Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Minkä ihmeen takia juuri siihen aikaan?? :p
No joo, onhan noita promoja jo tovi varmasti saatu testattua :)

Onneksi itsekin varasin karvalakkimallin. Voi että, enää pari päivää ja sitten keskiyöllä hakemaan HALO KOLMAS :eek:
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

No jos se mun CE ei oo naarmuilla ja kaikella kauheella niin ostan kyllä dvd kotelon jostain:(

Siis tää on aivan käsittämätöntä, että Bungie on antanut tälläistä tapahtua
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

olge sanoi:
Hahaa, ehdin lukea arvostelun ensimmäisen sivun, ja nyt tulee "page is not valid" -viestiä :p

Juu, itsekki luin juuri ekan sivun loppun ja sitte ku olin aikeissa menossa lukemaan toista sivua, niin tulee juuri tuo sama viesti:D
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Fox sanoi:
"teamxbox" eli ei taida kovin puolueellinen olla :D

Itse asiassa arviot ovat olleet aika järkeviäkin, vaikka nimi antaa olettaa muuta. Tosin jos Halo 3 sai jonkun 100 arvioksi, niin metsään mennään että rytisee. Veikkaan että 90-93 tulee ko. saitilta.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Sniper3002 sanoi:
Itse asiassa arviot ovat olleet aika järkeviäkin, vaikka nimi antaa olettaa muuta. Tosin jos Halo 3 sai jonkun 100 arvioksi, niin metsään mennään että rytisee. Veikkaan että 90-93 tulee ko. saitilta.


9,7 tuli.

Omastakin mielestäni Team xbox on antannut aina järkeviä arvosanoja ja arvostelut muutenkin kattavia.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Sniper3002 sanoi:
Itse asiassa arviot ovat olleet aika järkeviäkin, vaikka nimi antaa olettaa muuta. Tosin jos Halo 3 sai jonkun 100 arvioksi, niin metsään mennään että rytisee. Veikkaan että 90-93 tulee ko. saitilta.

Oli tuolla jo se arvosana, jollei se sitten ollut joku alustava arviointi pelistä, kun kuulemma toi arvostelu oli kesken.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Atrakt sanoi:
Oli tuolla jo se arvosana, jollei se sitten ollut joku alustava arviointi pelistä, kun kuulemma toi arvostelu oli kesken.
Eiköhän se johdu siitä, että Bungien ja MS:n asettama maailmanlaajuinen NDA umpeutuu vasta kello 22 suomen aikaa. Eli Team Xboxin arvio vain ehti lipsahtaa hetken liian aikaisin ulos.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Vieläkö kerittäis pistämään jotain vetoja pystyyn :D
Jos Ign tai Gamespot antaa halolle arvosanaksi alle 9:in niin en postaa Konsolifiiniin mitään koko ensviikon aikana.
No pistetään nyt vielä, että jos jompikumpi saitti antaa 10/10 niin en postaa sittekkään vikkoon.

Täähän on kivaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Ei veto, mutta mun veikkaus on, että tänään ei nähdä yhtään alle ysin arvostelua.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Hakkiz sanoi:
Ottakaahan rauhallisesti. Se on vain peli pelien joukossa. ;)

Hype saa ajattelemaan ja toimimaan hassusti, myös itseäni alkaa kuumottamaan mitä lähemmäksi keskiviikkoa päästään.
 
Ylös Bottom