Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ajatteko noilla PSN nickeillä? Itse ajelen sillä, ja täytyy myöntää että kosto on suloinen kun minua tönitään.. Sikamaisin temppu on, kun joku tulee imussasi aivan perässä, niin painat äkkiä jarrua ja sit kaasua. Lopputulos lienee selvä..![]()
Tervehdys arvon kanssakilpa-ajajat!
GT5:hän on parasta autoiluviihdettä maan päällä, mutta yksi B-sarjan kisoista aiheuttaa minulle harmaita hiuksia ja inhottavan etenemisesteen. Kyseessä on "ohita kaikki"-kisa, jossa ajetaan Integra '04:lla. Ei ovaali, vaan olisko High Speed Ring? Paras sijoitus, jonka olen saanut aikaiseksi on 5... tuntuu, ettei siinä ajassa mitä se yksi kierros kestää, niin ei millään saa kaikkia kiinni.
Onko tässä nyt joku kikka, jota en ole tajunnut?
Tervehdys arvon kanssakilpa-ajajat!
GT5:hän on parasta autoiluviihdettä maan päällä, mutta yksi B-sarjan kisoista aiheuttaa minulle harmaita hiuksia ja inhottavan etenemisesteen. Kyseessä on "ohita kaikki"-kisa, jossa ajetaan Integra '04:lla. Ei ovaali, vaan olisko High Speed Ring? Paras sijoitus, jonka olen saanut aikaiseksi on 5... tuntuu, ettei siinä ajassa mitä se yksi kierros kestää, niin ei millään saa kaikkia kiinni.
Onko tässä nyt joku kikka, jota en ole tajunnut?
Toinen merkillinen juttu on se, että joka kerta peliä aloittaessa se herjaa: "date and time settings are incorrect, please check your settings..." ja pelin "kello" näyttää tunnin liian vähän. Aikaa ei ilmeisesti pysty pelin options-valikosta vaihtamaan. PS3 asetuksissa päivämäärä ja aika kyllä ovat oikein, daylight savings time on standard, aikavyöhyke +2h..jne.
Missä vika?
Itsellä oli sama vika, ja muistaakseni PSN asetuksista piti laittaa kesäaika päälle. Sitten on oikein, muistaakseni.
Voi elämän kevät. Gran Turismo 5 näyttää saavan ainakin jonkinasteisen lykkäyksen, jos sitä on odotettu jo 2009 kevääksi. Joystiqin Kazunori Yamauchin haastattelusta:
''In fact, he confirmed that the proper, disc-based Gran Turismo 5 might not even roll out before 2010.
In the meantime, Polyphony will continue to expand Prologue with additional cars, tracks, and features. Yamauchi couldn't speak to specific plans, but mentioned that an new update is planned for the near future. ''
Yamauchi tells us that it hasn't forgotten the long-delayed Gran Turismo 4 Mobile for PSP. He confirms that the game originally announced at E3 2004 is still actively in development, although it isn't planned for release until after GT5.
No ostin tämän ja hyvältä vaikuttaa
Mulla on ongelma kun yritän päivittää tätä aina tulee error during download vaikka netti toimii?![]()