Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Eli huollettu kone vai uusi kone Saksasta?

Jos pahasti nykii, voi Halo teloittaa sinunkin konsolisi lähiaikoina. Meitä on jo monta...
 
Vastaus: Halo 3

Meni vähän motivaatio pelata legendaryllä kun pelasin välissä co-opia ja se tallensi tilanteen yksinpelin päälle, enkä tiedä saanko läpipeluusta achievementia jos aloitan campaignissa kolmostehtävän alusta uudestaan...
 
Vastaus: Halo 3

Pibe sanoi:
Meni vähän motivaatio pelata legendaryllä kun pelasin välissä co-opia ja se tallensi tilanteen yksinpelin päälle, enkä tiedä saanko läpipeluusta achievementia jos aloitan campaignissa kolmostehtävän alusta uudestaan...

Kyllä kuulemma pitäisi saada. Kunhan kaikista tehtävistä vaan löytyy legendarylla merkintä.

Ja tosiaan ei ihmekkään kun kalloja ei alkuun löytynyt. Ne tosiaan oli vain tavallisia kalloja. Ja kun ei tietänyt moisia etsiä ei hirveästi kiinnittänyt huomiota.
 
Vastaus: Halo 3

Grendel sanoi:
Heh heh. Samanlaisia ajatuksia pyöri tässä tänään itselläkin mielessä. Normal-tasolla tuli muutama sangen turhauttava kohta vastaan, ja legendaryllä en viitsi edes yrittää...

Muuten semmoista vielä että kuinkas tämä muilla pyörii? Usein on pistänyt silmään maininnat siitä kuinka peli pyörii täydellisen sulavasti mutta mulla tää kyllä tökkii aivan viimeistä päivää. Ainoa oikeastaan isompi nitkutuksen aihe pelistä on juuri tämä tökkiminen :( Ok, kone on näitä saksan takuuhuolto ihmeitä, liekö syy siinä. Muut pelit on kyllä nayttänyt pyorivän normisti...

Minä en ole ainakaan hirveää töksäyttelyä huomannut. Ehkä ihan pientä ruudunpäivityksen tahmaamista on havaittavissa, kun näytöllä on törkeän paljon tapahtumaa. Itsellä on myös Saksan takuuhuoltoihme.
 
Vastaus: Halo 3

Alkaa kyllä käydä ärsyttäväksi toi hostin etu. Tulee ihan mieleen ne muutamat minuutit, kun jaksoin pelata gowia netissä. Halossa tuo on melkein pahempi, kun mikään ase ei tehoa. Ensin lyö miekalla ja sitten vihu jo rauhassa ampuu pari laukausta ja melee päälle. Muutenkin tuollaisia erikoisia tilanteita sattuu lagin / hostin edun takia. Toinen juoksee ohi ja ampuu haulikolla vasta selän takana -> peli rekisteröi sen niin, että se ampuikin jo edestä. Snipulla ei saa välillä tappoja, kun kudit osuvat selvästi päähän, mutta mitään ei tapahdu. Meleet hävitään usein, vaikka itse painaa ensin nappia. Lisäksi välillä saa tappoja, vaikka ei tee yhtään mitään (tyyliin vihu ampuu sua selästä, ehdit kääntymään ja ampumaan pari kutia, kuolet ja 5-10 sekunnin päästä saat tapon samasta vihusta).
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Alkaa kyllä käydä ärsyttäväksi toi hostin etu. Tulee ihan mieleen ne muutamat minuutit, kun jaksoin pelata gowia netissä. Halossa tuo on melkein pahempi, kun mikään ase ei tehoa. Ensin lyö miekalla ja sitten vihu jo rauhassa ampuu pari laukausta ja melee päälle. Muutenkin tuollaisia erikoisia tilanteita sattuu lagin / hostin edun takia. Toinen juoksee ohi ja ampuu haulikolla vasta selän takana -> peli rekisteröi sen niin, että se ampuikin jo edestä. Snipulla ei saa välillä tappoja, kun kudit osuvat selvästi päähän, mutta mitään ei tapahdu. Meleet hävitään usein, vaikka itse painaa ensin nappia. Lisäksi välillä saa tappoja, vaikka ei tee yhtään mitään (tyyliin vihu ampuu sua selästä, ehdit kääntymään ja ampumaan pari kutia, kuolet ja 5-10 sekunnin päästä saat tapon samasta vihusta).

Millä yhteydellä oikein pelaat? Itse en ole kokenut / kuullut vastaavista.
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Millä yhteydellä oikein pelaat? Itse en ole kokenut / kuullut vastaavista.

2/512. Youtubesta taitaa löytyä ainakin videoita tuosta snipujutusta ja noita muita sattuu vähän joka pelissä. Ei se yhteydestä voi olla kiinni, kun vihreenä se näyttää 80% ajasta olevan.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
2/512. Youtubesta taitaa löytyä ainakin videoita tuosta snipujutusta ja noita muita sattuu vähän joka pelissä. Ei se yhteydestä voi olla kiinni, kun vihreenä se näyttää 80% ajasta olevan.

Oman netin nopeus ei paljoa vaikuta pelailuun jos et ole hosti. Tietenkin lataukset pitää jättää pois. Joku oli testannu, että Live käyttää kaistasta n. viidesosan, nopeuden ollessa juuri 2/512. Hostatessa tietenkin paljon enemmän.

Tuo on vain Liven The Ominaisuus johon on totuttava. Kun ei ole servereitä, vaaditaan kehittäjiltä paljon panostusta nettikoodiin, tai erittäin hyvää hostia. Suosittelen hakeutumista suomalaiseen peliseuraan. Pelatkaa keskenänne Custom Gameja. Tietenkin jos haluat (kuten minä) joka kerta eri vastustajat, on pakko pelata Matchmakingia.

Olethan huomannut, että pelissä on muutama hakuehto. Mm, Good Connection. Silloin systeemi pyrkii etsimään nimensä mukaan hyvän netin omaavia pelaajia. Hakuaika saattaa kyllä pidentyä. Alkuaikoina systeemi saattaa kangerrella, koska se ei ole vielä ehtinyt löytämään kaikkia hyviä hosteja.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
2/512. Youtubesta taitaa löytyä ainakin videoita tuosta snipujutusta ja noita muita sattuu vähän joka pelissä. Ei se yhteydestä voi olla kiinni, kun vihreenä se näyttää 80% ajasta olevan.

Väittäisin että NATeista kysymys. Halo 3:han rekisteröi osumat clientin puolelta, eli jos se ukko on siinä tähtäimessä kun nappia painat, niin osut myös. Myöhäiset tapot tulevat yleensä tunaroinnista, jos esim vihu sinulta osumaa otettuaan kuolee omaan kranaattiinsa, tippuu alas jne, tulee tappo sinulle.
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Millä yhteydellä oikein pelaat? Itse en ole kokenut / kuullut vastaavista.
Kyllähän tuo on ihan yleisesti tiedetty ja huomattu juttu halo 2:n alusta asti. Lagia on paljon ja hostietu on iso. Parhaiten tulee melee-tilanteissa esille. Ampuu ensin haulikolla shieldit pois ja lyö perään niin, että osuu ja vihun pitäisi kuolla, mutta itse heittääkin veivit. Johtuu siitä että on lagia, vihu on oikeasti saanut jo aiemmin lyötyä ja omalla ruudulla tilanne vain näkyy niin että ihan kuin olisi itse kerinnyt lyömään ensin.

Tätä voi kysyä keneltä tahansa halon pelaajalta. Mm halo 2:ssa oli keksitty termejäkin asialle. "Hostihaulikko" on varmasti halottajille tuttu asia :D

Tämä lagi onkin juuri yksi niistä raivostuttavista asioista halossa, mutta aina sen pariin tulee silti palattua. Ihan niinkuin Socom 2:ssa. Hirveätä lagia ja silti vaan pelattiin.
 
Vastaus: Halo 3

Nyt on Halo pelattu läpi ja suurta ihmetystä herättää tuo hypetys mitä Halon ympärillä on. Itse en nähnyt oikeastaan mitään mullistavaa tai WOW ilmiötä tuottavaa sisältöä. :(
 
Vastaus: Halo 3

lostis sanoi:
Nyt on Halo pelattu läpi ja suurta ihmetystä herättää tuo hypetys mitä Halon ympärillä on. Itse en nähnyt oikeastaan mitään mullistavaa tai WOW ilmiötä tuottavaa sisältöä. :(

Hypellä on kova vaikutus. Kaikki nettisivustot ja lehdet kun arvostelee ja kehuu Halon maasta taivaisiin niin suurin osahan ihmisistä menee ja hakee kaupasta silloin pelin.
Sitä en ymmärrä kyllä et miten nuo kaikki arvosanat oli 9 ja 10. Pitäisi nyt arvostelijoilla olla sentään objektiivinen käsitys pelistä. M$ varmaa lahjonu...
Ehkä kukaan ei vaan uskalla nykyään olla rohkeasti eri mieltä.
Minäkin olen fanaattinen FPS pelien ystävä ollut jo Doom ajoilta, mutta Halosta en ikinä ole pitänyt siitä syystä koska siinä ei ole mitään mullistavaa. Kaikki on vähän kuin keskinkertaista. Ampuminen ei tunnu hyvältä, grafiikka vaisua, äänet tehottomat.
 
Vastaus: Halo 3

Locust sanoi:
Hypellä on kova vaikutus. Kaikki nettisivustot ja lehdet kun arvostelee ja kehuu Halon maasta taivaisiin niin suurin osahan ihmisistä menee ja hakee kaupasta silloin pelin.
Sitä en ymmärrä kyllä et miten nuo kaikki arvosanat oli 9 ja 10. Pitäisi nyt arvostelijoilla olla sentään objektiivinen käsitys pelistä. M$ varmaa lahjonu...
Ehkä kukaan ei vaan uskalla nykyään olla rohkeasti eri mieltä.
Itse tykkäsin enemmän näistä kahdesta The Darkness ja Bioshock, kyllä halo oli ihan hyvä mutta jotain siitä puuttui.
 
Vastaus: Halo 3

Pirate fin sanoi:
Itse tykkäsin enemmän näistä kahdesta The Darkness ja Bioshock, kyllä halo oli ihan hyvä mutta jotain siitä puuttui.

The Darkness on munkin mielest tän vuoden kovin fps peli. Tai ehkä jopa ikinä. Siinä on kaikki kohdallaan. Tarina, äänet, ampuminen ja grafiikka.Ainut mikä siinä mättää on moninpeli jonka luulen olevan syynä ettei ole niin suosittu kuin muut räiskinnät kuten halo. Bioshock ei taas iskenyt jostain syystä. Liekö outo futuristinen maailma vai mikä.
 
Vastaus: Halo 3

Your Sweet 666 sanoi:
Väittäisin että NATeista kysymys. Halo 3:han rekisteröi osumat clientin puolelta, eli jos se ukko on siinä tähtäimessä kun nappia painat, niin osut myös.

Näinhän se olisi hyvä, mutta ei se ole vaan niin helppoa. Piben vastaus on kyllä järkeenkäypä. Tosin, lueskelin jostain foorumeilta juuri niin, että se olis muuttunut halo2:sta tuohon sun selitykseen. Taitaa olla huhupuhetta. Kaipa se tuosta helpottaa edes vähän, kunhan ne hyvät hostit alkaa löytymään ja bungie korjaa snipubugin.
 
Ylös Bottom