Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Olen samoilla linjoilla kanssasi Lost. Herrasmies tulee ajoradalla olla, mutta se voittaminen on aika hankalaa kun ajattelee kanssa-ajajia. Harvoin sattuu sellainen kisa jossa ei ole sikailijoita mukana. Suzukan 700-sarjassa suurimpia sikalijoita tuntuvat olevan suorilla nopeat Clio-kuskit (ei kaikki tietenkään) jotka takasuoralla oikein yrittävät blokata toisia radalta. Sama ilmiö toistuu myös lähdön jälkeisessä mutkassa.

Joo... MaxXxXxball se kuka mutkin pihalle laittoi Suzukan sikaanissa oli yllättäen Clio-kuski nimen muistan..jääköön vielä mainitsematta (olen liian kohtelias).
Fuji F -radalla tapahtuu kans luvattoman paljon perään ajoa (taka suoralla) tiukkaan sikaanin tuloon tai kylkeen latastaan...harmi.

Jep ja alku kierroksilla alku mutkissa monesti monelta pettää maltti tai haluavat vain ekaksi keinolla millä hyvänsä,
eivätkä tajua ettei kaikki autot taivu yhtä nopeasti ja helposti kurveihin esim. Ferrari f430, Chevrolet z06, ym.
Mielestäni olen kohtuu nopea (35 vuotias pappa sarjaan kuuluvaa kai) kuitenkin enkä junnaa, mutta monesti, kun maltilla ajaa niin sieltä sitten nousee hyville sijoille riippuen tuuppijoista ja autosta.
Kiva ajaa erinlaisella kalustolla kuin muut, eikä aina samalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ajatteko noilla PSN nickeillä? Itse ajelen sillä, ja täytyy myöntää että kosto on suloinen kun minua tönitään.. Sikamaisin temppu on, kun joku tulee imussasi aivan perässä, niin painat äkkiä jarrua ja sit kaasua. Lopputulos lienee selvä..:rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ajatteko noilla PSN nickeillä? Itse ajelen sillä, ja täytyy myöntää että kosto on suloinen kun minua tönitään.. Sikamaisin temppu on, kun joku tulee imussasi aivan perässä, niin painat äkkiä jarrua ja sit kaasua. Lopputulos lienee selvä..:rolleyes:

Kurvi35 siellä näkyy sillä kurvailen kurveissa.
Yks keino toikin tietty, mut en herras miehenä kehtaa vaikka välillä potuttaakin.
Joskus kun joku tuuppinut kylkeen monesti samassa kisassa koitan ottaa sen kiinni sitten ohi pienellä siis pienellä muistutuksella kylkeen jos onnistuu...harvoin totakaan.Koitan välttää, kun siitä tulee melko varmasti kierre.
Välillä hylkään kisan siihen, kun ei siis kerta kaikkiaan tule mitään.

Mulle kerran eräs ulkomaalainen laittoi kommenttia H alkavaa ja O loppu.En tiedä edes mistä...ilmeisesti joku niitannut mut sen kylkeen tai perään sinä iltana.En edes vaivautunut vastaamaan sille urpolle.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voi elämän kevät. Gran Turismo 5 näyttää saavan ainakin jonkinasteisen lykkäyksen, jos sitä on odotettu jo 2009 kevääksi. Joystiqin Kazunori Yamauchin haastattelusta:

''In fact, he confirmed that the proper, disc-based Gran Turismo 5 might not even roll out before 2010.
In the meantime, Polyphony will continue to expand Prologue with additional cars, tracks, and features. Yamauchi couldn't speak to specific plans, but mentioned that an new update is planned for the near future. ''
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voi voi jos toi todellakin pitää paikkansa 2010.
Ei hemmetin hemmetti Joystiqin Kazunori Yamauchin...tehkää ylitöitä nyt siellä.

No tietty kunnolla se peli on tehtävä, eikä kesken eräisenä pelimarkkinoille mutta...
Tässä välillä ei taida tulla yhtään kunnon rata-autopeliä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tervehdys arvon kanssakilpa-ajajat :) !

GT5:hän on parasta autoiluviihdettä maan päällä, mutta yksi B-sarjan kisoista aiheuttaa minulle harmaita hiuksia ja inhottavan etenemisesteen. Kyseessä on "ohita kaikki"-kisa, jossa ajetaan Integra '04:lla. Ei ovaali, vaan olisko High Speed Ring? Paras sijoitus, jonka olen saanut aikaiseksi on 5... tuntuu, ettei siinä ajassa mitä se yksi kierros kestää, niin ei millään saa kaikkia kiinni.

Onko tässä nyt joku kikka, jota en ole tajunnut?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tervehdys arvon kanssakilpa-ajajat :) !

GT5:hän on parasta autoiluviihdettä maan päällä, mutta yksi B-sarjan kisoista aiheuttaa minulle harmaita hiuksia ja inhottavan etenemisesteen. Kyseessä on "ohita kaikki"-kisa, jossa ajetaan Integra '04:lla. Ei ovaali, vaan olisko High Speed Ring? Paras sijoitus, jonka olen saanut aikaiseksi on 5... tuntuu, ettei siinä ajassa mitä se yksi kierros kestää, niin ei millään saa kaikkia kiinni.

Onko tässä nyt joku kikka, jota en ole tajunnut?

Ei mulla ainakaan tarvinnu kikkailla. Pari kertaa meni yrittäessä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tervehdys arvon kanssakilpa-ajajat :) !

GT5:hän on parasta autoiluviihdettä maan päällä, mutta yksi B-sarjan kisoista aiheuttaa minulle harmaita hiuksia ja inhottavan etenemisesteen. Kyseessä on "ohita kaikki"-kisa, jossa ajetaan Integra '04:lla. Ei ovaali, vaan olisko High Speed Ring? Paras sijoitus, jonka olen saanut aikaiseksi on 5... tuntuu, ettei siinä ajassa mitä se yksi kierros kestää, niin ei millään saa kaikkia kiinni.

Onko tässä nyt joku kikka, jota en ole tajunnut?

Itsellä onnistui muutaman kerran jälkeen, kun ajat surutta toisten imussa aina kun mahdollista, ja mutkat pudottelet kohtalaisella riskillä. Joskus menee pöpelikköön, mutta kyllä sen yhden ehjän kierroksen saa silloin tällöin ajettua. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

En sit vaan osaa? :confused:

Ihme homma, missään muissa kisoissa ei ole ollut ongelmia, joten en nyt ihan ajotaidoton voi olla... hmm.

Toinen merkillinen juttu on se, että joka kerta peliä aloittaessa se herjaa: "date and time settings are incorrect, please check your settings..." ja pelin "kello" näyttää tunnin liian vähän. Aikaa ei ilmeisesti pysty pelin options-valikosta vaihtamaan. PS3 asetuksissa päivämäärä ja aika kyllä ovat oikein, daylight savings time on standard, aikavyöhyke +2h..jne.
Missä vika?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toinen merkillinen juttu on se, että joka kerta peliä aloittaessa se herjaa: "date and time settings are incorrect, please check your settings..." ja pelin "kello" näyttää tunnin liian vähän. Aikaa ei ilmeisesti pysty pelin options-valikosta vaihtamaan. PS3 asetuksissa päivämäärä ja aika kyllä ovat oikein, daylight savings time on standard, aikavyöhyke +2h..jne.
Missä vika?

Itsellä oli sama vika, ja muistaakseni PSN asetuksista piti laittaa kesäaika päälle. Sitten on oikein, muistaakseni.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsellä oli sama vika, ja muistaakseni PSN asetuksista piti laittaa kesäaika päälle. Sitten on oikein, muistaakseni.


Itsellä herjasi joskus samaa enkä muista mitä tein, mutta onnistui jostain vaihtaa. Eli ei suurempi onkelma pitäisi olla, lieneekö juurikin noin kuten tässä "foxi" kirjoitti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jep, Foxin vinkki auttoi, kiitos!
(piti siis hakea OIKEA aika [via internet, oli jostain syystä tunnin liikaa ja standard, korjattiin]).

JA pääsin kuin pääsinkin sen ohituskisan läpi, hehei!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voi elämän kevät. Gran Turismo 5 näyttää saavan ainakin jonkinasteisen lykkäyksen, jos sitä on odotettu jo 2009 kevääksi. Joystiqin Kazunori Yamauchin haastattelusta:

''In fact, he confirmed that the proper, disc-based Gran Turismo 5 might not even roll out before 2010.
In the meantime, Polyphony will continue to expand Prologue with additional cars, tracks, and features. Yamauchi couldn't speak to specific plans, but mentioned that an new update is planned for the near future. ''

Samassa haastattelussa mainittiin myös PSP:n Gran Turismo:

Yamauchi tells us that it hasn't forgotten the long-delayed Gran Turismo 4 Mobile for PSP. He confirms that the game originally announced at E3 2004 is still actively in development, although it isn't planned for release until after GT5.

http://www.joystiq.com/2008/07/17/kazunori-yamauchi-more-prologue-no-gt5-soon-gt-psp-still-comi/
 
Vastaus: GT5 Prologue

No ostin tämän ja hyvältä vaikuttaa

Mulla on ongelma kun yritän päivittää tätä aina tulee error during download vaikka netti toimii? :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

No ostin tämän ja hyvältä vaikuttaa

Mulla on ongelma kun yritän päivittää tätä aina tulee error during download vaikka netti toimii? :confused:

Yrität vaan uudestaan. Se ei aloita sitä lataamista alusta, vaan jatkaa siitä mihin lataus jäi ennen yhteyden katkaisua (vaikka latausmittari ehkä muuta väittääkin). Minullakin se pätkäisi yhden kerran poikki, mutta latautui silti oikein.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei kai se auta kuin ostaa tämä peli jos gt5 ilmestyykin vasta 2010, jotain ajopeliä kun pleikkarille pitäisi saada. Hintakaan ei onneksi ole paha.
 
Vastaus: GT5 Prologue

morjens, rattia ei tarvitse miettiä, mutta sen kiinnitys, onko kellään kokemusta tuosta wheel stand prosta, ei paina kui 5kg mutta silti väittävät sen toimivan mutta eihän valmistaja muuta voikkaan, verkkokaupassa 150eur. Säätöjä riittää, mutta tuo tukevuus hirvittää. Playseatin sohlbergin olisin muuten ostanut mutta pojalle säädöt ei riitä joten jää hyllyyn.

Kiitos kommenteista! Silityslaudan realistinen ajokokemus naurattaa vieläki:D eipä sillä, toimii varmasti ja ei maksa mitään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

lisättäköön vielä että yksikään suomalainen ei olisi selvinnyt jatkoon Espanjan karsintadivisioonasta. Hävettää kyllä kun itsekin valovuoden perässä parhaimpia.

Tulikin hyvä tekosyy hankkia G25 että pääsee kytkimellä pelleilemään ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mulla olis kans ehkä hankinnassa toi wheel stand pro ja kiinostas kyllä kans saada joltain vähä kokemuksia tosta laitteesta. Sitä Playseatsin sohlbergiä olen kans katellu mut jos toi wheel stand olis hyvä niin sen vois hankki ku vie kuiteski paljon vähemmän tilaa. Mutta kaikki jolla kokemuksia tosta wheel standista niin kertomuksia tuleen.
 
Ylös Bottom