Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Futo alkaa olla pikku hiljaa kasassa. Mietin tässä nyt vaan, et mitkä virittelyt ois parhaat jos sillä haluaa vähä driftaillakkin. Jos joku on perehtyny asiaan niin voisko vähän valaista ja kommentoida seuraavia asioita? :confused:

- Jotkut netissä huhuillu, että renkailla ois muutakin kun kosmeettista eroo. Onko kukaan KFIN porukasta testaillu? Eli tietysti pitoa ois mukava saada alemmas driftailua varten. Ja muittenkin autojen virittelyn kannalta ois mukava tietää mikäli renkaissa on eroja.

- Mitkä performance viritykset ois parhaat? Automaattivaihteet kun on pelissä nii se tietysti jossain vaihees vaihtaa isommalle vaihteelle, mut vaikuttaako esim. vaihdelaatikon taso siihen, että kuin äkkiä se isompi vaihde tökätään silmään?


Buffalohan on pelin yleisin auto, siitä on myös FIB malli, jos sellasen haluaa... Ja mulla on kans täysin viritetty Tailgater, jos joku halua kloonata niin enne seuraavaa pätsiä hihkasee..

Yksinpelissä Franklinilla on vähän eri versio Buffalosta, eikä sitä samaa Onlinessa oo näkyny.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai että nauratti. Otin osaa ajokilpailuun ja lähdössä oma auto oli ilmassa nurinpäin (renkaat sojotti kohti taivasta) :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Teurastajan kanssa Impro racea Mt. Chiliadille ja sieltä takasin alas. Kyyti oli melkosta, Teurastaja vei voiton.
Tässä oma kiesi skaban jälkeen, kyseessä on tappiin tuunattu Felzer joka on saanut hieman uutta muotoa :D
http://rsg.ms/1aLuQ56

Huh, sitä naurun ja huudon määrää kisaa ajaessa! :D (Y)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En kyllä tajua miten sait auton tohon kuntoon, ite osuin lähes joka kiveen ja kantoon alas tullessa eikä tullut kuin pari pintanaarmua ja etuluukku katosi. Vähän tuli naureskeltua kun se etuluukku vieri mäkeä alas lujempaa kuin oma auto.
http://rsg.ms/1aLxEPF
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Meikäläisellä tuli melkosen monta volttia heitettyä ja barrelrollia pyörittyä alas tullessa. Kiviäkin tuli vastaan mutta vauhti oli sen verta kova niin eihän meikän kiesi niihin pystähtyny :p Lopussa matka taittui katolla liukuen joka päätyi siihen että jäin jumiin kivenmurikan kylkeen. Onneks olit reilu ja tulit työntelemään meikäläisen irti sieltä jotta meikäläinenki pääs maaliin asti :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noniin, tota on tullu yksinpelissä pari kertaa kokeiltua, aina on epäonnistunut. Pitää vaan jatkaa yrittämistä näköjään.
Vai oliko sulla jotain apuja tossa? Työntö auto tai Cargobob?

Voin kertoa itse sivusta katselleena, sohvalta siis, että apuna oli ainoastaan karhu tölkki ja turhaa aikaa. :) Reitin kun oppii niin kyllä sinne itsekkin pääsin. Ei muuta kun reeniä! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tähän pitäs nyt suhtautuu, ku joku random tyyppi antoi mulle 116 000 000$ ?? Oikeesti mitä h*lvettiä.. En tehny sen kanssa yhtään mitään GTA:ssa, yhtäkkiä jollekki lätkästiin ihan hirveä joku 100 miljoonan bounty ja hetki siitä ni joku anto mulle rahaa tollasen jättisumman?!? :rolleyes: Pitääkö tässä ruveta Rockstariin ottaa yhteyttä että putsatkaa mun tili. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tähän pitäs nyt suhtautuu, ku joku random tyyppi antoi mulle 116 000 000$ ?? Oikeesti mitä h*lvettiä.. En tehny sen kanssa yhtään mitään GTA:ssa, yhtäkkiä jollekki lätkästiin ihan hirveä joku 100 miljoonan bounty ja hetki siitä ni joku anto mulle rahaa tollasen jättisumman?!? :rolleyes: Pitääkö tässä ruveta Rockstariin ottaa yhteyttä että putsatkaa mun tili. :D



No sää heität tälle mun nimimerkille heti sitten 10 000 000$ vai mitä :D

Miten siis onko tässä pelissä Karin sultan JA Karin sultan RS mallit erikseen vai onko kyse samasta autosta vaan? Löysin sen muuten sattumalta,ja ei kun palikkaa kiinni,tai no ensin pitää tehdä rahaa jostain,jospa se 250K$ tulis sieltä R jo pikku hiljaa ????

Futo alkaa olla pikku hiljaa kasassa. Mietin tässä nyt vaan, et mitkä virittelyt ois parhaat jos sillä haluaa vähä driftaillakkin. Jos joku on perehtyny asiaan niin voisko vähän valaista ja kommentoida seuraavia asioita? :confused:

Heitä se iso takasiipi pois,se tuo lisää pitoa (jos yhtään on aito),samaten viritykset täydet turboa myöden.Kannattaa ottaa se paras alusta (matalin,ei se kuitenkaan mitään muuta tee kun muuttaa auton korkeutta?) Ja se eka vaihteisto,se vaihtaa hitaasti isommalle,eli suttaa paljon enemmän,en kylläkään ole koittanut niitä muista vaihteistoja siihen vielä kun mulla on ne lukossa suurin osa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tähän pitäs nyt suhtautuu, ku joku random tyyppi antoi mulle 116 000 000$ ?? Oikeesti mitä h*lvettiä.. En tehny sen kanssa yhtään mitään GTA:ssa, yhtäkkiä jollekki lätkästiin ihan hirveä joku 100 miljoonan bounty ja hetki siitä ni joku anto mulle rahaa tollasen jättisumman?!? :rolleyes: Pitääkö tässä ruveta Rockstariin ottaa yhteyttä että putsatkaa mun tili. :D

Sain itekkin badsport servulla joltain zombiekilleriltä viis miljoonaa ja lähetin r:lle viestiä vetivät rahat pois koska pelotti jos kattovat sen cheatikse tai grindaukses ja ukko nollaantuu ja niin kuulemma olisi käynytkin.


Oisko tääl muuten ketään jota kiinnostais lähteä offaamaan silleen suht realisesti? On meinaan aika pahoja paikkoja tulla vuoristossa kun siellä tänään aikaa kulutin. Ja ideahan lähti siitä että iten ajan oikeasti jo kolmatta vuotta offia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heitä se iso takasiipi pois,se tuo lisää pitoa (jos yhtään on aito),samaten viritykset täydet turboa myöden.Kannattaa ottaa se paras alusta (matalin,ei se kuitenkaan mitään muuta tee kun muuttaa auton korkeutta?) Ja se eka vaihteisto,se vaihtaa hitaasti isommalle,eli suttaa paljon enemmän,en kylläkään ole koittanut niitä muista vaihteistoja siihen vielä kun mulla on ne lukossa suurin osa...

En jaksa uskoo, että olisivat mallintanu jonku takasiiven vaikutusta pitoon, ku ei kuitenkaa mikää simulaattori oo kyseessä. Pitää noiden renkaiden eroja (tai niiden puuttumista) tutkiessa varmaan taas kerran single-playerin puoleen kääntyy. Ja samalla koittaa sitä alimman tason vaihdelootaa, että saa varmistuksen. Onlinen vähiä ropoja en viiti tuhlata tuohon kokeilemiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En jaksa uskoo, että olisivat mallintanu jonku takasiiven vaikutusta pitoon, ku ei kuitenkaa mikää simulaattori oo kyseessä. Pitää noiden renkaiden eroja (tai niiden puuttumista) tutkiessa varmaan taas kerran single-playerin puoleen kääntyy. Ja samalla koittaa sitä alimman tason vaihdelootaa, että saa varmistuksen. Onlinen vähiä ropoja en viiti tuhlata tuohon kokeilemiseen.

Ei ihan taida olla GTAV oikea alusta tuohon muutenkaan. On pitoa niin paljon että hädin tuskin nurmikolla voi vetää slaidissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sain itekkin badsport servulla joltain zombiekilleriltä viis miljoonaa ja lähetin r:lle viestiä vetivät rahat pois koska pelotti jos kattovat sen cheatikse tai grindaukses ja ukko nollaantuu ja niin kuulemma olisi käynytkin.


Oisko tääl muuten ketään jota kiinnostais lähteä offaamaan silleen suht realisesti? On meinaan aika pahoja paikkoja tulla vuoristossa kun siellä tänään aikaa kulutin. Ja ideahan lähti siitä että iten ajan oikeasti jo kolmatta vuotta offia.

Kyllähän tuo raha alkoi sen verran kuumottamaan tilillä, että nyt on talli täynnä superautoja ja klassikoita. :D Epäilen, että antaa bannia tuollaisesta, kerta en itse ole tehnyt mitään. Ottakoot tilin nolliin, mutta jos ukon resetoi ni on kyllä p*rseestä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En jaksa uskoo, että olisivat mallintanu jonku takasiiven vaikutusta pitoon, ku ei kuitenkaa mikää simulaattori oo kyseessä. Pitää noiden renkaiden eroja (tai niiden puuttumista) tutkiessa varmaan taas kerran single-playerin puoleen kääntyy. Ja samalla koittaa sitä alimman tason vaihdelootaa, että saa varmistuksen. Onlinen vähiä ropoja en viiti tuhlata tuohon kokeilemiseen.

Mahtaako onlinessa muuten olla ihan eri säädöt autoille noissa osissa "reiluuden" merkeissä.Muutan samat tyypit ajaisi aina samalla autolla,eli uskoisin että offlinessa on eri vaikutus noilla palikoilla.
En kyllä itsekään jaksa uskoa että olisi ihan noin hyvin mallinettuna nuo osat.Renkailla ei tunnu olevan eroa muuten paitsi että nuo offroad renkaat kun vaihdat pois,heittää perä niin jumalattomasti nurmikolla ja maastossa.Taitaa vähän olla kovalla alustalla sama,eli nuo offroad renkaat on kaikista pitävimmät...Mistä pääsenkin itse ideaan,kokeilkaas laittaa superautoon offroad renkaat! Mitä tapahtuu,tuleeko ylimaalista pitoa vai mitä tapahtuu? Vai saadaanko kenties tällä tehtyä oiva drifteri FUTO:sta?

Mulla paras drifteri on tuo mustangin näkönen vehjes,sillä heittää hienosti perää,ainoa että pelin autoissa on kaikissa se että teho tahtoo loppua kesken kunnon sladin vetämiseen :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän tuo raha alkoi sen verran kuumottamaan tilillä, että nyt on talli täynnä superautoja ja klassikoita. :D Epäilen, että antaa bannia tuollaisesta, kerta en itse ole tehnyt mitään. Ottakoot tilin nolliin, mutta jos ukon resetoi ni on kyllä p*rseestä.


Toivottavasti ei resetoi :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toivottavasti ei resetoi :)

Lähetin supporttiin tuosta palautetta samalla ilmiantamalla tämän kyseisen pelaajan nimimerkin, joka minulle rahaa antoi ja pyysin, että vetäsee rahat nolliin mutta antaisi ukon olla rauhassa.. Katotaan kuinka käy.

Tässä vielä tuo lähettämäni viesti:
So I want to make a report about a player named R_StarV (PS3). I was normally cruising in freemode and I saw very high bounty to someone. Bounty was 2 102 000$. I ignored that and continued cruising with my car. Then about 3 minutes after, this guy R_StarV just gave me 116 000 000$ ??? I was like wtf how can he do that. I can't even give hundreds to my friends. I got excited about it so I started spending money like a lottery winner.... ... And now I regret about it. I would like you to take all of my money away from me. It takes away the whole idea of the game, why I play it.. Please, don't delete my player. I've been an honest player so far..

Pieni tippa silmässä tietenkin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten se rekkari vaihtuu kun tein oman ifruitilla mut pelissä on edelleen se perus kilpi? Vai onkohan ihan perus toimimattomuutta? Pari päivää sitte sen jo tein mut ei oo näkyny -_-
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lähetin supporttiin tuosta palautetta samalla ilmiantamalla tämän kyseisen pelaajan nimimerkin, joka minulle rahaa antoi ja pyysin, että vetäsee rahat nolliin mutta antaisi ukon olla rauhassa.. Katotaan kuinka käy.

Iteltä ainakin lähti pelkät rahat. Tosi hyvä viesti :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ihan taida olla GTAV oikea alusta tuohon muutenkaan. On pitoa niin paljon että hädin tuskin nurmikolla voi vetää slaidissa.

Kyllä ton Futon saa vaikka loputtomiin vinguttaa nakkia ringissä. Ongelma tulee siinä, kun oikasee kiesin niin peli tietysti vaihtaa isompaa vaihdetta silmään ja takarenkaat ottaa pidon. Eli siis driftausta yritän hakee, ei powerslaidia vaikka sitäkin kiva välillä harrastaa ja sekin onnistuu liukkailla renkailla paremmin.

Ei tietenkään GTA oo mikään simulaattori eikä pidäkään olla, mutta itestä on tylsää jos kaikki autot on "samanlaisia". Tallissa 10 autoa, joilla ajetaan pelkästään mahollisimman kovaa on itelle vähän tylsää, siks haluaisin tällasia vaihtoehtoja.

En kyllä itsekään jaksa uskoa että olisi ihan noin hyvin mallinettuna nuo osat.Renkailla ei tunnu olevan eroa muuten paitsi että nuo offroad renkaat kun vaihdat pois,heittää perä niin jumalattomasti nurmikolla ja maastossa.Taitaa vähän olla kovalla alustalla sama,eli nuo offroad renkaat on kaikista pitävimmät...Mistä pääsenkin itse ideaan,kokeilkaas laittaa superautoon offroad renkaat! Mitä tapahtuu,tuleeko ylimaalista pitoa vai mitä tapahtuu? Vai saadaanko kenties tällä tehtyä oiva drifteri FUTO:sta?

Jossai foorumil luki et muscle-renkaat ois liukkaat. Itellä omassa täl hetkel tuner-renkaat, mut tottakai kiinnostais liukkaimmat maholliset saada tietää, joten pitää testailla. Jossain myös luki offroad-renkaista et niissä ois hyvä pito, mutta kääntösäde kärsis.

Toisaalta jossain lukee myös, ettei näillä ole muuta kun kosmeettista eroo, joten ei pidä huhuihin liikaa luottaa. :D Mut jos offroad-renkaissa on maastossa parempi pito, nii mikspä muissakin ei ois eroo? Olis vaan helvetin hyvä jos jossain lukis tällaset yksiselitteisesti, ettei jää mitää jossiteltavaa eikä tarviis alkaa testailemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yksin pelissä jsokus testasin niin offroad on liukkain. Alustan madallus myös vakauttaa autoa eli vaikeuttaa driftiä. Paras vaihteisto ja muutkin virit nii vaikka vaihtais isommalle ni jaksaa silti lintata. Bad sport servut on kyllä jänniä. Sielä kaikki tappaa. Ite päätin tehä kiusaa jollekkin lukitsemalla tämän kauppaan jote se oli ryöstämässä ja kiristämällä vähä rahaa. Noo siin alko sitkeskustelu ja lopputulemana se lahjotti mun käyttöön tankin :D
 
Ylös Bottom