Vastaus: GT5 Prologue
'Premium'/omat kisat lähipiirille?On käynyt mielessä,että onko GTP_n suosio kasvanut niin suureksi että täytynyt siirtyä tollasiin järjestelyihin.Tai vaihtoehtosesti moni 'konkari' ajellut padilla koko ikänsä ja nyt käynyt GTP_n sisällä keskustelu,että pitäisi kai siirtyä siihen rattiin?Joka tullutkin yllättävän vaikeeksi monelle.Ja sitä harjoitellaan poissa onlinesta.Ei kai sitten.Ja E3sta,jotain lisää Prologueen tai aika käy tosi pitkäksi.
Jos mä oon päässy puheisiin amarin kanssa PSNssä,niin oletan että 'kerma'
tietää tulevasta vielä joitakin salaisuuksia.Enkä usko että GTP_ divisioonat on pelkästään ajan perusteella järjestyksessä.
-PER fron SE
Vai olisiko jo GT5 testauksessa
En nyt ihan saa mitä tarkoitat tuolle 'premium' jutulla.. Mutta henk. koht on kyllä kisaaminen jäänyt viimeaikoina vähemmälle, syystä tai toisesta. Onhan tuolla vielä hyviä kisoja saatavilla kuitenkin, kannattaa kattoo "racing chat" -osio, jos tuolla amerikkalisella sivustolla pyörii. Mutta tottahan se on että suuri osa pelaajista on hävinnyt kyllästyneinä muualle (hetkeksi) E3:stahan me kaikki vissiin odotetaan aika paljon, joten toivotaan parasta että saataisiin jonkinlainen julistus tulevasta. Tuskin ne sitä sieltä vielä kotiin antaa mukaan..
![]()
'Premium'/omat kisat lähipiirille?On käynyt mielessä,että onko GTP_n suosio kasvanut niin suureksi että täytynyt siirtyä tollasiin järjestelyihin.Tai vaihtoehtosesti moni 'konkari' ajellut padilla koko ikänsä ja nyt käynyt GTP_n sisällä keskustelu,että pitäisi kai siirtyä siihen rattiin?Joka tullutkin yllättävän vaikeeksi monelle.Ja sitä harjoitellaan poissa onlinesta.Ei kai sitten.Ja E3sta,jotain lisää Prologueen tai aika käy tosi pitkäksi.
Jos mä oon päässy puheisiin amarin kanssa PSNssä,niin oletan että 'kerma'
-PER fron SE
Vai olisiko jo GT5 testauksessa
Viimeksi muokannut moderaattori: