Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Snydenthur sanoi:
Edit: Onkos muuten kukaan muu huomannut, että bungie on napannut radar jammerit pois? Hyvästi equipment-hyppely ilman suojien menetystä / sokeutumista. :(

En ole aivan täysin varma, mutta eikös tälläisiä muutkosia tehdä juuri palautteen takia?
 
Vastaus: Halo 3

Vehu sanoi:
Tuonhan pääsee normilla jo melkeinpä pelkästään läpijuoksulla.
Ei niitä kaikkia kannata jäädä tappamaan.

Ite ainakin jäin tappamaan, pääsee turvallisemmin. Heroicilläkin tapoin kaikki. Itseasiassa toi kenttä oli yksi helpoimista heroic vaikeudella. Kaikki kentät jossa piti ajaa (jollain muulla kuin tankilla) olivat tuskallisen vaikeita.
 
Vastaus: Halo 3

Viimeyönä hain suurimman osan kalloista ja luin kaikki terminaalit yhtä lukuunottamatta. Tänään olisi tarkoitus käydä hakemassa epähuomiossa hakematta jääneet IWHBYD-kallo ja Cortana-terminaali.

Kertokaapa miten nuo kallot alunperin löydetään? Vaikea uskoa että jollain olisi niin paljon aikaa, että jaksaisi koluta koko pelin viimeistä milliä myöten. Noihinhan on käytännössä mahdotonta törmätä vahingossa.

Yllättävän hauskaa puuhaa tuo kallojenkin metsästys oli. Kannattaa käydä hakemassa. Esim. Halo3planet.com kertoo sijainnit suhteellisen helppotajuisesti.
 
Vastaus: Halo 3

Vigor Mortis sanoi:
Kertokaapa miten nuo kallot alunperin löydetään? Vaikea uskoa että jollain olisi niin paljon aikaa, että jaksaisi koluta koko pelin viimeistä milliä myöten. Noihinhan on käytännössä mahdotonta törmätä vahingossa.

No juuri noin ne löydetään. Ei siihen muuta mahdollisuutta ole. IWHBYD -kallon kanssa oli ongelmia, mutta joku sattui kuulemaan, että ne renkaat pitää pientä ääntä ja muutama musiikista tietävä alkoi sitten soittamaan niiden avulla tiettyjä haloteemoja yms. Bungie toki väittää, että se löydettiin hexin avulla, mutta se ei ole totta. Ite tuli silloin seurattua tarkasti halo3planetin keskustelua tuosta etsinnästä.
 
Vastaus: Halo 3

Tämmönen ihan noobikysymys tähän väliin, että mistä oman pelimuodon pystyy tekemään? Olen joko sokea tai täysin osaamaton, mutta en löydä sitä mistään. Tarkoitan siis että sais säädellä näitä että montako tappoa tarvitaan voittoon, tutkan pois yms ja tallennettua sen tuonne mihin esim tuo livestä ladattu rocket race-pelimuoto meni. Toivottavasti joku ymmärsi, kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Halo 3

Kertokaapa truu halonoobille, et mitä noi kallot on? Vastaaks ne vaa noita esim GoWissa olleita Dog Tageja, vai onks niistä hyöytyäki? Entäs mitä kaikkia eri pelimuotoja tos nettipelis oikein on? Jotai muutaki ku ammuskelua siis?
 
Vastaus: Halo 3

olli.aalto sanoi:
Tämmönen ihan noobikysymys tähän väliin, että mistä oman pelimuodon pystyy tekemään? Olen joko sokea tai täysin osaamaton, mutta en löydä sitä mistään. Tarkoitan siis että sais säädellä näitä että montako tappoa tarvitaan voittoon, tutkan pois yms ja tallennettua sen tuonne mihin esim tuo livestä ladattu rocket race-pelimuoto meni. Toivottavasti joku ymmärsi, kiitos jo etukäteen.

Eli menet sinne Custom Games valikkoon ja valitset vaikka Slayerin pelimuodoksi. Sitten painat X nappia, josta pääsee muokkaamaan juuri noita mainitsemiasi juttuja. Sitten voit tallentaa tekemäsi pelimuodon ja se löytyy sitten sieltä "pelimuotovalikosta".
 
Vastaus: Halo 3

Voi jumaliste että meinasi tänään mennä hermot tämän pelin kanssa.. Tai no eihän vika varsinaisesti ollut itse pelissä vaan konsolissa.

Pelailin sitä pirun mahalaukku kenttää missä metsästetään Cortanaa. Jankkasin muutomaa kohtaa varmaan 20 kertaa putkeen (yhteensä about tunnin). No lopulta pääsin kun pääsinkin sen läpi ja välianimaation jälkeen ruutuun tärähti: Disc is unreadable jne.. plaah. Kyllä nimittäin söi miestä, suusta pääsi pari suhteellisen voimakasta ilmausta. Tuon kaatumisen jälkeenhän peli heitti minut tietenkin taas sinne mistä urakkani aloitinkin, idioottimaista että pelissä ei ole ns. auto savea.
 
Vastaus: Halo 3

venalaine sanoi:
Voi jumaliste että meinasi tänään mennä hermot tämän pelin kanssa.. Tai no eihän vika varsinaisesti ollut itse pelissä vaan konsolissa.

Pelailin sitä pirun mahalaukku kenttää missä metsästetään Cortanaa. Jankkasin muutomaa kohtaa varmaan 20 kertaa putkeen (yhteensä about tunnin). No lopulta pääsin kun pääsinkin sen läpi ja välianimaation jälkeen ruutuun tärähti: Disc is unreadable jne.. plaah. Kyllä nimittäin söi miestä, suusta pääsi pari suhteellisen voimakasta ilmausta. Tuon kaatumisen jälkeenhän peli heitti minut tietenkin taas sinne mistä urakkani aloitinkin, idioottimaista että pelissä ei ole ns. auto savea.

minä ainakin olen luullut että se tallentaa checkpointeissa aina.
onneksi minulla ei ole kaatunut kun olen aina pelannut kerralla koko pelin alusta loppuun.
tai ei se varmaan olisi silloinkaan heittänyt kuin kentän alkuun mutta sekin olisi jo liikaa.
 
Vastaus: Halo 3

Tiedä sitten olenko pelannut Haloja vaan niin perkuleesti, mutta ei tuo mahalaukku/peräsuoli niin vaikea ollut Heroicilla. Tylsä ja huono, mutta ei se niin kovin vaikea ollut. Miekalla vaan juoksi suojasta suojaan. Legendary Co-Opilla oli sitten tosin vaikeampi, ja kesti paljon kauemmin.
 
Vastaus: Halo 3

Mulla se jäi sitten tämä peli pelaamatta läpi.. Kyllä ketuttaa.
Pelailin tuon edellämainitsemani mahalaukun uudestaan läpi ja taas: disc is unreadable. Kokeilinpa vielä kolmannenkin kerran ja sama juttu. Tällä kolmannella kerralla kuitenkin tärähti gamepointsit, mutta jumahti silti. Kolmannen kerran jälkeen pelin campain valikkoon oli myös ilmestynyt tuo Halo-mission, jota ei kuitenkaan sieltä kautta pysty lataamaan.. Palkkii jää aina 20% kohtaan ja hyppää sitten taas alkuun. Muut missionit lataa ongelmitta.

Tietääkö kukaan mahdollisesti missä vika? Levyssä ei ole naarmun naarmua, eikä laite valita muilla levyillä tuosta lukuongelmasta, eikä itseasiassa tälläkään levyllä tätä ennen.

EDIT: Googlettelin vähän ja ulkomaisilta sivuilta selvisi että tätä ongelmaa on esiintynyt erittäin paljon. (yhdelläkin jampalla kolmas Halo3-levy menossa ja vika sen kun pysyy) Syy on kuulemma kiintolevyssä, bungie ja MS ovat olevinaan tietoisia asiasta ja tähän on muka tulossa joku päivitys joka korjaisi tuon vian. En sitten tiedä mistä nämä tiedot tästä päivityksestä on repäisty.. Muistaako joku lukeneensa jostakin vastaavaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Eilen meni Halo 3 läpi, mutta nyt ihmetyttää, että miten pelin voi aloittaa uudellen alusta??? Valikossa näkyy vain vaihtoehto resume game ja se jatkaa siitä mihin jäin vikassa tallennuksessa...

Tuntuu vähän hölmöltä kysymykseltä, mutta minkäs teet... Mistä siis saa uuden pelikierroksen käyntiin?
 
Vastaus: Halo 3

Prisoner sanoi:
Eilen meni Halo 3 läpi, mutta nyt ihmetyttää, että miten pelin voi aloittaa uudellen alusta??? Valikossa näkyy vain vaihtoehto resume game ja se jatkaa siitä mihin jäin vikassa tallennuksessa...

Tuntuu vähän hölmöltä kysymykseltä, mutta minkäs teet... Mistä siis saa uuden pelikierroksen käyntiin?
Otat alkumenusta esille Campaign-valikon ja sieltä valitset ensimmäisen tehtävän. Näin homma lähtee uudestaan käyntiin.
 
Vastaus: Halo 3

Legendarylla olen tuon läpi vetänyt, ilman kalloja. Neljä ensimmäistä kenttää tosin vain co-opilla, ne pitäisi hoidella alta vielä yksinpelillä.

Yllättävän helppo tuo sinänsä oli. Kyllähän sitä jokaisessa kentässä kuolin joku 20-30 kertaa, mutta silti tuntui esimerkiksi Halo 2:sta helpommalta, se taas oli ehkä pelisarjan vaikein (ja samalla tylsin) yksinpeli.

Itseäni jäi tossa yksinpelissä harmittamaan hirveästi se, että Spartan Laseria sai käyttää niin älyttömän vähän...
 
Vastaus: Halo 3

Ääh, achievementeistä puuttuu enää spartan laser double kill. On kyllä niin ärsyttävä ja vaikee ku pitää vetää viel lone wolwessa.
 
Vastaus: Halo 3

Mites, kun olen saanut nyt ainakin kolme kertaa killing frenzyn team slayerissa, mutta achievementtia ei tipu. Pitääkö tuo hoitaa lone wolvesissa vai kuinka?
 
Vastaus: Halo 3

Kysyn näin alustavasti, että kiinnostaisiko kolme muuta lähteä joskus jonkin sortin taktiikalle määrätietoisesti joukkueena pelaten vaikka Team Slayeriin Livessä?
 
Vastaus: Halo 3

FelisLeo sanoi:
Kysyn näin alustavasti, että kiinnostaisiko kolme muuta lähteä joskus jonkin sortin taktiikalle määrätietoisesti joukkueena pelaten vaikka Team Slayeriin Livessä?

Olisihan se ihan siistiä. Aika satunnaisesti kyllä tulee tuota pelattua, miten nyt töiltä aina ehtii..

Missä pelimuodossa on muuten pelattavana sandtrap-kenttä? Oon tulittanut livessä about 400 matsia eikä kertaakaan ole vastaan tullut.. Tosin enimmäkseen olen pelannut ranked puolella team slayeriä.
 
Ylös Bottom