Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Jos ajelette pro kisoja 00,10,20....,siellä on ne gtplanetin kuskit+monia jotka haluaa ajella niiden seurassa,varmasti vaikeampaa osua samaa lähtöön.Toi on kai se seuratuin 'kisajärjestäjä'.
 
Vastaus: GT5 Prologue

vieläkö mennään MelkaN ? klo 01.00 painaa jo kyllä tolla Cliolla ajo
toi autores tais jäädä painamaan kisaa vielä eli JOS...

Nyt taidan ehkä valitettavasti kieltäytyä. Huomenna voisi ajella ehkäpä lisää, mutta jos joutuu lähtee kupittelemaan niin lauantaina sitten...
Tosiaan lauantaina tarkoitus hakea rattikin vielä :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu.. elikkä otettaisko nyt vaikka 01.05,01.15..jnejne? Tasalta voi tosiaan olla tuolla suzukassaki ehkä jotain muita sopinut pelejä..

onko lost vielä mukana? :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eilen oli ainakin kovat väännöt kurvin kanssa ja tekisi mieli ottaa viel kyl revanssia, mut tänään tosiaan kieltäydyn, pitää mennä nukkumaan piakkoin :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt taidan ehkä valitettavasti kieltäytyä. Huomenna voisi ajella ehkäpä lisää, mutta jos joutuu lähtee kupittelemaan niin lauantaina sitten...
Tosiaan lauantaina tarkoitus hakea rattikin vielä :)

Ok.
Minäkin menin piippuun tolla Cliolla kaahatessa.
Pitää katsoa mitä huomenna tekee sitten itse.Voi olla, että pidän väli päivän.No lauantaina ainankin sitten.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu.. elikkä otettaisko nyt vaikka 01.05,01.15..jnejne? Tasalta voi tosiaan olla tuolla suzukassaki ehkä jotain muita sopinut pelejä..

onko lost vielä mukana? :)

Pitääkö mun patun vielä lähteä kisaan?
Huhuu tais hävitä mies linjoilta
 
Vastaus: GT5 Prologue

Lähe vaan jos siltä tuntuu :)

Ite painan tossa 01.05

En hävinnyt minnekkään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ok.. ite ehin jo painaa.. yritätkö vielä 01.15?

No jos nyt sitten vielä vaikka tai sanotaan tohon 01.45 jos jaksais.
Mä yritän sinun mieliksi, kun en tiedä onko siellä ketään.
Jos satuttais samaaan kisaa.
En aja Cliolla enää. liian rankkaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hahaa hienosti näköjää pääsit tossa ihan lopussa toiseks :D (eka kisa)

edit: Ainii just muistin että teikäläisellä on vissii kone kiinni ku pelaa ni pääset vasta session lopuks kommentoimaan..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pahaa offtopiccia threadiin:
Onkohan toi Driving Force pro hyvä ostos? Ratin omistajat kehukaa ny, tulee hankittua :D
pistäkää vaikka yksityisviestinä, kuinka toimii gt5:n kanssa

G25 tulee maksamaan niiiiin paljon ettei sitä viitti ostaa...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hahaa hienosti näköjää pääsit tossa ihan lopussa toiseks :D (eka kisa)

edit: Ainii just muistin että teikäläisellä on vissii kone kiinni ku pelaa ni pääset vasta session lopuks kommentoimaan..

Joo mä lähdin muistaakseni viimeisestä ruudusta vielä.
Harmi, kun ei päästy oikein samoihin kisoihin.Laitoin PS3 viestiä, mut tulin tänne näköjään vielä.
Katotaan toinen ilta, jos onnistuis paremmin sattumaan samoihin kisoihin.
Ja kenties jos pääsisit aikaisemmin aloittamaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Joo mä lähdin muistaakseni viimeisestä ruudusta vielä.
Harmi, kun ei päästy oikein samoihin kisoihin.Laitoin PS3 viestiä, mut tulin tänne näköjään vielä.
Katotaan toinen ilta, jos onnistuis paremmin sattumaan samoihin kisoihin.
Ja kenties jos pääsisit aikaisemmin aloittamaan.

Joo huomasin ps3:ssa viestin, laitoin äsken privan sulle :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

toi startti aika taulu juttu olisi näköjään parempi puolen tunnin välen jos näin sattuu käymään.
Sitä en tiedä kannattaako kisan jälkeen venailla mitä minuutteja, tolla konstilla taitaa mennä säätöpuolelle.
Pitää ruuvata aika taulut kokeiltavaksi lauantai kisoihin.

aha.katsotaas
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei voi ymmärtää miksi tässä ei voi ajella vain kavereiden kanssa, aina hirveä vääntö kun sattuu vahingossa toinen suomalainen samaan kisaan :D toivottavasti tulisi homeen sitten joku huone mihin voisi kutsua porkkaa ja hypätä suoraan kisaan :cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kellotin toissapäivänä Eiger PP600 time trialiin ajan 1'10,160. Illalla uritän parantaa aikaani. Autona oli RX-7.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toivon kyllä minäkin sydämeni pohjasta, että peliin tulisi jonkinlainen systeemi, jolla voisi hieman valikoida kisakumppaneitaan. Tällä hetkellä ainakin Beginner-luokan kisat (muita en ole kokeillut, kun A-class on vielä kesken) ovat sellaista romurallia ettei mittää järkee! Hieman kyrsii ajella itse kunnon ajolinjoja ja varoen ettei törmää muihin, ja sitten sitä tullaan kahtasataa takakonttiin kiinni mutkissa... ei näin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Juu noi ranskalaiset Clio kuskit vois viedä nurkantaakke ja pistää niskalaukauksen. Oikkii Suzukas jokaises mutkas tönii ja rynnii iha mite sattuu.
 
Ylös Bottom