Grand Theft Auto VI

Klo 12 julkaistaan uutta kontenttia GTA 5 onlineen niin ehkä siellä voi olla jotain piilossa.

Niin ja gameplay traileria ei kannata odottaa kun aikaisintaan ensikuussa ja todennäköisesti syyskuussa jos mennään edellisten julkaisujen perusteella.

Eikä kukaan ole oikeastaan osannut sitä niiden merkitystä mitenkään erityisen selittävästi avata, jotta pääsisi itse sisään siihen että miksi ne ovat niin hienoja miltä viestien perusteella vaikuttaa.
Vaikea selittää. Jos niiden hienoutta ei huomaa, niin sitä ei sit väkisin vaan huomaa. Et vaan oo pelin kohderyhmää. Vaikka kuinka kritisoisit peliä tai yrittäisit ymmärtää, nii ei se asiaa muuksi muuta.

Ite ootan kovasti et pääsee humoristiseen ja yksityiskohtaiseen maailmaan sekoilemaan oikeen kunnolla. Ei kaiken pelaamisen tarvitse olla niin vakavaa ja ryppyotsaista synkistelyä. Ja jos ihan oikeesti ekaa kertaa pääsee geeteeaata naisella pelaamaan, niin sekin on tervetullut muutos. Tässähän on sopivasti synttärit ennen pelin julkaisua, nii vois pyytää lahjaksi lahjakortteja PS Storeen, nii viittii pelin kaheksallakympillä sit ostaa. Ai ettien että, marraskuuta odotellessa. Ei tämmössiä pelejä ihan joka vuosi julkaista.

Tätä ei voi peukuttaa tarpeeksi :) Aika moneen keskusteluun täälläkin voisi tästä lainauksen laittaa. Kuten elämässä muutenkin.
No tämä ei taas liity yksityiskohtiin mitenkään. Itse pelaan paljon värikkäitä ja iloisia pelejä, kuten Nintendon teoksia ja muita vastaavia. Eli ei tämä näkemykseni liity mitenkään synkistelyyn tai ryppyotsaisuuteen. Omituinen liitos edes saatu niistä aikaiseksi.

No tämä ei taas liity yksityiskohtiin mitenkään. Itse pelaan paljon värikkäitä ja iloisia pelejä, kuten Nintendon teoksia ja muita vastaavia. Eli ei tämä näkemykseni liity mitenkään synkistelyyn tai ryppyotsaisuuteen. Omituinen liitos edes saatu niistä aikaiseksi.
Mä irroitin osittain tuon kontektistaan ihan tarkoituksella ja lainasin vain tuon yhden virkkeen. Sopii yleistettynä hyvin moneen tilanteeseen. Ja myös tässä tapauksessa, jos samasta asiasta väitellään sivutolkulla niin kyllä joku ottaa silloin jotain liian vakavasti. Ja se ei nyt kohdistu pelkästään suhun.

Mä irroitin osittain tuon kontektistaan ihan tarkoituksella ja lainasin vain tuon yhden virkkeen. Sopii yleistettynä hyvin moneen tilanteeseen. Ja myös tässä tapauksessa, jos samasta asiasta väitellään sivutolkulla niin kyllä joku ottaa silloin jotain liian vakavasti. Ja se ei nyt kohdistu pelkästään suhun.
Yleisesti toki ihan ok tokaisu mutta en vain ole kokenut että oma näkemykseni olisi mitään ryppyotsaista synkistelyä. Voi se toki siltä vaikuttaa jos itse on "toisella puolella" innoissaan peliä odottamassa ja toinen ihmettelee sen hienoutta.

Tällainen "miksi niin vakavaa"-kysely nousee muutenkin usein esiin jos jostain puhutaan paljon tai pitkään. Minä ihmettelen enemmän sitä, että miksi asiaa pitää ihmetellä? Ollaan keskustelufoorumilla. Keskustelu lienee toivottavaa. Samoin kun kirjoittaa pitkästi, tarkoittaa se monille ilmeisesti että on mennyt hermot? Minä en niin ymmärrä tätä tulkintaa.

Mutta joo, ollaan aika sivupoluilla nyt GTA-aiheesta.

Yleisesti toki ihan ok tokaisu mutta en vain ole kokenut että oma näkemykseni olisi mitään ryppyotsaista synkistelyä. Voi se toki siltä vaikuttaa jos itse on "toisella puolella" innoissaan peliä odottamassa ja toinen ihmettelee sen hienoutta.

Tällainen "miksi niin vakavaa"-kysely nousee muutenkin usein esiin jos jostain puhutaan paljon tai pitkään. Minä ihmettelen enemmän sitä, että miksi asiaa pitää ihmetellä? Ollaan keskustelufoorumilla. Keskustelu lienee toivottavaa. Samoin kun kirjoittaa pitkästi, tarkoittaa se monille ilmeisesti että on mennyt hermot? Minä en niin ymmärrä tätä tulkintaa.

Mutta joo, ollaan aika sivupoluilla nyt GTA-aiheesta.
Juu jatkakaa toki :D kyllä sieltä ennen pitkää saadaan sit joku uusi ihmettelyn aihe.

Nyt on luovaa tulkintaa. Tainnu kukaan sanoa mitään tällaista.

vmpnkke7u2eh1.jpeg

Ylös Bottom