Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: missä autot

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Stretch eli limusiini löytyy Vercetti Estaten pihalta aina.

Ei se ihan aina löydy, IMO jotain tekemistä myös sen kanssa onko kopteri katolla vai ei. Oisko niin jos on Strech alhaalla ei ole kopteria katolla?
 
I believe I can fly....

Miten/mistä saan
A) Sparrow-kopterin, ponttooneilla tai ilman?
B) Lentokoneen, ponttooneilla tai ilman?
Lentokenttä on koluttu monasti, ei löydy. Koptereista on löytynyt vain maverick ja sen polliisi- ja uutisversiot.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
Onko kukaan paassyt lapi sita pratkajengin tehtavaa, jossa on se kaaosmittari? tarkoitus olisi aiheuttaa pahennusta, mutta vaikka mita tekee niin mittari ei nouse edes puoleenvaliin... :(

Mahd. SPOILER alla

Kannattaa kuluttaa ennen tehtävää aikaa pikkasen hakemalla se
sinko ja siihen lisäkuteja sieltä yhden talon takapihalta. Sillä kun mäjäyttää muutaman kerran niin johan nousee mittari.

Ja jos alkaa terveys kärsiä, siinä baarin takana on liivit jaossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Alkaa palaa hihat ihan tosissaan tuon pelasta Lance -tehtävän takia. Se vaatii hitonmoisen valmistelun ja kaiken on mentävä muutenkin nappiin.

Mahd. SPOILER alla

Itse kiroilin samaa tehtävää ja pari kertaa sain sen Lancen sieltä jo autoon ja ulos mutta ne kollit vaan puskee päälle autoillakin.

Mutta alkuun kannattaa kiikarikiväärillä naputtaa ne kolme hemmoa siitä portilta, sitten Uzi tai muu konipistooli käteen ja alkaa tähtäillä. Heti kun yksi tippuu vaihtaa R2 -napilla tähtäyksen seuraavaan ja taas naputtaa.

Mutta tota en ymmärrä miksi kolmiota täytyisi naputtaa vapauttaakseen Lancen, siinähän on se rinkula mihin pitää mennä seisomaan niin alkaa cut-scene.
 
Re: I believe I can fly....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miten/mistä saan
A) Sparrow-kopterin, ponttooneilla tai ilman?


diz iz a wawnin', a spoiler wawnin'

Sparrow tulee sen yhden leffastudiotehtävän jälkeen Downtowniin. Se on siellä poliisiaseman lähellä, kannattaa kopterilla katsoa (ei taida edes jalan päästä sinne katolle). Sillä pitää tehdä rundi ensin ennen kuin saa käytöön. Samantapainen kisa kuin se MX-kisa ja RC-auto/kopterikisa. Tuon Sparrown kanssa tosin kisataan kelloa vastaan.

B) Lentokoneen, ponttooneilla tai ilman?

Vesitaso ilmestyy leffastudiolle kun on tehtävät tehty, samaan paikkaan mistä lähdetään suorittamaan sitä tehtävää vesitasolla.
 
Re: Re: I believe I can fly....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Sparrow tulee sen yhden leffastudiotehtävän jälkeen Downtowniin. Se on siellä poliisiaseman lähellä, kannattaa kopterilla katsoa (ei taida edes jalan päästä sinne katolle). Sillä pitää tehdä rundi ensin ennen kuin saa käytöön.

Itse asiassa sen saa jo aiemmin. Itse ainakin lentelin Sparrowlla ennen kuin olin edes ostanut leffastudion. Ja se löytyi ekan saaren eteläosasta erään matalahkon talon katolta.
 
Re: I believe I can fly....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miten/mistä saan
A) Sparrow-kopterin, ponttooneilla tai ilman?
B) Lentokoneen, ponttooneilla tai ilman?
Lentokenttä on koluttu monasti, ei löydy. Koptereista on löytynyt vain maverick ja sen polliisi- ja uutisversiot.


mahdollinen spoileri:
Sea sparrow (ponttoonit) tulee kartanon takapihalle kun on kerännyt 80 packagee. Hunterin saa kun on vetänyt juoni osuuden läpi.

Olin pettynyt sunshine tehtävään missä piti kerätä autoja talliin. Lopuksi ei edes saanut sellaista hienoa tallia, mistä oisi aina saanut valita auton. Kannattaa muuten koluta kaikki kujat, tänäänkin löysyin kujalta F.B.I washington auton.
 
Re: Re: Re: I believe I can fly....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Itse asiassa sen saa jo aiemmin. Itse ainakin lentelin Sparrowlla ennen kuin olin edes ostanut leffastudion. Ja se löytyi ekan saaren eteläosasta erään matalahkon talon katolta.

Eilen huomasin itsekin.

Eli taas sitä SPOILERvaroitusta:

Sparrown luo ekalla saarella pääsee sieltä saaren eteläosasta. Siellä missä on Pay 'n' Sprayn vieressä valkoinen talo minkä pihassa on Banshee ja sen vierestä nousee portaat ylös. Jos menee jalan portaita saa Kevlaria keholle mutta jos nouset kipakkaan ne portaat vaikka kyykkypyörällä lennät sille katolle missä Sparrow piilee.
 
Itse käytän yleensä helikopteria tehtävissä, löin rahoiksi palomiehenä ja heti kun pääsin toiselle saarelle niin ostin sen 14000 maksavan kesämökin josta helkkari kaupanpäälle. Sen avulla vedin läpi helposti Lancen pelastus tehtävän.
 
Re: I believe I can fly....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miten/mistä saan
A) Sparrow-kopterin, ponttooneilla tai ilman?
Minä olen löytänyt noita tavallisia Sparrow-koptereita neljä kappaletta, kaksi molemmilta saarilta. Niillä pitää ensin tehdä checkpoint-kisa ennen kuin sen saa käyttöönsä. Tosin en muista missä vaiheessa niitä alkoi ilmestyä.

Ponttooni Sparrown saa kun kerää 80 (?) pakettia. Sillä voi laskeutua veteen - en vain ole vielä keksinyt mitä hyötyä siitä on kun Tommy ei osaa uida. Lisäksi siinä on superylläribonus: (maalaa) paina R1 -> konekivääri! :D
 
Re: Re: I believe I can fly....

JussiManille ja muillekkin pikku vinkki (sori jos on jo täällä) :
F.B.I washington auton renkaat eivät puhkea
poliisin naulamatossa, mutta luodeista kylläkin. EDIT- paitsi viidessä tähdessä näytti puhkeanvan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
yks sparrow paikka on myös kun menee view links hotellin etee ja siinä vähä oikeella eessä näkyy semmone u väärippäi menee siitä ja kääntyy heti ensimmäisestä aidan raosta oikeelle

sen view linksin voi ostaa save paikaks
 
no kertokaa ny joku tyhmälle et miten ne kaupat ryöstetää...aseella on joskus osottanu mut ei ne mulle mitää oo antanu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelle
no kertokaa ny joku tyhmälle et miten ne kaupat ryöstetää...aseella on joskus osottanu mut ei ne mulle mitää oo antanu.

Kun tsekkaat tarkemmin saldoasi, niin huomaat että aseella myyjiä osoittaessa rahaa tulee. Ei kannata kuitenkaan tähdätä liian pitkään, muutoin tulee hälytys.

Kattokaas muuten kaikki tänne.

Eli tänne Peliavun puolelle ei tarvitse piilottaa viestejä.
 
Onko kukaan nähnyt yhtään haita? Ohjekirjassa sanotaan että hait hyökkäävät uimarien kimpuun tiettyyn aikaan vuodesta.
Ja mikä se "fishes fed" läppä siellä tilastoissa on, pystyykös porukkaa viemään hain ruoaksi vai mitä??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Onko kukaan nähnyt yhtään haita? Ohjekirjassa sanotaan että hait hyökkäävät uimarien kimpuun tiettyyn aikaan vuodesta.
Ja mikä se "fishes fed" läppä siellä tilastoissa on, pystyykös porukkaa viemään hain ruoaksi vai mitä??

ihmettelin itsekin kun en ole haita nähnyt. pienempiä kaloja kyllä on tullut vastaan...
 
Miten?

Niin miten mä voin ryöstää kauppoja tänää sain vasta pelin :rolleyes:. Elikkä auttakaas mua vähä alkuu kertokaa mite voin ryöstää kauppoja ym. Kiitos:)
 
Ylös Bottom