Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Säähän ny heppu oot,aamul oli viel se auton vaihtojutskasääntö.:DVaihat sääntöjä useemmin kuin kalsareitas.:D

En mä mitää oo poistanu, nyt kyl näät unias... Ei sellasta sääntöä ees oo ollukka :p



Ja nyt alkaa ilmottautuminen ens kautta varten. Joten nyt niitä nimiä pöytään tähän.
Jatkajat: Timppa
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mites tää ensi kausi nyt mennään, samalla tavalla kuin ykkönenkin? 552pp ja rallipirssit luonnollisesti? renkaat vapaat?

Juu ja ilmoittaudun mukaan
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Samat autot joo, mutta pitäskö laittaa PP:eiden sijaan Heppa/panoraja mieluummin?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Juu jatketaan. Ja vois tän lyhyemmän kauden vetää tuolla teho/paino rajalla. Niin näkee tasottaako se yhtään.

Jatkajat:
Timppa
thefastbell
tryfailrepeat
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Pistäkees muute teiän mikillisille PSN-kameleille kanssa, että saa tulla mukaan rallailemaan, että saadaan lisää jätkiä mukaan. :)
Mutta jos ei oo Konsolifinissä, ni pyytäkää rekisteröitymään myös.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä en oikeen ymmärrä tota mikrofoni ongelmaa, useimmiten toimii ihan loistavasti mutta viime aikoinan on alkanu vittuilee näissä perjantai kisoissa. Tai itse asiassa, toimihan se nyttenkin kun porukka oli vähentyny huoneesta. Säätöjä ei koneessa vaan ole mitä vois kokeilla, mikrofonin säätö oli aluksi 3 ja nyt 5, ei mitään vaikutusta.

Voisin olla kanssa mukana seuraavalla kaudella, auton saatan kylläkin vaihtaa.
Paino lienee se 1230kg eli 30kg lisä painoa joillekin, mutta mitäs maksimi tehoja autoissa on? 99 Focuksella taitaa päästä jonnekin 450BHP tienoille, en muista sen tarkempaa.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Asia harvinaisen selvä.oon kyllä sen verran rakastunu mitsuuni etten viitti siitä erota ja vaihtaa tuoreempaan:)

sama auto, uusi kausi
 
Ylös Bottom