Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anosar
Mistä ihmeestä mä löydän auton nimeltä Stretch tai joku sinne päin se oli..?`????
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
Stretch eli limusiini löytyy Vercetti Estaten pihalta aina.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
Onko kukaan paassyt lapi sita pratkajengin tehtavaa, jossa on se kaaosmittari? tarkoitus olisi aiheuttaa pahennusta, mutta vaikka mita tekee niin mittari ei nouse edes puoleenvaliin...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Alkaa palaa hihat ihan tosissaan tuon pelasta Lance -tehtävän takia. Se vaatii hitonmoisen valmistelun ja kaiken on mentävä muutenkin nappiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miten/mistä saan
A) Sparrow-kopterin, ponttooneilla tai ilman?
B) Lentokoneen, ponttooneilla tai ilman?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Sparrow tulee sen yhden leffastudiotehtävän jälkeen Downtowniin. Se on siellä poliisiaseman lähellä, kannattaa kopterilla katsoa (ei taida edes jalan päästä sinne katolle). Sillä pitää tehdä rundi ensin ennen kuin saa käytöön.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miten/mistä saan
B) Lentokoneen, ponttooneilla tai ilman?
Lentokenttä on koluttu monasti, ei löydy. Koptereista on löytynyt vain maverick ja sen polliisi- ja uutisversiot.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Itse asiassa sen saa jo aiemmin. Itse ainakin lentelin Sparrowlla ennen kuin olin edes ostanut leffastudion. Ja se löytyi ekan saaren eteläosasta erään matalahkon talon katolta.
Minä olen löytänyt noita tavallisia Sparrow-koptereita neljä kappaletta, kaksi molemmilta saarilta. Niillä pitää ensin tehdä checkpoint-kisa ennen kuin sen saa käyttöönsä. Tosin en muista missä vaiheessa niitä alkoi ilmestyä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miten/mistä saan
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelle
no kertokaa ny joku tyhmälle et miten ne kaupat ryöstetää...aseella on joskus osottanu mut ei ne mulle mitää oo antanu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Onko kukaan nähnyt yhtään haita? Ohjekirjassa sanotaan että hait hyökkäävät uimarien kimpuun tiettyyn aikaan vuodesta.
Ja mikä se "fishes fed" läppä siellä tilastoissa on, pystyykös porukkaa viemään hain ruoaksi vai mitä??