Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Katsetta vähän ylöspäin. ;)

Huom! Tuo toimii vain Driving Force Pro -ratilla, ja *ehkä* myös Driving Force GT:llä.

Oho, enpäs huomannutkaan! :)

Eilen hain postista Driving Force GT:n, niin pitää kohta kokeilla jos vaikka toimisi siinäkin nuo säädöt.

EDIT: Ilmeisesti ei toimi. Kokeilin valikoissa ja ajon aikana, mutta ratissa ei tapahdu mitään muutosta. Myöskään ruudulla ei näy mitään ilmoitusta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pelaileeko tätä enää kukaan? Juuri tuli takaisin kiinnostus kun erehdyksen jälkeen autosta tuli uskomattoman hyvä expert daytona (800 pts.) kisassa ja nyt on tullu pelattua vain sitä, koska voitto on lähes varma. Rata ennätys soolona 42,972 :)

Nyt kun koitti tuota expert High Speed Ringiä (800 pts.) samailla säädöillä kun daytona niin sai ajan pysähtymään siihen 1'01,500 aikoihin kun ennen yrittänyt epätoivossa päästä samalla autolla edes alle 1'04,000 :rolleyes:

Ja ne jotka vielä pelaa niin voi lisätä mut kaveriksi niin pelaillaa... PSN: ezkander

Juuri kuin olin painamassa lähetä tuli mieleen tänään ajettu daytona kisa (Saattaa tulla pitkä ja vaikea lukuinen Kertomus). Kilpailussa taisi olla vain ''voitto tai lopetan'' pelaajia. Kilpailun alussa sijat 11 ja 12 päättivät ajaa tien sivuun koska jäivät jälkeen muusta porukasta. Noh ei kauaa kun 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4 sijalla olevat ajoivat tien sivuun (ei kaikki samalla kierrkoksella mutta kierroksilla 2-6). jäljellä oli enään minä, italialainen ja espanjalainen. Tämä espanja heppu roikkui koko ajan siellä perässä ja sai aina imuavut kunnes ei enää 7 kierroksella saanut ja alkoi jäämään jälkeen... Tiedätte varmaan mitä tapahtui kun huomasi ettei voi voittaa kilpailua? AIVAN OIKEIN! hän jäi tien sivuun. No päätin antaa italialaisen voittaa kun en jaksanut ajaa kilpaa kun kaikki olivat lopettaneet joten jarruttelin ja hän huomasi sen ja alkoi itsekkin jarruttelemaan :D. Siinä sitten me olimme maaliviivan edessä eikä kumpikaan mennyt yli joten nämä muut ystävät päättivät lähteä kun huomasivat ettei kumpikaan ''protestina'' mennyt maaliin kunnes tuli ''you have been disconnect the server'' tai jotain sinne päin.

Ps: Aina kannattaa ajaa kisa loppuu vaikka alku olisi vaikea.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Minä itse asiassa aloitin Prologuen nettipelaamisen kunnolla vasta pari viikkoa sitten vaikka peli on ollut hyllyssä jo melkein vuoden päivät. Tätä nykyä nettipelaajat tuntuvat olevan aika herrasmiesmäisiä, tiukoissa kaksinkamppailuissa jäävät odottamaan jos sattuu vahinkoja ym.

Ja pelaajia löytyy yllättävän hyvin edelleen, ei ole ainakaan kesäloma-aikana juuri merkitystä mihin aikaan päivästä haluaa radalle.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lyön henkeni vetoa että Options-sarakkeesta tämä onnistuu. Itselläni on vain hämärä kuvitelma että ne musiikit olisivat joskus käyneet hermoilleni, ja olisin ne pois asettanut.

No löytyhän ne viimein. Hölmöt valikot. Jospa nyt saisi pelistä paremmin irti.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Voe elämän käsi...

Tuli kokeiltua taas mies muistiin verkkopeliä (PP750 Fuji) ja kyllähän oli toivotonta menoa. Ilmeisesti kiilaus ja peräänajo kilpailusta on kyse. Jos yrittää rehellisesti pysyä radalla niin "no hope". Samoten en ihan täysin ymmärtänyt miksi penaltya ei tule jos oikoo ruohon kautta shikaanit? En tiedä tuliko 2sek mutta peilissä ennen mutkaa on pieni piste ja mutkan jälkeen näet edessä saman pisteen kun kaveri vetää ruohon kautta. Ei mitään järkeä, ainut järki oli ajella viimeisenä ja huomata että vetää kärjen kanssa edes samoja kierrosaikoja. Saisivat GT5:een laittaa jotkut lobbyt tms jotta edes vähän suodatusta ketkä kisoissa ajelee.

Edit: Tulisi se vaurionmallinnus, etupyörät vinoon peräänajosta niin loppuu se töniminen... Koleilin myös Daytonaa, ratana parempi kuin shikaani syheröt, sama homma, seinään kiilaamisesta ei saa mitään penaltia mutta seinään osumisesta kyllä. Pari metriä meni taas hermoja...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

ainut järki oli ajella viimeisenä ja huomata että vetää kärjen kanssa edes samoja kierrosaikoja.

Ja tässäkin se kuminauha vie järkevyyden eli viimeiset saavat buusti vrt. edellä ajavat. Onkohan muuten mitään toivoa, että tämä kuminauha saataisiin GT5:n onlinessa pois?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Eikös se kuminauha otettu pois expert kisoista jo ajat sitten? Ja priva-kisat on varmistettu GT5:een.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eikös se kuminauha otettu pois expert kisoista jo ajat sitten? Ja priva-kisat on varmistettu GT5:een.

Niin no, kuminauha on ehkä siitä hyvä että kolmen kierroksen kisassa on edes jotain toivoa sijalta 12 nousta kärkeen. Tarvisi saada nuo lentävät lähdöt tiiviimmiksi eikä misään jonossa, tiedä häntä sitten mitä siitäkin tulisi...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Niin no, kuminauha on ehkä siitä hyvä että kolmen kierroksen kisassa on edes jotain toivoa sijalta 12 nousta kärkeen. Tarvisi saada nuo lentävät lähdöt tiiviimmiksi eikä misään jonossa, tiedä häntä sitten mitä siitäkin tulisi...
Itse tykkäisin paikaltaan starteista enemmän, vaikka se ehkä aiheuttaisi enemmän kolareita. Tosin nykyäänkin kolareita tulee paljon kun joku daiju vetää aina tahallaan perään tai kylkeen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuli pitkästä aikaa taas kokeiltua perseeseenvetokilpailua (GT:n nettipeli jossa muut, lagittavat ja poukkoilevat kilpailijat, yrittävät vetää sinua perseeseen. Palkintona osumasta, saat itse penalttia). :mad: Ajotuntuma muistutti Race Pron ja Super Car Challengen jälkeen pelattuna enemmän Outrun Online Arcadea kuin simulaattoria.:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

On niin monta sivua tekstiä enkä haulla oikein löytänyt joten kysyisin että minkälaisillä asetuksilla porukka ajelee tuolla Driving Force GT -ratilla?
Peli on ollut jo pitkään ja lähes kaikki eventit joskus padilla läpi pelannut ja nyt innostuin tuon ratin hommaamaan kun GT5 julkaisunkaan ei pitäisi enää hirveän kaukana olla. Tuntuu vaan perhanan vaikealta ajaa professional-fysiikoilla ilman ajoapuja mutta pitäisi kai se opetella jos online kisojakin menee ajamaan. :D Ja pitäisi vielä tuo S-luokka ajaa läpi ja keräillä rahat siihen formulaan...
Eli siis niitä optionseista löytyviä ratin asetuksia ja ennen kisaa tehtäviä ajoapu ym. asetuksia kyselisin tuolle ratille. Tässä olisi sitten yksi online pelaaja jos tätä joku vielä onlinessa jaksaa pelailla :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itsellä sama ratti... olen säätänyt asetuksista simulation moden päälle ja lisännyt hieman feedbackiä.
Ainakin on minun mieleen tuollaisenaan. Ja joihinki kisoihin olen lisännyt vähän max turning anglea.
Itse innostuin taas toissapäivänä pelaan netissä. Olen vääntänyt pp550 suzukaa renault cliolla. jos peliseura kelpaa nii ilmotelkaa :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kato Larzi jaksoi kisoja alkaa järjestämään.Pitää nyt katsoa maltanko tulla.Itse en ole pitkään aikaan järjestänyt, kun muut pelit vieneet aikaa ja sitä kaivattua kunnon privaa ei peliin tullut.
 
Vastaus: GT5 Prologue

google käänsi sen näin:
Tietoa verkossa tapahtumien päivitykset

August 25, 2009

Gran Turismo 5 Prologue 』online tapahtuman aikataulu seuraavan päivityksen, 27. elokuuta (torstai) iltapäivällä klo 2 nyt.

Ole hyvä ja odotan uusia online-tapahtuma. Tapahtuman pitkälle vastaan kaikki kertoimet, no.

※ Tämä online Tapahtuma järjestetään satunnaisesti katsoessasi voit toimintaa. Päivämäärä Heti kun tiedät että uutisosiossa täällä.

Sisältö tapahtumasta löytyy seuraavilta sivuilta päivityksen jälkeen.
· GT5 Prologue online tapahtuma
 
Ylös Bottom