Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Hex sanoi:
Olisko se, että liikkeestä tehty melee tekee enemmän vahinkoa?

Näin juuri se toimii. Muistaakseni Halo2:ssa oli alunperin heikompi melee, mutta yleisön pyynnöstä tehoa nostettiin 1:n tasolle ja sama jatkuu 3:ssa. Oikea ratkaisu IMO.
Eli ei muuta kuin apinanraivolla toista kohti, niin johan lähtee henki!
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Ei siihen ole tulossa päivitystä, kun bungie teki sen tolleen. Halusivat, että split-screenissäkin molemmilla pelaajilla on 16:9. Jos se olisi koko ruutu, niin molemmilla olisi vain 16:4,5. Paras ratkaisu sururaitojen poistamiseen on ostaa 4:3 näyttö tai telkkari. Ikävä homma, mutta näin se vain on.
No voehan ny :( Ei viitsisi kyllä ihan tuota kuvakalustoa alkaa uusimaan, koska käytössä on 42" TV ja 22" näyttö, joten laajakuvaa kaikkialla. Pitänee siis tyytyä joko surureunoihin tai sitten tuohon että laittaa laitteen asetuksista 4:3 kuvasuhteen, niin töllö sitten osaa venyttää tuon, käyttöliittymä tosin menee hieman vinkuralle, sillä kun painaa (x) -pallonäppäintä ohjaimesta, niin esiin tuleva ruutu venyy melkein oikeaan laitaan asti toisin kuin 16:9 modella.
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Pari kysymystä nettipelistä. Miten tarkasti ottaen määräytyy kerätty exp ja skillitaso?

Ja miten helvetissä meikäläinen teilataan meleellä aina yhdestä, kun itse tarvii pienen sarjan ja meleen tai 2 meleetä että henki lähtee. Salamurha tietysti erikseen.


Exp määräytyy voittamisesta. Tiimipeleissä oman tiimin pitää voittaa, että saa exp:ta ja lone wolffissa pitää sijoittua kolmen parhaan joukkoon. Häviämisestä ei menetä eikä saa yhtään exp:ta lisää. Quittaamisesta menettää yhden exp-pisteen (vai olikohan jopa kaksi). Skillitasosta ei ole varmaan kenelläkään muulla kuin bungiella tietoa. Se nousee aika yllättävän nopeasti jopa surkealla pelaajalla.

Meleellä ei vaan teilata yhdellä osumalla, ellei saa sitä assassinationia. Varmasti joku on ampunut suhun ne muutamat tarvittavat kudit assault riflestä ja sitten tullut lyömään.
 
Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Meleellä ei vaan teilata yhdellä osumalla, ellei saa sitä assassinationia. Varmasti joku on ampunut suhun ne muutamat tarvittavat kudit assault riflestä ja sitten tullut lyömään.

Tässä kyllä olen eri mieltä. Voisin melkein 100-varmasti sanoa, että kerrasta on lähtenyt henki ja useasti.
 
Vastaus: Halo 3

Aina ensin aseella/kranaatilla tai sillä suojaa syövällä sinisellä pallolla pehmitys ja sitten vasta lyömään.
 
Vastaus: Halo 3

Nisupulla sanoi:
Aina ensin aseella/kranaatilla tai sillä suojaa syövällä sinisellä pallolla pehmitys ja sitten vasta lyömään.

Juurikin näin. Pelkästään yksi meleelyönit ei tapa KOSKAAN, ellei kyseessä ole selkäänlyönti.
 
Vastaus: Halo 3

Pelin lyhyys pääsi hieman yllättämään, kun en arvosteluja lukenut ennakkoon. Pari päivää heroicilla ja läpi meni. Positiivisena puolena voi mainita, ettei päässyt tylsistyttämään missään vaiheessa. Onneksi mitään Library 2:sta ei tullut vastaan, mikä on varmasti tylsin kenttä mitä ikinä pelattu. Lentämistä olisi kaivanut enemmän yksinpeliin, aika vähiin jäi. Ja joitain aseita ei tullut jurikaan käytettyä. Tuli vähän semmonen fiilis, että esitellään mitä moninpelissä on sitten tarjolla.
Skulleja en löytäntyt ensimmäistäkään:o en tosin tajunnut etsiäkkään. Oliko nuo pahasti piilossa?

Moninpeliä pelaisi mielellään, mutta kun joka toinen kenttä on shitty sniper tai team rocket, niin pelihalut kaikkoaa aika äkkiä. Noita ei vaan yksinkertaisesti jaksa, aivan vammasia pelimuotoja.
Suomalaisia en vielä tavannut kertaakaan. Mut voipi lisätä listoille, jos satunnaisen rookien seura kelpaa. GT näkyy siinä vieressä.


Mitenkäs usein Bungien sivuilla nuo service recordit päivittyvät, ei ainakaan itsellä ajantasalla?
 
Vastaus: Halo 3

Digger sanoi:
Mitenkäs usein Bungien sivuilla nuo service recordit päivittyvät, ei ainakaan itsellä ajantasalla?

Kyllähän ne yleensä päivittyy 24h sisällä, mutta niillä on/oli jotain ongelmia. Itsellä ainakin on tullut jo ainakin osa noista viikonlopun statseista, mutta en ole vielä varma siitä, että onko kaikki tulleet. Kaipa ne siitä sitten, kun osaavat varautua siihen, että viikonloppuna on normaalisti enemmän pelaajia kuin arkisin.
 
Vastaus: Halo 3

Tällä hetkellä Bungien statsipäivitys on jäissä, eli suurimman osan pelaajien statsit eivät päivity nettiin ollenkaan. Mitään virallista ei ole kuulunut, mutta tämä nyt näin perstuntumalta foorumikirjoitusten mukaan.

Omat statsit eivät ole päivittyneet päiväkausiin.

EDIT.
Virallinen kanta on tämä:
"The stats processing is VERY slow right now, we're working on it. However, the system is designed to store the games until they can be processed. So, your data isn't being lost. You'll have to be patient, the current load is vastly more than even our most optimistic estimates, especially on weekends.

But we are working on it. "

Otettu Bungie.netin foorumilta.
 
Vastaus: Halo 3

On nyt tullut tämän päivän ja toissapäivän statsit, mutta eilispäivä ei näy siellä. Lienevätkö kadonneet lopullisesti...
 
Vastaus: Halo 3

Puuh, juuri, kun alkaa tykkäämään enemmän shotty sniperistä, niin bungie päivittää sen niin, ettei sitä tule kovinkaan usein. Edelleen olisi kyllä paras, jos se olisi ihan omana pelimuotonaan, niin sitä voisi pelata aina, kun huvittaa. Siinäkin tosin olisi huonot puolet, kun siellä tuskin olisi sitten huonompia pelaajia.
 
Vastaus: Halo 3

Pitää avautua muutamasta asiasta.

Miksi ihmeessä kaikki tuntuvat vetoavan perus-slayerit Lone Wolfissa? Kaikkialta aina kuulee pientä ininää Oddballia ja Crazy Kingiä vastaan, mutta on se kumma kun Slayer ei kelpaa. Ovathan Oddball ja Crazy King ihan hubaa silloin tällöin, mutta ei sitä kovin montaa rundia putkeen jaksa.

Aivan käsittämätöntä, että Oddballia tulee Epitaphissa ja Snowboundissa. Peli on pisimillään ohi n. kolmessa minuutissa niiden suojaavien suuaukkojen takia. Mutta eipä mulla muuta. Huomasin juuri, että en ole mitään muita pelejä pelannut ilmestymisestä saakka :p

Edit:
In Lone Wolves, Slayer gametypes will appear more frequently.

Matchmaking updatesta :)
 
Vastaus: Halo 3

Sanotaanko nain, etta rankattu team slayer sai aivan uuden ulottuvuuden kun joutui yksin taistelemaan neljaa vastaan. Jannut jo varmaan hihku onnesta, kun nakivat alun karun tilaneen. Kuinkas kavikaan? Etsivat ja etsivat ja kun sattuivat kohdalle, kohtasivat noutajansa ja taas oli vuoro spawnata :D

Loistava ominaisuus toi, ettei nay tutkassa kun on paikallaan. Lopussa kiitos seisoi ja allekirjoitanut kuittasi paitsi lahes 10 minuuttisen matsin voiton, myos MVP:n ja helkutin makoisat naurut paalle :) Jannitys varsinkin viimeisilla minuutella oli sita luokkaa, ettei siihen pysty ainutkaan elokuva tai kirja.

Jos jotain kiinnostaa kayda tarkistamassa miten newbie pownaa, loytyy tama kokonainen Team Slayer -matsivideo gamertagin kautta file sharesta.
 
Vastaus: Halo 3

nothing sanoi:
Mikäs tämä paljon puhuttu MVP on?

Pelin arvokkain pelaaja eli eniten pisteita napsinut veijari. Ensimmaisella kerralla siita saa avattua myos saavutuspisteen, mutta taman jalkeen nama kai ropisee sinne samaan vanhaan pistekoriin ilman sen kummempia palkintoja. Yleinen termi verkkopeleissa, Most Valuable Player.
 
Vastaus: Halo 3

Nisupulla sanoi:
Pelin arvokkain pelaaja eli eniten pisteita napsinut veijari. Ensimmaisella kerralla siita saa avattua myos saavutuspisteen, mutta taman jalkeen nama kai ropisee sinne samaan vanhaan pistekoriin ilman sen kummempia palkintoja. Yleinen termi verkkopeleissa, Most Valuable Player.

Tunnetaan myös ihan oikeassa elämässä. Esim. NHL:ssä palkitaan kauden jälkeen sarjan ja playoffien MVP, eli se arvokkain pelaaja (ei sillä Nisu ettet olisi tätä tiennyt).
 
Vastaus: Halo 3

Nonnih. Tänään väännettiin tiiviillä kaveri-porukalla Ranked Team Slayeriä noin 6 tuntia putkeen, ja täytynee näiden viime päivien perusteella sanoa, että Halo 3 on kuin huumetta. Mitä paremmaksi pelissä kehittyy, ja mitä tarkemmin oppii tuntemaan kartat, sitä addiktiivisemmaksi koko kokemus kasvaa. En malta odottaa huomista iltaa, jolloin Live:n valloitus jatkuu - pärjäsimme nimittäin yllättävän hyvin. Taisimme kuuden tunnin aikana hävitä yhteensä vain 4 tai 5 matsia. :)
 
Vastaus: Halo 3

Nisupulla sanoi:
Pelin arvokkain pelaaja eli eniten pisteita napsinut veijari. Ensimmaisella kerralla siita saa avattua myos saavutuspisteen, mutta taman jalkeen nama kai ropisee sinne samaan vanhaan pistekoriin ilman sen kummempia palkintoja. Yleinen termi verkkopeleissa, Most Valuable Player.

Mielestäni se on kyllä niin että MVP on se kenellä on paras kill/death ratio......
itse sain MVP:n vaikka en pelin paras pistemies ollutkaan mutta minulla taisi olla siinä matsissa vain kaksi kuolemaa ja tappoja päälle kymmenen. kun parhaalla pistemiehellä oli yli kaksikymmentä tappoa........

Niin ja MVP achievementin voi saada vaan Team pelimuodoissa
 
Vastaus: Halo 3

Hmm, onkos kenelläkään hävinnyt ainakin bungie.netin statseista expaa? Itellä oli parhaimmillaan about 135, mutta nyt se on pudonnut jostain syystä 110:een. Eihän sillä toki mitään välilä ole, mutta ihmetyttää hitusen. Näköjään mun quittauksetkin siellä on vähentynyt parilla. Kuitenkin statsit ovat muuten suunnilleen ajantasalla, joten kummastuttaa tommoinen.

Edit: nyt se on taas palautunut normaaliksi. Outo juttu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom