Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3 [HYPE]

En ole koskaan pelaillut haloja, nyt kysynkin että millä tavalla tämä eroaa normaali räiskintäpelistä.. Älkääkä vaan kertoko että "koska tää on vaan NIIIN ihqu"...
Jotain fiksuja perusteluja...

Onko tästä uusimmasta osasta kerrottu siitä että "voiko" tätä pelata ilman ettei olisi pelannut aikaisempia osia? Meinaan pysyykö juonessa mukana?
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

janijj sanoi:
En ole koskaan pelaillut haloja, nyt kysynkin että millä tavalla tämä eroaa normaali räiskintäpelistä.. Älkääkä vaan kertoko että "koska tää on vaan NIIIN ihqu"...
Jotain fiksuja perusteluja...

Onko tästä uusimmasta osasta kerrottu siitä että "voiko" tätä pelata ilman ettei olisi pelannut aikaisempia osia? Meinaan pysyykö juonessa mukana?

Mitä todennäköisimmin juoni menee ohi, joka onkin Halo -sarjassa paljon perusräiskintäjuonta parempi.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

janijj sanoi:
En ole koskaan pelaillut haloja, nyt kysynkin että millä tavalla tämä eroaa normaali räiskintäpelistä.. Älkääkä vaan kertoko että "koska tää on vaan NIIIN ihqu"...
Jotain fiksuja perusteluja...

Onko tästä uusimmasta osasta kerrottu siitä että "voiko" tätä pelata ilman ettei olisi pelannut aikaisempia osia? Meinaan pysyykö juonessa mukana?
No Halo 1 oli suhteellisen onnistunut räiskintä padille suunniteltuna..tekoäly hieman parempi kuin muissa ja juoni loistava..
Halo 2 oli ainakin yksinpelin suhteen pienoinen pettymys..Mutta nettipeli sitten pelasti pelin..Juoni jatkui siitä mistä 1 osassa jäätiin..
Halo 3:n nyt on multihuipennus..yksinpeli pitäisi olla rautaa, juoni kunnossa ja moninpelissä vielä hitusen parannusta..
Juoni on helppo selvittää jos sinulla olisi legendary edition eli siinä on mukanan cutscenet Halo1:stä ja Halo2:sta..Mutta peliin pääsee varmaan hyvin mukaan vaikkei ole ekoja pelejä pelannut..
Ja juonihan on aika selvä: pelasta itsesi, pelasta maailma..Jotkut epäilee, että Sankari kuolee lopussa..Tämähän on vika osa..
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Se, joka Halossa kiehtoo ainakin minua on se, että sitä on hauska pelata. Joka pelikerta eroaa aiemmasta jollakin tavalla ja näin uudelleenpeluuarvokin on aivan toiselta planeetalta. Jotain kertoo se, että tuossa pari päivää sitten pelattuani ensimmäistä Haloa, ihan vain kertauksen merkeissä, eräässä taistelussa Eliitit yllättivät täysin käytöksellään, yksi sitoi ampumalla taisteluun kun toinen koukkasi taakse. Tämä tapahtui siis "vain" Heroic vaikeustasolla.

Toinen suuri pointti on tietysti yhdessäpeluumahdollisuus kaverin kanssa, eli Co-op. Nyt varsinkin kolmosen kohdalla, kun yhdessä voi pelailla kampanjaa lävitse jopa neljän pelaajan voimin. Kolmosen taistelut kun ovat sitä pelanneiden ja Bungien kertoman mukaan enemmän hiekkalaatikkomaisia, eli lähestymistapoja on loputtomiin ja tällä kertaa viholliset eivät ilmesty tyhjästä tai ryhmä kerrallaan, vaan kenttiin on valmiiksi "siroteltu" vihollisryppäitä. Pieni Warthog- vyörytys kolmen muun kaverin kanssa voi osoittautua hauskaksi :D.

Halon ulkoasu jakaakin sitten mielipiteitä. Itse kuulun siihen kastiin, jonka mielestä se on hienoa. Pidän halon graafisesta tyylistä ja jo pelkästään sekin, että se tuo valtavasti eroa tähän ylirealistisiksi pyrkiviin pelien graafisiin suuntauksiin on vain suurta plussaa. Marty O'Donnellin loistava ääniraita tukee Halon visuaalista ilmettä ja pelin äänimaailma on muutenkin huippuluokkaa.

Jokin tässä pelissä on myös, jota en oikein pysty selittämään. Jokin vain loksahti paikoilleen silloin, kun sitä ensimmäisen kerran pääsin pelaamaan. Jos ei tämä fanittajien/vihaajien kuoro saa päätä kääntymään, niin kannattaa vain itse testata.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

SPOILER!!!! http://www.youtube.com/watch?v=S_vW6RHy8FM SPOILER!!!!!!1

Ne ketkä ovat uteliaita niin tuossa PITÄISI olla halo 3 loppu. En katsonnut kun 5 sekkaa niin vaikutti aidolta.

Viellä kerran; VAROKAA SPOILEREITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Hex sanoi:
Eikö? Ne joilla ei ole, ovat sitten täällä odottamassa videota Halo 3:n loppudemosta?

Joo o. Ainaki kaveri mielellään katso tuon. Voi halo fani olla ilman boxiakin.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Hex sanoi:
Eikö? Ne joilla ei ole, ovat sitten täällä odottamassa videota Halo 3:n loppudemosta?

Hei vaikka minulla ei vielä ole Xbox 360:tä niin olen minä Halo ykkösen ja kakkosen pelannut läpi joten minua myös kiinostaa Halo kolmoseen liittyvät jutut.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Flagg sanoi:
Hei vaikka minulla ei vielä ole Xbox 360:tä niin olen minä Halo ykkösen ja kakkosen pelannut läpi joten minua myös kiinostaa Halo kolmoseen liittyvät jutut.

Kuulostaa hyvältä idealta tsekata loppuratkaisu jo nyt, jos boksin (ja ilmeisesti Halo 3:n) hankkiminen on mielessä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

No niin. En kato enään pätkääkään. Kyllähän se näytti aidolta.:(
Harmi, että tollainen on päässyt vuotamaan:(
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Itse en myöskään omista Xboxia, ja halo ei juurikaan kiinnosta kuin juonen kannalta (yliarvostettuja nämähän ovat, PCllä ei olisi kiinnostanut juurikaan ketään). Yggösen ja kakosen olen kuitenkin tietokoneella läpi pelannut ja pakkohan loppu on saatava selville. Siis ei kun katsomaan, tarinan muut nyanssit voi sitten katsella myöhemmin vaikkapa wikipediasta.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Itse katsoi kyllä ihan kokonaan ton videon, ja on se aito älkää stressatko enää.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Jotenkin vasta nyt viime päivinä on alkanut iskemään tajuntaan, että tämä pelihän on todellankin tulossa jo ensi viikolla. Nyt onkin sitten viimeiset kaksi päivää noussut ihan hirveä Halo-kuume päälle, minkä seurauksena onkin sitten tullut tahkottua Halo 2:sta legendaryllä muutaman kentän verran - saapahan pelattua tuonkin ennen seuraavan ilmestymistä.
Tilannetta ei ole juurikaan helpottanut se, että on lueskellut tämän ja eilisen työpäivän aikana erilaisia ennakoita ym. pelistä. On se jännä, että kun odottaa jotakin tiettyä peliä, niin muut pelit eivät tunnu oikein miltään, vaikka pelattavana olisi mitä tahansa pelejä. :(
No, enää viikko odotusta jäljellä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

On tätä odotettu aika intensiivisesti jo kesästä alkaen. Juttujen määrä mediassa on jatkanut kasvuaan ja kun vain siitä on osannut pysyä erossa, ei odotus ole päässyt kasvamaan aivan suhteettomiin mittoihin. Viikon päästä kuumotus on toki huipussaan :p
 
Ylös Bottom