Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pleieri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mikäs on nickkis?

Sehän näkyy profiilin alapuolella...Madonizer se on.
Me kyl pelataan jo niin en tiedä jos jaksaisin käynnistää pelin uudestaan ku sun kaverikutsu pitäisi hyväksyä, se nähdään sitten. ;)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Sehän näkyy profiilin alapuolella...Madonizer se on.
Me kyl pelataan jo niin en tiedä jos jaksaisin käynnistää pelin uudestaan ku sun kaverikutsu pitäisi hyväksyä, se nähdään sitten. ;)

No kutsu tullu jokatapauksessa
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo, mäkin tällä hetkellä GTA Raceja vedän täällä. Ludson ilmeisesti yritti viestiä aiemmin lähettää. Saa kutsua vapaasti, jos Ludsonilla on peli meneillään, niin kutsu mut sinne.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kutsuisitteko uudestaan? Tuli äsken menoa + boottasin koneen kun mikki ei toiminut, niin meni vähän aikaa hukkaan. Nyt olen valmiina taas.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Eikö täällä löydy enää pelaajia/pelejä? Jos löytyy niin lisätkää kaveriks psn: Ribezki ja heittäkää invitee.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Hahah tuli testattua ekan kerran tota Hangman's Noosea eilen. Oisko mukana ollu ainaki JOS45678 ja ReQ-77. Olin kyl kohtuullisen hukassa ekaa kertaa ku tota pelasin. Muut tais olla jo kaukana kuljettamassa sitä äijää ku mä vaa jäin sekoilee sinne lentokentälle (yritin juosta teijän autoon, mut lähitte karkuun :D ). Loppuen lopuks löysin sieltä jonku ajoneuvon...rekan. No sit en löytäny tietä ulos sieltä lentokentältä millää ja pyörin siinä jonku aikaa ahtaassa tilassa rekalla ku poliiseja tulee joka suunnasta ja ilmasta. Kuolin siin pari kertaa ja oli viimenen elämä jälellä ja siitäki energiat tippu hyvää tahtia. Löysin sit vihdoin tien pois ja lähin köröttelee sitä kohtaamispaikkaa kohti sillä rekalla. No ainakaa se tie ei vienny suoraa sinne joten hyppäsin siitä sillalta veteen ja uin sinne kohtaamispaikalle ja energiaa oli niin vähän ku mahollista. Ois ollu varmaa pikkasen suorempiki reitti olemassa, mahto muilla olla kivaa venailla mua siellä.. :) No toisella kerralla huomasin sitte et siinä ois ihan vieressä ollu helikopteri millä ois päässy sinne hieman nopeemmin...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo eilen oli kunnon mättöä. Toi Hängmäns nuus on tosiaan ihan kivaa. Ja rahaakin ropisee mukavasti
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onko tällä hetkellä kukaan pelailemassa? Voisin lisäillä muutaman nopon.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

tuli nyt vasta kokeiltua tota multiplayeria ja onhan se ihan hemmetin hauskaa! lisätkää kaverilistallenne
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minut saa lisätä kaverilistalleen, jos pelailee GTA IV (tai BF BC demo) verkossa.
Peetteri nimimerkillä kuljen PSN:ssä, ja minulta löytyy Headset.

(NHL 08 on myös tulossa itselleni: eli jos sitä pelailee, kannattaa myös lisätä minut.)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

PSN: Cegyn

voi lisätä frendilistalle jos haluaa peliseuraa GTA4 -moninpeliin =)
Headset löytyy myös.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

PSN: Juzq
Saa lisätä kaverilistalle.
Eilen alotin pelaan GTA IV:tä joten oon viä aika noobi.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisätkääs mahdollisimman moni tätä pelaava kaverilistaan minut.

psn: Yonetza

Sitten vaan invitee kehiin ku ootte onlinessa.
 
Ylös Bottom