Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nuo kaikki samat asiat ovat myös Xbox 360-versiossa täysin identtisinä ja tekstuureissa ei ole mitään eroa.
Lezlie skannailee aika hyvin myös tämän PS3 osion :). Aina ollaan paikkailemassa kun joku jotain eroavaisuuksista laittaa. Identtisiä my ass. :D

jeps täällä päin jäätyilee kans kokoajan. Täytyy tota nettiyhteyttä koittaa katkasta ja vetää sit yöllä tota yksinpelii

Alkaa kyllä pikkuhiljaa ottamaan päähän toi jäätäminen..uloskirjaus auttaa, mutta olis tota nettipeliäkin kiva vääntää..

Totta puhut, en ite jaksa nyt yksinpeliä enää tänään, ni ois voinu parit Cops 'n crooksit ja Base Da Bombit vetästä, mutta jääpi sitten väliin tältä yöltä. Voevoe minkä tekivät.

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olipahan taas hieno GTA tapahtuma kun tultiin Brucien kanssa kabareestä niin poliisi ammuskeli joittenkin kanssa siinä ulkopuolella. Juostiin autolle ja samalla kun lähdettiin liikkeelle joku lasautti haulikolla pelkääjän puolen oveen. Ruutuun tuli teksti: Your friend has injured tai jotain. Ajelin vähän sivummalle ja kävin aukaisemassa oven, jolloin Brucie lätkähti elottomana jalkakäytävälle. Soitin ambulanssin, mutta se paranti vain omat healtit ja paineli matkoihinsa. Jätin Brucien siihen ja jatkoin hommailuani. Jonkun ajan kuluttua Brucie soitti, että pitäisi tulla hakemaan sairaalasta kotiin:)

On kyllä mahtava peli.

Onks muilla peliä pelatessa melkein jatkuvasti tuuletin täysillä!? Itelläni tuuletin käynnistyy kovaääniseksi kun peliä pelannut n. 5 minuuttia ja ei lakkaa ennen, kun sammutan pelin!

Muilla peleillä ei tee vastaavaa. :confused:

Laite on sijoitettu tasolle, jossa tilaa ympärillä riittävästi.

Pitääkö alkaa rakentamaan nestejäädytystä? :D

Joo aloin ittekin ihmetteleen tota tuulettimen melua, pääsee jo melkein XO:n tasolle. Aluks meinasin huolestua, mutta sitten kun kokeilin muita pelejä se ihana hiljaisuus palas.
Vituttaa vaan kun täytyy nostaa volumea ihan saatanasti, että sen melun saa peittymään:mad:

Cops 'n crooksista vähän miinusta siitä että poliisit pääsevät aivan liian nopeasti crooksien perään. Usein käy silleen että mistään ei meinaa löytyä autoa ja hetken päästä on jo poliisit kimpussa. :D Muuten loistava pelimuoto.

Joo aloin ittekin ihmetteleen tota tuulettimen melua, pääsee jo melkein XO:n tasolle. Aluks meinasin huolestua, mutta sitten kun kokeilin muita pelejä se ihana hiljaisuus palas.
Vituttaa vaan kun täytyy nostaa volumea ihan saatanasti, että sen melun saa peittymään:mad:

Mulla pitää aika samaa ääntä kuin muiden pelien kanssa. Ekaa kertaa kun pelasin pitkään niin alko parin tunnin päästä pitää tosi kovaa ääntä, semmosta fantest melua melkein, mitä juutuubissa voi kuunnella. Siitä lähtien oon kääntäny tota aina, kun pelaan GTA:ta, että se pystyy puhaltaa tota ilmaa ulos pois paremmi ja ei oo enää semmosta ääntä pitäny.

Ite en oo oikee omassa konsolissa huomannut kovinkaan suurta eroa tuulettemien meluntasossa GTA IV:n ja muiden pelien kanssa. Kyllä se hitusen kovempi on, mutta ei mikään mahottoman kova.. Voi olla että se tosta lähtee kovenemaan... Toivottavasti ei :D Eihän se mikään ihme ole jos peli vaatii vähän enemmän potkua konsolista.

Onko muilla ketkä ei pääse pelaa mp:tä samanlainen tilanne: Mä pääsen kirjautuu serverille, mutta sitten kun siihen kännyyn tulee niitä mp valikoita (esim. invite, jne) niin koko kone jäätyy ja pitää buutata masiina uudelleen?

jep. mulla o sillee et en pääse ees yksinpeliä pelaamaan jos on nettipiuha kiinni, mut jos otan sen pois ni pääsen pelaa yksinpelii ja sit jos laitan nettipiuhan kiinni niin kone tilttaa.

jep. mulla o sillee et en pääse ees yksinpeliä pelaamaan jos on nettipiuha kiinni, mut jos otan sen pois ni pääsen pelaa yksinpelii ja sit jos laitan nettipiuhan kiinni niin kone tilttaa.

On toi kyl outo juttu kun nettipiuhan kytkee kiinni niin jumittuu masiina.. Ite tosin käytän WLAN:ia et nyt koht jos lähtee tot yksinpelii pelaamaa niin pitää se netti katkasta ja katella mitä käy.

Täällä tuo tuuletin on ruvennut huutamaan vain kerran, sekin oli samana päivänä kun tuli peli postilaatikkoon. Tuli nimittäin tehtyä henk.koht ennätys pisimmässä peliajassa :D
Eli koko päivän pelaili silloin, niin joskus yöllä alkoi se tuuletin huutaa, otin sen jonkinlaisena merkkinä että pitäisi varmaan lopetella jo :rolleyes:

Olipas muuten outo kokemus äsken. Kikin kanssa mentiin baariin, ja jotenkin minulla oli pistooli kädessä kun tultiin baarista ulos, koitin sitten ottaa sitä pois mutta ei reagoinut mihinkään " aseenvaihto nappeihin ", uteliaana tietenkin painoin liipaisinta ja eiköhän se laukea tietenkin ! :D
Akka sitten pelästyi ja lähti omille teilleen, ja isoin jengitappelu mitä itsellä on tullut vastaan käynnistyi, about 20 tyyppiä vastaan minä... Reilu peli :)
No sitten sairaalasta ulos, ja Kikiltä tuli viesti ettei homma toimi enää moi.
Kiva kiva :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

^ Itellä kävi sillain että Romanin kanssa oltiin ottamassa kuppia. Siinä sit kotiin päin hoiperrellessa kaahan poliisiauto serkun päältä. Mut onneks meidän omat lainvalvojat ei vielä tähän tyytyny, ne päätti että homma oli mun moka ja koittivat sit pidättää. Siinä vaiheessa kun mä jäin kiinni niin sokerikuorrutukseks ruutuun pamahtaa "Roman 'peukkuylös'". Vahingonilonen sika. En hakenu sairaalasta.

:D Muutenkin noiden poliisien pätevyydessä on toivomisen varaa. Kävi taannoin niin että olin käpsyttelemässä justiinsa jonkun puuaidan takaa, niin eikö sieltä perkele kirmaa poliisi jonkun pitkätukan perässä ja törmää muhun. Rupes siinä sit hymyilyttään kaverin kömpelyys. Hymy kuitenkin hyyty äkkiä kun rupes tulemaan luotia selkään. Ilmeisesti tulkitsivat sen hyökkäykseks. Semmosta, gg.

Kaksi kertaa olen pelannut vasta tätä peliä ja täytyy kyllä myöntää, että tuuletin ainakin toisella kerralla huusi aika kovaa. Ensimmäisestä kerrasta en tiedä, kun kuulokkeet päässä pelaan, niin ei tuollaisia asioita kuule, toisella kerralla satuin vain vähän raottamaan kuulokkeita ja yllättihän se melu vähän mutta eipä tuo haittaa, game on! Mitäään muita ongelmia ei ole ollut, ei yhtään jäätymisiä, tosin nettipeliä en ole kokeillut, niiin siitä en tiedä. (Kyseessä siis PS3:sen 60GB:n versio.) Mutta jo tällä pelikokemuksella täytyy sanoa, että mahtava peli.

Oliko se tuulettimien huutaminen jotain tällaista: ps3.avi (n. 37MB)

Olen postaillut tuonne hiljaisuus/äänekkyys threadiin kun omani pitää tuota ääntä pelissä kuin pelissä niin olisi ihan mielenkiintoista tietää onko se tuollaista kun ihmisillä on erilaisia mielipiteitä kovista äänistä.

Onko kellään muulla sitä ongelmaa että se homo ei tuu niile deiteille, eikä lähetä sähköpöstii.

Onko kellään muulla sitä ongelmaa että se homo ei tuu niile deiteille, eikä lähetä sähköpöstii.

lol. oon just tos kohas, en ol vaa kerinny kattelemaa sähköpostii sun muuta juttuu... kai se sielt tulee sit ko on tullakseen.

saamari, pelin käynnistely tökkinyt tänään pahemmin...jää mustaan lataus ruutuun jossa lukee tehtävän nimii jumittamaan...

Ylös Bottom