Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

venalaine sanoi:
Olisihan se ihan siistiä. Aika satunnaisesti kyllä tulee tuota pelattua, miten nyt töiltä aina ehtii..

Missä pelimuodossa on muuten pelattavana sandtrap-kenttä? Oon tulittanut livessä about 400 matsia eikä kertaakaan ole vastaan tullut.. Tosin enimmäkseen olen pelannut ranked puolella team slayeriä.

big team battle sosiaalihuollon puolella

Laitoin pari kuukautta sitten MS:lle naarmuuntuneen Limited editionin bonuslevyn vaihdettavaksi, ja nyt sieltä viimeinkin tuli postia, joka sisälsi Legendaryn molemmat bonuslevyt omassa kotelossaan. Mikäs siinä.

Ei kyllä ole yhtään ehtinyt pelata itse H3:sta, sen paremmin kuin mitään muutakaan lähiaikoina :(

HImottais päästä pelaamaan haloa varkossa, mutta ei oo live aikaa :mad: eikä rahaa ostaa lisää. Ja sitten oon hävittäny sen 48h lapun joka tuli halon mukana, nyt kyllä syö miestä:(
Jos joku haluu vaikka antaa sen koodin jolla saa 48h live aikaa, niin otan mielellään vastaan :) yv:tä voi laittaa :D:D

Kaveri keksi, että vaihdetaan haarniskan värit sinivalkoisiksi itsenäisyyspäivän verkkopelien kunniaksi.

Pakko kysyä näin typerä kysymys, eli kun välillä saan "nimimerkki wants to play with you"...mistä tuon voi tehdä itse?

tt76575 sanoi:
Pakko kysyä näin typerä kysymys, eli kun välillä saan "nimimerkki wants to play with you"...mistä tuon voi tehdä itse?

Ainakin onnistuu sitten, että valitset henkilön kaverilistalta tai viimeisempien kanssapelaajien listalta, ja valitset send game invite tjsp.

Suomalaista peliseuraa olisin vailla, gamertagina on siis Malefieus, että lisäilkää pois vain. Boxin sain vasta tässä kuussa joten mikään hirveän hyvä en sitten pelissä välttämättä ole, kunhan rentoa peliseuraa vain löytäisi :)

Halo 3:n live peli on kaikenpuolin loistava, mutta esim. ranked matseissa on tuo sotilaanarvon nostaminen tehty liian "pakkopullaksi" eli suurinpiirtein pakko voittaa.. Itse ainakin huomaan, että hermostun nopeasti kyseiseen peliin, koska pelaaminen ei ole enää ajanvietettä vaan on pelattava "pakko voittaa" tyyliin.. Esimekkinä voisin ottaa cod4, jossa ei tarvitse voittaa jotta sotilasarvo nousee ja kehitys näkyy.. tulipahan heittettyä tälläinen kommentti tähän väliin :)

jabu fin sanoi:
Halo 3:n live peli on kaikenpuolin loistava, mutta esim. ranked matseissa on tuo sotilaanarvon nostaminen tehty liian "pakkopullaksi" eli suurinpiirtein pakko voittaa.. Itse ainakin huomaan, että hermostun nopeasti kyseiseen peliin, koska pelaaminen ei ole enää ajanvietettä vaan on pelattava "pakko voittaa" tyyliin.. Esimekkinä voisin ottaa cod4, jossa ei tarvitse voittaa jotta sotilasarvo nousee ja kehitys näkyy.. tulipahan heittettyä tälläinen kommentti tähän väliin :)

Itse ainakin pelaan ihan vain sen takia, että se on hauskaa enkä sen, että olisi pakko voittaa tai saada rankkia ylöspäin. No, jokainen tavallaan, hauskaa tuo silti on :)

Valtsu117 sanoi:
Mites porukka on noita kalloja kerännyt? Onko kaikki jo löytyny? Entäpä Terminaalit? :rolleyes:

Kallot löydetty ja terminaalit tiedän, mutten ole kerennyt kaikkia käydä läpi. Kallojen etsiminen ja niitten luokse pääsy on ollut mukavaa.

Etittekö skullit ihan ite vai katotteko netistä? Onko ne kuinka vaikea löytää ilmaan mitään vinkkejä? Kuulin, että jotkut on melkein mahdottomia löytää, ellei ole lukenut jostain aikaisemmin. Mutta älkää spoilatko. Haluan etsiä ne itse. :)

No esim tuo IWHBYD skulli on niiiiiin vaikea löytää että huh huh. Vielläkin ihmetyttää miten nää jenkit sen löysi :rolleyes: Jotkut skullit tuli itse löydettyä, osan katsoin netistä. Mutta jos itse löydät KAIKKI saat multa respectit ;)

T4iZuuni sanoi:
No esim tuo IWHBYD skulli on niiiiiin vaikea löytää että huh huh. Vielläkin ihmetyttää miten nää jenkit sen löysi :rolleyes: Jotkut skullit tuli itse löydettyä, osan katsoin netistä. Mutta jos itse löydät KAIKKI saat multa respectit ;)

Voisin kyllä sanoa suoraan, että en olisi koskaan löytänyt IWHBYD skullia, vaikka olisin kaikki vuoden tunnit sen etsimiseen käyttänyt. On meinaan aika ovelasti piilotettu.

Pelin saavutuksista puuttuu enää kaksi: Stepping razors ja Two for one eli miekalla ansaittu triple kill ja tuplamonni yhdellä Spartan laserin laukauksella.

T4iZuuni sanoi:
Löydettyäni 12 kalloa (kaikki muut kallot paitsi IWHBYD)sorruin kiusaukseen ja katsoin netistä tämän kallon sijainnin. Heh.. Hyvä että katsoin, koska siinä olisi mennyt muuten paljon turhaa aikaa hukkaan,because tiedän etten olisi ikinä löytänyt sitä.

Legend of IWHBYD
joku jenkeistä hyppäsi erään renkaan läpi "Hei tästähän kuulu ääni", joka johti siihen että hän yritti soittaa Halo-Teeman näiden renkaiden avulla, hän onnistuikin sillä seuraamuksella, että löysi mitä luultavimmin täysin vahingossa IWBHYD skullin.

Malefieus sanoi:
Suomalaista peliseuraa olisin vailla, gamertagina on siis Malefieus, että lisäilkää pois vain. Boxin sain vasta tässä kuussa joten mikään hirveän hyvä en sitten pelissä välttämättä ole, kunhan rentoa peliseuraa vain löytäisi :)

Oot muuten meikän friends listas ;)
Tuli tos vähän aikaa sit lisäiltyä kun hait suomalaist peliseuraa jossain threadissa mm. Halo 3:seen..
Pelaillaa tos joku päivä 8)

Tulipa hommattua tässä kaikki nuo kultaiset kallot ja sitten hakattua peli legendary-tasolla läpi, mukavaa ajanvietettä co-oppina! Muakin saa ihan vapaasti lisäillä kaverilistoilleen jos tilaa on. :)

E: Gamertag on henris kuten profiilista saattaa huomata

Ylös Bottom