Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Itellä mittarissa vajaa 10h ja olen tehnyt jo pankkikeikan. (Pelannut aikaisemmin läpi)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Itellä ei tehnyt kovinkaan tiukkaa saada tuota trophya, että alle 30 tunnissa läpi,.. 17 tuntia meni kun pelasin tarinan läpi. Matkustelin aina taksilla kun mahdollista, mutta tein mm. kaikki assasin-tehtävät, jabocin paketit jne.. (Kerran pelannut melkein läpi aikaisemminkin..) :)
Mutta esim. kavereiden kans hengailun jätin väliin tarinaa pelatessa, ja suoritin vain ns. "pakolliset tapaamiset". :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Kertokaas kun tuon pelin pitäisi tukea täyttä full HD kuvaa 1080i/1080p.
Mutta minulla jostain syystä on resoluutio vain 720.
Saako tuon vaihdettua jostain?:confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Kertokaas kun tuon pelin pitäisi tukea täyttä full HD kuvaa 1080i/1080p. Mutta minulla jostain syystä on resoluutio vain 720.
Saako tuon vaihdettua jostain?:confused:
Ainoa tapa on ruksia videoulostulon asetuksista 720p-tila pois päältä ja jättää vain 1080p-tila valituksi. En kuitenkaan suosittele tuota, koska suurin osa peleistä toimii 720p-tarkkuudella, ja GTA4:n 1080p-tila on joka tapauksessa skaalattu pelin natiiviresoluutiosta (630p), joten kuvanlaatu ei ole käytännössä yhtään sen kummempi kuin 720p-tilaa käytettäessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ainoa tapa on ruksia videoulostulon asetuksista 720p-tila pois päältä ja jättää vain 1080p-tila valituksi. En kuitenkaan suosittele tuota, koska suurin osa peleistä toimii 720p-tarkkuudella, ja GTA4:n 1080p-tila on joka tapauksessa skaalattu pelin natiiviresoluutiosta (630p), joten kuvanlaatu ei ole käytännössä yhtään sen kummempi kuin 720p-tilaa käytettäessä.


Kiitoksia nopeasta ja asiallisesta vastauksesta.
 
Gta4

Ongelmana on kun olen nyt ruvennut suorittamaan noita stunttihyppyjä niin olen eräässä kohdassa jumissa kun en tiedä missä hyppyri on.


http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/870/870449/map_stuntjump.jpg


ongelma kohta on kuvan vasemmassa alakulmassa oleva merkki. Siinä kohtaa menee myös motari ja sen alla on tehdasalue. merkin kohdalla on myös motarilla semmonen reikä seinässä jossa on pieni hiekka töyssy, auto lentää kyllä makeasti mutta ei tule sitä hidastusta.
Sitten tehdasalueella on myös hyppyri mutta sen takana on verkkoaita ja auto meinaa takertua siihen, mutta kun hyppy onnistuu hidastusta ei taaskaan tule. Missä vika? onko siellä kohtaa vielä joku toinenkin hyppy paikka?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Joo olin kattovinaan että löytyykö tätä täältä, mut ei silmään pistäny ihme kyllä :eek: mut joo lueskelen tuon ja toivottavasti sieltä apu löytyy.
 
Vastaus: Gta4

Ongelmana on kun olen nyt ruvennut suorittamaan noita stunttihyppyjä niin olen eräässä kohdassa jumissa kun en tiedä missä hyppyri on.


http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/870/870449/map_stuntjump.jpg


ongelma kohta on kuvan vasemmassa alakulmassa oleva merkki. Siinä kohtaa menee myös motari ja sen alla on tehdasalue. merkin kohdalla on myös motarilla semmonen reikä seinässä jossa on pieni hiekka töyssy, auto lentää kyllä makeasti mutta ei tule sitä hidastusta.
Sitten tehdasalueella on myös hyppyri mutta sen takana on verkkoaita ja auto meinaa takertua siihen, mutta kun hyppy onnistuu hidastusta ei taaskaan tule. Missä vika? onko siellä kohtaa vielä joku toinenkin hyppy paikka?
Suosittelen tuota opasta seuraamaan. Ilmeisesti temppu #49 tuottaa sinulle vaikeuksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tervehys!
Onkohan jollain muulla tullu vastaan lataus ongelmaa GTA 4n parissa. Eli kun koitan kirjautua tietokoneelle vetää peli näytön mustaksi ja alalaitaan jää pyörimään loading teksti loputtomaksi aikaa... Ei voi muutaku kuin ps3 napilla lopettaa peli jolloin koko pleikkari boottaa ittensä. Hankala edetä stoorissa ku voi vetää mitää tehtäviä enää :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tervehys!
Onkohan jollain muulla tullu vastaan lataus ongelmaa GTA 4n parissa. Eli kun koitan kirjautua tietokoneelle vetää peli näytön mustaksi ja alalaitaan jää pyörimään loading teksti loputtomaksi aikaa... Ei voi muutaku kuin ps3 napilla lopettaa peli jolloin koko pleikkari boottaa ittensä. Hankala edetä stoorissa ku voi vetää mitää tehtäviä enää :(

En tiedä auttaako, mutta jos poistat ne GTA:n data tiedostot, jos ne on vaikka korruptoitunut. Tai pahimmassa tapauksessa seivitiedosto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Pitää varmaan tuota kokeilla jos ei ihmeitä tapahu, alussa tosiaan tietokoneen käyttö onnistu parissa hommassa mut ny tökkäs, prkl....
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tuli ongelma tuon Stunt jump trophyn kanssa. Olen kaikki suorittanut mutta silti väittää että 1 puuttuu. Grand Theft Auto IV: Unique Jumps - GTA4.TV Tuota karttaa käytin apuna, aina paintilla ruksin yli kun sain suoritettua. Nyt vetäsin uudestaan varmuuden vuoksi kaikki hypyt, mutta aina se vaan sanoo kaikissa hypyissä että hyppy on jo suoritettu. Hermot menee!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Täällä taas vi**taa, kun itse napannut pelistä 98.33% läpitte ja en osaa sanoa, mitä tartteis tehä, että sais sen 100%.
Luulisin, että olis noissa aktiviteeteissä joku, mutta ei tiiä... Kaikki olin merkannut ylös, mutta joku perkule jäänyt duunaamatta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Täällä taas vi**taa, kun itse napannut pelistä 98.33% läpitte ja en osaa sanoa, mitä tartteis tehä, että sais sen 100%.
Luulisin, että olis noissa aktiviteeteissä joku, mutta ei tiiä... Kaikki olin merkannut ylös, mutta joku perkule jäänyt duunaamatta.


Ehkä ne kavereiden kanssa suoritetut tapahtumat on jääny suorittamatta tai osa random-tyypeistä? itse tarkastaisin nuo kaveri-aktiviteetit että onko joka paikassa käyty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Täällä taas vi**taa, kun itse napannut pelistä 98.33% läpitte ja en osaa sanoa, mitä tartteis tehä, että sais sen 100%.
Luulisin, että olis noissa aktiviteeteissä joku, mutta ei tiiä... Kaikki olin merkannut ylös, mutta joku perkule jäänyt duunaamatta.
Helppo tuostakin on ottaa selvää, että mikä suoritus sinulta puuttuu. Kuten 100% breakdownista käy ilmi, ainoat suoritukset joista saa 1,67% ovat Friend Abilities ja Friend Activities. Eli juokset vain uudestaan lista kädessä kaikkien kaveriesi kanssa tekemässä kaiken mahdollisen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mitä siitä saa jos pelaa pelin 100%? ois hyvä tietää, etten ihan turhaan sitä tee. Tänäänkin aloitin pelin alusta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mitä siitä saa jos pelaa pelin 100%? ois hyvä tietää, etten ihan turhaan sitä tee. Tänäänkin aloitin pelin alusta :)

Siitä sai kaiketi loppumattomat ammukset ja trophyn :)

Korjataankin sen verran, että ammuksia sai rajattoman määrän, eli ylärajaa ammuksille ei ole. Ilm. Normaalisti taitaa olla.
Itellä oli Packien kanssa jäänyt keilaus väliin. Nyt olisi vedetty 100% läpi ja seuraavaksi alkaa verkkopelien trophyjen tahkoominen.
Pitää koittaa, jos tästä tulis ensimmäinen peli josta tulis platinaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Pitää koittaa, jos tästä tulis ensimmäinen peli josta tulis platinaa.

Wanted - You achieved the highest personal rank possible in multiplayer
Rank 10 (Highest Possible Rank) $5,000,000

Onnee vaan ton keräämiseen :D Jossain joskus näin lasketun tilaston paljon menee tunteja ton keräämiseen, ja kyse oli yli tuhannesta pelitunnsista :rolleyes: Pelimodeina vain seuraavat: Deal Breaker. Hangman's NOOSE, Bomb da Base II, sillä niistä saa eniten kässhiä
 
Ylös Bottom