Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3 [HYPE]

henkari sanoi:
Itsellä nuo Halo 1 ja 2 on mennyt aivan ohi, koska tutustuin mikkisoftan ja xboxin ihmeelliseen maailmaan vasta tänä kesänä Xbox360 myötä. Ja ennen en ole hirveästi noista surrealistista "avaruusräiskinnöistä" (ei tarvitse vetää kasveja nenään jos kategoriointini ei osunut oikeaan) ole ennen kovasti välittänyt, mutta mitä nyt olen seurannut Halo 3 hypetystä, niin täytyy sanoa että on oikeasti saanut kiinnostukseni heräämään. Taitaa joutua vaikka ihan kokeilun vuoksi hankkimaan pelin sitten hamassa tulevaisuudessa kun kauppoihin ilmestyy.
Etenkin tuo mainos/traileri näytti siistiltä ja jäi semmonen "mitä täällä tapahtuu?" -fiilis käteen. Mutta itse jään todellakin odottamaan kyseistä peliä suurella mielenkiinnolla.

Osta ny hyvä mies Halo 2 edes, maksaa se 10-15 enään. :)
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Mulla oli jotain ongelmia noitten halo2 tallennusten kanssa, olisin peliä halunnut pelata koska itelläkin on mennyt ihan ohi nuo aikaisemmat halot. Muttei vaan skulaa kunnolla, moninpeli toimi ihan jees.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Esittelin tänään kaverille tota uusinta teaseri pätkää, ja nyt vasta hoksasin sen suojakenttä systeemin. :D MC tosiaan heittää maahan jonkin laitteen, joka sitten luo suojakentän. Hetken päästä suojakenttään törmää sellainen sininen plasma-ammus.

Pahoittelen jos oli itsestäänselvyys. :p
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

ATomiH sanoi:
Esittelin tänään kaverille tota uusinta teaseri pätkää, ja nyt vasta hoksasin sen suojakenttä systeemin. :D MC tosiaan heittää maahan jonkin laitteen, joka sitten luo suojakentän. Hetken päästä suojakenttään törmää sellainen sininen plasma-ammus.

Pahoittelen jos oli itsestäänselvyys. :p

Tästä asiasta onkin ollut paljon spekulaatiota, sillä monet uskovat tuon olevan juuri se X-napin salainen tarkoitus. On myös mietitty, tulisiko suojakenttä itse "kranaatista" vai olisiko se jonkin sortin sytytin tai vastaavaa. Master Chiefhän heittää sen suoraan eteensä maahan kiinni, mutta minkä takia? Pitääkö tuo esine nimenomaan heittää jalkoihin, jotta suojakenttä peittää jannun, vai syttyykö suojakenttä pelkästään aktivoimalla tuon esineen? Ja totta kai kyseessä voi olla vain Bungien jokin ovela juoni.

Toinen selitys X-napille on ollut juoksu/spurtti/sprintti. Bungie kuitenkin totesi jo 1up.comille, ettei se ole mitään sellaista. X-napin uuden tarkoituksen on luvattu mullistavan sen tavan, jolla Haloa pelataan. Ehkä se voisi olla toinen lähitaisteluun käytettävä nappi. Potku? Itsetuho? Kelno'reemin aktivointi?

On myös jännä nähdä, meinaako Bungie paljastaa napin salaisuuden ennen betaa.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Voi luojatarfin. Halo 3 -video on nyt näemmä laskeutunut Marketplacelle, mutta mistään muualta sitä en vielä löytänyt. VIHAUSTA! Persetin tärpätti.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Paavi sanoi:
Voi luojatarfin. Halo 3 -video on nyt näemmä laskeutunut Marketplacelle, mutta mistään muualta sitä en vielä löytänyt. VIHAUSTA! Persetin tärpätti.

Enpä löydä...
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Paavi sanoi:
Voi luojatarfin. Halo 3 -video on nyt näemmä laskeutunut Marketplacelle, mutta mistään muualta sitä en vielä löytänyt. VIHAUSTA! Persetin tärpätti.

Niinpä. Voi pentele että meni itselläkin hyvään aikaan tuo konsoli paskaksi. :mad:
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Dr Evil sanoi:
Enpä löydä...

Kyllä sen sieltä pitäisi löytyä. Ainakin irkissä näin väittävät ja onhan tuosta Bungien sivuillakin viesti. Lokalisoidut versiot tulevat vähän myöhemmin (mm. ruotsiksi näyttäisi olevan tulossa). Miltä alueelta katselet? Oletko koittanut Featured Downloads -kohtaa?
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Praevus sanoi:
Games -> Newly Released Downloads -> Halo 3

Kun ei siellä ole mitään uutta...
edit se vanha mainos ja making of e3 trailer ja jotain maksullisia teema-paketteja siellä vain on. Olen sitten ihan Euro-marketplacella.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Dr Evil sanoi:
Kun ei siellä ole mitään uutta...
edit se vanha mainos ja making of e3 trailer ja jotain maksullisia teema-paketteja siellä vain on. Olen sitten ihan Euro-marketplacella.

Kummalista. Sieltä itse latasin ja ihan euro-marketplacelta (siis suomi..) myös.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Dr Evil sanoi:
Kun ei siellä ole mitään uutta...
edit se vanha mainos ja making of e3 trailer ja jotain maksullisia teema-paketteja siellä vain on. Olen sitten ihan Euro-marketplacella.

Ja ihan suomalainen kauppapaikka?

EDIT: Nyt on Xboxydessä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Jos Gamertag on rekisteröity Keski-Euroopan maihin tai esim. Ruotsiin, uutta videota ei ole saatavilla. Suomesta kuitenkin saa.

Enivei, aika mitäänsanomaton video mielestäni. Halo 3:sta on julkaistu tasan kaksi aidosti katsomisen arvoista videota: E3-traileri ja sen Making Of.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Minäkään en oikein tästä TV-mainoksesta pitänyt, vaikka se olikin hieman hienompi nyt telkkarilta hyvällä laadulla ja kotiteatterit täysillä.

Mjaa ja jos joku haluaa katsoa, niin tein pienen Halo2 montagen LG:n H3 betauskisaa varten. Linkki:
http://pibe.1g.fi/Videot/Halo2.wmv
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

No eipä ollut juuri mistään kotoisin tämä markkinapaikan hype-video.

Pibe sanoi:
Mjaa ja jos joku haluaa katsoa, niin tein pienen Halo2 montagen LG:n H3 betauskisaa varten. Linkki:
http://pibe.1g.fi/Videot/Halo2.wmv

Hieno taitopelaajan video! Itseä ei noi betat pahemmin napostele. Mielummin sitten sitä valmista ja toivottavasti hyvin testattua koodia.

Muutama oma Halo 2 -pelivideo, sieltä kaukaa jostain historian alkuhämärästä :)

Kickoff.wmv (26 Mb) - Halo 2 julkaisu 11.11.2004 ja ensitunnelmat verkkopelistä
Lauantai.wmv (16 Mb) - Erään lauantai-illan fiilistelyä verkkopelin parissa
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Katoin itteasiassa justiinsa viime viikolla tuon kick offin. Pirun mukava video.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Postataan nyt tänne kun ei parempaakan paikkaa keksi :)

Oli Halo Wars traileri aika vakuuttava. Voi tulla aika namu peli tuostakin.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Pibe sanoi:
Postataan nyt tänne kun ei parempaakan paikkaa keksi :)

Oli Halo Wars traileri aika vakuuttava. Voi tulla aika namu peli tuostakin.

Onhan sille omakin ketju, tosin ei tuo varmaan ketään häiritse:)

Minun mielestäni tuo Halo video oli ihan mukiinmenevä ja bruten hahmo rupesi jo näyttämään teknisesti ihan mallikkaalta ja valaistus kanssa, no lisää odotellessa.
 
Ylös Bottom