Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Mä en jaksanu kuunnella ton mitsun perus nelisylinteristä rallatusta ja siks ajan subarun boxerilla :D
Mut katellaan huomen uudet kisat!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin tänään vähän testailemassa säätöjä samaan vanhaan aikaa ja oli tulleet GTP -kuskit kehiin ja ajovauhti oli sen mukaista eli aika kylmää k yytiä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei ollut oikein hyviä kisoja tänään... se Daytona pro kisa oli itseasias ihan jees, mut turhan pitkä 10 kiekkaa..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oli hyviä vääntö kisoja tänään tossa expert Suzuka PP550.
Etenkin yhdessä aika moista vääntöä tiettyyn asti Juhase kanssa kunnes lipsahti kellä lipsahti.

Mutta taas yhdessä kisassa oli pakko jonkun ulkomaalaisen pilata mun kisaa tuuppaamalla pihalle, kun muuten ei ohitse päässyt.
Paitsi seuraavalla suoralla olisi jos se olisi käyttänyt aivojaan että hänen auto kulki suorilla vähän nopeammin.
Mutta ei niin ei.
 
Vastaus: GT5 Prologue

... se Daytona pro kisa oli itseasias ihan jees, mut turhan pitkä 10 kiekkaa..

Joo yllättävästi pakko sanoa, että ihan jees, mutta autoni aivan kauhea pulkka :(
Missä ihmeessä jarrutus merkit ne auttais asiaan, mutta kohtuu äkkiä alkoi jotenkin löytämään jarrutus paikat.
Ja jos tohon tulis enemmän kisaajia ja löytäis itselleen mukavan auton niin vois tulla hyvät kisat.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mä tykkäsin silleen tuon Daytonan mutka osuudesta tosi paljon.. Sai silleen päästä tosi kovaa ja mukavat mutkat :)
Joo spinnasit siinä ovaalilla , kattelin takaa vaan että ny näyttää että lähtee lapasesta :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mä tykkäsin silleen tuon Daytonan mutka osuudesta tosi paljon.. Sai silleen päästä tosi kovaa ja mukavat mutkat :)
Joo spinnasit siinä ovaalilla , kattelin takaa vaan että ny näyttää että lähtee lapasesta :D

Se oli kuule rankkaa menoa.
Yks kaks alkoi tuntua, että lähtö taitaa olla käsillä ja ajattelin "ratti" siis tatti miehen, että kyllä tää tässä kestää annetaan mennä kun muut puskee takana.
Sitten alkoi luistaa ja hiki karpalot otsaan puskea suurin piirtein ja sitten tuli lähtö.
Ei mahtanut yhtään mitään.
jatkoin vielä kisaa hetken mutta olitte niin kaukana etten jaksanut pulkalla painaa yksinäni.
No oli se subarun kuski odottamassa minua siis se hahmo ( kierroksen jäljessä ) ja lähti kisaamaan mutta en pärjännyt sillekkään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Testing meiningillä olen kokeillut exp. daytone 10 kierroksen kisaa, mutta
ei siitä tahdo tulla mitään kun peli keskeytyy koko ajan johonkin erroriin ainankin mitä itse olen kokeillut.
Olisin muuten koittanut virittää kisa sessiot tosta kisasta pystyyn.

Sitten olisikin online osastoon täytynyt tehdä GTP oma osasto, kun siellä ei muistaanseni ole vai olisiko tai ainankin taisi olla mutta vissiin joku poistanut vähien peli sessio kyselyjen takia.
Ehkä joku ilta vois yrittää järjestää peli sessiota, jos joku sattuisi tulemaan mukaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Testing meiningillä olen kokeillut exp. daytone 10 kierroksen kisaa, mutta
ei siitä tahdo tulla mitään kun peli keskeytyy koko ajan johonkin erroriin ainankin mitä itse olen kokeillut.
Olisin muuten koittanut virittää kisa sessiot tosta kisasta pystyyn.

Sitten olisikin online osastoon täytynyt tehdä GTP oma osasto, kun siellä ei muistaanseni ole vai olisiko tai ainankin taisi olla mutta vissiin joku poistanut vähien peli sessio kyselyjen takia.
Ehkä joku ilta vois yrittää järjestää peli sessiota, jos joku sattuisi tulemaan mukaan.

Voisihan sitä melkein olla kiinnostunut kun oli aikanaan unelmasetit tuned viperiin kun daytona road course edellisen kerran oli online eventtinä. Oli mukavaa kun olin yleensä aina ainut viperi kun muilla oli corvettea ja gt40 alla. Ja voittoja ropisi ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Testing meiningillä olen kokeillut exp. daytone 10 kierroksen kisaa, mutta
ei siitä tahdo tulla mitään kun peli keskeytyy koko ajan johonkin erroriin ainankin mitä itse olen kokeillut.
Olisin muuten koittanut virittää kisa sessiot tosta kisasta pystyyn.

Sitten olisikin online osastoon täytynyt tehdä GTP oma osasto, kun siellä ei muistaanseni ole vai olisiko tai ainankin taisi olla mutta vissiin joku poistanut vähien peli sessio kyselyjen takia.
Ehkä joku ilta vois yrittää järjestää peli sessiota, jos joku sattuisi tulemaan mukaan.

Kyllä itsellä olisi ainakin kiinnostusta pelata vähän suomalaistenkin kanssa ja isommalla porukalla kun tuntuu yksin etsittäessä että tulee aina niitä 3-6 pelajaan ajoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

No piru, sitten täytyy järjestää kisoja peliin pitkästä aikaa expert -tasoon.
Online peliseura osastoon täytyy tehdä uusi GTP oma osasto eli teen sinne ja väsään sinne kisa ilmoituksen.
Pitää vaan katsoa GTP -kuskien aika taulut ettei satu samaan, jotta meitä mahtuisi mahdollisimman monta kuskia samaan kisaan vaikka aina ei pääse siltikään samaan kisaan.
Siitä tuli aikanaan sanomistakin, mutta menneet menneitä.

Toinen ongelma on tällä hetkellä GTP yhteyden pätkiminen ajoittain eli täytyy tehdä vara tai vara aikoja startille joko 10 tai 15 minuutin välein ekasta startti ajasta.
Aika saattaa tuntua äkkiseltään pitkältä, mutta.....

Pelaajalta saattaa katketa kokonaan nettiyhteys ja hän joutuu valitsemaan uudestaan onlinen ja kirjautumaan,
sitten valitsemaan kisan ja jos auton säätöjä ole tallentanut niin kaikki tehtävä alusta tämä kaikki vie aikaa ja näin ollen vara-aika täytyy olla selvästi myöhemmin.

Lisäksi Suzuka kisoissa toimii ( aina ) 15 minuutin välein startit ja sitä startti systeemiä ei kannata sotkea lyhyemmillä vara starteilla.
Näin ainankin Suzuka kisoihin voi tulla niin sanotusti kesken kaiken, kun startit vakio välein.

Daytona 10 kierroksen kisa hankalampi juttu etenkin jos joku haluaisi tulla myöhemmin kisaan, mutta kisana sen verran pitkä että kahta enempää en itse ajaisi.
En itse muista nyt kauan se kesti, kun kerrankin toimi loppuun asti tais olla noin 20 minuuttia.

Tänään ei kisa iltaa kuitenkaan tule, mutta huomiseen iltaan teen.
Mutta teenkö ekaksi Suzukaan vai Daytonaan sitä mietin vielä.
Mutta nyt syömään ja teen myöhemmin online osastoon.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jaaha aluksi pätki yhteys en päässyt ekaan kisaan.
Toiseen pääsin, mutta itse tyrin kaksois mutkassa itseni pihalle ja jossain vaiheessa ulkomaalainen pisti mut pihalle vissii samassa mutkassa.

Tää nyt meni muutenkin vähän puihin koko sessio, kun näillä hitailla autoilla ei kerkeä 15 minuutin välein startteihin.
Mutta nyt pakko ajaa sillä systeemillä, koska kaikille ei tietoa saa...harmin paikka kisaajia riittäisi kivasti, mutta startti väli pilaa kisa session.
Ois pitänyt olla 20 minuutin välein, mutta tästä opittuani seuraavat sessioni ovat järkevimmillä start väleillä.
Pahoittelen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pitkästä aikaa pelailin GT 5 Prologueta onlinessa... ...ei olisi pitänyt.

Meininki on ihan samanlaista kuin ennenkin. Mutkaisilla radoilla tullaan kylkeen ja kiilataan pois radalta, jos ajat "oikein" ja hyviä ajolinjoja pitkin. Pitkillä suorilla tullaan rinnalle ja tuupataan sivusta. Jne. jne.

Kaiken v-mäisyyden multihuipentuma oli oikeastaan se, kun johdin yhtä kisaa Fuji Speedwaylla, ajan pääsuoraa ja kakkosena oleva osuu autoni perään. MINÄ saan ramming penaltyä x määrän sekunteja... ei jumankauta. Siinä kyllä miun mielestä kiteytyi aika hyvin ne ongelmat joita tuon pelin online-kisoissa on.

Hemmetin hieno ja hyvä peli muuten, mutta nettipeli ei vaan ole kivaa ajaa. Eihän se voi olla se pointti tuossa Prologuessa, että "älä mieti sitä simulaattorina vaan arcade-kaahailuna, älä ota niin vakavasti, jne." Eihän?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Meininki on ihan samanlaista kuin ennenkin. Mutkaisilla radoilla tullaan kylkeen ja kiilataan pois radalta, jos ajat "oikein" ja hyviä ajolinjoja pitkin. Pitkillä suorilla tullaan rinnalle ja tuupataan sivusta. Jne. jne.

johdin yhtä kisaa Fuji Speedwaylla, ajan pääsuoraa ja kakkosena oleva osuu autoni perään. MINÄ saan ramming penaltyä x määrän sekunteja... ei jumankauta.

Hemmetin hieno ja hyvä peli muuten, mutta nettipeli ei vaan ole kivaa ajaa. Eihän se voi olla se pointti tuossa Prologuessa, että "älä mieti sitä simulaattorina vaan arcade-kaahailuna, älä ota niin vakavasti, jne." Eihän?

On siellä välillä, mutta itse en ole mihinkään mahdottamaan tuupinta kisoihin törmännyt nyt lähi aikoina.
Ei sitä pidä niin vakavasti ottaa peli se on ja monesti kun jaksaa vaan jatkaa tuuppasun jälkeen niin sieltä ihan hyviä sijoituksia saavuttaa silti.
Ei ne kaikki kuskit tuupi ym.

Toi rangastus sakko on kyllä pee se on sattunut välillä mullekkin vaikka toinen sen aiheuttaa.
Nytkin ajettiin sessioita eikä siellä liiemmin tainnut ulkomaalaisetkaan tuuppia.
Uutta putkeen kyllä sieltä kivajakin kisoja löytää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Time trialia oli kyllä kiva ajella ja pikkuhiljaa parantaa aikaa.

Ajaminen vaan kärsii siitä, kun ei ole rattia vaan padilla on menty tähän asti. Aika vähän ois jees Logitechin Driving Force GT...

*wink wink* Jos joku foorumisti lukee tämän ja haluaa omastaan eroon, niin privavietiä meikälle! ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kertokaapa viisaammat ja kokeneemmat että mikä auto olisi hyvä valinta onlinen expert kisoihin. Kärjessä näkyy aika usein Clioja, mutta niiden kuskien huonon maineen takia ajaisin mieluummin jollain muulla. Juu mutta eiköhän se suurin syy hitauteen ole silti oma ajoni vaikka auton syyltä se yleensä tuntuukin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kertokaapa viisaammat ja kokeneemmat että mikä auto olisi hyvä valinta onlinen expert kisoihin. Kärjessä näkyy aika usein Clioja, mutta niiden kuskien huonon maineen takia ajaisin mieluummin jollain muulla. Juu mutta eiköhän se suurin syy hitauteen ole silti oma ajoni vaikka auton syyltä se yleensä tuntuukin.

Sehän riippuu PP rajasta ja radasta eli missä kisassa ?
Joskus oli muistaakseni sellainen PP raja Suzukassa, ettei sillä tainut muulla autolla voittaakaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli tässä heräte meiningillä ostettua video gt tv:stä. Miksi hemmetissä täytyy joka ikinen kerta downloadata se video uudestaan kun menen sinne "my list" valikkoon. Ja sitä ei voi edes katsoa latauksen aikana. Rasittavaa odotella että joku 800mb tippuu. Vaikka en nyt ihan moponetillä olekkaan matkassa. Pelinkin tallentamista kokeilin.
 
Ylös Bottom