Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Mulla (en tiedä vaikuttaako, mutta peli on USA storesta) ei ole sellaista vaihtoehtoa!?:confused: Omistan ko auton mutta sillä ei voi ajaa noita japsi kisoja. Joten jouduin ostamaan listassa (hevosvoimien perusteella) tehoikkaman auton eli Nissan SL Coupe 370 GT'07.

No sain mä noi japski kisat läpi tolla näköjään (pronssia molemmat :(). Aluksi näytti niin toivottomalta, kun jäi koko ajan johonkin 13. sijoitukseen.

Hostaako joku pelaaja noita online pelejä? Äsken nimittäin kun kävin pelaamassa P-Amerikkalaisia vastaa ja niiden kiilaamisen takia en päässyt kärkisijoille ollenkaan. Kunnes viimeisellä kerralla sain lähtöpaikan 1 ruudusta ja vedin koko kentän ettei kukaan päässyt kiilaamaan. Jolloin voitin! Heti tuli "disconnected from server".
 
Vastaus: GT5 Prologue


-167/1000sek ;)

E: Oli kyllä tuuria tällä kierroksella. Siihen radan keskivaiheilla olevaan isoon neulansilmään oli vauhti kyllä turhankin kova. Auto melkein poikittain mutkaan, mutta ihmeen kaupalla siitä selvittiin. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

IsäNtä olit kisoissa.
Sinulla ei ollut oikein tuuria klikkailivat sinua Suzukassa.

Oli siellä välillä joku muukin suomalainen ainankin JOS456 ja oliko joku jkl73 tai jotain tonnepäin.
Toi JOS456 ajoi hyvin ja kiltisti Cliolla toisen voitti ja toisen voitin minä.kahdessa kisassa oltiin yhtä aikaa meinaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli vielä mieleen, että jossain ekan tunnin Suzukan kisassa meitä oli kolme ja mun lisäksi toinen oli kans suomalainen harmiksi en muista nimeä.
Mä ajoin Ferrari F430 sillä tais olla Lancer X / Tuned ja viimeisella joka jäi viimeiseksi vakio GT40.
Sitä ei kyllä toiste näkynyt.

Aika monta kisaa oli kuitenkin hyviä.Etenkin, kun sai vauhin päälle ja tönijät jäi kauas taakse.
Eka 21.00- tunnin autona oli toi Ferrari F430.
Toisena 22.00- tunnin autona oli Subaru ´05.
Kolmas 23.00- tunnin autona oli Lancer evo IX / Tuned.

Tässä hässäkässä, kun muistelen voitin jokaisessa sessiossa ainankin kerran ja monta kertaa Clio-kuskit jäi taakse.
 
Vastaus: GT5 Prologue

IsäNtä olit kisoissa.
Sinulla ei ollut oikein tuuria klikkailivat sinua Suzukassa.

Nojuu, alkuvaikeuksien jälkeen pääsin ainakin yhteen kisaan mukaan. Pitkästä aikaa ensimmäinen nettipeli ja on kyllä meininki muuttunut pelin ilmestymisestä. Siisti autokisailu oli muuttunut ruohonleikkaukseen ja hiekanlapiontiin. :D Äkkiä kyllä alkoi pelit tympimään kun kokoajan sai olla varuillaan, että mistä suunnasta se seuraava auto kosahtaa kylkeen. Privaattipelejä ja rattia odotellessa..

Mulla on koko yö aikaa.

Kuin myös :confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nojuu, alkuvaikeuksien jälkeen pääsin ainakin yhteen kisaan mukaan. Pitkästä aikaa ensimmäinen nettipeli ja on kyllä meininki muuttunut pelin ilmestymisestä. Siisti autokisailu oli muuttunut ruohonleikkaukseen ja hiekanlapiontiin. :D Äkkiä kyllä alkoi pelit tympimään kun kokoajan sai olla varuillaan, että mistä suunnasta se seuraava auto kosahtaa kylkeen. Privaattipelejä ja rattia odotellessa.

Niin se välillä oli ruohon ajoakin.Lipsahti jossain hässäkässä minullakin.
Harmi, kun sitä kaverilistaa ei tullut tossa viimeisessä päivityksessä.
Kyllä mä taas joku ilta ilmoitan kisaan menosta.Sais kyllä tulla Expert proona toi Suzuka.

Oottelin jos ois porukkaa tullut, mutta ei nyt tänään ainankaan.
Onhan se tietty vähän hankalaakin, kun ei ole varmaa kuitenkaan pääseekö samaan kisaan.

Kyllä siellä oli paljon hyviäkin kisoja ja osa tietty haastavia törttöilijöiden takia.
Esim joku vanhalla Ferrarilla oli tosi riesa :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin lataamassa päivityksen ja tutustuin GranTurismoTV:hen. Mielenkiintoista materiaalia, mutta se mikä minut pystäytti, oli hinta. Ferrarista kertova pätkä olisi kiinnostanut, mutta se ei ollut kovin pitkä, alle puoli tuntia, ja siitä pyydettiin 0,95 euroa! Ja kaiken lisäksi ei sitä voi katsoa kuin 14 päivän ajan. On kyllä pojilla rahan arvo hukassa, huh huh. Toisaalta ei se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Melkoisesti tulee minuuttihintaa, aikamoinen rahastuksen maku jäi tuosta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nipistin 0.018 sekkaa Hiikerin ajasta. Uus aika oh 1'11.712. Tasaista :D
Isännän aikaan ei ehkä ole mitään saumoja, ajatkos ratilla vai?

PS. Hiikeri, sä kyllä klaaraat ton pyöreen 5. mutkan uskomattoman siististi. Sun ulostulonopeus on siinä älytön. Meikä hävii siinä sulle pahimmillaan 0.3 sekkaa :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nipistin 0.018 sekkaa Hiikerin ajasta. Uus aika oh 1'11.712. Tasaista :D
Isännän aikaan ei ehkä ole mitään saumoja, ajatkos ratilla vai?

Eiku padilla mennään. :cool: Tarkotus olisi ratti hommata edellisen rikkoutuneen tilalle.

E: Kertokaa vaan missä aina ajelette noita aikoja, millä autolla ja radalla. Kiva ajella jonkun suomalaiskuskin haamun perässä. Topsun haamun kirityksellä mä ton ajan tohon Eigerille ajoin. ;) Roflatorin ja Simon haamuluvuille ei sitten olekaan mitään jakoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mites eikös suomipojat yhtään tuota driftingiä harrastele?? :confused: Ennen päivitystä oli listoilla todella vähän suomenlippuja ja jälkeen päivityksen en itekkään vielä pahemmin ole uusia tuloksia tehny mutta pitää varmaan ruveta taas vähän luistelemaan. :cool: Itse olen driftausta tosiaan enempi ajellu ku siinä padilla pystyy sentään vähän paremmin mukana, kun ei vielä(kään) ole tota rattia tullu hankittua niin ei oikeen ole mielenkiintoa padilla ajella noita aika-ajoja. Laitetaampas nyt vähän sinivalkosta sinne driftipuolellekkin, ei ole kovin vaikea päästä ainakaan top 20 joukkoon. :)
(riippuu tietenkin autostakin aika paljon)

Kyllä se pitää tässä parin kk sisällä g25 ja playseat hakea kaupan hyllyltä pölyyntymästä :) Sitten voi sitä aika-ajoakin alkaa harraselemaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jaa-a, reilu 3h Online Suzukaa PP700 ja 500.000 massia. Parisen kymmentä kisaa ja kaikki voitin. :)
Tai no, yhdessä kisassa olin toinen kun mut klikattiin 4 ruudusta lähtiessäni Suzukan ekassa mutkassa syvälle. 1 kierros lisää ja olisin voittanut senkin.
Pääsin kyllä lähtemään aina sijoilta 1-4 ja muut katsoivatkin sitten jarruvaloja.

Ilman mtn. 'vetoapuja' eli ihan paalulta loppuun asti johdossa nopein kisa (3 kierrosta) kesti 6.14:3xx.
Paras kierros kärjessä vapaasti ajellessa 2.03:683.

Toissa päivänä vasta ostin ton Clion ja on se vaan kova menemään. Sama homma oli Prolon julkistuksessa Lotus Elise/Tuned, ylivoimainen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli vielä mieleen, että jossain ekan tunnin Suzukan kisassa meitä oli kolme ja mun lisäksi toinen oli kans suomalainen harmiksi en muista nimeä.
Mä ajoin Ferrari F430 sillä tais olla Lancer X / Tuned ja viimeisella joka jäi viimeiseksi vakio GT40.
Sitä ei kyllä toiste näkynyt.

Aika monta kisaa oli kuitenkin hyviä.Etenkin, kun sai vauhin päälle ja tönijät jäi kauas taakse.
Eka 21.00- tunnin autona oli toi Ferrari F430.
Toisena 22.00- tunnin autona oli Subaru ´05.
Kolmas 23.00- tunnin autona oli Lancer evo IX / Tuned.

Tässä hässäkässä, kun muistelen voitin jokaisessa sessiossa ainankin kerran ja monta kertaa Clio-kuskit jäi taakse.

Ajelin eilen Lancerilla Suzukassa kymmenen aikoihin, ei jaksanut rattia viritellä ja padilla on aika hukassa. Toista kertaa vasta ajelin verkossa ja aikamoista tönimistä homma vaikutti olevan. Muuten homma ok, joten kunhan saa lapset petiin niin iltaisin voisi vaimon viihdyttämisen jälkeen ajella myös autolla
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tahdon jakaa yhden kokemuksen GT5P:n moninpelistä arvoisien kanssakirjoittelijoiden kesken. Pohjustukseksi en ole hermostunut peleissä todella moneen vuoteen missään tilanteessa näin.

Startti: Törmään näkymättömään seinään 2:n muun kuskin kanssa. No ei se mitään, kisa jatkuu. Toinen mutka, olen ohittanut kohtuu monta kanssakumppania alun ongelmista huolimatta. Kaveri vetää tahallaan kylkeen jyrkässä kulmassa. Minulle 5s kaasunkäyttö rangaistus. Tässä tilanteessa jo hieman harmitti.

Kisan toisella kierroksella: Olen jälleen noussut kolkuttelemaan sijaa 4, ollen sijalla 5. Juuri ohittamani kuski turhautuu ja tekee lähes samalla tavalla kuin mutkassa 2 kävi, ja vetää tahallaan kylkeen. Jälleen minulle 5s rangaistus.

Viimeisellä kierroksella: Ohitin juuri edellisessä mutkassa auton, ja tämä jäi tietysti imussa roikkumaan että ei jäisi pahasti jälkeen. Pitkän suoran päätteeksi, vaikka peilejä vilkuilinkin milloin hän aikoo ohittaa uudestaan, tulee täytenä yllätyksenä kun kaveri ei ohjaakkaan autoa sivulla, vaan kun jarrutan tiukkaan mutkaan 6:s vaihteelta kakkoselle, tämä jantteri päättää että nykäisempä kaveria perseeseen. No eipä mennyt auto läpi, vaan minun autoni sinkoutui helvetin pitkälle hiekka-alueelle, ja tämä sankari pysyi ajoradalla ja iloisena kaasutti ohitseni vilkutellen

Tuon viimeisen tempauksen jälkeen pääsi tältä kuskilta karjaisu "VOI JUMALAUTA!". Ja hieman muuta kiroilua hiljaisemmalla äänellä tuohon perään mutisten. Kyllä taas kävi mielessä että mitä noiden pelaajien päässä oikein liikkuu? Onko se kiva pelata vain sikaillen? Tuossa kisassa kävi tosin erittäin huono tuuri monessa seikassa.. :mad:

Turhauttavaa. Erittäin turhauttavaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin lataamassa päivityksen ja tutustuin GranTurismoTV:hen. Mielenkiintoista materiaalia, mutta se mikä minut pystäytti, oli hinta. Ferrarista kertova pätkä olisi kiinnostanut, mutta se ei ollut kovin pitkä, alle puoli tuntia, ja siitä pyydettiin 0,95 euroa! Ja kaiken lisäksi ei sitä voi katsoa kuin 14 päivän ajan. On kyllä pojilla rahan arvo hukassa, huh huh. Toisaalta ei se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Melkoisesti tulee minuuttihintaa, aikamoinen rahastuksen maku jäi tuosta.

Tuo 0.95e hinta on vain 2viikon ajan, sitten hinta nousee eurolla. Ei tuo minusta ole paha hinta, varsinkaan kun osa pätkistä on hd:na. Voi verrata mitä dvd:n vuokraaminen hakemisine ja palauttamisineen maksaa... Menee jo bensoihin enempi kuin tuo 0.95e.
 
Vastaus: GT5 Prologue

-061/1000 :p

Roflatorin aika ei oo kyllä mahdoton padillakaan, vielä vaan 2 kymmenystä poies.

Hoh, hurjan kovaa väännät padilla menemään. Harmi, että mulla oli eilen viimoiset gran pörismön pelaamiset tälle syksylle. Työ heitti vähän kauemmas kotoa ja ei jaksa pleikkaria, telkkaria, rattia yms. raahata mukana. Menee vähän pienemmillä luksuksilla tämä syksy.
 
Ylös Bottom