Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tulipas muuten sellainen mieleen, että onko kellää ollu seuraavia ongelmia multiplayerin kanssa:

1.) Kavereiden kutsut tulevat 15 minuuttia jäljessä

2.) Kaveri ei näy invilistalla ollenkaan.

Multiplayer on hupaisa ja maistuu kylläkin, mutta em. ongelmat ovat todella ärsyttävät. Ei meinaa ensin saada inviä, ja seuraavana pelikertana kaveria ei näy listalla ollenkaan. Ihmetyttää, miten tällaiset ongelmat ovat jätetty korjaamatta patcheilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tulipas muuten sellainen mieleen, että onko kellää ollu seuraavia ongelmia multiplayerin kanssa:

1.) Kavereiden kutsut tulevat 15 minuuttia jäljessä

2.) Kaveri ei näy invilistalla ollenkaan.

Multiplayer on hupaisa ja maistuu kylläkin, mutta em. ongelmat ovat todella ärsyttävät. Ei meinaa ensin saada inviä, ja seuraavana pelikertana kaveria ei näy listalla ollenkaan. Ihmetyttää, miten tällaiset ongelmat ovat jätetty korjaamatta patcheilla.
2. Kyllä ja ärsyttää. Mulla ei näy viimesen puolen vuoden aikana lisätyt kaverit ollenkaan :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tulipas muuten sellainen mieleen, että onko kellää ollu seuraavia ongelmia multiplayerin kanssa:

1.) Kavereiden kutsut tulevat 15 minuuttia jäljessä

2.) Kaveri ei näy invilistalla ollenkaan.

Multiplayer on hupaisa ja maistuu kylläkin, mutta em. ongelmat ovat todella ärsyttävät. Ei meinaa ensin saada inviä, ja seuraavana pelikertana kaveria ei näy listalla ollenkaan. Ihmetyttää, miten tällaiset ongelmat ovat jätetty korjaamatta patcheilla.

itellä ainakin toimi se kun meni multiplayerriin ja vetäs konsolista nettipiuhan irti :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Semmonen multiplayer bugi ois

Bomb Da Place moodi: hyppäät kopterin kyyttiin ja menet laivalle ja juuri kun olet hyppäämässä koneesta ulos niin peli potkii minut ulos ja menee yksinpeli moodiin.
Joskus peli ei potki ulos ja voin pelata normaalisti. Mutta 80% yrityksistä johtaa potkuihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Semmonen multiplayer bugi ois

Bomb Da Place moodi: hyppäät kopterin kyyttiin ja menet laivalle ja juuri kun olet hyppäämässä koneesta ulos niin peli potkii minut ulos ja menee yksinpeli moodiin.
Joskus peli ei potki ulos ja voin pelata normaalisti. Mutta 80% yrityksistä johtaa potkuihin.

laita siihe tasoks medium tai hard ni pitäs toimii
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Pelaankin yleensä hard tasolla tuota mutta silti se potkii. pitääkin koittaa vaihtaa med tai easy seuraavan kerran.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olen jumissa tehtävässä "A Revenger's Tragedy". Siinä kohdassa, kun pitää mennä veneen kanssa jaakopin helikopterin alle. Neljä kertaa kokeillut, eikä kertaakaan ole riittänyt vauhti sinne alle. Nappi on pohjassa kokoajan siinä kohdassa, mutta ei. Olisiko jotain vinkkiä siihen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olen jumissa tehtävässä "A Revenger's Tragedy". Siinä kohdassa, kun pitää mennä veneen kanssa jaakopin helikopterin alle. Neljä kertaa kokeillut, eikä kertaakaan ole riittänyt vauhti sinne alle. Nappi on pohjassa kokoajan siinä kohdassa, mutta ei. Olisiko jotain vinkkiä siihen?

Et vaan osaa ajaa veneellä tarpeeksi kovaa, itellä meni ekalla läpi ja kaasu pohjassa vaan kokoajan, ei oo vaikeeta. Eipä tohon mitään muuta vinkkiä ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Et vaan osaa ajaa veneellä tarpeeksi kovaa, itellä meni ekalla läpi ja kaasu pohjassa vaan kokoajan, ei oo vaikeeta. Eipä tohon mitään muuta vinkkiä ole.

Itellä meni joku 3 kertaa, ennen kuin sain ton tehtyä. Sitten mulla oli ollut vahingossa autosave pois päältä, joten tehtävä ei tallentunut. :( Sen jälkeen yritin tota tehtävää joku 20 kertaa hikipäissäni, ja joka kerta se Jaakob lähti matkoihinsa kun olisin just tulossa kyytiin. Muutaman kerran jopa pääsin siihen kopteriin, mutta sitten se ohjaus sielä kusi ja päästin Dimitrin karkuun. Lopulta kuitenkin sain tehtyä ton tehtävän ja onneksi tallensin.

On tuo kyllä samperin ärsyttävä tehtävä, vaikka miten yrittää ei siihen kopteriin pääse. Se pitää ajaa jostain tietystä kohdasta, jotta sinne pääsee. Youtubesta ite katoin miten ne on tehny sen, eikä siinä mitään kikkoja löytynyt. Munkilla vain pääsee siihen kopteriin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ongelmana on tuo Stevien auto tehtävä, olen saanut vain sen ensimmäisen viestin ja olen vienyt auton oikeaan paikkaan, mutta uutta viestiä ei kuulu. En ole käyttänyt huijauksia ja olen pelannut muuten n. 85% läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ongelmana on tuo Stevien auto tehtävä, olen saanut vain sen ensimmäisen viestin ja olen vienyt auton oikeaan paikkaan, mutta uutta viestiä ei kuulu. En ole käyttänyt huijauksia ja olen pelannut muuten n. 85% läpi.

Veitkö sen auton miten kauan sitten Stevielle? Itse käytän taktiikkana, että aina auton viennin jälkeen käyn savettamassa, ja viesti tulee heti heräämisen jälkeen. Voit myös tarkistaa, onko viesti jossain syöverissä tullut puhelimeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Oli siitä muutama päivä, mutta nyt aamun pikkutunteina kun rupesin pelaamaan niin viesti pärähti puhelimeen :) Joten taidan seuraavaksi käydä savettamassa ja odotella messagee. Tosin taidan jahdata puluja tässä välissä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Hmm. Ajattelin nyt noi random characterit vetäistä tässä välissä, mutta ongelma piilee siinä, että tein Bryanin 1 ja 2 tehtävät, mutta kun menin Bryanin tehtäväpaikkaan numero 3, niin siellä ei näy ketään. Edes kartassa. Olen ajellut myös ympäri Liberty Cityä, ja etsinyt Random Characters karttojen avulla muita, mutta missään paikassa ei ole kukaan niistä. Mikähän mahtaa olla syynä? Useamman kerran olen käynyt niissä, mutta ei näy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Hmm. Ajattelin nyt noi random characterit vetäistä tässä välissä, mutta ongelma piilee siinä, että tein Bryanin 1 ja 2 tehtävät, mutta kun menin Bryanin tehtäväpaikkaan numero 3, niin siellä ei näy ketään. Edes kartassa. Olen ajellut myös ympäri Liberty Cityä, ja etsinyt Random Characters karttojen avulla muita, mutta missään paikassa ei ole kukaan niistä. Mikähän mahtaa olla syynä? Useamman kerran olen käynyt niissä, mutta ei näy.

En muista tuota yksittäistä tehtävää, mutta jotkin randon character tehtävät pitää muistaakseni tehdä tietyssä järjestyksessä. Eli toisin sanoen, jokin muu random character mission pitää tehdä välissä ennen kuin Brianin kolmas mission aukeaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Hmm. Ajattelin nyt noi random characterit vetäistä tässä välissä, mutta ongelma piilee siinä, että tein Bryanin 1 ja 2 tehtävät, mutta kun menin Bryanin tehtäväpaikkaan numero 3, niin siellä ei näy ketään. Edes kartassa. Olen ajellut myös ympäri Liberty Cityä, ja etsinyt Random Characters karttojen avulla muita, mutta missään paikassa ei ole kukaan niistä. Mikähän mahtaa olla syynä? Useamman kerran olen käynyt niissä, mutta ei näy.


Oletko odottanut ainakin vuorokauden ennen kuin olet käynyt katsomassa?
siis pelin kellon mukaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Nyt vitu**aa, olen eilisestä saakka yrittänyt pelata bomb da basea mutta ainakun pääsen laivalle saakka nii peli katkeaa ja heittää yksinpeliin oli tasona sitten easy, medium tai hard. :mad: Vuosi sitten pelasin viimeksi ja silloin ei ollut mitään ongelmaa. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Nyt vitu**aa, olen eilisestä saakka yrittänyt pelata bomb da basea mutta ainakun pääsen laivalle saakka nii peli katkeaa ja heittää yksinpeliin oli tasona sitten easy, medium tai hard. :mad: Vuosi sitten pelasin viimeksi ja silloin ei ollut mitään ongelmaa. :(

Joo se on bugi. Kannattaa pelata vain kaverin kanssa, ja privatussa huoneessa jonne ei muita pelaajia tule. Silloin sitä ei yleensä tapahdu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Joo se on bugi. Kannattaa pelata vain kaverin kanssa, ja privatussa huoneessa jonne ei muita pelaajia tule. Silloin sitä ei yleensä tapahdu.

Miten ne nyt tonkin saanut jo toimimattomaksi. :mad: Onko priva puolella mahdollista saada "suorita bomb da base II, hangman noose ja deal breaker ajoissa" trophya?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Hmm. Ajattelin nyt noi random characterit vetäistä tässä välissä, mutta ongelma piilee siinä, että tein Bryanin 1 ja 2 tehtävät, mutta kun menin Bryanin tehtäväpaikkaan numero 3, niin siellä ei näy ketään. Edes kartassa. Olen ajellut myös ympäri Liberty Cityä, ja etsinyt Random Characters karttojen avulla muita, mutta missään paikassa ei ole kukaan niistä. Mikähän mahtaa olla syynä? Useamman kerran olen käynyt niissä, mutta ei näy.

Itse tein tuon Brian 3 -tehtävän ainakin päiväsaikaan, joskus varmaan kello 12-15 välillä. Koitappa käydä sillon siellä kattelemassa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Aloin pelaamaan peliä uudestaan läpi trophyjen takia, viime kerralla tuli vedettyä ilman koodeja läpi niin jotkut tehtävät on ärsyttäviä kun pitää kokoajan ravata asekaupassa. Jos nyt alkaisin käyttää koodeja niin onko silti mahdollista saada kaikki trophyt? 0o

Edit: Googlasin niin näköjään jos koodeja käyttää niin trophyt jää saamatta, no ihan sama helppo peli ollut tähän asti just pelasin three leaf gloversin ja meni ekalla läpi kun viimeksi sitä sai hakata 10 kertaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom