Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt on kyl 16 kfiniläistä samal servulla.

Edit: siis OLI, kunnes kaikki hävis tekemään tehtäviä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omasta mielestä turha on porukkaa alkaa kitkemään crewistä alaikäisyyden, mikin puuttumisen, kiroilun, helium-äänen, kisoissa kiilaamisen tai minkään muunkaan tän tyylisen syyn takia. Tuollasesta toimenpiteestä seurais vaan valitusta ja mahollisesti myös oikeesti hyvien, aktiivisten pelaajien menettämistä, jos nyt ei vaikka satu olemaan täysikäsiä tms.

Varsinkin toi kisoissa kiilaaminen olis kyllä turha syy, sehän vaan kuuluu asiaan. :D Ei sitä ole pakko tehä, mut jos voitosta kamppailee kaikin mahdollisin keinoin, nii en lähtis sellasta tuomitsee. Kunhan vaan kyseessä ei oo joka kisassa samaan tyyppiin kohdistuva kiusanteko ilman, että ite yrittää ees voittaa.

Hyvä syy potkimiselle on tietysti jos joku jatkuvasti pilaa muitten peliä, ampumalla muita crewiläisiä tai muuten vaan tekemällä kiusaa kavereille. Tai sitten just joku jatkuva asiaankuulumaton jatkuva homottelu. Mut tällasissakin tilanteissa kyseiselle henkilölle voi ensin huomauttaa käytöksestä ja kattoa jos se vaikka parantaa tapansa.

K18-leima saattaa tietysti joidenkin mielestä oikeuttaa potkimaan alaikäset pelin sisällön takia, mutta itse jättäisin vanhempien vastuulle päättää mitä pelejä lapset saa pelata. Kyllä sitä aika moni itekkin on pelannu K18-pelejä alaikäsenä. Muistaakseni tuli joskus ala-asteikäsenä kuristettua porukkaa Hitmanissa, enkä ainakaa vielä oo alkanu murhaamaan porukkaa tosielämässä. :D

Samoilla linjoilla.. Joo ei se K18 ehdoton ole jos toiminta pysyy asiallisena.. Mikkiä kyllä suosittelen kaikille!. Itse ainakin saan paljon enemmän pelistä irti sen kanssa vaikkei sinne mitään järkevää sanottavaa usein olekkaan:). (Ja jos äänenmurros ei ole vielä tullut niin sieltä pleikan audiovalikosta voi laskea sitä omaa ääntä vaikka oktaavilla tai parilla;)).. Tosin partaa ei kyllä saa kasvamaan tietääkseni mistään asetuksista:D.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihq ku kaikki toimii niin kuin pitääkin, NOT!

Joku kosautti mun Vaccan, kilautin vakuutukseen ja auto hävis ku tuhka tuuleen. Ei löydy mistään.
V*tuttaa ku pientä oravaa!

Onkohan mitään tehtävissä vai oliko se nyt sitten siinä?

Frendille kävi näin. Odotti vähän aikaa ryssimättä uutta autoa ja ennenpitkää se ilmestyi sinne vakuutukseen. Soittelet vaan ja maltat jos samanlainen bugi kysessä saat autosi takaisin hetken kuluttua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko muilla muuten näitä timed out vikoja näin usein kun mulla? Racingissa 50% kisoista ei pääse edes
mukaan kun heittää pihalle joko timed out tai kicked. Ja yleensä jos monta pelaa putkeen niin viimeistään
neljännen kohdalla timed out tulee.. Sen jälkeen onlineen ei välttämättä pääse edes boottaamalla konsolia
kolme kertaa putkeen. Vaikka näiden 10 eri latausikkunan kuvan kattelu puolet ajasta on IHAN JEES, niin
mitä mä teen väärin? Onlinen lataus kestää myös poikkeuksetta 5-10 minuuttia. Onko joku patchi viturallaan vai mikä on?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihq ku kaikki toimii niin kuin pitääkin, NOT!

Joku kosautti mun Vaccan, kilautin vakuutukseen ja auto hävis ku tuhka tuuleen. Ei löydy mistään.
V*tuttaa ku pientä oravaa!

Onkohan mitään tehtävissä vai oliko se nyt sitten siinä?
Voisko vaan olla ettei sulla ollut just silloin rahaa maksaa sitä vakuutusta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tulipahan itekkin yritettyä mennä rekalla sinne Mount Chiliadille. Vähän on pimee kuva mutta en saanu parempaa ku sähläsin sen rekan jumiin aika huolella kun odottelin päivänvaloa ja yritin mennä sinne ylätasanteelle. Ei siinä mennyt kun n. 5min kun osas vaan oikeen reitin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hei tulipa mieleen että voiko tätä online-profiilia (äijää) tallentaa jotenkin nettiin, muistitikulle tai jonnekin missä se olisi jemmassa jos vanha pleikkarini heittää yllättäen kirveen kaivoon?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hei tulipa mieleen että voiko tätä online-profiilia (äijää) tallentaa jotenkin nettiin, muistitikulle tai jonnekin missä se olisi jemmassa jos vanha pleikkarini heittää yllättäen kirveen kaivoon?

Et voi, sun koko omaisuus ja gta online elämä on gta pilvi servulla tallessa, mikäli niin ikävästi käy että pleikkari heittää kirveen kaivoon niin sun hahmo ja muut kamat on siel rockstaarin pilves. Ellei sit käy niin ikävästi että hahmo katoaa ja Lamar tulee hakee sut lentokentältä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ootko autotallista tarkistanu? Voi olla sieläkin.

Eilen illalla tästä keskusteltiin. Autotallit on katottu. Sanoin eilen et ehkä kannattaa lähestyä Rockstaria asiassa. Ne sen pystyy palauttamaan.

Hmm...jos olis toi englanninkielentaito vähän parempi, voisin koittaa puhuu itselleni Ferrarin ja pari tankkia. Ei ne sitä kuitenkaan jaksa mistään tarkistaa...:)

TANKISTA PUHEENOLLEN:
saako sellasta paskaks mitenkään noin niinkun ulkopuolisen silmin katsottuna?
 
Joo noi tankit on kyllä kusisia.. Jos ei itse istu sisällä. Pakkohan se on jollain saada tuhottua? Muuten ilmeisesti vaan parempi häipyä toiselle puolelle saarta touhuamaan jos joku a-hole saa mieleen alkaa ampumaan vaunulla kaikkea mikä liikkuu prkl!

http://rsg.ms/1dGUOHm kuka tunnistaa omakseen:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo noi tankit on kyllä kusisia.. Jos ei itse istu sisällä. Pakkohan se on jollain saada tuhottua? Muuten ilmeisesti vaan parempi häipyä toiselle puolelle saarta touhuamaan jos joku a-hole saa mieleen alkaa ampumaan vaunulla kaikkea mikä liikkuu prkl!

http://rsg.ms/1dGUOHm kuka tunnistaa omakseen:)

No meikäläisen pakarathan ne siellä kuvasta pilkottaa!
Vähän harmittaa kun tuo luotiliivi peittää ne todelliset rantapallot :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyy. Pelistä online-valikosta vaan vaihtaa sitten sen jengin aktiiviseksi, minkä haluaa.
Pääsiskö tähän KonsoliFIN jengiin liittymään? Alusta PS3, ID TuhmaAksonman ja Social Clubissa TuhmaAksonman. Jos tekee toisen hahmon onlinessä niin tuleeko sille sama level, kun sillä ensimmäisellä hahmolla on vai alkaako nollista?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tiätääkö joku miks en saa tota naamatatuointia, siihen vaaditaan 500 headshottia ja mulla statseissa näkyy 509 hedua.
Silti lukee että ei ole käytettävissä. :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ollu rahasta kiinni, maksu meni vastapuolen tililtä. Vakuutustäti sano puhelimeen että homma ok..

Ps. Vähän harmitusta laski Sultan löytö :)
OK, mutta mitäköhän tuollaisessa tilanteessa kävisi jos kummallakaan osapuolella ei olisi rahaa maksaa sitä vakuutusta? Sen tiedän että jos tuhoaja ei pysty sitä maksamaan niin auton omistaja joutuu itse maksamaan. Esimerkiksi kun niissä kalleimmissa autoissa se vakuutus on jotain 10000 luokkaa, niin ei ainakaan itsellä semmosia rahoja yleensä ole.

TANKISTA PUHEENOLLEN:
saako sellasta paskaks mitenkään noin niinkun ulkopuolisen silmin katsottuna?
Ainakin räjähteillä, kerran olen yhden tuhonnut C4:llä kun olin talon katolla ja tankki alapuolella. Tosin meni puoli minuuttia niin tyypillä oli uusi tankki alla.

Tiätääkö joku miks en saa tota naamatatuointia, siihen vaaditaan 500 headshottia ja mulla statseissa näkyy 509 hedua.
Silti lukee että ei ole käytettävissä. :/
Vaaditaan 500 player headshottia. Ei riitä jos olet AI hahmoja ampunut.
 
Ylös Bottom