Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Lost, selvä homma. Saa nähdä ehdinkö tuohon 24.00 mutta varmasti siinä jossain vaiheessa puolenyön jälkeen olen pelailemassa.

Tuun sitten tänne katselemaan josko olis porukkaa paikalla niin vois sopia jotain startti aikoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Padilla mennään täälläkin joo, saan olla kyllä ylpeä tuosta ajasta :D Ainakin kunnes joku muu ajaa padilla paremmaks.

Sinne on nyt muuten ilmestynyt joku espanjalainen kärkeen, joku hyvä rattiajaja vois sen sieltä napata.

Edit: Ainiin ja proolla menin listoille vissiin sijalle 20. En tosin jaksanut edes yrittää. Kesytetty pikkuinen kissanpentu-Bmw muuttui vihaiseksi urosleijonaksi :D

Itekkin ajelin äsken muutaman kierroksen ja 28 sija.. Aika tarkalleen 3s kärkiajasta joka tuntuu aika uskomattomalta :confused: On kyllä jo padilla kova aika toiki minkä teit. (meinaan siis myös tuo pro puolen aika)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Mitkäs on olleet teidän suosikki auto ja rata aijemmissa turismoissa?
GT4ssä tuli useimmiten ajeltua kai sauber mercedes c9llä ja sarthea ilman shikaaneja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitkäs on olleet teidän suosikki auto ja rata aijemmissa turismoissa?
GT4ssä tuli useimmiten ajeltua kai sauber mercedes c9llä ja sarthea ilman shikaaneja.

Autosta en oikein osaa sanoa mutta eiköhän se lempirata aika reilusti ollut se Green Hell :) (Nurburgring). Kuumeisesti odotellaan sitä sitten gt5:seen, toivottavasti jo prologueen päivityksen mukana ja mahdollisimman pian kiitos. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

ryökäle paikalla;) lähelle pääsit mutta kävin äskön vähä ottamas ajasta pois:D

Nonii, tunnustitpa :D Ajatko muuten padilla vai ratilla? Ja pääsitkö sen espanjalaisen ohi, kun kerran vielä paransit ?



Nurburgring Nordscleife (sori pilkunviilaajat jos meni väärin) oli kyllä ihan älyttömän hyvä rata. Todella haastava ja hauska.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitkäs on olleet teidän suosikki auto ja rata aijemmissa turismoissa?
GT4ssä tuli useimmiten ajeltua kai sauber mercedes c9llä ja sarthea ilman shikaaneja.

Äkkiseltään GT4 tulee mieleen:
Orginal : Deep Forest Raceway, El Capitan, Trial Mountain Circuit.
Oikeat radat : Suzuka, ehkä Laguna Sega.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Padilla ajelen!kaapista löytyis driving force pro mutta ei mitään hyvää paikkaa mihinkä sais kiinni, pitäs semmonen jakkara hommata!en päässy sen ohi "vielä"!tosta nurburingista sen verran että näin youtubessa videon ku jotkut hakkas GT5:ses kyseistä rataa....mitenkähän mahdollista!?:confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Klo.22 lähdössä olinkin mukana 3 rundia ja sitten heitti toisille peleille, piti käydä sieltakin voitto massit hakemassa. Välillä taas samoilla peleillä, 3-4 Suomalaisen kanssa.

Klo.23 jälkeisessä sessiossa taisi olla jo viisikin Suomalaista ekassa kisassa! Taisin jo toisen kisan jälkeen joutua eri peleille.
Tuli 12 kisaa ja 300.000 ekuja taskuun.

Mitäs time trialia seuraavaksi ruvetaan hankaamaan? ;)

Mut nyt klo.24 kisoille... See ya on the Suzuka!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Noni 3 suomalaista sentää jo :) ja kolmoisvoitto :D Ite pääsin aika tuurilla siinä lopussa parin ohi. Eestipojat vähä töni ja blokkaili :mad:

edit: Noni seuraavassaki oltii samat 3 mukana.. Siihen pitää kyllä ite olla tyytyväinen kun sain vähän kaulaa siinä loppupuoliskolla.. Hiikeri menee kyllä hemmetin kovaa :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ihan viihdyttävää oli ajella suomi porukalla tosin noi nopeus erot tulee jo yleensä heti ekan kisan jälkeen selväksi joten sen jo sitten melkeen arvaakin missä järjestyksessä maaliin tullaan seuraavissakin kisoissa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitokset kaikille Suzuka kisoihin osallistujille :)

Oli hyviä kisoja.Harmi vaan, että ei aina onnistunut, kun kylkeen tuupittiin.
En enää tule tänään yöllä meinaa.Jatkakaa jos siltä tuntuu.
Katsotaan joku ilta uudestaan.Ei ehkä tänä tulevana päivänä..vai miten no katellaan.

Onko toi Clio noin hyvä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

JvM333, hyvällekkö se kultapokaali kaapissa näyttää? Kun siinä 4(3) pelaajan rundissa johdin jtn. 10s. ja pysähdyin maalilinjalle ojentamaan Kultaa sulle. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Meinattiin saada neloisvoitto, mutta joku kerkes mun ja kurvi35n eteen.. :) hiikeri ajaa kyl kovaa..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Te, kun lähditte pois noin 24.45.
Mä tuumasin jatkaa vielä yhden.No teitä ei enää näkynyt..vähän arvelinkin.Itse normaalisti lopetin muissa varttia vaille.
No mä voitin sen viimeiseni.Kisaajia ei ollut kyllä kuin 5 mun lisäksi, mutta oli siellä Clio-kuskeja pari.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Meinattiin saada neloisvoitto, mutta joku kerkes mun ja kurvi35n eteen.. :) hiikeri ajaa kyl kovaa..

MelkaN sun kanssa oli (viimeisessä) kisassa kovaa vääntöä :) Ajoin välillä ihan luukussa kiinne,
mutta mun Lancerissa ei oikein riittänyt potku :(

Joo toi hiikeri ajaa armottoman kovaa.Jossain vaiheessa yritin kestää mukana, mutta karisin kyydistä.Tais vaan siinä katsoa miten Lancer taipuu :D

Nyt mä sekosin tää tuli kaksi kertaa AArrkk
Äsken eka juttu hävis ja nyt se on siinä.No nyt toi juttu välistä pois jotenkin.
Nyt lähden nukkumaan, kun mä sekoilen jo täällä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitokset kaikille Suzuka kisoihin osallistujille :)

Oli hyviä kisoja.Harmi vaan, että ei aina onnistunut, kun kylkeen tuupittiin.
En enää tule tänään yöllä meinaa.Jatkakaa jos siltä tuntuu.
Katsotaan joku ilta uudestaan.Ei ehkä tänä tulevana päivänä..vai miten no katellaan.

Onko toi Clio noin hyvä.

Juu kiitos vaan.. iha hyvää kisaa oli :cool: Taisin sunkin kylkeen pari kertaa vähän osua, anteeks niistä ei ollu tarkotuksena. :eek: Kyllä toi clio näyttäis aika hyvä olevan.. valitettavasti.. ainakin siihen sun lanceriin nähden tuntuis että on jonkin verran nopeempi.

Hiikeri... Voitinko mä muka sen missä jäit odottelemaan :D (jos niin ni kiitos niistä rahoista :)) Olin kattovinani että kaikki missä sä ajelit niin olit siellä ykköspaikalla. Seuraavissa et sentään enää ihan niin pahaan johtoon päässy ;)

Sitten kun jäin pois suomalaisten kyydistä ni tuli joku "coud not connect to host" jonka takia joudin erilleen teistä.. No ajelin sitten vielä sen ja onnistuin voittamaankin kun hiikeri ei ollu siellä jäniksenä :D
 
Ylös Bottom