Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Kyllä suurin osa vaan no scopettaa maassakin ollessaan sen näkee kun ne tulee vastaan ja ampuu ja sniperillä joka on jossain "lonkan" kohdalla ampumis hetkellä. Tätä no scope juttua esiintyy muissakin peleissä harmittavan paljon kuten Cod 3:ssa. Cod 3:ssa vaan vastustajat tulee juosten sillä pulttilukko kiväärillä ja ampuu sut lonkalta.
 
Vastaus: Halo 3

Voi olla ettei taidot ole vielä kohdillaan tämän pelin osalta, mutta moninpeli on kyllä aika kuraa tosiaan. Varsinkin kun olen yrittänyt saada noita achievementtejä tuolta liven puolelta. Meinaa hermot mennä kun aina on joku selässä kiinni. Täytyy vain treenailla niin jospa ne matsitkin sitten alkaa parantua.

Pientä pettymystä kyllä on pelin osalta. :(
 
Vastaus: Halo 3

Ken Masters sanoi:
Kyllä suurin osa vaan no scopettaa maassakin ollessaan sen näkee kun ne tulee vastaan ja ampuu ja sniperillä joka on jossain "lonkan" kohdalla ampumis hetkellä. Tätä no scope juttua esiintyy muissakin peleissä harmittavan paljon kuten Cod 3:ssa. Cod 3:ssa vaan vastustajat tulee juosten sillä pulttilukko kiväärillä ja ampuu sut lonkalta.

Ase on Halossa aina samalla kohdalla vartaloa, oli scope päällä tai ei. Eli on lähes mahdotonta sanoa, milloin oli noscope, ellei mene katsomaan replayta.

EDIT: No silloin no scope on tietenkin helpompi tunnistaa, jos kyseessä on hyvin läheinen taistelu.
 
Vastaus: Halo 3

ei minusta siinä no scopettamisessa oo mitään ihmeellistä kerta siihenki hommaan annettu tähtäin

Hivenen on kyllä ruvennu toi moninpeli syömään miestä. Lonewolfsi kyllä tuottaa minun kaltaiselle pelaajalle aivan liikaa tuskan huutoja tämän pelin kirpunkakka kentillä, tuntuu aina että saat sen 1 - 2 hengiltä jonka jälkeen yleensä tuppaa suojat olemaan lopussa tai sit loppunutkin siihen vielä lisätään aseen lipaskoot niin tod. näk vielä joutuu lataamaankin ja vielä puskee yksi sankari sieltä ja korjaa helpon tapon vieläpä usein selästä
 
Vastaus: Halo 3

Itseä alkaa pänniä noi spawnit team slayerissa. Ainakin high groundissa vihut spawnaa ihan liian usein suoraan selkään. Narrowssissa kävi myös niin ärsyttävästi. Tapoin vihun alhaalla ja 5 sekunnin (vai mikä se respawn-aika onkaan) päästä alkoi tulla osumaa selkään ehkä 5 metrin metrin päästä. Ja se oli toki se sama, kenet olin juuri tappanut.
 
Vastaus: Halo 3

Empä löytänyt nopealla searchilla, jotta eikö tuota co-op tilan kuvasuhdetta saa mitenkään venytettyä laajakuvaksi? Hieman nakersi pelata kaverin kanssa peli läpi kun molemmissa reunoissa järkyttävän isot mustat palkit, pelitunnelmaa ei sinällään latistanut mutta parantumattomana perfektionistina haluaisin tämänkin toimivan niinkuin haluan.

Edit: jaha, löysinkin tavan millä tuon saa korjattua, koneen asetuksista pitää olla kuvasuhde normaali.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

AeshmA sanoi:
Empä löytänyt nopealla searchilla, jotta eikö tuota co-op tilan kuvasuhdetta saa mitenkään venytettyä laajakuvaksi? Hieman nakersi pelata kaverin kanssa peli läpi kun molemmissa reunoissa järkyttävän isot mustat palkit, pelitunnelmaa ei sinällään latistanut mutta parantumattomana perfektionistina haluaisin tämänkin toimivan niinkuin haluan.

Edit: jaha, löysinkin tavan millä tuon saa korjattua, koneen asetuksista pitää olla kuvasuhde normaali.

öh? eikös se sillon vaan venytä sen laajakuvanäytölle?
 
Vastaus: Halo 3

sinappipipo sanoi:
öh? eikös se sillon vaan venytä sen laajakuvanäytölle?
Aloin kyllä itsekkin funtsimaan, jotta jättääköhän tuo laajakuvadatan piirtämättä, nopeasti vain testasin jotta kuva on todella koko ruudun kokoinen. Pitänee varmaan siis odotella josko tuohon joskus joku päivitys tulisi.
 
Vastaus: Halo 3

AeshmA sanoi:
Aloin kyllä itsekkin funtsimaan, jotta jättääköhän tuo laajakuvadatan piirtämättä, nopeasti vain testasin jotta kuva on todella koko ruudun kokoinen. Pitänee varmaan siis odotella josko tuohon joskus joku päivitys tulisi.

Ei siihen ole tulossa päivitystä, kun bungie teki sen tolleen. Halusivat, että split-screenissäkin molemmilla pelaajilla on 16:9. Jos se olisi koko ruutu, niin molemmilla olisi vain 16:4,5. Paras ratkaisu sururaitojen poistamiseen on ostaa 4:3 näyttö tai telkkari. Ikävä homma, mutta näin se vain on.
 
Vastaus: Halo 3

Koko päivän leikkinyt Halo 3:n filmikameralla, itse lootan ollessa kytkettynä tietokoneeseen näytönohjaimen s-video ja äänien line in -liittimien kautta. Tarkoitus olisi kapturoida kaikkea kivaa menneiltä viikoilta. Editointiohjelmana Windows Movie Maker.

Menee kyllä aika vaikeaksi. Ei muuten, mutta kuvanlaatu on jotain säälittävän ja vielä säälittävämmän väliltä.. Pitänee vissiin kokeilla mitä VGA-kaapelilla saisi aikaiseksi. Vahinko kun on 60 Hz, ei onnistu pelatessa suora taltiointi polttavalle DVD:lle.

Vinkkejä?
 
Vastaus: Halo 3

Hmm, miten muuten tuolla theater-modessa saa tallennettua videopätkän vaikka hidastettuna? Vaikka kuinka yritin, niin se tallentaa sen vaan normaalinopeudella ja välillä ei näytä jostain syystä esim. snipun zoomia ollenkaan. Kaikki hudit on kuitenkin paikallaan ja nauhoittaessakin se zoomi näkyy.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
välillä ei näytä jostain syystä esim. snipun zoomia ollenkaan. Kaikki hudit on kuitenkin paikallaan ja nauhoittaessakin se zoomi näkyy.
Käsittääkseni jos tallennat esim. 2 tappoa koko mapista muille ladattaviksi, niissä ei näy tähtäintä kellään muulla kuin itsellään. Pitää laittaa koko mappi jos haluaa että tähtäin näkyy. En ole aivan 100-varma, mutta luulen näin.
 
Vastaus: Halo 3

Pibe sanoi:
Käsittääkseni jos tallennat esim. 2 tappoa koko mapista muille ladattaviksi, niissä ei näy tähtäintä kellään muulla kuin itsellään. Pitää laittaa koko mappi jos haluaa että tähtäin näkyy. En ole aivan 100-varma, mutta luulen näin.

Ei se noin onneksi ole. Parissa pätkässä mulla näkyy tähtäin, osassa taas ei. Mutta tärkeempi ois saada vastaus tohon hidastushommaan, että miten hidastuksen saa nauhoitettua.

Edit: Vai tarkoititko, että ne, jotka sitä katsovat, eivät nää tähtäintä?
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Mutta tärkeempi ois saada vastaus tohon hidastushommaan, että miten hidastuksen saa nauhoitettua.

Hidastukset eivät ole onnanneet siellä Liven puolella, voihan katsoja jokatapauksessa siirtää kuvan mihin tahansa videon aikana kentällä hilluneeseen heeboon ja tällöin viimeistään jää hidastukset huomioimatta. Kapturoidessa PC:lle siitä taas on ihan aitoa iloa.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Edit: Vai tarkoititko, että ne, jotka sitä katsovat, eivät nää tähtäintä?
Juu. Eli itse näkee, mutta kun toiset lataa pätkän ne ei näe. Ainakin esim. Kabanossilla oli pätkä missä se näki oman tähtäimensä ja kun minä latasin, siinä ei näkynyt mitään. Samoin kävi Jipulin kanssa. Pätkä näkyy ihan normaalisti mutta ilman tähtäintä.
 
Vastaus: Halo 3

Tyhmä peli, ei voi edes pelata kännissä! :rolleyes:
Join muutaman kaljan ja nyt en osu enää kehenkään moninpelissä, kun eilen vielä onnistuin jopa voittamaan pari matsia.

Levelit tulevat tosiaan liian helposti, muuten en oikeasti löydä pahaa sanottavaa koko pelistä. Täytyy näköjään tulevaisuudessa muistaa, ettei tätä kannata kaljapäissään mennä ainakaan ranked matseihin pelaamaan. ;)
 
Vastaus: Halo 3

Pari kysymystä nettipelistä. Miten tarkasti ottaen määräytyy kerätty exp ja skillitaso?

Ja miten helvetissä meikäläinen teilataan meleellä aina yhdestä, kun itse tarvii pienen sarjan ja meleen tai 2 meleetä että henki lähtee. Salamurha tietysti erikseen.
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Ja miten helvetissä meikäläinen teilataan meleellä aina yhdestä, kun itse tarvii pienen sarjan ja meleen tai 2 meleetä että henki lähtee. Salamurha tietysti erikseen.

Olisko se, että liikkeestä tehty melee tekee enemmän vahinkoa?
 
Ylös Bottom