Vastaus: GT5 Prologue

Hyvin rupeaa olemaan Suomen lippuja listalla.
-66/1000sek.1,11.796
Hyvin rupeaa olemaan Suomen lippuja listalla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
-66/1000sek.1,11.796
-66/1000sek.![]()
IsäNtä olit kisoissa.
Sinulla ei ollut oikein tuuria klikkailivat sinua Suzukassa.
Mulla on koko yö aikaa.
Nojuu, alkuvaikeuksien jälkeen pääsin ainakin yhteen kisaan mukaan. Pitkästä aikaa ensimmäinen nettipeli ja on kyllä meininki muuttunut pelin ilmestymisestä. Siisti autokisailu oli muuttunut ruohonleikkaukseen ja hiekanlapiontiin.Äkkiä kyllä alkoi pelit tympimään kun kokoajan sai olla varuillaan, että mistä suunnasta se seuraava auto kosahtaa kylkeen. Privaattipelejä ja rattia odotellessa.
Nipistin 0.018 sekkaa Hiikerin ajasta. Uus aika oh 1'11.712. Tasaista![]()
Isännän aikaan ei ehkä ole mitään saumoja, ajatkos ratilla vai?
Tuli vielä mieleen, että jossain ekan tunnin Suzukan kisassa meitä oli kolme ja mun lisäksi toinen oli kans suomalainen harmiksi en muista nimeä.
Mä ajoin Ferrari F430 sillä tais olla Lancer X / Tuned ja viimeisella joka jäi viimeiseksi vakio GT40.
Sitä ei kyllä toiste näkynyt.
Aika monta kisaa oli kuitenkin hyviä.Etenkin, kun sai vauhin päälle ja tönijät jäi kauas taakse.
Eka 21.00- tunnin autona oli toi Ferrari F430.
Toisena 22.00- tunnin autona oli Subaru ´05.
Kolmas 23.00- tunnin autona oli Lancer evo IX / Tuned.
Tässä hässäkässä, kun muistelen voitin jokaisessa sessiossa ainankin kerran ja monta kertaa Clio-kuskit jäi taakse.
-410/1000![]()
Kävin lataamassa päivityksen ja tutustuin GranTurismoTV:hen. Mielenkiintoista materiaalia, mutta se mikä minut pystäytti, oli hinta. Ferrarista kertova pätkä olisi kiinnostanut, mutta se ei ollut kovin pitkä, alle puoli tuntia, ja siitä pyydettiin 0,95 euroa! Ja kaiken lisäksi ei sitä voi katsoa kuin 14 päivän ajan. On kyllä pojilla rahan arvo hukassa, huh huh. Toisaalta ei se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Melkoisesti tulee minuuttihintaa, aikamoinen rahastuksen maku jäi tuosta.
-410/1000![]()
-061/1000![]()
Roflatorin aika ei oo kyllä mahdoton padillakaan, vielä vaan 2 kymmenystä poies.
-061/1000![]()
Roflatorin aika ei oo kyllä mahdoton padillakaan, vielä vaan 2 kymmenystä poies.