Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Ajelinpa tossa vähän rankkia ja huomasin yhden jutun mitä en ennen tiennyt. Eli kun ajelee keppivaihteilla H-kaaviolla ja painaa kolmiota, sekventiaali vaihteissa pakki, niin vaihteisto muuttuu. Jos laitat kepin keskelle se menee vapaalle kuin oikeastikkin. Ja et saa uutta pykälää sisään jos et höllää kaasua ja paina kytkintä. Ikävä kyllä tämä auto clutch ei häviä silti. En tiedä kuinka wanha juttu tämä on, mutta minä en ennen tiennyt. Melkein vuodenpäivät on peli omistettu.
 
Vastaus: GT5 Prologue

En nyt ihan saa mitä tarkoitat tuolle 'premium' jutulla.. Mutta henk. koht on kyllä kisaaminen jäänyt viimeaikoina vähemmälle, syystä tai toisesta. Onhan tuolla vielä hyviä kisoja saatavilla kuitenkin, kannattaa kattoo "racing chat" -osio, jos tuolla amerikkalisella sivustolla pyörii. Mutta tottahan se on että suuri osa pelaajista on hävinnyt kyllästyneinä muualle (hetkeksi :) ) E3:stahan me kaikki vissiin odotetaan aika paljon, joten toivotaan parasta että saataisiin jonkinlainen julistus tulevasta. Tuskin ne sitä sieltä vielä kotiin antaa mukaan.. :p

'Premium'/omat kisat lähipiirille?On käynyt mielessä,että onko GTP_n suosio kasvanut niin suureksi että täytynyt siirtyä tollasiin järjestelyihin.Tai vaihtoehtosesti moni 'konkari' ajellut padilla koko ikänsä ja nyt käynyt GTP_n sisällä keskustelu,että pitäisi kai siirtyä siihen rattiin?Joka tullutkin yllättävän vaikeeksi monelle.Ja sitä harjoitellaan poissa onlinesta.Ei kai sitten.Ja E3sta,jotain lisää Prologueen tai aika käy tosi pitkäksi.
Jos mä oon päässy puheisiin amarin kanssa PSNssä,niin oletan että 'kerma':) tietää tulevasta vielä joitakin salaisuuksia.Enkä usko että GTP_ divisioonat on pelkästään ajan perusteella järjestyksessä.
-PER fron SE
Vai olisiko jo GT5 testauksessa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Ajelinpa tossa vähän rankkia ja huomasin yhden jutun mitä en ennen tiennyt. Eli kun ajelee keppivaihteilla H-kaaviolla ja painaa kolmiota, sekventiaali vaihteissa pakki, niin vaihteisto muuttuu. Jos laitat kepin keskelle se menee vapaalle kuin oikeastikkin. Ja et saa uutta pykälää sisään jos et höllää kaasua ja paina kytkintä. Ikävä kyllä tämä auto clutch ei häviä silti. En tiedä kuinka wanha juttu tämä on, mutta minä en ennen tiennyt. Melkein vuodenpäivät on peli omistettu.

Juurikin noin laitetaan manuaali kytkin päälle :) Auto clutch? Mielestäni ei sillon kyllä automaattisesti kytkin enää toimi..

'Premium'/omat kisat lähipiirille?On käynyt mielessä,että onko GTP_n suosio kasvanut niin suureksi että täytynyt siirtyä tollasiin järjestelyihin.Tai vaihtoehtosesti moni 'konkari' ajellut padilla koko ikänsä ja nyt käynyt GTP_n sisällä keskustelu,että pitäisi kai siirtyä siihen rattiin?Joka tullutkin yllättävän vaikeeksi monelle.Ja sitä harjoitellaan poissa onlinesta.Ei kai sitten.Ja E3sta,jotain lisää Prologueen tai aika käy tosi pitkäksi.
Jos mä oon päässy puheisiin amarin kanssa PSNssä,niin oletan että 'kerma':) tietää tulevasta vielä joitakin salaisuuksia.Enkä usko että GTP_ divisioonat on pelkästään ajan perusteella järjestyksessä.
-PER fron SE
Vai olisiko jo GT5 testauksessa

Kyllä moni vaan on lopettanut pelaamisen kyllästyttyään. En minä ainakaan ole tietoinen mistään erityisjärjestelyistä tms. Arviolta heittäisin että niistä jotka pelas ahkerasti vielä 6kk sitten niin nyt enää 30% max jälellä.

Tuskin on amar mitään sopimukseensa (NDA) kuuluvaa ulkopuolelle kertonut. On sen verran fiksun oloinen kaveri näissä asioissa ettei varmasti riskeeraa asemaansa. Tuskin muuten vuosi toisensa jälkeen saisi käsiinsä sellasta matskua/tietoa mitä ilmeisesti nykyään saa. Divisiooniin porukka on jakautunut alunperin suoraan Mazda RX-7 & Fuji F combosta ja sen jälkeen mahdollisesti noussut 'portaita' ylöspäin osallistumalla WRS:ään.

Toivoisin kyllä että enemmän suomalaista porukkaa alkais pyörimään tuolla ja sen verran täytyy kehua että WRS on mulla kyllä yksi niistä isoimmista asioista jotka vielä saa peliä hinkkaamaan. :) Kuitenkin harvinaisen ammattimaisesti ja hyvällä hengellä läpi hoidettua touhua. Eikun sinne vaan, jos tervehenkinen kilpailu aika-ajomielessä kiinnostaa. Joka viikko ei tartte kilpailla tietenkään, itsekkin valitsen vaan mukavimmat combot.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juurikin noin laitetaan manuaali kytkin päälle :) Auto clutch? Mielestäni ei sillon kyllä automaattisesti kytkin enää toimi..
Vähän huonosti ilmaisin itseni, eli se ei katoa kokonaan niin kuin haluaisin. Esim. jos on liikaa kierroksia/vauhtia kun heitän pienempää sisään niin se ei tunnu missää. Tässä kohtaa minun pitäisi heittää kunnon piruetit ja kysellä oikeaa suntaa ratahenkilöstöltä. Oikeen kunnon hidastuvuutta ei takapyörille tule. Niin ja siis tämä tietenkin VAIN takatyöntöisille autoille. Autohan kääntyisikin paremmin ilman kaasua kun vaihteisto jarruttaa menoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

GTPlanet on hyvä kerho,sen 'vaikeus' on se enlannin hyvä taitaminen.Vaatii hyvää osaamista kun alkaa tulemaan kiistoja 'kuka teki mitä' kisoissa.Helposti annat väärän kuvan tapahtumista kun esität omaa kantaasi asioista,ja kun huomaat sen ite,ei jaksa alkaa sitä korjailemaan 'ei niin hyvällä' englannilla.
Mua ihmetyttää SUURESTI ettei näin hyvään peliin löydy suomalaisia jotka ajelis tätä vähän tiiviimmin.Ellei ne sitten piiloudu jonkun toisen lipun alle.Saatikka että löytyis suomalainen GT -kerho joka toimisi.Pelistähän tulee loistava joten joku vois alkaa valmistella 'yhdistystä'.
Ajettu 10v,miksi lopettais sillon kun ajotaito nousemassa esille.
 
GT5 Prologue videoita

Nyt kun E3 lähestyy, ja on odotettavissa GT5:n suhteen lisätietoja, niin etsin you tubesta aiheeseen liittyviä videoita ja löysin seuraavaa:

F1 2007 Nurnburgringillä:
YouTube - Ferrari F2007 on Nurb

Audi A8 Nurnburgringillä
YouTube - GT5 Nurburgring Nordschleife
YouTube - Audi R8 Meets Gran Turismo 5 (English Version)

Nissan GT-R Nurnburgringillä
YouTube - GT5P - Nordschleife

Audi R8 Le Mansissa
YouTube - Audi R8 - Circuit de La Sarthe - GT5 Prologue
YouTube - La Sarthe - Full Lap (Bumper Cam) - GT5 Prologue

Odottavan aika on pitkä...
 
Vastaus: GT5 Prologue videoita

Nyt kun E3 lähestyy, ja on odotettavissa GT5:n suhteen lisätietoja, niin etsin you tubesta aiheeseen liittyviä videoita ja löysin seuraavaa:

F1 2007 Nurnburgringillä:
YouTube - Ferrari F2007 on Nurb

Audi A8 Nurnburgringillä
YouTube - GT5 Nurburgring Nordschleife
YouTube - Audi R8 Meets Gran Turismo 5 (English Version)

Nissan GT-R Nurnburgringillä
YouTube - GT5P - Nordschleife

Audi R8 Le Mansissa
YouTube - Audi R8 - Circuit de La Sarthe - GT5 Prologue
YouTube - La Sarthe - Full Lap (Bumper Cam) - GT5 Prologue

Odottavan aika on pitkä...

Pari vuotta menee ettei huomaakaan... Veikkaan että Duke Nukem Forever ilmestyy ennen tätä, ja Alan Wake on ollut jo pitkään ulkona XBOX-classics versiona ennen Turismoa (johon ei yrityksistä huolimatta saatu vaurionmallinnusta eikä säätilan vaihteluita + kaikissa autoissa ratti väärällä puolella...:D)
 
Vastaus: GT5 Prologue

juu nytten pari iltaa tullu hakattua tota gt5 nii voiko noita autoja tuunata mitenkään kuten gt4:ssa ostaa uusia osia yms.?
 
Vastaus: GT5 Prologue

juu nytten pari iltaa tullu hakattua tota gt5 nii voiko noita autoja tuunata mitenkään kuten gt4:ssa ostaa uusia osia yms.?
Ei oikeastaan. Performance-pisteillä voi hieman vaikuttaa, mutta mitään uusia osia ei voi ostaa. Sitä varten pitää odottaa varsinaista Gran Turismo 5:ttä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kyllä moni vaan on lopettanut pelaamisen kyllästyttyään. En minä ainakaan ole tietoinen mistään erityisjärjestelyistä tms. Arviolta heittäisin että niistä jotka pelas ahkerasti vielä 6kk sitten niin nyt enää 30% max jälellä.


Joo ei ainankaan mun tiedossa ole myöskään mitään erikois tai sala-aikatauluja kisoille.
En ole itse enää järjestänyt, kun ei oikein nappaa kun ei ole toimivaa privaa pelissä.Lisäksi ratoja on aivan liian vähän.

Järjestäessä kisa session suurin ongelma ketkä sattuvat pääsemään samaan kisaan mukaan koitti ottaa lähes minkä kello ajan tahansa.
Lisäksi monesti kisa sessioon tuppaa tulemaan piip kuskeja jotka pilaavat monesti lähes kaikkien kunnolla ajavien kisan.
Eli itse todennäköisesti odotan täys GT tuloon asti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

juu nytten pari iltaa tullu hakattua tota gt5 nii voiko noita autoja tuunata mitenkään kuten gt4:ssa ostaa uusia osia yms.?
Kun kaikki lisenssit on ajettu läpi niin aukeaa Performance valikko josta pääsee säätelemään siipiä(downforcea), jarruja, laatikon ja perän välitys-suhteita, ABS:n ja luistoneston ottavuutta, alustan korkeutta/jäykkyyttä yms. säätöjä.
Myös auton painoa ja tehoa pääsee säätämään mutta varsinaisesti osia ostamalla ei pääse virittelemään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Plääh, kaikki kultaa jo muutaman tunnin jälkeen.
Kai sitä pitää nyt sitten kerätä rahaa että saa kokeiltua noita jokusia kiinnostavia autoja joita en ole vielä ostanut.. On muuten hirvittävät himot saada jo se Gran Turismo 5, toivottavasti sen saavat ulostettua pian!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli uutta perspektiiviä tähänkin peliin; pääsin kokeilemaan Nissan GTR:rää... :rolleyes: Oli kyllä siistimpää kuin pelissä... Nyt vaan jostain 140 000 kasaan ja Konalan Autokeskukseen... :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Höpöhöpö, GT on realistisempi kuiin todellisuus. (jos fanipojilta kysyy)
Varmaan ihan hauska olis tollanen hyrysysy.
:)
tollasen rahasumman sijoittaminen autoon kyllä jäisi tekemättä vaikka olisi tilanne mikä. (noh... ainakin tuohon autoon)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Maksaa kuulemma jenkeissä 60 000 $ joka on ihan eri planeetalta kuin täällä Katainen-Landiassa...:mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tämän mukaan GT-R olisi 80 790 dollaria. Joka tosin on euroissa vain 57 612,50 euroa. GT-R:n autoveroton hinta on suomessa 83 672,39, joten sormella pitää osoitella muutakin kun pelkkää Kataista. Autoveroa tulee tietysti tohon vielä se rapsakkaat 55 tonttua...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voi voi tätä nettipeliä. Lontootakin oli ihan mukava ajella, kun samat naamat oli jonkin aikaa ja ajo ihan rehdisti. Sitten tuli muutama kaveri lisää niin olipahan kiva tunne mennä esim. Lontoon ekaan mutkaan helvetin kiva mennä, kun tietää, että takaata tulee rojut niskaan ja sama niissä parissa vikassa mutkassa :mad:

Sitten nää penaltyt. Sain ainaki neljä kertaa 5sek aikasakon, kun kaveri tuli mutkassa takaata kylkeen :confused:. Toinen mikä nyt menee omaan piikkiin, mutta en ihan ymmärrä niin esim. High Speed Ringillä vika mutka, vedät vähän leveeks ja hipaset laitaa niin 5sek sakko. Tollakaan nyt mitään tekemistä kilpa-autoilun kanssa, tajuan, että jotkut yrittää laitojen kautta flipperöidä itteään nopeammin, mutta joo... joku raja.

Tää olis varmaa kyl nättii privalobbyjen kaa konsolifin äijien kaa vääntää, mutta noiden sekopäiden kanssa kyllä hullujen hommaa :D

Niin ja miten nuo lähtöpaikat arvotaan? Yks kehitysehdotus myös, että olis kiva nähdä koko ryhmän nopein kierros jossain.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tää olis varmaa kyl nättii privalobbyjen kaa konsolifin äijien kaa vääntää, mutta noiden sekopäiden kanssa kyllä hullujen hommaa :D

Niin ja miten nuo lähtöpaikat arvotaan? Yks kehitysehdotus myös, että olis kiva nähdä koko ryhmän nopein kierros jossain.
Niinpä, lobbyjä odoteltu jo julkaisustaan lähtien eli toista vuotta jo. Taitaa vaan GT5 tulla ensin...

Race Fastest Lap olisi kyllä pakko olla kilpa ajopelissä, ihmeellistä meininkiä tekijöiden puolelta.
 
Ylös Bottom