Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Samaa juu katoin, että jestas mikä hinta lätkäisty renkaalle. Sitten on tietysti vielä niin, että tuo melkein 3millin rengas on pakko olla jossain kisassa. Onneks mulla on yli 50milj. rahaa että saa päivityksen kaikki ostettua.
 
Ilmeisesti kyse on vaan siitä, että japanin puolella on eri hinnat.

"It's a Japanese account. All the values - prizes and costs - are 100 times larger in the game in that locale as it's more in line with the numbers expected in Japan. 4,000cr for SH, 28,500cr for RM."

Mä aina oletin, että kaikkialla on samat hinnat kun pelissä kuitenkin maksetaan crediteillä eikä millään oikealla valuutalla.
 
Eiger tuo kyllä muisteloita aikojen takaa. Paljon tuli ajettua GT: Prologuessa ja vitosessa tuota. Pian pääsee sitten uudemmillakin autoilla kokeilemaan, kuinka kulkee. Mm, uudella 911 GT3 RS:llä tuonne vuoren rinteelle tiukkoihin kurveihin höyläämään kymmenyksiä pois, kyllä kiitos!

Tulevat autot myös mieleisiä. F430 Scuderia oli yksi suosikeista GT5:ssä ja taisinpa sillä yhden foorumin kisasarjan osakilpailunkin voittaa, ah muistoja. E36 M3 tietysti klassikko myös ja tietysti Colin McRaen ralli-Imppu vuodelta '98! Tuo kyseinen autohan on tosiaan se malli, joka oli ja on ensimmäisessä Colin McRae Rallyssakin.

Kyllä kelpaa kiitos. Ratana ehkä olisin mieluummin ottanut sen 'huhuissa' olleen Gilles Villeneuven, eli Montrealin GP-radan, mutta ei Eigerissakaan ole mitään valittamisen aihetta. Huippupäivitys sieltä on ainakin sisällön puolesta tulossa.
 
Ilmeisesti kyse on vaan siitä, että japanin puolella on eri hinnat.

"It's a Japanese account. All the values - prizes and costs - are 100 times larger in the game in that locale as it's more in line with the numbers expected in Japan. 4,000cr for SH, 28,500cr for RM."

Mä aina oletin, että kaikkialla on samat hinnat kun pelissä kuitenkin maksetaan crediteillä eikä millään oikealla valuutalla.
Ai on vai :oops: En tiennyt tätä. On kyllä erikoista miks on eri hinnat.
 
Ai on vai :oops: En tiennyt tätä. On kyllä erikoista miks on eri hinnat.

Onkoha se sen takia että Japanissa ostetaa olevinaan "jeneillä" vaikka noi nyt on vaa creditsit nii siin mieles outo ratkasu. Eihän tos olis mitää järkee maksaa kumista lähemmäs 3 milliä :D
 
  • Like
Reactions: rap
Ylös Bottom