Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No kyllä mä ihan mielelläni kääntelisin ristiohjaimesta päätä esim. suorilla, että näkee hieman muitakin, ettei tule aikarangaistusta mutkaan mentäessä, kun yllättäen rytisee![]()
Kääntyykse pää ollenkaan padilla?Oon omistanu jo jonkun aikaa Art Morrisonin,ihaillu vaan kaukaa.Tänään tuli mentyä ratin taakse(kuvakulma),ja tais löytyä komein peli mitä vastaan tullu.Ehkä F1 uusilla ratin lisukkeilla pystyy haastamaan?Tunnelma on loistava,ehkä tarkka saattaa huomata ajohanskat ja ratissa VAIHTO VALOT,mut tyyliä on!Tässä ei A-pilarit haittaa.
krhmmm... GT5P:hän on mahdollisuus katsella sivuilleJoko sä oot taas alottanu kaljan juonnin..?
Itelläni on ainakin ratin nappeihin laitettu kaikki viewit, kuvakulman vaihto, pause ja pakki
W ittu mä repesin!Taitaa olla niitä kuskeja jotka tunkee sen pään siihen ratin yläpuolelle, jotta näkee tarkasti missä se etupää vilistää![]()
Jaa saa vai, siis sisäkuvakulmassa?
PS: en ny ihan vielä oo alottanu
Edit: juu, pitää siis vielä runkata niitä nappuloiden toimintoja että ton saan ihtelleni, mut sitä ennen on mentävä hieman kotiin tappaa telttailijoita![]()
Nyppii kun eivät laittaneet oikeaa konepelti kuvaa tuohon, puuttuu optimi meille cockpitin rakentaneille.
Kokeile iskeä googleen sanatarkasti se virheilmoitus. todennäköisesti joku muukin on törmännyt samaan ongelmaan.(11:0000000 matchin fail tjsp)
antakaas vähän apuja...
citymarketissa olis 29.90 egee trustmasterin ferrari universal challenge ratti. hinta on niin naurettava että ton vois ostaa vaikkei sitä käyttäisikäänonko tietoa toimiiko gt5prolossa tai yleensäkkään misään ps3:n autoiluissa?
Jaahas taitaa mennä PS3 ja pelit myyntiin ku ei toimi GT5p enään netissäLuulin että pääsee ongelmista eroon kun laittaa konsolin mutta ei niin ei. Ei oo päässy tänäänkään pelaan ollenkaan turismoa netissä ku vieläkin sama virhe ilmotus tulee (11:0000000 matchin fail tjsp)
Outoo on se että netti toimii ihan hyvin ja muita pelejä voi pelata netissä mutta ei GT5p ollenkaa. ennen päivitystä ei mitään ongelmaa ollu nettti pelis mutta nyt sitten tämmöstä samaa sontaa ku PC kans niin ei kiitos![]()