Vastaus: GT5 Prologue
Joo... MaxXxXxball se kuka mutkin pihalle laittoi Suzukan sikaanissa oli yllättäen Clio-kuski nimen muistan..jääköön vielä mainitsematta (olen liian kohtelias).
Fuji F -radalla tapahtuu kans luvattoman paljon perään ajoa (taka suoralla) tiukkaan sikaanin tuloon tai kylkeen latastaan...harmi.
Jep ja alku kierroksilla alku mutkissa monesti monelta pettää maltti tai haluavat vain ekaksi keinolla millä hyvänsä,
eivätkä tajua ettei kaikki autot taivu yhtä nopeasti ja helposti kurveihin esim. Ferrari f430, Chevrolet z06, ym.
Mielestäni olen kohtuu nopea (35 vuotias pappa sarjaan kuuluvaa kai) kuitenkin enkä junnaa, mutta monesti, kun maltilla ajaa niin sieltä sitten nousee hyville sijoille riippuen tuuppijoista ja autosta.
Kiva ajaa erinlaisella kalustolla kuin muut, eikä aina samalla.
Olen samoilla linjoilla kanssasi Lost. Herrasmies tulee ajoradalla olla, mutta se voittaminen on aika hankalaa kun ajattelee kanssa-ajajia. Harvoin sattuu sellainen kisa jossa ei ole sikailijoita mukana. Suzukan 700-sarjassa suurimpia sikalijoita tuntuvat olevan suorilla nopeat Clio-kuskit (ei kaikki tietenkään) jotka takasuoralla oikein yrittävät blokata toisia radalta. Sama ilmiö toistuu myös lähdön jälkeisessä mutkassa.
Joo... MaxXxXxball se kuka mutkin pihalle laittoi Suzukan sikaanissa oli yllättäen Clio-kuski nimen muistan..jääköön vielä mainitsematta (olen liian kohtelias).
Fuji F -radalla tapahtuu kans luvattoman paljon perään ajoa (taka suoralla) tiukkaan sikaanin tuloon tai kylkeen latastaan...harmi.
Jep ja alku kierroksilla alku mutkissa monesti monelta pettää maltti tai haluavat vain ekaksi keinolla millä hyvänsä,
eivätkä tajua ettei kaikki autot taivu yhtä nopeasti ja helposti kurveihin esim. Ferrari f430, Chevrolet z06, ym.
Mielestäni olen kohtuu nopea (35 vuotias pappa sarjaan kuuluvaa kai) kuitenkin enkä junnaa, mutta monesti, kun maltilla ajaa niin sieltä sitten nousee hyville sijoille riippuen tuuppijoista ja autosta.
Kiva ajaa erinlaisella kalustolla kuin muut, eikä aina samalla.