Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Prosenttini on nyt 99,5%,enkä tiedä mitä on tekemättä mutta epäilen "vigilante" tehtät ovat tekemättä...saako noissa aina välillä epäonnistua vai pitääkö kaikki 20 onnistua peräkkäin???(mutta eräällä sivulla oli koottu paljon saa mistäkin ja se näyttää tälläiseltä Vigilante [2.5%]??)ja mikään ei näytä 0,5% prossaa???ja olen voittanut sen Qu3b pelin ennätyksen...ja onko PS 3:sella tuota 100% sosial club juttua???ja löytyi vielä tälläinen "Vieraile kaikilla Helitoureilla" eli siis sillä yhdellä siellä alhaalla??

Tarkoittaa tietääkseni kaikkia koptereita siellä, kun joka kone vie eri kierrokselle eikä noita ole kuin tuo yksi paikka.
Eli ehkä on siitä kiinni ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Prosenttini on nyt 99,5%,enkä tiedä mitä on tekemättä mutta epäilen "vigilante" tehtät ovat tekemättä...saako noissa aina välillä epäonnistua vai pitääkö kaikki 20 onnistua peräkkäin???(mutta eräällä sivulla oli koottu paljon saa mistäkin ja se näyttää tälläiseltä Vigilante [2.5%]??)ja mikään ei näytä 0,5% prossaa???ja olen voittanut sen Qu3b pelin ennätyksen...ja onko PS 3:sella tuota 100% sosial club juttua???ja löytyi vielä tälläinen "Vieraile kaikilla Helitoureilla" eli siis sillä yhdellä siellä alhaalla??

Helitoureja on jotain 5-6 kpl, välillä ne on siinä parkkiksella, välillä taas ei. Mikä sulta voisi puuttua että ehkä et ole Brucie/Packie/Jacob-kolmikosta jonkun kanssa käynyt jossain niistä mahdollisista häppeningeistä..nehän kuuluu sataan prosenttiin. Niistä taitaa saada sen puoli prosenttia per keikka, en oo ihan varma.

Ja vigilanteja ei tartte tehdä peräkkäin, kunhan on 20.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Yhtä nopesti kuin tuon viestin kirjoittamiseen meni aikaa olisit voinut kirjottaa googleen gta iv 100% ja pallon kohtaan "suomenkielisiltä sivuilta" olisit löytänyt mm. tämän.


Tuo 100% lista on päin persuksia muuten. 100% ystävyyttä ei tarvita jos haluaa läpäistä pelin 100%sti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

No minäpä menen mainitsemaan siitä :D
Olettaen siis että saan linkittää viestisi sinne..

Sopiihan tuo, osui vaan silmään tuo 100% ystävyys ja sehän ei todellakaan 100% vaatimuslistaan kuulu. Ystävien erikoiskyvyt sen sijaan on avattava mutta sehän ei 100% vaadi. Samoin tuolla ei mainita että kolmen ystävän kaikki mahdolliset sivuharrastukset on käytävä läpi, eli Brucien, Packien ja Little Jacobin kanssa on käytävä jokaisessa mahdollisessa tapahtumassa mihin kaverit vaan voi kutsua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onnistui tuo helitour...aluksi tajusin että tarkoitetaa noita pikkusia alueita mihin helikoptereilla laskeudutaan:D...ja eikös Xbox:sissa tarvita 100% 4/5 henkilöltä niis achiementeis vai mitä nyt olikaan...PS
3:sella ei tarvi kuin nuo parhaat kaverit 75%...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onnistui tuo helitour...aluksi tajusin että tarkoitetaa noita pikkusia alueita mihin helikoptereilla laskeudutaan:D...ja eikös Xbox:sissa tarvita 100% 4/5 henkilöltä niis achiementeis vai mitä nyt olikaan...PS
3:sella ei tarvi kuin nuo parhaat kaverit 75%...

Achivement ja pelin 100% on eri asia, yksi Achivement taitaa olla sellainen että jokaisen elossa olevan ystävän täytyy pitää Nicosta yli 90%. Pelin läpäisyyn ei tarvita 75% ystävyyttä vaan ystävien "erikoiskyvyt" pitää saada auki, esim. Jacobin asekauppa. Prosenttiluvut noihin kykyihin taitaa vaihdella ystävästä riippuen, en kyllä ole asiasta aivan varma.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

75% minulla aukesivat kaikilla ja tuosta minun 0,5% onko niitä helikoptereita 5 vai 6??5 helikopterissa olen käynyt mutta en ole ikinä nähnyt sitä 6 helikopteria eli sitä mikä on siellä sivulla kaikkeist kauvimpana....
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onko kellään ilmennyt samanlaista ongelmaa: Elikkäs pelattuani useita kertoja, tunteja peliä ja oli aika lopettaa. No jätin normaalisti pelin sisään ja seuraavan kerran kun yritän lähteä pelaamaan PS3 ei tunnista levyä, muut pelit toimivat mutta ei juuri GTAIV? Ihan maallaisjärjellä ajatellen luulisi että levy olisi rikkoutunut, mutta kun peli toimi normaalisti ja sammutuksen jälkeen ei enään. Pelin saa käyntiin tappelemalla 15minuuttia, johon kuuluu levyn ottaminen ulos useita kymmeniä kertoja sekä kokolaitteen sammuttaminen ja uudelleen käynnistäminen. Ikävä ongelma.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onko kellään ilmennyt samanlaista ongelmaa: Elikkäs pelattuani useita kertoja, tunteja peliä ja oli aika lopettaa. No jätin normaalisti pelin sisään ja seuraavan kerran kun yritän lähteä pelaamaan PS3 ei tunnista levyä, muut pelit toimivat mutta ei juuri GTAIV? Ihan maallaisjärjellä ajatellen luulisi että levy olisi rikkoutunut, mutta kun peli toimi normaalisti ja sammutuksen jälkeen ei enään. Pelin saa käyntiin tappelemalla 15minuuttia, johon kuuluu levyn ottaminen ulos useita kymmeniä kertoja sekä kokolaitteen sammuttaminen ja uudelleen käynnistäminen. Ikävä ongelma.

lukupäässä tai levyssä jotain mystistä vikaa? ei itsellä vain tollaista ole
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Noin enköhän saanut ammuttua 199 pulua eli yks jäi uupumaan. Mitenköhän saisin tietoon mikä puuttuu vai joudunko käymään kaikki läpi uudestaan? Jos joudun niin tais jäädä pulujen metsästys siihen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Noin enköhän saanut ammuttua 199 pulua eli yks jäi uupumaan. Mitenköhän saisin tietoon mikä puuttuu vai joudunko käymään kaikki läpi uudestaan? Jos joudun niin tais jäädä pulujen metsästys siihen.

Niitä on syntinen määrä vapaudenpatsaan päällä, ehkä niistä on yksi jäänyt käymättä? Tämä ihan vaan arvauksena. Netistä varmaan hakemalla löytyy karttoja joita seuraamalla mahdollisesti näet sen puuttuvan pulun jota et tunnista ampuneesi. Muuten on paha neuvoa, "tarkasta yksi kerrallaan" on liian julma ehdotus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Elikkäs peli pelattu 99.5% läpi ja kuten arvaattekin se 0,5% on kadoksissa eli nyt jos joku voisi kertoa mitä mahdollisesti on jäänyt tekemättä??(autan:Linnut,Stuntit,Poliisi tehtävät ja kisat..)
ja sellainen vielä eli tarvitseeko nuo brucien lisä kisatkin ajaa??eli nyt olen ajanut jo ne 9 vai 10 kisaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Elikkäs peli pelattu 99.5% läpi ja kuten arvaattekin se 0,5% on kadoksissa eli nyt jos joku voisi kertoa mitä mahdollisesti on jäänyt tekemättä??(autan:Linnut,Stuntit,Poliisi tehtävät ja kisat..)
ja sellainen vielä eli tarvitseeko nuo brucien lisä kisatkin ajaa??eli nyt olen ajanut jo ne 9 vai 10 kisaa..

Pitää ajaa. Eli aja se niin 100% on sitten siinä oletettavasti. Jos taas olet ne kaikki suorittanut, oletettavasti joku kavereista pitää vielä kyyditä jonnekin, missä sitten et vielä ole käynytkään kyseisen heebon kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mulla on ongelmana se, etten ole löytänyt yhtään pankkia.

Missä niitä on? Olen yrittänyt etsiä netistä löytyvistä kartoista, muttei niissäkään mainita mitään pankeista. Samat sanat pelin mukana tulleen kartan kanssa.

Joo, voin kyllä myöntää, että en itsekään ole löytänyt yhtään pankkia, vaan nähnyt sattumanvaraisesti auton kadulla, mutta luin vain yhdeltä nettisivuilta, että pankin luona noita pitäisi olla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

elikkäs saako GTA IV:ssä trophyjä yhtä paljon jos käyttää koodeja vai saako ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

On nyt prosentteina hieman yli 30, ja olen ensimmäisessä tehtävässä Playboy X:lle, mutta en vaan yksinkertaisesti pysty ottamaan tehtävää vastaan, sain myös nimettömän tekstiviestin, missä sanottiin, että tule paikkaan X, mutta sekään ei toimi. Ainoa mitä voin siis tehdä on hakea autoja Brucielle.

Onkos saveni jotenkin korruptoitunut, vai mitä tässä pitää oikein tehdä? Ja minulla on vain tämä save, yhdellä pärjännyt mainiosti, eikä varatallennukset tuntuneet tarpeellisilta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

no eipä minulle ole käynnyt kertaakaan noin joten veikkaan että tallennuksessa on jotain vikaa
 
Ylös Bottom