Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Heroicillä eka tehtävä jäi kesken kun muija keksi muka jotain tärkeämpää tekemistä.
Niin, oma sota jäi kesken koska maajussille pitää löytää akka. :(
 
Vastaus: Halo 3

Huomasinpa tässä, että jos pelaa tuota moninpeli kampanjaa niin se tallentuu yksinpelin päälle, tai näin ainakin vaikutti sillä, kun jatkoin yksinpeliä niin se jatkui siitä kentästä mihin oli juuri aiemmin co-opissa vaikka olin yksinpelissä pidemmällä.

Kyseessä oli siis samalla koneella pelattava co-op.
 
Vastaus: Halo 3

Uisor sanoi:
Huomasinpa tässä, että jos pelaa tuota moninpeli kampanjaa niin se tallentuu yksinpelin päälle, tai näin ainakin vaikutti sillä, kun jatkoin yksinpeliä niin se jatkui siitä kentästä mihin oli juuri aiemmin co-opissa vaikka olin yksinpelissä pidemmällä.

Kyseessä oli siis samalla koneella pelattava co-op.

Huomasin tossa itse aivan saman asian. Tallensi tosiaan tuolla Campaing eli co-op tilassa tallennetun pelin ton solo- pelin päälle. Ainakin omasta mielestä toi save- systeemi on kyllä kohtalaisen hanurista. Ei siis ilmeisesti voi olla kuin yksi tallennus kerrallaan. Eihän tämä muuten todella hyvää peliä pilaa, mutta ainakin omasta mielestä kohtuullisen iso miinus.
 
Vastaus: Halo 3

maagiset sanoi:
Huomasin tossa itse aivan saman asian. Tallensi tosiaan tuolla Campaing eli co-op tilassa tallennetun pelin ton solo- pelin päälle. Ainakin omasta mielestä toi save- systeemi on kyllä kohtalaisen hanurista. Ei siis ilmeisesti voi olla kuin yksi tallennus kerrallaan. Eihän tämä muuten todella hyvää peliä pilaa, mutta ainakin omasta mielestä kohtuullisen iso miinus.

Niinhän se on juu, enkä kyllä tajua mitä varten tollanen systeemi tuntuu nykyään vieläpä yleistyvän, kai sitä kohta siirrytään vielä takaisin noihin tallennuksiin jotka toimivat koodeilla.

Gearsissähän oli samanlainen systeemi, mutta siinä sentään varoitettiin, että uuden pelin aloittamine tallentuu vanhan päälle ja sitten tarvittaessa pääsit aloittamaan sen yksinpelin haluamastasi (avatusta) kentästä. Tämähän on myös Halossa, mutta eipä toimikkaan, kuin tuossa kampanja moodissa ja solo mode jatkuu sitten viimeisestä checkpointista ja pahimmassa tapauksessa toi saattaa pilata mahdollisuuden saada noita pelin läpäisy saavutukiakin, onneksi ite olin kuitenkin vasta suht alussa jotenka kokonaan alusta aloittaminen ei ollut niin paha homma.
 
Vastaus: Halo 3

Aivan loistava peli. Tämä on ensimmäinen Haloni, mutta sain pelin tarinasta silti kiitettävän määrän nautintoa, ja tulen saamaan jatkossakin. Pidän tästä pelistä oikein paljon sen kaikkine ominaisuuksineen.
 
Vastaus: Halo 3

T4iZuuni sanoi:
Huomenna voisi hakea 2 viimeistä skullia nii sais tuon "samurai" (en muista miten se oikeasti kirjotetaan) helmetin.

Niin mimmoisia nuo skullit siis on ja onko niitä joka mapissa? Itse nyt hieman pelannut toista mappia. (siellä basessa maan alla) eikä ole moisia tullut vastaan.
Onko ne kenties jossain piiloissa vai miten niitä saa tai on tarkoitus kerätä? :confused:
 
Vastaus: Halo 3

Mikä ois paras tyyli laskea tota "numeroskilliä"? Ei vaan jaksa ottaa koko ajan turpaan noilta 10 kertaa paremmilta pelaajilta, niin ois hauska tippua ihan omalle tasolle.
 
Vastaus: Halo 3

Ei kai siinä kummempaa, kuin että häviää tahalteen matseja. Tai aborttaa kun matsi alkaa.
 
Vastaus: Halo 3

Paolo sanoi:
Jotain noissa äänissä on tosiaanki pielessä, nimenomaan aseet ja äänet kuulostaa turhan hiljaisilta.

Külla. Haulikko kuulostaa suurinpiirtein siltä mihin on totuttu mutta esim. Assault Rifle on niin M-U-N-A-T-O-N kuin vaan voi olla. Siinä onkin suurin miinus tässä pelissä. Ja musiikki ym. pauhaa SFX:n päällä kaamean kovalla, eikä sitä voi säätää.
Pohdittiin kaverin kanssa, jospa Microsoft tahallaan hiljentänyt pauketta jotta pelaajat voivat rauhassa keskittyä sosiaalisiin Live-elämyksiinsä headseteillä? :eek:
 
Vastaus: Halo 3

Pibe sanoi:
Ei kai siinä kummempaa, kuin että häviää tahalteen matseja. Tai aborttaa kun matsi alkaa.

No niinhän tässä koko ajan hävitäänkin, kun ei tuo osaa tehdä tasaisia matseja. Kaipa se siitä sitten tippuu.
 
Vastaus: Halo 3

Decap sanoi:
Niin mimmoisia nuo skullit siis on ja onko niitä joka mapissa? Itse nyt hieman pelannut toista mappia. (siellä basessa maan alla) eikä ole moisia tullut vastaan.
Onko ne kenties jossain piiloissa vai miten niitä saa tai on tarkoitus kerätä? :confused:

On yhdeksän kultasta ja neljä hopeista. Kultaisten keräämisestä saa saavutksia ja kaikkien keräämisestä aukeaa peliin erilaisia "jippoja" jotka tekevät pelistä vaikeamman esim. vihollisten health kasvaa 50% jos kallon aktivoi, mutta kalloja keräämällä saa avattua myös uusia haarniskoja.

Tossa vaiheessa missä olet niin on tainnut olla nyt neljä kalloa löydettävissä joista ainakin yhden pystyt melko varmasti saamaan.

1. Ekassa kentässä on yksi kielekkeen reunalla jolle laskeutuu Covenantin tyyppejä. Tämä on hopeinen. (menetät HUDin)
2. Ekan kentän lopussa, vajan luona josta Johnsson pelastetaan on yksi kultainen. (kuollessas aloitat aina kentän alusta)
3. Tokassa kentässä kohdassa jossa mennään putkessa Arbiterin luokse. Lopusa tulee kohta josta pitää tiputtautua alas. Pysähdy reijän reunalla ja etsi alhaalta kolo, täältä löytyy hopeinen kallo. (ammu Grunttia headshotilla jollin sen pää räjähtää ja lapset huutavat ilosta.)
4. Tokassa kentässä on kultainen kallo siellä mistä kenttä alkaa, katossa kulkevien pukien päällä. (suojan loppuessa se täyttyy vain tehdessäsi melee iskun).
 
Vastaus: Halo 3

Nuo skullit on kyllä sellaisia, etten usko kenenkään löytävän kaikkia ilman oppaita pelaamatta kuukautta putkeen. Esim. yksi hankalasti havaittava skulli:
Kentän alussa pomppii ukkeli katolla ja sen kädessä on skulli. Jäbää ei edes huomaa jos pelaa vaan ja se pitää ampua sekunnilleen oikeaan aikaan että se skulli tippuu alueelle minne pääsee menemään.
Toinen:
Pitää mennä aukealla pyöreälle tornille jossain kentässä ja pomppia sen päälle kranuhypyllä tai pinoamalla ajoneuvoja. Samalla aukealla on niitä isoja sinisiä palloja ampuvia tankkeja ja niitä ei saa tuhota tai skulli häviää.

Ja nämä on vielä helppoja ja nopeasti saatavia. En voi käsittää miten noita muka löytäisi ilman oppaita.
 
Vastaus: Halo 3

Sain Overkillin, jeah. King of the Hillissä tuli puolivahingossa. Ihan hyvä kun ovat rajoittaneet free for alliin, en ainakaan itse jaksaisi katsoa jos oma tiimiläinen sekoilisi yrittäen saada mongoose mowdown mitalia.
Triplakilli miekalla on varmaan yhtä vaikea tai vielä vaikeampi kuin tuo Overkill, mutta eiköhän sekin vielä irtoa. Laserilla tuplatappo onnistui kivuitta samassa king of the hillissä kuin tuo overkill.

Vähän liikaa koukuttaa kyllä koko peli.
 
Vastaus: Halo 3

Pibe sanoi:
Nuo skullit on kyllä sellaisia, etten usko kenenkään löytävän kaikkia ilman oppaita pelaamatta kuukautta putkeen. Esim. yksi hankalasti havaittava skulli:
Kentän alussa pomppii ukkeli katolla ja sen kädessä on skulli. Jäbää ei edes huomaa jos pelaa vaan ja se pitää ampua sekunnilleen oikeaan aikaan että se skulli tippuu alueelle minne pääsee menemään.
Toinen:
Pitää mennä aukealla pyöreälle tornille jossain kentässä ja pomppia sen päälle kranuhypyllä tai pinoamalla ajoneuvoja. Samalla aukealla on niitä isoja sinisiä palloja ampuvia tankkeja ja niitä ei saa tuhota tai skulli häviää.

Ja nämä on vielä helppoja ja nopeasti saatavia. En voi käsittää miten noita muka löytäisi ilman oppaita.

Ite tullut kateltua kans noita oppaita, mut ei niitä ainakaan vielä käytetä. Nyt olen noi neljä ite löytänyt joista toi eka ja toka löytyi normaalisti pelaamalla niinkuin tuo kolmaskin, tosin sen missasin aluks, mut latailin pelin...

... koska alas tippuessa näin sen aukon ja halusin käydä tarkistamassa

Neljättä en olis ikinään löytänyt jos en olisi tiennyt, että pelissä on tollasia piilotettuja tavaroita, olis tullu vaan juostua eteepäin ilman mitään paikkojen tutkimista.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
No niinhän tässä koko ajan hävitäänkin, kun ei tuo osaa tehdä tasaisia matseja. Kaipa se siitä sitten tippuu.

No kestää hetken ennnen kuin jengi alkaa olla omalla tasollaan. Joky nyyppä on voinut tuurilla saada levelin 20, vaikka on oikeasti skilleiltään vaan 10.
 
Vastaus: Halo 3

Bob-Ursula sanoi:
Pidät räiskinnöistä ja et ole pelannut Haloa ennen = Tulet pettymään suuresti, kyseessä on kovan luokan hypetuuba tai yksinkertaisesti konsoliräiskinnät on vaan niin hanurista, että sillä vertailupohjalla tämä on hyvä. Eli muutetaan hieman.. olet pelannut pc -räiskintöjä, muttet ennen konsolien vastaavia = tulet pettymään suuresti.

Tää muuten on täyttä bullshittiä. Mä oon PC-fps:n suurkuluttaja ja halo3 näyttäisi viihdearvoltaan peittoavan kaiken paitsi CS:n.

Tuntuu, että mä jopa pärjään siellä. Shotty snipersissa otan turpaan, mutta muuten sujuu yllättävän hyvin. ekana tai tokana mä oon aina omassa tiimissäni. Skill pointit tms. tietty aika alhaalla, mutta eikös ne kaikilla vielä tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Halo 3

AAAAARGH. Betan mahtava ominaisuus on edelleen mukana. Tulee liian nopeaa rankkia. Eilen tuli vastaan ukkoja jolla oli metallia niin paljon kaulassa, että meinasi itkettää jo ennen kun matsi alkoi. Otin 10-3 turpaan K/D ration ollessa jotain -9. Eeeeeh. Perkele ei auta ku treenata hulluna. On kyllä jopa parasta verkkopeliä koskaan. King of the Hill pelimuodosta tykkäsin todella paljon.
 
Vastaus: Halo 3

Huhuh että on hyvä peli, yksinpeli nyt pelattu co-oppina heroicilla läpi ja livessä teamslayer on kyllä se mun pelimuoto.

Sen verran täytyy sanoa että kun gears of warin ja tämän halon nettipelit ovat niin erilaisia niin on turhaa valita parasta. Jonakin päivänä gears uppoaa jonakin päivänä taas halo. Molemmat ovat Aivan huippuja nettiräiskintöjä!
 
Vastaus: Halo 3

Onko muuten kukaan muu koittanut kolmannen(?) tehtävän alussa, kun ensimmäisen kerran pääsee ajoneuvoilla huristeleen,niin hypätä itse kyytiin ja antaa "tiimikaverin" hoitaa ajaminen?
VOI HELVETTI mitä menoa! Mennään pitkin seiniä, auto pyörii katolleen puolen minuutin välein ja vihollisen ympärillä pyöritään ku puolukka siellä ja vauhti on niin hirvee ettei ehdi näkeen kuin taivaan tai maan. Kuolema koittaa joka kerta! :eek:
Ja kyydistä ei pääse vauhdissa hyppään pois tai ainakaan en itse onnistunut?
 
Vastaus: Halo 3

Uudessa 1up:ssa on mielenkiintoisesti pohdiskeltu Halo 3:sta. Varsinkin jakson lopun moninpelianalyysi oli hyvä.
 
Ylös Bottom