Minua kyllä ainakin jossain määrin häiritsee. Siis tällainen sokea ja röyhkeä markkinavoimien toiminta. Ihan kuin pleikkarinsa avaava pelaaja ei olisi jo jostain tuutista kuullut, että se GTA VI on nyt tulossa (monen kuukauden päästä), ja sillä, että ruudulle lävähtää pelistä mainosta väkisin, pyritään nyt varmistamaan, että nyt sitten viimeistään ostat, kun tähän naamallesi vähän mainosta hieromme.
En tiedä, ainakin itsestä tuntuu, että tuon tyyppisellä markkinoinnilla ei pelin myyntiä tulla ainakaan lisäämään. Joitakin saattaa alkaa ärsyttämään jopa niin paljon, ettei kiikun kaakun tilanteessa ollessaan halua koko peliä ostaakaan loppujen lopuksi. Siis myyvät toki joka tapauksessa ihan tolkuttomasti peliä aivan varmasti, mutta juuri siksi tällainen kurkusta väkisin alas kaadettava markkinointi on niin kovin tarpeetonta ja myös varsin ärsyttävän röyhkeää. Toki toisia ärsyttää enemmän kuin toisia. Itseäni ärsyttää kaikki tällainen mainonta, ja pyrin niitä välttämään aina kun mahdollista, tavalla tai toisella.