Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Pelasin pitkästä aikaa tätä onlinessä kaverini kanssa ja pienen harjoittelun jälkeen tulikin kunnon vääntö kisoja Suzukassa joka on ainut kunnon rata tällä hetkellä.
Lähinnä yksi tyyppi paiskoi mua joka halvatun kerta kun ohitin, mutta noutaja tuli sillekkin.

Suurin vika onlinessä on kun ei voi keskustella headsetillä
 
Vastaus: GT5 Prologue

Koko "demon" parasta antia on formulalla ajaminen. Siinä saa sentään jonkinlaisia fiiliksiä. Olishan se hieno ajella kavereita vastaan ku tosiaan sais kutsuttua samaan kisaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olisi tarkoitus lainata tämä kaverilta. Ja kun en tutkinut tarkemmin näitä viestejä, niin onko varmuutta, milloin GT5 (kokoversio, ei prologue) ilmestyy?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Olisi tarkoitus lainata tämä kaverilta. Ja kun en tutkinut tarkemmin näitä viestejä, niin onko varmuutta, milloin GT5 (kokoversio, ei prologue) ilmestyy?
Ei ole minkäänlaista varmuutta, mutta tuskin tänä vuonna kuitenkaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko tuon kytkimen / vaihteenvaihdon toiminnan kenties toteuttaneet tyypit, jotka eivät ole eläessään edes nähneet manuaalivaihteista autoa saati ajanut sellaisella? Toiminta ei vastaa reaalimaailmaa oikeastaan ollenkaan, korkeintaan etäisesti.

Miten voi olla mahdollista, että vaihdetta ei saa pesään mikäli kaasua painaa vaihdon aikana (yli ~10% palkista, joka vastaa jo polkimen hipaisua)? 80-luvun korollaakin pystyy kepittämään nopeammin, vaikka lootassa olisi synkrot paskana. Sentään positiivista, että kytkin ei ole pelkästään ON/OFF vaan välimuotojakin löytyy.

Rattina G25, muilla vastaavia kokemuksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Onko tuon kytkimen / vaihteenvaihdon toiminnan kenties toteuttaneet tyypit, jotka eivät ole eläessään edes nähneet manuaalivaihteista autoa saati ajanut sellaisella? Toiminta ei vastaa reaalimaailmaa oikeastaan ollenkaan, korkeintaan etäisesti.

Miten voi olla mahdollista, että vaihdetta ei saa pesään mikäli kaasua painaa vaihdon aikana (yli ~10% palkista, joka vastaa jo polkimen hipaisua)? 80-luvun korollaakin pystyy kepittämään nopeammin, vaikka lootassa olisi synkrot paskana. Sentään positiivista, että kytkin ei ole pelkästään ON/OFF vaan välimuotojakin löytyy.

Rattina G25, muilla vastaavia kokemuksia?

Manuaalinen vaihteenvaihtohan on tosiaan GT5P:ssä melko motorisesti ankaraa, ja ainakin alasvaihdoissa tulee omalla kohdalla tehtyä virheitä. Väkisin runnominen ei tosissaan onnistu. Kytkimen liikealue on plussaa, tosin toivoisin siitä hieman suurempaa. Kaikesta huolimatta vaihtamisesta saa mielestäni hyvin saumatonta harjoittelun kera.

Mahdollista on toki, että päivitykset muuttavat asiaa. Rattina myös minulla on G25.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itellä loppu ton h-laatikon käyttö siihen kun sain ajokortin. Toi on niin järjettömän typerän tuntusta vaihtaa GT5P:ssä. Mieluummin vedän puoliautomaatilla. Sillä nyt muutenkin kilpa-autoja ajetaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei ole minkäänlaista varmuutta, mutta tuskin tänä vuonna kuitenkaan.

Kazunori laughed at the notion of a 2010 release date for Gran Turismo 5, and said it will be released sooner than expected. http://www.gtplanet.net/kazunori-yamauchis-best-interview-ever/ Kaz ei voi olla väärässä, eihän...

Itellä loppu ton h-laatikon käyttö siihen kun sain ajokortin. Toi on niin järjettömän typerän tuntusta vaihtaa GT5P:ssä. Mieluummin vedän puoliautomaatilla. Sillä nyt muutenkin kilpa-autoja ajetaan.
Oliski niitä kilpa-autoja enemmän ku se formula, kaikki muuthan on ihan streel legal.

Itse ajan semiautolaatikkoisia viiksillä ja muita H-kepillä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Melkein vois muutaman roposen lyödä vetoa että GT5:n julkaisuajankohta sijoittuu marras- joulukuun taitteeseen. Onko vuosi sitten 2009 vai 2010, siitä en löisi vetoa.

Autoista sen verran että itseäni ei nuo formulat kiinnosta pätkääkään. Oma tuntuma on paras vakioautoihin ja toivottavasti GT5:ssä niitä on paljon ja niistä saa rakennettua kilpamallit. Kuten jossain aiemmassa osassa sai hankittua melkein mille tahansa autolle sen racing modin. Vakioautoluokista pidän erityisesti siitä että kilpailu on tasaista, eivätkä virheet sattuessaan pilaa koko kisaa, välttämättä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Autoista sen verran että itseäni ei nuo formulat kiinnosta pätkääkään. Oma tuntuma on paras vakioautoihin ja toivottavasti GT5:ssä niitä on paljon ja niistä saa rakennettua kilpamallit. Vakioautoluokista pidän erityisesti siitä että kilpailu on tasaista, eivätkä virheet sattuessaan pilaa koko kisaa, välttämättä.

Totta puhut eli samat sanat vakio autoja kiitos.
Formulat ynnä muut lähes vastaavan nopeat kalustot saisivat olla poissa, mutta onhan niitä.

Parhaita online vääntöjä tulee vakioautoilla ja vähän pirteämmillä, mutta huippu nopeilla ei.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Porscheja kaipaisin peliin niiiiiiiiin kovasti... ja Lamboja myös... Eipä paljon muita tuu mieleen joita toi peli oikein huutaa :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jopas oli vääntöä etenkin vikassa kisassa alkoi yhdellä kierroksella mennä alku mutkat ihan huonosti, mutta kun kaveri livahti ohi yritin repiä Mitsusta kaiken irti, mutta ei
 
Vastaus: GT5 Prologue

Harmi vaan, kun pääsit liian kauaksi en enää saanut kiinne vaikka kuika riskillä painoin menemään ja kestin vielä radallakin.

Se edellinen kisakin tais olla aika jännä ainakin mun osalta, kun saavutit viimein minut,
mutta sinulla meni jarrutus vähän metsään pääsuoran lopussa niin pääsin karkuun vikalla kierroksella.
 
Vastaus: GT5 Prologue

joo näin meni.. aattelin yrittää vielä ohi siinä, mutta pitkäksi meni. Voisi huomenna/ylihuomenna illall tahkota lisää? juhasekin oli yhdessä kisassa
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täytyy ruuvata Mitsua seuraavaan kisa sessioon isku kuntoon :D

Jos en enää pärjää alkuunkaan niin sitten vaihdettava kalustoa, mutta yritän vielä Mitsu 05 kun tykkään ajaa sillä vaikka vähän vaikeahko ajaa Subaruun verrattuna.
Ois se 07 Mitsu, mutta en saa siinä säätöjä oikein mieleiseksi mitenkään se tuntuu huonommalta kuin 05 mun ajotyylillä.
Sama vika Subaruissa 05 toimii mulla, mutta 07 ei.

Toivottavasti ensi kerralla linja pelaa paremmin, että päästään paremmin samoihin kisoihin.
 
Ylös Bottom