Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

-061/1000 :p

Roflatorin aika ei oo kyllä mahdoton padillakaan, vielä vaan 2 kymmenystä poies.

Heh, kirittely on tiukkaa. :p Pakko kait se on vielä yrittää, vaikka meinasi jo huumori loppua kesken tuolla autolla ja radalla. Monta kertaa oli aika parantumassa ensimmäisen viiden siksakin jälkeen, mutta aina joku pieni kömmähdys ja ohjain lensi pitkin seiniä. Mutta ajamaan..->

EDIT: Alkaa jo olemaan suomenlippuja tuolla Eigerillä M3:lla. Kuusi suomalaista kahdeksan parhaan joukossa :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Jaa-a, reilu 3h Online Suzukaa PP700 ja 500.000 massia. Parisen kymmentä kisaa ja kaikki voitin. :)
Tai no, yhdessä kisassa olin toinen kun mut klikattiin 4 ruudusta lähtiessäni Suzukan ekassa mutkassa syvälle. 1 kierros lisää ja olisin voittanut senkin.
Pääsin kyllä lähtemään aina sijoilta 1-4 ja muut katsoivatkin sitten jarruvaloja.

Ilman mtn. 'vetoapuja' eli ihan paalulta loppuun asti johdossa nopein kisa (3 kierrosta) kesti 6.14:3xx.
Paras kierros kärjessä vapaasti ajellessa 2.03:683.

Toissa päivänä vasta ostin ton Clion ja on se vaan kova menemään. Sama homma oli Prolon julkistuksessa Lotus Elise/Tuned, ylivoimainen.

Käsittimätöntä :eek:
Sinä olet aivan kuningas noissa kisoissa.Kannattaiskohan vaihtaa autoa, jotta tulisi haastetta lisää.
Mä en muista kuin yhden eilisen kokonaiskisa ajan jonka voitin lancerilla 6.30.226.
En varmasti lähellekkään paras ole vielä ajamaan tollakaan autolla.

Siis aivan uskomaton ajamaan.Sinun olisi tultava ajamaan, kun jos minä vaikka taas (järjestän) kisa iltaa Suzukaan.
Pitää katsoa kerkeänkö tänään.Varmaan ainankin 22.00 jos en 21.00.Pitää ilmoitella.
En itse ole vieläkään ostanut Clio tuneddia, vaikka rahaa olisi..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ajelin eilen Lancerilla Suzukassa kymmenen aikoihin, ei jaksanut rattia viritellä ja padilla on aika hukassa. Toista kertaa vasta ajelin verkossa ja aikamoista tönimistä homma vaikutti olevan. Muuten homma ok, joten kunhan saa lapset petiin niin iltaisin voisi vaimon viihdyttämisen jälkeen ajella myös autolla

Koitan illalla taas varmaan (järjestää) Suzuka kisat jos en kerkeä 21.00 niin varmaan ainankin 22.00.
Jos kiinnostaa yrittää päästä samaan kisaan niin tervetuloa.
Ilmoitan vielä myöhemmin.

Itse koitan välttää lähes kaikin keinoin perään ajoja ja kylkeen tuuppimisia, mutta joskus tekevällekkin sattuu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Koitan illalla taas varmaan (järjestää) Suzuka kisat jos en kerkeä 21.00 niin varmaan ainankin 22.00.
Jos kiinnostaa yrittää päästä samaan kisaan niin tervetuloa.
Ilmoitan vielä myöhemmin.

Itse koitan välttää lähes kaikin keinoin perään ajoja ja kylkeen tuuppimisia, mutta joskus tekevällekkin sattuu.

Minä voisin varmaanki tulla vaikka vähän kokeilemaan. En kylläkään varmaan vielä 22 aikoihin, mutta jos siinä 00-01-> aikoihin vielä ajelet niin siihen voisin tulla. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suzuka on kyllä ratana ajajan rata, mutta tuo luokka millä tällä hetkellä mennään on aivan kauheata katsottavaa, kokeilkaa vaihteeksi F430/GT-R/Z06 kisaa High speed ringillä, on tähän asti ollut mukavia kisoja suurin osa. Tosin kyllä joukkoon mahtuu niitä ES/FR miehiä jotka ei ohituksia suvaitse mitenkään , saati muutakaan reilua peliä, mutta suurin osa ollut reilua peliä
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suzuka on kyllä ratana ajajan rata, mutta tuo luokka millä tällä hetkellä mennään on aivan kauheata katsottavaa, kokeilkaa vaihteeksi F430/GT-R/Z06 kisaa High speed ringillä, on tähän asti ollut mukavia kisoja suurin osa. Tosin kyllä joukkoon mahtuu niitä ES/FR miehiä jotka ei ohituksia suvaitse mitenkään , saati muutakaan reilua peliä, mutta suurin osa ollut reilua peliä

Samaa mieltä. Eilen oli ainakin High speed ringillä pelkästään hyviä kisoja, ei mitään romurallia. Johtuukohan siitä, että clio-miehillä ei ole kisaan asiaa ... ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kysyin aiemmin, mutta en saanut vastausta: Eli millä asetuksilla ajatte? Itsellä kohta A- sarja vedetty läpi ja kaikki avut pois päältä. Nämä siis ratilla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Suzuka on kyllä ratana ajajan rata, mutta tuo luokka millä tällä hetkellä mennään on aivan kauheata katsottavaa, kokeilkaa vaihteeksi F430/GT-R/Z06 kisaa High speed ringillä, on tähän asti ollut mukavia kisoja suurin osa. Tosin kyllä joukkoon mahtuu niitä ES/FR miehiä jotka ei ohituksia suvaitse mitenkään , saati muutakaan reilua peliä, mutta suurin osa ollut reilua peliä

High Speed Ring on vaan ratana niin pirun tylsä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Herranjumala nyt paukahti Roflatorinkin ohi ''kevyesti. :eek: Uusi aika 1'10.696. Huhhuh.

Kyrsii vähän, kun jäi tuhannesosan päähän listan ykkössijasta, sielläkin joku suomalainen hilluu :)

Siinä isännälle purtavaa. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kysyin aiemmin, mutta en saanut vastausta: Eli millä asetuksilla ajatte? Itsellä kohta A- sarja vedetty läpi ja kaikki avut pois päältä. Nämä siis ratilla.

S-sarja vedetty ja padilla mennään. Kaikki ajoavut pois.

Herranjumala nyt paukahti Roflatorinkin ohi ''kevyesti. :eek: Uusi aika 1'10.696. Huhhuh.

Kyrsii vähän, kun jäi tuhannesosan päähän listan ykkössijasta, sielläkin joku suomalainen hilluu :)

Siinä isännälle purtavaa. ;)

Pah lähen leffaan.. :p

Hieno suoritus. Pitää taas huomenna koittaa parannusta, vaikkakin jo viimosin ennätyskierros tuntui niin täydelliseltä. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kyllä mullakin nyt loppui Eigerin vetäminen, tai ainakin M3:lla ajo. Yritin parantaa tuota aikaa muutaman kierroksen, mutta kyllä tuo taisi olla se huipentuma ja raja, johon minun taidoillani pääsee :rolleyes:

No mutta, onpa nyt hienoa kun on viisi suomalaista kärjessä. Menkäähän loputkin kokeilemaan Eiger+M3- yhdistelmää ;)

Edit: Ja käykös se ryökäle Konsolifinissä, joka oli vielä tuhannesosalla nopeampi? Suomen lippu sillä kärjessä tosiaan liehui.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo kyllä mullakin nyt loppui Eigerin vetäminen, tai ainakin M3:lla ajo. Yritin parantaa tuota aikaa muutaman kierroksen, mutta kyllä tuo taisi olla se huipentuma ja raja, johon minun taidoillani pääsee :rolleyes:

No mutta, onpa nyt hienoa kun on viisi suomalaista kärjessä. Menkäähän loputkin kokeilemaan Eiger+M3- yhdistelmää ;)

Edit: Ja käykös se ryökäle Konsolifinissä, joka oli vielä tuhannesosalla nopeampi? Suomen lippu sillä kärjessä tosiaan liehui.

Tossa äsken kattelin noita rankingeja että missäs te oikein ajatte noita aikoja ja muistelin että olikin M3 ja eiger mutta ei vaan näkyny suomenlippuja juuri yhtään, sitten huomasinkin että oli standard millä ajoitte.. :) Kuinkas nyt sillei? :rolleyes: Sitten vaan pro puolelle koittamaan, toisaalta voi olla että siellä varsinkaan ei pdilla ole kauheasti mahollisuuksia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tossa äsken kattelin noita rankingeja että missäs te oikein ajatte noita aikoja ja muistelin että olikin M3 ja eiger mutta ei vaan näkyny suomenlippuja juuri yhtään, sitten huomasinkin että oli standard millä ajoitte.. :) Kuinkas nyt sillei? :rolleyes: Sitten vaan pro puolelle koittamaan, toisaalta voi olla että siellä varsinkaan ei pdilla ole kauheasti mahollisuuksia.

Taidanpa olla minä syypää tähän stantardi-ajeluun, kun heitin sinne yhden ajan noilla fysiikoilla ja tulin tänne muita yllyttämään. :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue

No voin mä kohta mennä vetää prollakin ajan, voin kyllä sanoo että ei välttämättä ihan oo niin korkealla :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

No voin mä kohta mennä vetää prollakin ajan, voin kyllä sanoo että ei välttämättä ihan oo niin korkealla :eek:

Oliko niin että säki ajelet padilla? Jos niin, ni ei tosiaan varmaan olekaan kovin helppo padilla päästä niin korkealle. Minäki vielä tosiaan padilla ajelen enkä oo pahemmin ees viittiny mennä noita aikoja ajelemaan. Ennen kuin ratti on käytössä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minä voisin varmaanki tulla vaikka vähän kokeilemaan. En kylläkään varmaan vielä 22 aikoihin, mutta jos siinä 00-01-> aikoihin vielä ajelet niin siihen voisin tulla. :)

Tänään Suzuka kisa alkamis ajat:


Eka startti 22.00.
Toinen startti 23.00.
Kolmas startti 24.00...01.(en varmaan tänään ton myöhempään).

Odotat start kohdassa Gran Turismo kelloa katsomalla esim. tasan 24.00, jolloin klikkaat.
Ja aina kisan jälkeen, kun tulee raha ynnä muut jutut todella nopeasti painele ruksia ja start kohdasta heti uutta suoneen.
Kaikki siististi ajavat kuskit tervetuloa mukaan :)

Auton valinta tietty vapaa mistä vain tykkää ja tuntuu parhaalta ajaa.
Eli valitse auto ennen joka kisaa ja säädä.
Aina parempi jos olet kokeillut millä autolla tykkäät ajaa ja olet säätänyt valmiiksi sen.
Eli siellä on esim. se oliko se vapaa harjoittelu kohta testaile siellä mikä hyvä, että jaksaa ajaa samalla monta kisaa peräkkäin.

Edellinen kisa on aina lopetettava ajoissa ennen seuraavaa starttia.
Esimerkiksi eka startti 22.00 on lopetettava noin 22.45-22.50, jotta kerkeää vaihtaa auton ja kenties säätää se tai huilahtaminenkaan ei ole pahitteeksi huomasin eilen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

High Speed Ring on vaan ratana niin pirun tylsä.

Jep.tylsä mikä tylsä.

Mielestäni osa syy miksi tuolla ei perään ajoja tai kylkeen ajoja tule tai tulee harvoin johtuu levestä radasta ja suht koht loivista mutkista.
Suzuka taas on kapeahko ja tiukempeja kurveja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oliko niin että säki ajelet padilla? Jos niin, ni ei tosiaan varmaan olekaan kovin helppo padilla päästä niin korkealle. Minäki vielä tosiaan padilla ajelen enkä oo pahemmin ees viittiny mennä noita aikoja ajelemaan. Ennen kuin ratti on käytössä.

Padilla mennään täälläkin joo, saan olla kyllä ylpeä tuosta ajasta :D Ainakin kunnes joku muu ajaa padilla paremmaks.

Sinne on nyt muuten ilmestynyt joku espanjalainen kärkeen, joku hyvä rattiajaja vois sen sieltä napata.

Edit: Ainiin ja proolla menin listoille vissiin sijalle 20. En tosin jaksanut edes yrittää. Kesytetty pikkuinen kissanpentu-Bmw muuttui vihaiseksi urosleijonaksi :D
 
Ylös Bottom