Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Fuji GT:n ja Daytona Roadin ykkösajat päivitetty F430:llä professionalilla arcade time trialissa.

Edit: Samoin High Speed Ringille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Äsken ajelin muutaman kierroksen Eigeriä BMW M3 Coupella + standart fysiikoilla, tuloksena 24. sija. Itse en pysty parempaan padilla, mutta saapi käydä nöyryyttämässä jos siltä tuntuu. ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Äsken ajelin muutaman kierroksen Eigeriä BMW M3 Coupella + standart fysiikoilla, tuloksena 24. sija. Itse en pysty parempaan padilla, mutta saapi käydä nöyryyttämässä jos siltä tuntuu. ;)
Ostin just tuon bemarin ja ajoin 2 kierrosta, rank 15.

Mutta se std ajoista. On simo h muuten sun Fuji GT aika käsittämätön, oot omalla sekunti luvulla MM Rankingin 1. :)
Tunnin ajolla pääsin just 30 joukkoon.

Btw, on pitänyt kysyä sulta jo aikaa sitten ootko sama rattimies jolla oli maailman ykkös aikoja, ja oliko jopa kovin kaikkien ratojen yhteisaika eli eniten miinuksella PC:n huippupelissä Grand Prix Legends tässä vuosituhannen alussa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

4 kierrosta ja ranking 3:ksi. Ei pitäs olla ongelmia parilla lisäkiekalla ranking kärkeen, sen verta hidasta menoa.

edit. No nyt on ranking kärjessä. Kyllä tosta ainakin 0.5s vielä saa pois ;)
edit2. Otin ajasta vielä 0.25 pois. Eiköhän tossa ole nyt tarpeeksi haastetta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Btw, on pitänyt kysyä sulta jo aikaa sitten ootko sama rattimies jolla oli maailman ykkös aikoja, ja oliko jopa kovin kaikkien ratojen yhteisaika eli eniten miinuksella PC:n huippupelissä Grand Prix Legends tässä vuosituhannen alussa?
OT: Voin kertoa, että ei ole sama rattimies. Tai sitten en tunne kyseistä henkilöä tarpeeksi hyvin...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Yritin itsekin ajella tuota Fuji GT:tä F430:llä, mutta kahdeksas sijoitus tuntuu olevan ihan maksimi padilla. Siihenkin sai melkeen tunnin ajella :rolleyes:

Tulisi nyt vaan se uudistettu DFP missä olisi se ps-nappula ja ne säätöruuvit. Ei oikeen huvittaisi sitä normi DFP:ta ostaa kun tietää, että uudistettu malli on tulossa. Ja G25 tuntuu olevan pikkasen liian kallis näin nuorelle pojanklopille..:p Onko tälle uudelle DFP-versiolle mitään ilmestymisajankohtaa annettu?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Moro
Tätä on varmaan kysytty aikaisemminkin (yritin käyttää hakua), mutta millä A-lisenssin radat, joissa pitää olla japski kärry, kannattaa ajaa?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tulisi nyt vaan se uudistettu DFP missä olisi se ps-nappula ja ne säätöruuvit. Ei oikeen huvittaisi sitä normi DFP:ta ostaa kun tietää, että uudistettu malli on tulossa. Ja G25 tuntuu olevan pikkasen liian kallis näin nuorelle pojanklopille..:p Onko tälle uudelle DFP-versiolle mitään ilmestymisajankohtaa annettu?

Tarkoitat kai Logitech Driving Force GT:tä? Itse odottelen tätä myös mb netin hintaseurannasta olen katsellut mutta ei ainakaan vielä löydy, mutta ilmestynyt se jo on. Saa varmaankin varautua maksamaan noin 150 euroa kun ilmestyy?

http://www.mbnet.fi/viikonkokeiltu/index.aspx?viikonkokeiltu=13
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tarkoitat kai Logitech Driving Force GT:tä? Itse odottelen tätä myös mb netin hintaseurannasta olen katsellut mutta ei ainakaan vielä löydy, mutta ilmestynyt se jo on. Saa varmaankin varautua maksamaan noin 150 euroa kun ilmestyy?

http://www.mbnet.fi/viikonkokeiltu/index.aspx?viikonkokeiltu=13

Juurikin tätä tarkoitin. Ei nyt nimi heti muistunut mieleen. Aika jännä jos hinta muutaman uudistuksen myötä kipuaa 50 ylöspäin normaalista DFP:sta. Noh, silti varmastikin tämä tulee hommattua, kun edellinen PS2 Driving Force EX sanoi sopimuksensa irti. :)

Mistäköhän tämän pystyisi ostamaan? Ei ole itselle kyllä silmiin osunut. Tuo MBnetin kokeilukin on jo parin kuukauden takaa..

E: Jo toukokuussa näyttää ilmestyneen.. Olenpa elellyt pimennossa:p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei oo kyllä mitään jakoja padilla listojen kärkeen. Roflator kai ajaa ratilla? Tai muuten ajat aivan jumalatyylillä. Eigerissä pääsin M3:lla muistaakseni parissakymmenessä minuutissa kaheksanneks, tuli semmonen lähes täydellinen kierros, mutta siitä ei voinut parantaa kyllä yhtään. :eek:

Edit: No nyt meni Sallin ohi 71 tuhannesosalla, ajalla 1,11.796
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Alkamis aika muutokset Intermed. Suzuka 700 kisoihin, jolloin aloitan.
Jos jotain kiinnostaa tai aikaa on, niin mukaan vaan.

Eli valitset auton ja sitten säädät (vaikka nyt ennakkoon testaten tai jos on jo valmiina niin aina parempi)
Sitten menet niin pitkälle, että lukee start ja odotat kello tulee aivan tasan ja sitten klikkaat.
Kisan päätyttyä painelet nopeasti aina raha ym. ohi ja uutta kisaa päälle.

Eka startti klo 21.00.
Sitten pieni tauko autoa vaihtaen.Tietysti kelloa vähän kytättävä, jottei seuraava startti aika mene ohitse
..edellinen kisaputki lopetettava noin esim. 21.45-21.50 (aina näin ennen seuraavaa kisan alkua).Kokeilen tälläistä, jos sattuis toimimaan.
Toinen start klo 22.00.
Klomas start 23.00 ja tosta eteenpäin ajan samalla jonnekkin 24.00-1.00 (yleensä).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse käytin Nissan GT-R '07

Mulla (en tiedä vaikuttaako, mutta peli on USA storesta) ei ole sellaista vaihtoehtoa!?:confused: Omistan ko auton mutta sillä ei voi ajaa noita japsi kisoja. Joten jouduin ostamaan listassa (hevosvoimien perusteella) tehoikkaman auton eli Nissan SL Coupe 370 GT'07.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pitänee varmaankin tässä iltasella yrittää parantaa omaa aikaa Eigerissä M3:lla. Mutta kuten Nakkilokki sanoi, niin ei padilla listan kärkeen päästä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei oo kyllä mitään jakoja padilla listojen kärkeen. Roflator kai ajaa ratilla? Tai muuten ajat aivan jumalatyylillä. Eigerissä pääsin M3:lla muistaakseni parissakymmenessä minuutissa kaheksanneks, tuli semmonen lähes täydellinen kierros, mutta siitä ei voinut parantaa kyllä yhtään. :eek:

DFP Ratilla ajelen. Padilla minusta ei ole mihinkään mitä olen joskus kokeillut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Damn, taas 24. sija. No, parantuihan tuo aika jonkin verran. Ihan mukavasti suomalaiskirittäjiä siinä kärki sijoilla. ;)
 
Ylös Bottom