Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

lostis sanoi:
Nyt on Halo pelattu läpi ja suurta ihmetystä herättää tuo hypetys mitä Halon ympärillä on. Itse en nähnyt oikeastaan mitään mullistavaa tai WOW ilmiötä tuottavaa sisältöä. :(

Kokeileppa, miten hyvältä nettipeli tuntuu. Nettipelissä tuntuu grafiikkakin olevan parempaa kuin yksinpelissä - omituista sinänsä.

Locust sanoi:
The Darkness on munkin mielest tän vuoden kovin fps peli. Tai ehkä jopa ikinä. Siinä on kaikki kohdallaan. Tarina, äänet, ampuminen ja grafiikka.Ainut mikä siinä mättää on moninpeli jonka luulen olevan syynä ettei ole niin suosittu kuin muut räiskinnät kuten halo. Bioshock ei taas iskenyt jostain syystä. Liekö outo futuristinen maailma vai mikä.

Jep The Darkness on kyl parempi kuin Halo 3 ja Bio Shock. Bio Shockia en ole viel edes jaksanu pelata läpi. The Darknesin huono puoli on uudelleen-peluu arvo.

Edit: oikeestaan MoH: Airborne on parasta 1st person shooteria tänä vuonna... Paras ja innovatiivisin suojaantumis systeemi ja laajat kentät, ei ole taas pakko taapertaa putkessa. Ainut mikä siinä mätti oli sinko natsit ja juonen puute, mutta ne voi helposti antaa anteeksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ihme valitusta mielipideasioista. Itse pidän muutaman päivän pelailun perusteella halosta enemmän kuin bioshockista, vaikka sekin hyvä peli oli. En mäkään mee bioshock-ketjuun valittamaan kun mun mielipiteeni pelistä ei ihan vastannutkaan metacriticin arvosanoja.

Okei, ei toi ongelma ole lagista kiinni. Tuskin lagikaan pystyy peruuttamaan 3 osumaa miekasta. Taitaa olla ihan läpimenosta kyse, ihan kuten cs-aikoina. Turhauttavaa.

Ahaa, katoin vielä uusintana, niin eka osuma vei puolet suojasta, toinen toiset puolet ja kolmas ei tehonnut. Mitä hemmettiä? Vastustajalla oli myös miekka, mutta kyllä se tappo mut noiden jälkeen heti ekalla. :\

Snydenthur sanoi:
Okei, ei toi ongelma ole lagista kiinni. Tuskin lagikaan pystyy peruuttamaan 3 osumaa miekasta. Taitaa olla ihan läpimenosta kyse, ihan kuten cs-aikoina. Turhauttavaa.

Ahaa, katoin vielä uusintana, niin eka osuma vei puolet suojasta, toinen toiset puolet ja kolmas ei tehonnut. Mitä hemmettiä? Vastustajalla oli myös miekka, mutta kyllä se tappo mut noiden jälkeen heti ekalla. :\

Sanoisin, että ET VAIN OSAA :D

Älä nyt ota mitenkään henkilökohtaisesti, mutta siis miekkaahan pitää käyttää sillon kun tähtäin on punaisena. Sillon se tappaa yhdestä (paitsi jos se toinen lyö samaan aikaan jolloin molempia sattuu)

Voithan sä tietty uploadata sen klipin, että kaikki näkee mitä kävi ;)

Luotiinpa tuossa päivällä hauska neljälle pelaajalle suunnattu pelimuoto nimeltä JOHTAJA.

Periaatteessa ideana on, että ykkösenä olevaa pelaajaa rankaistaa mahdollisimman paljon ja että kaikilla on mahdollisimman hauskaa. Hauskaa oli ja peliporukkamme ylivoimaisesti parasta pelaajaa (ainoaa pelin omistajaa) tasoitettiin mukavasti muiden tasolle.

Pikaisena listana miten modi toimii:
Johtajan liikkumisnopeus 90%, muiden 300%, kaikkien gravity 50%
Johtaja spawnaa kädessään plasmapistooli, muut saavat kaksi random-asetta
Johtaja on pinkki, muut mustia ja johtajan päällä on nuoli, joka näkyy seinien läpi
Johtajan shieldi kestää vähemmän, mutta palautuu nopeammin, muilla normaali
Pisteraja 50, johtajan tappamisesta 1 bonuspiste, kuten myös lyömisestä ja stickaamisesta

Kokeilkaa toki, me nauroimme ainakin ääneen useammankin kertaa. Oli vaan niin huvittavan näköistä kun hillittömän nopea hahmo jahtaa gravityhammerilla hullusti hyppivää ja naurettavan hidasta hahmoa. Vielä mielettömämpää oli, kun hidas tyyppi voitti plasmapistoolilla gravityhammer-miehen.

Vieläkin kismittää, että territories on pistepohjainen, ei aikapohjainen. Lisäksi on vain kahdenlaisia territorioita, omia ja vihollisen (joukkueita oli 4), kun ennen näkyi minkä värisen joukkuuen territorio oli. Olisivat voineet tehdä enemmän sen Halo 2 HD:n kuin rikkoa toimivat muodot... No ehkäpä päivityksessä sitten saadaan vanhat hyvät muodot takaisin... Tulisipa vielä Race!

sinappipipo sanoi:
Sanoisin, että ET VAIN OSAA :D

Älä nyt ota mitenkään henkilökohtaisesti, mutta siis miekkaahan pitää käyttää sillon kun tähtäin on punaisena. Sillon se tappaa yhdestä (paitsi jos se toinen lyö samaan aikaan jolloin molempia sattuu)

En ota henkilökohtaisesti, mutta toi nyt vaan on jokaisen fanipojan kommentti halon "haukkujia" vastaan.

Kyllä mä miekkaa osaan käsitellä, mutta se ei aina vaan toimi. Miekkahan tappaa nääs jokaisesta oikealla liipaisimella tehdystä iskusta, kunhan se vaan osuu. Pelkkä melee sillä tappaa kahdesta iskusta. Joten vaikka olisin jotenkin kummallisesti tehnyt vahingossa meleen, niin kyllä sillä olisi suoja lähtenyt kokonaan pois jo ekan iskun jälkeen. Mutta muistan tarkalleen, että tein miekka"ryntäyksen" ekalla ja se vei pois vain puolet suojasta. (Ja ei, vihulla ei ollut overshieldia.)

En mä jaksa tuollaisia upata. Pelkästään screenshotissa menee 5 minuuttia. Jos ette sanaa usko, niin se on sitten voi voi. Toivottavasti sattuu epäuskoisten kohdalle sama bugi, niin näette itse.

Snydenthur sanoi:
Mutta muistan tarkalleen, että tein miekka"ryntäyksen" ekalla ja se vei pois vain puolet suojasta. (Ja ei, vihulla ei ollut overshieldia.)

En mä jaksa tuollaisia upata. Pelkästään screenshotissa menee 5 minuuttia. Jos ette sanaa usko, niin se on sitten voi voi. Toivottavasti sattuu epäuskoisten kohdalle sama bugi, niin näette itse.
Huoh, et jaksa upata, mutta fanboyksi voit silti nimitellä. ERITTÄIN vakuuttavaa.

Jos et selästä päässyt tulemaan, niin aika normaalia toi, että lähtee puolet suojista. (Sanoit että sillä toisellakin oli miekka.) TIETENKIN on mahdollista, että jotain epänormaalia sattui, mutta kuvauksen perusteella vaan kuulostaa siltä, että sulle kävi sama, mitä mulle lähes joka kerta, kun joudun miekkadueliin (netissä tai pikkuveljen kanssa). Siitä siis vedin nämä johtopäätökset.

Ja sulla on varmaan ne NATit päällä, eikä port forwardeja. Mulla sama tilanne, joten uploadaaminen kestää ikuisuuden, pelit on lagisia ja servuja vähän. Taino enhän mä voi tietää toimiiko se sen paremmin jos rautapalomuuri on pois päältä mutta koita nyt ensin edes yrittää selvittää lagin syytä.

Silversd sanoi:
Luotiinpa tuossa päivällä hauska neljälle pelaajalle suunnattu pelimuoto nimeltä JOHTAJA.

Saattaa kuulostaa vähän hölmöltä, mutta mitenkäs noita pelimoodeja pääsee luomaan?

Tämä nyt ei varsinaisesti Haloa vastaan ole, mutta tässä kun taas napsahti Keith Davidin ääni vastaan (olin onnistunut unohtamaan että mies tässäkin sarjassa on), eikö MSn pojat ja pelintekijät löydä muita ääniä enää näyttelijöiksi? Halon lisäksi sekä Saints row että Mass effect kuuluvat kyseisen herran hommiin, tulee mieleen Saksalainen televisio jossa sama kaveri vetää Don Johnsonin, David Hasselhoffin ja Eddie Murphyn roolit. Karismaattinen äänihän miehellä on mutta vaihtelu virkistäisi.

Sinappipipo, pelataanko me edes samaa peliä? Kyllä se miekka tappaa, vaikka ei pääsisi selästä. Hakkasin vihua sillä kolme kertaa, mutta ei kuollut. Eikä ole mitään tilannetta, missä miekka tarkoituksella poistaisi vain puolet suojista. Se on tehty tappamaan yhdestä, kunhan ei ole overshieldia. On noita miekkatappojakin jo 100, joten enköhän mä osaa sentään edes miekkailun perusteet. Tosin, ei ole tämä todellakaan ole ensimmäinen kerta, kun miekka ei tapa, mutta ei yleensä pääse lyömään yhtä vihua kolmea kertaa.

Ja ei, ei ole nattia. En ihan ole ensikertalainen nettipeleissä. Mahdolliseen lagiin ei ole mitään syytä ainakaan omassa päässä.

Enkä jaksa näyttää videota, kun on parempaakin tekemistä kuitenkin kuin odotella iäisyys videon uppaamisia, kuten vaikka pelaaminen. En mä tätä peliä vielä vihaa noiden bugien takia, vaikka lähellä onkin.

Snydenthur sanoi:
Sinappipipo, pelataanko me edes samaa peliä? Kyllä se miekka tappaa, vaikka ei pääsisi selästä. Hakkasin vihua sillä kolme kertaa, mutta ei kuollut.
Se miekka ottaa molemmilta puolet shieldistä iskulla jos lyötte samaan aikaan. Kun kerran oot niin pro siinä miekkailussa, niin ois varmaan jo tääkin pitänyt huomata...

Mitä ihmeen vineä tämä on. Kyllä se miekka tappaa jos sen kanssa osuu. Helkutti, mulla on tallennettu kohtaus missä ryysin kolmea äijää päin ja tapan niistä ainakin kaksi miekalla. Ja suoraan edestä niitten samaan aikaan mua tulittaen. Epäilenpä että kyseessä on jotain... EVOa liikenteessä. Tosiaan, itsellänikin tuo Halo itkee NAT ongelmaa ja ties mitä muuta, mutta silti uploadantuu kaikki screenit yms. tosi nopsaan ja pelejä löytyy 10 sekkaa sen jälkeen kun alottaa matchmakingin.

Pawe sanoi:
Mitä ihmeen vineä tämä on. Kyllä se miekka tappaa jos sen kanssa osuu. Helkutti, mulla on tallennettu kohtaus missä ryysin kolmea äijää päin ja tapan niistä ainakin kaksi miekalla. Ja suoraan edestä niitten samaan aikaan mua tulittaen. Epäilenpä että kyseessä on jotain... EVOa liikenteessä.
Mutta siis edelleenkin... Jos 2 tyyppiä slaissaa punaisella tähtäimellä "lukitun" miekaniskun samaan aikan, miekat osuu yhteen ja kumpikin menettää puolet shieldeistä. Sama homma jatkuu kunnes jommankumman refleksit pettää tai suoja+helat loppuu (vaati 4 tällasta "törmäystä").

Testasin 5min sitten vielä varmistuakseni.

Tommosesta en tiennytkään, mutta kuten alkuperäisessä postauksessa sanoin, niin löin vihua kolme kertaa ennenkuin se löi takaisin.

Ja kukapa sanoi, että mä olisin pro? Mainitsin vain, että mulla on sentään muutama tappo, joten tiedän, miten miekalla tapetaan.

Olkoot, eipähän ole ainoa bugi moninpelissä.

Hyvinkin mahdollista. Ainoa haittapuoli mikä tosin on moninpelissä tullut huomattua on se, että rankkia tulee IHAN liian nopeasti. Pelaat pari matsia ja yhtäkkiä sitä pelataankin jotain Halo 2 veteraaneja vastaan ja saadaan perseeseen miekkaa, kranaattia ja ties mitä muuta... Oh well. :rolleyes:

Snydenthur sanoi:
http://www.bungie.net/stats/Halo3/Screenshots.aspx?gamertag=Snydenthur

Siitä näkyy ainakin 4 kuvaa snipubugista. 7 hedaria yhteensä tuohon heppuun. Tappava laukaus oli vasta vartalo-osuma, kun joku muu oli jo siinä välissä osunut siihen. Kaikkia seitsemää laukausta ei jaksanut upata, kun en en saanut kuvaa pysähtymään sopivasti ja ei jaksanut kelata, mutta tossa on noi selvimmät.

Jeps hitboksit päin seiniä. Ite en vaivaudu edes snipua enää nettipelissä käyttämään. Enkä oo ees pitkään aikaa pelannu shottyä, kun se yleensä vetotaan pois.

Tätä näkee myös CS:S:ssä. Usein nään, että vastustajan otsaan tulee veriläikkä, (AK:sta) Kuitenkin saan ite napin otsaan sekunnin päästä ja se runkkari kävelee vahingoittumattomana pois :D

Snydenthur sanoi:
http://www.bungie.net/stats/Halo3/Screenshots.aspx?gamertag=Snydenthur

Siitä näkyy ainakin 4 kuvaa snipubugista. 7 hedaria yhteensä tuohon heppuun. Tappava laukaus oli vasta vartalo-osuma, kun joku muu oli jo siinä välissä osunut siihen. Kaikkia seitsemää laukausta ei jaksanut upata, kun en en saanut kuvaa pysähtymään sopivasti ja ei jaksanut kelata, mutta tossa on noi selvimmät.

joo, itekkin tullut koettua tuskasia sniputus hetkiä verta roiskuu pitkin seiniä ja tantereita mutta kaveri jatkaa matkaa teräsmiehen voimin :D mutta tällästähän se on konsolimaailman verkkopeleissä kun pingit on aika kohollaan kun joku pelaajista hostaa peliä ellei sitten hostaaja ole läheltä ja kohtuullisella ulospäin antavalla netillä liikkeellä

Jooh, harmittaa, ettei voi millään löytää suomalaisia matchmakingista. Joko kaikilla halon pelaajilla on niin surkea netti, etteivät ole hosteja tai sitten vaan peli tykkää heittää amerikkalaisia joka peliin.

Eipähän tarvii kauaa pelailla koko ajan shotty sniperssia, kun bungie korjaa ainakin sen virheen.

Ja oudointa on kyllä se, että MS päästi bungien itsenäiseksi pelinkehittäjäksi. :D
Tosin, bungie jatkaa pelien kehittämistä ms:n alustoille, joten ei ms siitä niin kauheasti kärsi. Hassua se silti on.

Ylös Bottom