Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Itselle tuli tänään se 250.000$ veronpalautus sekä hieman yli 495.000$ rebate eli melkein 5 miljoonaa tuli käytettyä.
Ilmeisesti piti paikkansa se, että kaikista ostoista sai sen 10% takaisin. Itsellä suurin osa palautuksista kertyi I/E autojen virityksistä ja bunkkerin tarvikkeiden ostamisesta.
 
Ite innostuin ostamaan hieman autoja niin tuli 1.350.000 yhteensä, siitä kyllä 100k on jotain mysteeripalautuksia ku mun laskujen mukaa maksimissaa ois pitänyt saada 1.250.000, noh en valita. Tuli kyl tienattua myös takaisin ihan hyvin kun viimeviikol oli huumebisnekset 25% bonuksilla ja nyt tämän viikon bunkkerihommista 50%. Ainakin tämä viikko pitää vielä käyttää hyväksi ja grindaa rahaa jemmaan.
 
Suht jäätävää settiä kyllä myös tuo bunker 2x $ mikä on tiistaihin asti. Yöllä kun pitää pleikkaa auki (katselee security camera feediä) niin tuo on melkoinen rahasampo.

Uutta DLC:tä myös jälleen tulossa, innolla odotellaan.

EDIT: Tai ihan päivälläkin, oli kotona tai ei. Ei tarvi grindata I/E jos ei jaksa kun bunkkeri tekee rahaa samalla kun teet itse mitä huvittaa. =)
 
Viimeksi muokattu:
Mitä uutta DLC:tä sieltä on nyt tulossa? Ei ainakaa rockstarin mukaan ole mitään ilmoitettu.
 
Eipä ne tämän tarkemmin ole mitään kertoneet.

"Future Updates confirmed for GTA Online
With more shark cards than ever being purchased and more players joining each day, 2017 was the most successful year ever for Grand Theft Auto Online. Due to the release of the Doomsday Heist, December had more players than any other month since the release of GTA Online in October 2013. That’s pretty impressive, given the age of Grand Theft Auto V and GTA Online (five years old). Take-Two also confirmed that Rockstar Games will continue to support Grand Theft Auto Online with future updates."

Edit: Jaa eipä tuokaan virallinen lähde ollut.
 
Mulla alkaa varmaan olemaan bunkkeri jo plussan puolella pikku hiljaa vaikka ottaa moc:n ostamisen ja fast trackingin huomioon.
22 miljoonan edestä myyty aseita. Toki tarvikkeisiin on mennyt muutama miljoona, mutta ihan hyvin tuo on tuottanut.
Jätän taas pleikan yöksi päälle jotta pääsee vielä huomennakin nauttimaan tupla rahoista. Ellei peli heitä jotain erroria yön aikana.

I/E autojakin myyty jo 73 miljoonan edestä eli sellaiset 681kpl.
 
Ja minä kun luulin että mun 40 miljoonan I/E bisnes olis jo ihan perkeleesti. Bunkkeri mulla maksanut kyl takaisin, 20 millin edestä ja vielä kaikki haut tulee ite tehtyä kun kahestaan ne täyttää nii pääsee kolmella keikalla, eikä tarvi ku kerran täyttää ja sit vaan myy kun on vaan yksi myyntiauto. Huumebisneksiä pitää sit vähä välii täytellä ja ihmetellä, et siinä mielessä tykkään siitä bunkkerista enemmän, jotenki helpompaa.
 
Tänään sitten tuli se uusi DLC. Taipan aika helvatan nätti auto.

Vehicle Warehouset sais kyllä jonain viikkona olla alessa... että pääsis tuolta La Mesasta pois.
 
No tää on mun mielestä enemmän pieni välipala kun varsinainen dlc, niitä samoja stunt raceja jollain pienillä twisteillä. Uudet autot toki aina kelpaa, tässä onkin kivasti muutaman millin tienannut viime viikkojen aikana.
 
Rockstar kyllä ylitti itsensä näiden hotring ratojen kanssa. Ne nimittäin on vieläkin tylsempiä mitä special vehicle seriesin rocket voltic radat.
Väkisin ajoin 20 kisaa jotta sain kaikki maalaukset avattua ostettavaksi. Itse ostin vasta hotring sabren joten en tiedä kuinka moneen noista uusista autoista saa noita kisa maalauksia laitettua, mutta ompahan nyt kaikki ostettavissa.

Uudet superitkin on aivan paskoja suorituskyvyltään. Broughyn testeissä molemmat sijoilla 30+ Ainoa auto jolla on taipania paskempi kierrosaika on bullet :D
Uusi entitykin maksaa n.2.5 miljoonaa ja roikkuu tuolla listan häntäpäässä. Esim orkkis entity on sitä pari sekuntia nopeampi ja maksaa vain 750.000$.

No säästyypähän rahat kun ei tartte kumpaakaan ostaa. Eikä ne kyllä mitään hienojakaan ole.

edit:
Doomsday vehkeille tulossa transform kisat myös. Saas nähdä miten onnistuu strombergilla kisaaminen veden alla miinoja väistellen. Voi olla joko ihan jees tai paskinta ikinä.

On May 1st, dodge underwater mines, glide over scenic raceways and boost through air gates as you take on 10 unique new Special Vehicle Races featuring the Deluxo, Stromberg and Thruster from The Doomsday Heist. Then, seven new Transform Races are making their way to GTA Online on May 29th - featuring a slew of new and classic race vehicles across a fresh batch of challenging courses.
 
Viimeksi muokattu:
Kertokaas nyt ahkerimmat Onlinen pelaajat, miten siinä käytännössä pääsee siihen vaiheeseen, että voi alkaa niitä autoja anastelemaan ja myymään eteenpäin? Entä mitä muita rahankeruuvaihtoehtoja tuossa oikein on? Oon onlinen puolella ihan alkutekijöissä, eli suorittanut ehkä 1-2 heistiä ja saanut talon ostettua, mutta täällä tyypit puhuu bunkkereista ja autotalleista, asekaupasta jne. Miten noihin pääsee käsiks, vai pitääkö suorittaa vielä lisää heistejä tms?
 
Iimport/export hommiin vaaditaan toimisto ja autovarasto. Halvin toimisto maksaa miljoonan. Halvimman autovaraston hintaa en muista.
Toimiston voi ostaa kännykän kautta dynasty 8 executives sivustolta.
Bunkkerin voi ostaa maze bank foreclosures sivustolta joka löytyy kännykän selaimen etusivulta.

Muistaakseni nuo voi ostaa heti kun rahaa vaan löytyy.
 
Lisäksi jos haluaa vielä tehää niitä MC Clubin huumebisneksii, tarvitaan se prätkäjätkien klubitalo, sitten siitä ostetaa niitä bisneksiä. Klubitalo ei nyt paljon maksa, mutta ne bisnekset maksaa melko paljon, tosin mun mielestä ei tarvitse laittaa rahaa kun siihen kokkelibisnekseen kun siitä saa parhaat massit.

Mulle nyt on käynyt se ikävä bugi, että kun haen kamaa mun kokkelibisnekseen niin ei ne tuu ollenkaan siihen näkyviin. Sen verran väsynyt eilen olin etten jaksanut alkaa selvittää miten se asia korjataan.
 
Paras ja yleisin vaihtoehto tosiaan ostaa office (halvin on ihan hyvä), autovarasto (tässäkin halvin riittää hyvin) ja bunkkeri (Chumash hinta-laatusuhteltaan paras. Älä osta halvinta.) MC-bisneksiä ei kannata ostaa. Mutta jos väkisin haluat jonkun, niin coke tuottaa eniten rahaa.
 
Yksinpeli oli hirveän tylsää GTA 5:ssa. Kesti itsellä 4 vuotta että sain sen pelattua läpi. Ei oikein mitään tarinaa, ryöstöjä vaan ja muita tylsiä tehtäviä. GTA 4:ssa oli paljon parempi yksinpeli.
 
Nuo uudet target assault kisat oli hyviä.
Itse odotin noita aika paljonkin ja olin varma, että rockstar onnistuu lupaavalta kuulostavan konseptin pilaamaan jollain tavalla. Kuten vaikka sallimalla muiden kisaajien autojen tuhoamisen, mutta tämä oli juuri sitä mitä pitikin eli ajetaan kilpaa ja ampuja voi ampua vain ja ainoastaan maalitauluja.
Joka kierroksella kuski ja ampuja vaihtaa paikkaa.

Iso plussa myös siitä, että kaikki radat sijoittuu kaupunkiin tai maaseudulle eli mitään tylsiä stuntti ratoja ei nähdä.
Mulla oli varsin hauskaa jopa randomeiden kanssa vaikka välillä oli pakko ihmetellä miten jotkut voi olla niin paskoja ajamaan.
Jos ruudulla oleva iso checkpoint rinkula käskee ajamaan suoraan ja saman näkee minimapista niin kuinka aivokuollut täytyy olla, että kuitenkin kääntyy seuraavasta risteyksestä vasemmalle.

Eipä tuokaan vitutusta aiheuttanut kun en rahan ja voiton kiilto silmissä ajanut vaan tuostakin huolimatta mulla oli hauskaa.
Ainoa valituksen aihe on kisojen lukumäärä sillä niitä on vain seitsemän. Jos näitä olisi tuplat niin tulisi pelattua vielä huomennakin.
 
Ne on paskoja ajamaan sen takia koska niillä on kiire perseillä puplalla ja pilata toisten ihmisten elämää.
 
Se on mahdollista kyllä :D
Tuokin tyyppi oli yli 300 levuinen joten pisti ihmetyttämään, että mitä se on oikein kaiken pelaamisen ajan tehnyt kun ei osaa edes karttaa lukea.

Sen ymmärrän jos jollain nyypällä on asiat hakusessa. Mulla oli tiimi kaverina yhdessä kisassa tasolla 5 oleva tyyppi ja sen kohdalla ymmärsi hyvin, että saattoi mennä mutkat pitkäksi eikä meinaa tauluihinkaan osua, mutta kun yli 100 tasoiset tyypit ei näytä osuvan edes ladon seinään ja käännytään täysin väärään suuntaan niin loppuu ymmärrys.
 
Oon nyt pelannut onlinea jonku pari viikkoa joidenki ihan ihme randomurpojen kanssa, ja jonkunlaista fiksua (ei missään nimessä pro)peliseuraa olisi hakusessa. Saa laittaa kutsua, psn dr krisse, pelinikki alienseedx6x
Osaakohan joku sanoa että mitä helvettiä tapahtui, kun olin ostanut kerhotilat, marifarmin, tatuointeja, vaatteita ymym, ja zupzupzädäm, eilen oli sitten leveleitä lukuunottamatta ihan kaikki muu hävinnyt!? Joku äkkinäisempi olis voinut hermostua..
Kävin toissapäivänä yksinpelissä pelaamassa epsilontehtävät siinä toivossa että onlineen olis tullut edes jotain bonusta ja plussaa, vaan onneks säily peli haastavana ja lähti loputkin romut.. kikkailin ton epsilontehtävän läpi niin, että pommitin sillä paminsinisellä autolla 2,1 miljoonaa kyydissä karkuun, mitkä sitten talletettiin michaelin tilille. Voisko tuo kamojen nollautuminen johtua siitä??
 
Viimeksi muokattu:
Ei yksinpelin tapahtumat vaikuta mitenkään onlineen eikä tuollainen bugi muutenkaan ole mahdollinen sillä yksinpeli tallentaa koneen kovolle ja online suoraan rockstarin serverille.
Jos ostit kaikki muutaman tunnin sisään ja tallennus ei onnistunut niin se ainakin selittäisi katoamisen.
Tosin aina kun tuossa on ongelmaa niin minimapin yläpuolelle tulee jatkuvasti SAVING FAILED teksti ja sitä ei oikein voi olla huomaamatta.
 
Ylös Bottom