Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Saako tähän Nürburgringin? jossain vaiheessa jotenkin?
Toistaiseksi ainakaan ei saa mitenkään. DP:n suunnaltakaan ei ole tullut vahvistettua tietoa tulevista päivityksistä. Voi olla, että jossain vaiheessa tulee, mutta yhtä hyvin voi olla tulematta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitenkäs arvon kfinin häkkiset (;)) olette saaneet tuon s-luokan 8. eventin ajettua kulta-ajan alle? Eli siis sen missä ajetaan Ford GT:llä High Speed Ringiä. Itse oon parhaimmillaan saanu vaan jonkun 1.11.xxx kierrosajan, eli yli sekunti pitäis vielä parantaa :confused: Kaikki muut eventit oon saanu kullaks, mutta tuo puuttuu, eikä millään onnistu kierrosajan parantaminen...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitenkäs arvon kfinin häkkiset (;)) olette saaneet tuon s-luokan 8. eventin ajettua kulta-ajan alle? Eli siis sen missä ajetaan Ford GT:llä High Speed Ringiä. Itse oon parhaimmillaan saanu vaan jonkun 1.11.xxx kierrosajan, eli yli sekunti pitäis vielä parantaa :confused: Kaikki muut eventit oon saanu kullaks, mutta tuo puuttuu, eikä millään onnistu kierrosajan parantaminen...
Fysiikat standardille, niin menee kerrasta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Digital Foundry on ajanut GT5P-materiaalia videoanalysaattorinsa läpi. Tulokset ovat aika mielenkiintoisia: ennen kisan alkua ruudunpäivitys on 30 fps, ja tearingia tapahtuu varsin paljon. Kuitenkin siinä vaiheessa, kun pelaaja saa kontrollin, alkaa lähes silkinpehmeä 60 fps:n rullaus, ja repeäviä frameja on vain hyvin harvakseltaan. Digital Foundry myöskin vahvistaa sen, mitä on aiemminkin esitetty, eli 1080p-tilaa käytettäessä natiivireso on 1280*1080, joka sitten skaalataan täyteen 1920*1080-tarkkuuteen kaksinkertaisen antialiasoinnin kera. 720p-tilassa antialiasointi on nelinkertainen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onhan se upea. Eniten mua häiritsee vain toi, että valikot jne. on helvetin hitaita. Ei jaksais joka painalluksen jälkeen odottaa 5-10sek ja kattoa ruudulla GT-logoa, kun se lataa taas uutta menua. Mutta onko näissä sitten säästelty, että peli rullaa sulavasti vai eikö vaikuta toisiinsa? Jos ei vaikuta niin miksi ne on tehty noi hitaiksi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eniten mua häiritsee vain toi, että valikot jne. on helvetin hitaita. Ei jaksais joka painalluksen jälkeen odottaa 5-10sek ja kattoa ruudulla GT-logoa, kun se lataa taas uutta menua. Mutta onko näissä sitten säästelty, että peli rullaa sulavasti vai eikö vaikuta toisiinsa? Jos ei vaikuta niin miksi ne on tehty noi hitaiksi.
Liekö taustalla jotain GT-historiaa, sillä kaikissa Gran Turismoissa valikot ovat olleet ihan himmeän hitaat. Tuohon soisi tapahtuvan huomattavaa parannusta, sillä varsinkin GT4:ssä autokauppojen välillä seilaaminen oli ihan tuskallista puuhaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Liekö taustalla jotain GT-historiaa, sillä kaikissa Gran Turismoissa valikot ovat olleet ihan himmeän hitaat. Tuohon soisi tapahtuvan huomattavaa parannusta, sillä varsinkin GT4:ssä autokauppojen välillä seilaaminen oli ihan tuskallista puuhaa.

Tätä itsekkin mietin, että haetaanko tällä jotain tunnelmaa tai jotain, mutta jos haetaan niin pahasti pieleen on menty. Juurikin, kun jotain autokauppoja selaa niin tekis mieli heittää se ohjain välillä seinään. Tosin jos tästä kukaan ei ole Polyphonylle valittanut niin tuskinpa tajuavat sitä itse nopeuttaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tätä itsekkin mietin, että haetaanko tällä jotain tunnelmaa tai jotain, mutta jos haetaan niin pahasti pieleen on menty. Juurikin, kun jotain autokauppoja selaa niin tekis mieli heittää se ohjain välillä seinään. Tosin jos tästä kukaan ei ole Polyphonylle valittanut niin tuskinpa tajuavat sitä itse nopeuttaa.

Niin, ei sitä vain foorumilla naristen pelejä paranneta. ;) Palautetta menemään vain, vaikka tuntuisikin että palautteesi on vain pieni tippa meressä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

kyllä aika lujaa menee jotkut jannut tuolla pp650 highspeed ringillä totaali ajat alle 11.50 :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Moro, ajattelin pistää tänne linkin kun tchak on väkäämässä hienoo tilastoo arcade TT'istä.. Voi motivoida joitain palaamaan pelin pariin:

Click

@ GTP

Eikun nostamaan Suomee ja omaa nimee korkeemmalle ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Moro, ajattelin pistää tänne linkin kun tchak on väkäämässä hienoo tilastoo arcade TT'istä.. Voi motivoida joitain palaamaan pelin pariin:

Click

@ GTP

Eikun nostamaan Suomee ja omaa nimee korkeemmalle ;)

Mielenkiintoista. Kuskimäärä näyttää vain olevan ratkaisevassa osassa. Toki oli siellä points/players lista, mutta vielä vähän betassa näyttääpi olevan. (b)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eihän täältä ole koskaan lähdettykkään,nimi saattanut muuttua välillä.Se on ne GTP_ alkuset jotka jääneet pois,mukaan lukien Mr.T..,ellei sielläkin mennä 'piilossa'.Vai onko kaikki siirtynyt 'premiumin' alle?
-GTP_ kokelas
Antakaa mulle kunnon kisoja joissa reagoida muiden ajolinja valintoihin tai virheisiin.TT ei kiinnosta vaikka se 0,1s tuntuu joillekin tärkeältä.
Onko kesäkuun alun tulos pelkkä JULISTUS tulevasta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Eihän täältä ole koskaan lähdettykkään,nimi saattanut muuttua välillä.Se on ne GTP_ alkuset jotka jääneet pois,mukaan lukien Mr.T..,ellei sielläkin mennä 'piilossa'.Vai onko kaikki siirtynyt 'premiumin' alle?
-GTP_ kokelas
Antakaa mulle kunnon kisoja joissa reagoida muiden ajolinja valintoihin tai virheisiin.TT ei kiinnosta vaikka se 0,1s tuntuu joillekin tärkeältä.
Onko kesäkuun alun tulos pelkkä JULISTUS tulevasta?

En nyt ihan saa mitä tarkoitat tuolle 'premium' jutulla.. Mutta henk. koht on kyllä kisaaminen jäänyt viimeaikoina vähemmälle, syystä tai toisesta. Onhan tuolla vielä hyviä kisoja saatavilla kuitenkin, kannattaa kattoo "racing chat" -osio, jos tuolla amerikkalisella sivustolla pyörii. Mutta tottahan se on että suuri osa pelaajista on hävinnyt kyllästyneinä muualle (hetkeksi :) ) E3:stahan me kaikki vissiin odotetaan aika paljon, joten toivotaan parasta että saataisiin jonkinlainen julistus tulevasta. Tuskin ne sitä sieltä vielä kotiin antaa mukaan.. :p
 
Ylös Bottom