Vastaus: GT5 Prologue
Käsittimätöntä
Sinä olet aivan kuningas noissa kisoissa.Kannattaiskohan vaihtaa autoa, jotta tulisi haastetta lisää.
Mä en muista kuin yhden eilisen kokonaiskisa ajan jonka voitin lancerilla 6.30.226.
En varmasti lähellekkään paras ole vielä ajamaan tollakaan autolla.
Siis aivan uskomaton ajamaan.Sinun olisi tultava ajamaan, kun jos minä vaikka taas (järjestän) kisa iltaa Suzukaan.
Pitää katsoa kerkeänkö tänään.Varmaan ainankin 22.00 jos en 21.00.Pitää ilmoitella.
En itse ole vieläkään ostanut Clio tuneddia, vaikka rahaa olisi..
Jaa-a, reilu 3h Online Suzukaa PP700 ja 500.000 massia. Parisen kymmentä kisaa ja kaikki voitin.
Tai no, yhdessä kisassa olin toinen kun mut klikattiin 4 ruudusta lähtiessäni Suzukan ekassa mutkassa syvälle. 1 kierros lisää ja olisin voittanut senkin.
Pääsin kyllä lähtemään aina sijoilta 1-4 ja muut katsoivatkin sitten jarruvaloja.
Ilman mtn. 'vetoapuja' eli ihan paalulta loppuun asti johdossa nopein kisa (3 kierrosta) kesti 6.14:3xx.
Paras kierros kärjessä vapaasti ajellessa 2.03:683.
Toissa päivänä vasta ostin ton Clion ja on se vaan kova menemään. Sama homma oli Prolon julkistuksessa Lotus Elise/Tuned, ylivoimainen.
Käsittimätöntä
Sinä olet aivan kuningas noissa kisoissa.Kannattaiskohan vaihtaa autoa, jotta tulisi haastetta lisää.
Mä en muista kuin yhden eilisen kokonaiskisa ajan jonka voitin lancerilla 6.30.226.
En varmasti lähellekkään paras ole vielä ajamaan tollakaan autolla.
Siis aivan uskomaton ajamaan.Sinun olisi tultava ajamaan, kun jos minä vaikka taas (järjestän) kisa iltaa Suzukaan.
Pitää katsoa kerkeänkö tänään.Varmaan ainankin 22.00 jos en 21.00.Pitää ilmoitella.
En itse ole vieläkään ostanut Clio tuneddia, vaikka rahaa olisi..