Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

En tiä onko ihan tyhmä kymysys mut missä saa säädettyä auton tehoja ja painoa ?? Vai tuleeko noot vasta myöhemmässä vaiheessa ? Itte ajelen vielä A sarjaa
 
Vastaus: GT5 Prologue

En tiä onko ihan tyhmä kymysys mut missä saa säädettyä auton tehoja ja painoa ?? Vai tuleeko noot vasta myöhemmässä vaiheessa ? Itte ajelen vielä A sarjaa

Uskaltaako tähän enää vastata??

aja ensin C, B ja A-sarjat läpi. Sitten avautuu S sarja ja sen myötä on säätämine mahdollista. Näin on. ja formulan saat vasta kun S sarja ajettu ja 2.000.000 credittiä kasas. onlinet pätkii ja päivittämises menee kauan ellet sitä ole tehny jo. S sarjassa kannattaa ajaa ensimmäiset neljä vai viisi kisaa mines skylinellä ja loput lotus elise 111r tunedilla. Näin ainakin minä tein.
Mitähän vielä ...
 
Vastaus: GT5 Prologue

huh huh oli jo tiukkaa vääntöä S-sarjassa Lotuksella (tuned 100k auto) mutta pääsi kuin pääsikin nuo kaikki normi kisat läpi.

Ihan vain mielenkiinnosta kysyisin, mitä ajoapuja käytit pelaamisen aikana (kaikki sarjat),jos siis ylipäätänsä käytit? Itsekin kun padilla pelaan niin kiinnostaa tietää että voiko ilman ajoapuja päästä läpi A- tai S-sarjaa. :)

edit: Niin ja vielä lisäkysymys: pelasitko Standard vai Professional -fysiikoilla?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täytyy kyllä ihan puolueettomasti sanoa, että oli kyllä pettymys tää prolugue. Toivottavasti itse peli on sitten hiotumpi. Ei ainakaan vielä hakkaa Forssa motorsport 2:sta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Uskaltaako tähän enää vastata??

aja ensin C, B ja A-sarjat läpi. Sitten avautuu S sarja ja sen myötä on säätämine mahdollista. Näin on. ja formulan saat vasta kun S sarja ajettu ja 2.000.000 credittiä kasas. onlinet pätkii ja päivittämises menee kauan ellet sitä ole tehny jo. S sarjassa kannattaa ajaa ensimmäiset neljä vai viisi kisaa mines skylinellä ja loput lotus elise 111r tunedilla. Näin ainakin minä tein.
Mitähän vielä ...

Kiitos, vinkeistä ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ihan vain mielenkiinnosta kysyisin, mitä ajoapuja käytit pelaamisen aikana (kaikki sarjat),jos siis ylipäätänsä käytit? Itsekin kun padilla pelaan niin kiinnostaa tietää että voiko ilman ajoapuja päästä läpi A- tai S-sarjaa. :)

edit: Niin ja vielä lisäkysymys: pelasitko Standard vai Professional -fysiikoilla?

MInä mitään säädöistä tiedä minä vain ajan :P
eli aika default asetukset on käytössä ajoissa, lukuun ottamatta finetuningin heppa lisäyksiä.
niillä olen tottunut pelaamaan ja jaksa alkaa nippelöimäänkään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täytyy kyllä ihan puolueettomasti sanoa, että oli kyllä pettymys tää prolugue. Toivottavasti itse peli on sitten hiotumpi. Ei ainakaan vielä hakkaa Forssa motorsport 2:sta.

Voisitko perustella miltä osin? Prologue on vasta keskeneräinen ns. isompi demo, mitä ei voi todellakaan verrata mihinkään kokoversioon.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ihan vain mielenkiinnosta kysyisin, mitä ajoapuja käytit pelaamisen aikana (kaikki sarjat),jos siis ylipäätänsä käytit? Itsekin kun padilla pelaan niin kiinnostaa tietää että voiko ilman ajoapuja päästä läpi A- tai S-sarjaa. :)

edit: Niin ja vielä lisäkysymys: pelasitko Standard vai Professional -fysiikoilla?

Ite vetäny alusta asti ilman ajoapuja(siis mitä siinä nyt alussa voi säätää) ja professionalilla ja on hyvin ainakin tähän asti mennyt. A:ssa menen siis tällä hetkellä, saa nähdä jos S:ssä tulee sitten kylmää kyytiä :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt on Ladattavissa myös se Top Gearin ratakin :)
Ja se on hemmetin loistava!!! Kiva ajaa sit Ferrarilla ja Fordilla!
 
Vastaus: GT5 Prologue

(Peliä en vielä omista, tilattu on.)
Paha sanoa siis pelikokemuksen kannalta, mutta ihan yleisen autourheilutietämyksen pohjalta kuullostaa siltä että sun auto on ylisäädetty mutkia varten.

Laskeppa huviksesi, että nouseeko hp/kg eli teho/painosuhde kun olet ottanut lisäpainoa ja saanut lisätehoa. Voiko näiden lisäpainojen paikkaa säätää? Eli siis, jos auto tuntuu puskevan niin parikyt kg taka-akselille.

Ite tallentaisin nuo sun tän hetkiset säädöt ja koittaisin toista kikkaa, eli downforcella mutkat ja autoon minimipaino. Niin ja etsi netistä vakioautojen(esim. DTM) välitykset, löytyy vaikka mitä jos jaksaa etsiä. On mullakin TTE:n rallisäädöt Sainzille Englantiin kotona paperilla:D
Raskas auto on aina vaikea saada huippuihin, vaikka siinä oliskin 100hp enemmän tehoa ja "vain" esim 150kg.
laita vastaukseen "normi" asetukset, eli paino ja teho lähinnä. Ja sitten ne sun omat asetukset. Luulenpa, että se on vaa siitä kiinni ;)


EDIT: aika paha joo tuo aprillipila, iltapäivällä ne varmaan lupailee helikoptereita

Kiitoksia vinkeistä, ne otin vastaan ja jos sitä huomenissa taas jaksaisi alkaa tahkoamaan. :p

Ja sitten onko muut muuten huomannu sellasta asiaa, en nyt muista millä autolla itse huomasin, varmaan useammallakin autolla mahdollista huomata, mutta siis: Eli kun on ohjaamo-kuvakulma, sitten siinä näkyy se toinen sivupeili, sitten on b-pilari ja sitten ikkunan alareuna. Eli siis oven yläreunan ja peilin alareunan välistä b-pilariin asti näkyy ohikiitävä maisena, joka nyt on lähinnä asvalttia, mutta kuitenkin tämä tuntuu välillä erittäin suttuiselta osalta kuvassa. Pari kertaa näky on ollu lähes vastaava, kuin televisiossa näkyvä "lumisade", siis sellaista valkomustaharmaata kohinaa vaan. Pieni tuollainen kosmeettinen seikka, auto jolla huomasin oli jokin pienen sivuikkunan omaava, jossa tosiaan muodostui tuollainen pieni aukko. Tiedän, että on erittäin sekavasti selitetty, yrittäkää ymmärtää. :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

tänään kusti toi tämän tuossa 12 aikan päivällä ja äsken lopetin.
no okei oli siinä useamman tunnin tauko mutta kohtuu hyvin silti tullut mätettyä.
s-sarja on menossa.
ainakin standard tason fysiikoilla menee kaikki 680 performance pisteen kisat ferrari f-430:llä ihan leikiten.

onko täällä muita jotka mieluummin driftaa kuin ajaa rinkulaa kello kädessä?
tuli tuossa muutama kierros vedettyä eigeriä mitsun evo IX:llä ja pisteitä tuli 12249.
ranking sija 11.
professional fysiikoilla.

valitettavasti pakko sanoa että ainakin eiger oli hienompi gthd:ssa.
nyt siellä on renkaan jälkiä tiessä ja enemmän kukkasia tien reunassa mutta samalla on sahalaitaa tullut enemmän ja 16 kuskin kisoissa melkein jokaisessa tiukassa mutkassa framerate tippuu ja välillä iskee screen tearing myös.
on se tunnelin kiviseinäkin muuttunut huomattavasti rumemmaksi.

muutenkin haluaisin nähdä sen ihme telkkarin jolla ei sahalaitaa ole mukamas ollenkaan 1080p resolla.
minulla ainakin on enemmän kuin tarpeeksi.
välillä iskee oikein hyi helvetti reaktio kun näytetään sitä käytössä olevaa autoa siinä päävalikossa, on meinaan välillä niin kamalaa sahalaita sotkua että ei edes boxin pgr3:ssa ollut niin kamalaa.
niin ja se lontoon rata on aika ruma verrattuna pgr:n vastaavaan.
tosin sitten taas gt:ssä on ne normi radat huomattavasti hienompia.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin kurittamassa Onlinessa Lotusta PP650 High Speed Ringillä, 5.56:177 :)

Edit, kuvan poisto ja vanhaa tietoa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Mimmosia telkkareita teillä ketkä ette tykkää gt5 pro. grafiikoista ? Mulla on LGn 42" FullHD ja en kyl löydä moisia sahalaitoja yms radoista :confused: ja vanhalla 21" putkitöllölläkin grafiikat oli mielestäni hyvät... en kyl oo pelannu xboxin pelejä tahi muita vastaavia autopelejä lähiaikoina mut enpä parempaa grafiikkaa ole autopeleissä ennen nähnyt.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eihän tästä Lotuksen kulusta ota enää erkkikään selvää. Tein pienen pienen muutoksen säätöihini ja otin ihan vauhdilla koko kisan.Ja alusta asti 1:nä eli en todellakaan saanut imuapuja yhtään.

Jotain vauhdista sanoo että 2 väliaika pisteessä (tunnelin jälkeen) parhaimmillaan oli aika 48.7.xxx

Nyt on sellainen 5 kierroksen aika Onlinessä pelattuna että oksat helvettiin eli sama PP650 High Speed Ring:
hiikeri554mk9.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

tänään kusti toi tämän tuossa 12 aikan päivällä ja äsken lopetin.
no okei oli siinä useamman tunnin tauko mutta kohtuu hyvin silti tullut mätettyä.
s-sarja on menossa.
ainakin standard tason fysiikoilla menee kaikki 680 performance pisteen kisat ferrari f-430:llä ihan leikiten.

onko täällä muita jotka mieluummin driftaa kuin ajaa rinkulaa kello kädessä?
tuli tuossa muutama kierros vedettyä eigeriä mitsun evo IX:llä ja pisteitä tuli 12249.
ranking sija 11.
professional fysiikoilla.

valitettavasti pakko sanoa että ainakin eiger oli hienompi gthd:ssa.
nyt siellä on renkaan jälkiä tiessä ja enemmän kukkasia tien reunassa mutta samalla on sahalaitaa tullut enemmän ja 16 kuskin kisoissa melkein jokaisessa tiukassa mutkassa framerate tippuu ja välillä iskee screen tearing myös.
on se tunnelin kiviseinäkin muuttunut huomattavasti rumemmaksi.

muutenkin haluaisin nähdä sen ihme telkkarin jolla ei sahalaitaa ole mukamas ollenkaan 1080p resolla.
minulla ainakin on enemmän kuin tarpeeksi.
välillä iskee oikein hyi helvetti reaktio kun näytetään sitä käytössä olevaa autoa siinä päävalikossa, on meinaan välillä niin kamalaa sahalaita sotkua että ei edes boxin pgr3:ssa ollut niin kamalaa.
niin ja se lontoon rata on aika ruma verrattuna pgr:n vastaavaan.
tosin sitten taas gt:ssä on ne normi radat huomattavasti hienompia.

Itsekkin sain tuon blahista eilen ja yhdyn mielipiteeseesi Eigerista. Se ei ole enää yhtä hieno, kuin GT:HD:ssa, joka on mielestäni aika huolestuttavaa!!ja tuo ruudunpäivitys ja sahalaidat häiritsevät myös minua. Mutta eniten itseäni häiritsee tällä hetkellä noilla nuhapumpuilla tuo paska vauhdintunne ja surkea ajotuntuma.

Jos peli ei parane kunnon auton ostamisen jälkeen, niin hyllyyn jää kyllä kokonaisversio.
Kertokaahan malttamattomalle(tenttikiireitä ja viikonloppu menee naisvelvollisuuksia suorittaessa), että irtoaako se perä enää GT:HD:n malliin tehokkaimmilla kieseillä? GT:HD meinaan on helvetin hyvä demo edelleen.

Ja pelaan kaikki mahdolliset avut pois päältä+professional fysiikoilla.
 
Ylös Bottom