuri tämä tavan kotteroihin keskittyvä lähestymiskulma on yksi suurimmista syistä, miksi GT-pelit ovat myyneet niin paljon kuin ovat.
 
Tämä peli kiinnostaisi itseäni nimenomaan noiden tavallisten kotteroiden takia, koska mielenkiintoisempaa niillä on ajella virtuaalimaailmassa kuin kaikissa autopeleissä nähdyillä Ferrareilla ja Lamborghineilla. Siis vaikka en autopeleistä erityisemmin perusta.

Valitettavasti pelissä taitaa edelleen olla se jatkuvan nettiyhteyden vaatimus, minkä vuoksi jää todennäköisesti hommaamatta. Periaatteesta en halua tukea yksinpeliä, jossa on tuollainen vaatimus.
 
Valitettavasti pelissä taitaa edelleen olla se jatkuvan nettiyhteyden vaatimus, minkä vuoksi jää todennäköisesti hommaamatta. Periaatteesta en halua tukea yksinpeliä, jossa on tuollainen vaatimus.
Ilman nettiyhteyttäkin pääsee pelaamaan, mutta vain hyvin rajallisella autovalikoimalla. Mutta varmastikin aikanaan tähän tulee vastaava päivitys kuin Gran Turismo Sportiinkin, eli nettiyhteyttä ei enää vaadita. Siinä kohtaa tosin ei sitten myöskään kilpailla muuta kuin AI:ta vastaan.
 
Mun on kyllä vaikeaa ymmärtää miksi PD jaksaa mallintaa autoja, millä kukaan ei aja kokeilun jälkeen. Tai edes kokeilee. Mulla on noi perussiviiliautoilla ajot jäänet pakollisia vaille ihan nolliin. Noistakin tulee ajettua ihan varmasti vain tuolla kilpavehkeellä, mitä en tunnista.
Jättäisivät nuo Volvot sun muut mallintamatta ja yksi rata tilalle kiitos. Klassikoista puuttuu Silverstone..

Mul on taas päinvastoin, ei noi tarra-autot oikee iske. Jotenkin ne vaa menee ku juna ja pitoa aivan hulluna, mikä on nyt tietenkin kilpa auton idea mut jotenkin mulle tylsiä ajettavia ja niin monet niin saman tuntuisia, kun taas nämä tavalliset siviilautot tuntuu jokaises olevan jotain erilaista tuntumaa ja omat haastensa.
 
Tuli ostettua heti kaikki viisi autoa ja viriteltyä ne. Muihin sai muutamia satoja heppoja paitsi Hondan NSX GT500 autoon sai 788heppaa. Muut tuli time trialissa kokeiltua mutta siihen se oikeastaan jäi. Tämä NSX olikin hyvä auto ajaa. Kulkee hienosti noilla hepoilla. Maksaa puolitoista miljoonaa. Nyrren ajoin tällä parin kierroksen testillä 6:34. Omalla listalla sijalle 13 top 20 listalla. Honda voitti Ferrari FXX K ja Lamborghini Venenon.
 
Sitten täytyy herätellä pleikka ja päivittää peli jotta saa nsx:n ostettua.
Tai no oikeastaan myös ne mitkä on käytettyjen puolella, koska ne ei varmasti ole tarjolla sitten kun seuraavan kerran tulee pelattua.
 
No jaa, lukemani perusteella myönnän olleenii väärässä. Volvo 240 oli hyvä lisäys.
Silverstone silti tarvitaan.
 
Nyt oli helppo time trial kulta aika, jopa mun taidoil sain varmaa alle 10 kierroksel, tosin se vasta tuli et kattoo nyt miten paljon viel muuttuu. Nyrre mikä on vielä 5 päivää on ihan hullu, sitä rataa oon ajanu eniten ja alkuun sainkin sen kultaan ajalla 7.46.907 mut sit ammattikuskit koko ajan paransi ja nyt se on 7.42.626, alunperin kultaika oli muistaakseni jotain 7.48... Et pitäs vielä joku 4 sekunttia parantaa vaikka mielestäni jo ajoin hullun rohkeesti.

Jotenkin vaisuja nää dlc autot, civic ja volvo v40 tästä dlceestä mun lemppareita, skyline oli tälläkertaa lievä pettymys ja niitä on pelissä ennestää jo aika paljon. Tarra autot on tarra autoja, kyl niil ajelee mut jotenkin mun mielestä tylsiä ajettavia.

Jotenkin alle 700PP autoist puuttuu se vauhdin tunne, kyllä näillä just jossain pienemmis radois ajelee mut nyrres tuntuu ku ryömis.
 
Mä en kyllä edelleenkään oikein ymmärrä noitten perusautojen funktiota. Volvolla ajetaan kauppaan, tai penskat päiväkotiin. Ei radalla. Voihan ne tietenkin virittää, laittaa aeropakettia ja maalauttaa, mutta sittenhän ne on jo kilpureita. En ole tainnut yhtään perusautoa tässä ostaa, ellei ole jostain syystä ollut "pakko". Klassikot on asia erikseen ja niitä ei edes viritetä.
 
Mä en kyllä edelleenkään oikein ymmärrä noitten perusautojen funktiota. Volvolla ajetaan kauppaan, tai penskat päiväkotiin. Ei radalla. Voihan ne tietenkin virittää, laittaa aeropakettia ja maalauttaa, mutta sittenhän ne on jo kilpureita. En ole tainnut yhtään perusautoa tässä ostaa, ellei ole jostain syystä ollut "pakko". Klassikot on asia erikseen ja niitä ei edes viritetä.

Tavallaan samaa mieltä, tommoset perus perheautot on kieltämättä vähän outoja radalla. Eri asia sit just nämä skyline klassikot ym nissan silviat ja GT-R/ferrarit/lambot jne. Vaikka tykkäänkin ns. normiautoista, tarra autot ovat mun mielestä vaa jotenkin tylsiä ajaa, mut sit nämä perheautot tippuu johonki väliin/limboon et ei nekään mitään niin hauskoja kyl radalla ole.
 
Tarviiko tämä sen nettijutska mikälie PS+ tilauksen jotta tässä voi noihin autoihin voi latailla noita muiden väsäämiä maalauksia ? Vai saako niitä nettilässä tuossa pelinsisäisesti ilman tuota erikseen maksamatta latailtua ?

Tämä on kyllä ihan perus PS4:lla siis rauta huomioon ottaen, kuinka museovehje jo on sieltä hevosvoimien puolesta, niin ihan käsittämättömän hyvännäköinen peli siihen nähden kyllä. Ihmeitä ovat kyllä tuolta osin tehneet.

Tekis mieli tuohon Kupla Volkkariin napsasta, jos nyt edes on tehty ? niin sellainen Riemukupla leffan maalaukset ja lähteä sitten sillä sit kisailemaan :)
20240430_140618.jpg
20240430_141517.jpg
20240430_141646.jpg

Kalle Rovanperä se ajeli tänä viikonloppuna nyt sitten rata-autojen parissa Porsche Carrera Cupissa Benelux sarjan osakilpailussa kohtalaisen kivasti.. upean ohituksen esitti kyllä. Onkohan tässä noita kyseisen kisan menopeliä tarjolla !?
KallePorc.jpg


Tai onkohan noita kyseisiä autoja ja maalauksia sitten tarjolla tuossa uusimmassa Forza Motorsportissa, jos sitä PC:n kautta sit pelailis. Toisaalla foorumilla joku oli laittanut kuvan kun oli vallan hupaisa K-Pirkka auto siellä :D

Tuossa jostain tyylikäs Maserati (ilmeisesti) olis siisteillä Rovers logolla varustettuna, tuollainen olis oikeasti aika makean näköinen :)
FMMaserati.jpg
 
Mä en oo nyt ihan varma, mulla loppui täs vähän aikaa sitten PS+ mitä en muistanut heti uusia ja menin pelaa GT7 niin se mitä pelasin niin kaikkea pystyin tekee paitsi Online kisoja, jopa online time trialia pääsi pelaa ilman plussaa, mutta sitä en sit ehtinyt/tajunnut kokeilla että voiko noita toisten maalauksia ym lataa ilman plussaa. Äkkiähän se selviäis ku meet vaan kokeilee.

Toi plussa on muutenkin vähän mystinen siinä mielessä että missä/mihin sitä tarvitaan, esim the division 2 toimii myös täysin paitsi se online deathmatch mikälie, turismos lähes kaikki, GTAOnline taas ei mee ollenkaan päälle, plussa pelejä et tietenkään voi pelata. Et ei se kyllä täysin "must" juttu ole, kun olin alunperin siinä käsityksessä että se on PAKKO olla mikäli pelaat mitään online pelejä.
 
Ylös Bottom